Dan schat ik ze toch echt hoger in dan ze werkelijk zijn. Ze hadden veel meer kunnen afdwingen in langere tijd dan op goed geluk proberen of Brian meegaat in de stemming. Natuurlijk gaat die niet mee. Ze hadden dan gewoon iig moeten proberen een wig tussen die 2 te drijven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat deden ze expres omdat ze bang waren dat de info anders voortijdig zou uitlekken ( en dat is een gegronde reden in de gouden zeef)
Als de naam in het telefoonboek ook werkelijk de hare is, dan is haar naam N.E.E. Blank.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Natasia nog meerdere namen?
Meestal staat er dan wel een berichtje over op tien, zo van: hou de streams goed in de gaten....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef Missy_1974 het volgende:
ach iedereen even wat influisteren achter, dan zal de stemming zo wel komen
ben wel benieuwd of er vanavond nog iemand bijkomt, hoop van wel
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de naam in het telefoonboek ook werkelijk de hare is, dan is haar naam N.E.E. Blank.
Ik vind het wat vroeg voor trusten, maar ok, trustenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik zet hem nu uit, das wel zeker. Ik ben niet gek.
Trustuh![]()
Vergeet niet dat we het over Natasia hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ach ze gaan straks lekker uithalen naar Natasia zonder dat ze hun in de reden kan vallen. Dat opzich is al winst genoeg. Ik hoop alleen wel dat het lekker grof gaat tegen Natasia.
Dank je voor de achtergrond informatie. Blijkbaar ga ik met de verkeerde mensen om, dat ik dat nog nooit gehoord hadquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:12 schreef Sense het volgende:
[..]
surinaams/nederlandse spreektaal.
Aap (oh nee baviaan)quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Natasia nog meerdere namen?
Hoeveel wil je wedden dat het niet gaat lukken!, dat Natas er tussen door gaat schreeuwen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ach ze gaan straks lekker uithalen naar Natasia zonder dat ze hun in de reden kan vallen. Dat opzich is al winst genoeg. Ik hoop alleen wel dat het lekker grof gaat tegen Natasia.
je wist wat ik aan het doen was:D haha. Misschien een leuk kaartje naar Wilgo met informatie over de klusjesmanquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de naam in het telefoonboek ook werkelijk de hare is, dan is haar naam N.E.E. Blank.
Dit was de manier van de redactie om het "gerucht" Fantasia kan er niet uit gestemd worden te ontkrachten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan schat ik ze toch echt hoger in dan ze werkelijk zijn. Ze hadden veel meer kunnen afdwingen in langere tijd dan op goed geluk proberen of Brian meegaat in de stemming. Natuurlijk gaat die niet mee. Ze hadden dan gewoon iig moeten proberen een wig tussen die 2 te drijven.
Ik vond het zo'n paniekvoetbal terwijl werkelijk iedereen weet dat Brian haar er nooit uit gaat stemmen. Dit maakt dat ik het erg dom vind óf verdacht.
Klopt ook , Nee Blankquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En voor haar gelden andere regels he, niet vergeten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we het over Natasia hebben.
Natasia die heeft haar woordje wel klaar hoor. Die houd haar bek niet.
ik word er heel erg agressief van en ben dat nooitquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Gert het volgende:
Nou, da's wel duidelijk dus: Brian stemt Natasia er neverniet uit.
En nu snel weer op mute want ik krijg letterlijk, echt waar, fysiek hele nare kriebels van dat vieze zachte stemmetje van die smeerlap.![]()
Ja, daar is ze goed in.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we het over Natasia hebben.
Natasia die heeft haar woordje wel klaar hoor. Die houd haar bek niet.
Truth is stranger than fiction....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje..... damn, ben ik een keer serieus, is t weer niet goed![]()
Dat stemmetje vinden vrouwen geil Gert, begrijp dat nou....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Gert het volgende:
Nou, da's wel duidelijk dus: Brian stemt Natasia er neverniet uit.
En nu snel weer op mute want ik krijg letterlijk, echt waar, fysiek hele nare kriebels van dat vieze zachte stemmetje van die smeerlap.![]()
Is toch erg dat ze die amper kunnen vinden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Zus_konijn het volgende:
wordt nou wel weer tijd voor nieuwe....
Wat bedoel je dan? Ga je haar adres opzoeken of zo, ik snappet niet...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik probeer even een foto van de straat te krijgen dan kunnen we die vergelijken met het 1e filmpje
Nou echtttttttttttttttttttttttt nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat stemmetje vinden vrouwen geil Gert, begrijp dat nou....
Overhoring door Stijn, kijken of ze hun teksten wel goed hebben geleerd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef Missy_1974 het volgende:
pffffffffffff waarom moeten ze nou nog ff allemaal naar achter, hadden ze toch de hele dag de tijd voor
Ze moeten hun voorgescripte regeltjes nog effe doornemen met de redactie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef Missy_1974 het volgende:
pffffffffffff waarom moeten ze nou nog ff allemaal naar achter, hadden ze toch de hele dag de tijd voor
Volgens de regels zouden er nog drie nieuwe in moeten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Zus_konijn het volgende:
wordt nou wel weer tijd voor nieuwe....
nou ik nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Als ik een piemel had kreeg ik accuut een slappe.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Een ansichtkaart sturen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Ga je haar adres opzoeken of zo, ik snappet niet...En dan wat moet je ermee dan?
Neeeeee, maar dat denkt Brian wél. Hij heeft Notabene toegegeven aan Juf Judith van spraakles dat hij dit stemmetje zichzelf heeft aangeleerd vanwege de Punanies...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nou echtttttttttttttttttttttttt niet
Nou ik doe mijn streams uit. Misschien helpt het.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:22 schreef Black_king het volgende:
Kan lekker worden straks tijdens de stemronde met de buffering....zal wel een tijdje duren voordat men zal aangeven dat alles goed is....
Ze moeten toch wat gaan verzinnen want op deze manier gaat er niemand meer wegquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:23 schreef itsme het volgende:
IK wil meerderheids stemming, dan vliegt ze er toch nog uit.![]()
Je zit wel helemaal in het spel he?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik probeer even een foto van de straat te krijgen dan kunnen we die vergelijken met het 1e filmpje
Toe ff, dat meen je toch niet??quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Een ansichtkaart sturen.
Op Window Media Player gaat het redelijk goed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ik doe mijn streams uit. Misschien helpt het.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |