Is toch erg dat ze die amper kunnen vinden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Zus_konijn het volgende:
wordt nou wel weer tijd voor nieuwe....
Wat bedoel je dan? Ga je haar adres opzoeken of zo, ik snappet niet...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik probeer even een foto van de straat te krijgen dan kunnen we die vergelijken met het 1e filmpje
Nou echtttttttttttttttttttttttt nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat stemmetje vinden vrouwen geil Gert, begrijp dat nou....
Overhoring door Stijn, kijken of ze hun teksten wel goed hebben geleerd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef Missy_1974 het volgende:
pffffffffffff waarom moeten ze nou nog ff allemaal naar achter, hadden ze toch de hele dag de tijd voor
Ze moeten hun voorgescripte regeltjes nog effe doornemen met de redactie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef Missy_1974 het volgende:
pffffffffffff waarom moeten ze nou nog ff allemaal naar achter, hadden ze toch de hele dag de tijd voor
Volgens de regels zouden er nog drie nieuwe in moeten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Zus_konijn het volgende:
wordt nou wel weer tijd voor nieuwe....
nou ik nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Als ik een piemel had kreeg ik accuut een slappe.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Een ansichtkaart sturen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Ga je haar adres opzoeken of zo, ik snappet niet...En dan wat moet je ermee dan?
Neeeeee, maar dat denkt Brian wél. Hij heeft Notabene toegegeven aan Juf Judith van spraakles dat hij dit stemmetje zichzelf heeft aangeleerd vanwege de Punanies...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nou echtttttttttttttttttttttttt niet
Nou ik doe mijn streams uit. Misschien helpt het.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:22 schreef Black_king het volgende:
Kan lekker worden straks tijdens de stemronde met de buffering....zal wel een tijdje duren voordat men zal aangeven dat alles goed is....
Ze moeten toch wat gaan verzinnen want op deze manier gaat er niemand meer wegquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:23 schreef itsme het volgende:
IK wil meerderheids stemming, dan vliegt ze er toch nog uit.![]()
Je zit wel helemaal in het spel he?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik probeer even een foto van de straat te krijgen dan kunnen we die vergelijken met het 1e filmpje
Toe ff, dat meen je toch niet??quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Een ansichtkaart sturen.
Op Window Media Player gaat het redelijk goed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ik doe mijn streams uit. Misschien helpt het.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ik doe mijn streams uit. Misschien helpt het.![]()
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Geef mij maar tien van die mensen
HANNELOES PEN
Victor, Ben en Wilgo waren jarenlang verslaafd. Najaar 2001 werden ze opgenomen in de Bijlmerbajes, waar ze verplicht afkickten en onder begeleiding terugkeren in de maatschappij. Het Parool volgt hen op de voet. Vandaag: Wilgo heeft nieuw werk.
In zijn nieuwe bedrijfsuniform ziet Wilgo er bijna onherkenbaar uit. Met een stropdas voor loopt hij met flair door het bedrijfsrestaurant op het Anthony Fokker Business Park. Zijn haar zit 'cool straight'. Op zijn neus prijkt een roze zonnebril.
*knip*
Zijn werkdag eindigt tegen vieren. Dan kleedt hij zich weer om. Wilgo doet het werk zo graag dat hij soms ook op zijn vrije woensdagmiddag naar het restaurant gaat om zijn collega's bij te springen. Chiel mag die mentaliteit wel: ''Geef mij maar tien van die Wilgo's.''
http://www.parool.nl/artikelen/HOM/1049952274777.html
Ja inderdaad, maar ik heb geen behoefte om dit te zienquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Op Window Media Player gaat het redelijk goed.
Ik vond het artikel gewoon grappig..wist al dat het niet de Wilgo van Natasia was hoor hahaquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten.
you Sherlock youquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef LoveProfusion het volgende:
hmm Wilgo Sabajo is zijn naam.
Is niet dé Wilgo, toevallig ken ik deze Wilgo van het artikel uit het Parool.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef LoveProfusion het volgende:
hmm Wilgo Sabajo is zijn naam.
Geen probleem, zal erop letten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het misschien mogelijk je reactie op een quote onder die quote te zetten?
Ik vind dit persoonlijk erg irritant lezen, het lijkt nu net of je datgene wat je zegt nog eens wilt bevestigen met de quote die eronder staat, terwijl je er eigenlijk een antwoord op geeft.
Fok! loopt nou eenmaal van boven naar beneden en niet andersom.
Thnxquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:29 schreef pronkjewail het volgende:
Geen probleem, zal erop letten.
Heb je dr adres alquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee ik zou geen kaart sturen....maar vind het speuren wel leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |