Netjes van Tien dat ze het even melden!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
17:11 - Trouwe streamkijkers! Let op!
Wij proberen jullie van het beste beeld te voorzien, maar in verband met wat problemen bij Versatel, Surfnet en Planet kunnen er wat haperingen zijn op de livestreams. Dit probleem wordt zo spoedig mogelijk verholpen, maar tot die tijd vragen we om je begrip. Volg gewoon alles op de site en dan zorgen wij ervoor dat je niks mist!
Bron Tien.tv
Graag of helemaal niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Netjes van Tien dat ze het even melden!![]()
( Tekend wel dat even duidelijk af dat ze hier niet meer zo graag posten )![]()
2 personen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Graag of helemaal niet.
Als ze ons afrekenen op een persoon vind ik dat knap flauw.
Is nog niet geweest. Zometeen om 20.00 uur pas.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
heeft iemand een flimpje van de stemronde?
als je nog ff wacht kan je het live meemakenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
heeft iemand een flimpje van de stemronde?
Eens. Alleen één persoon had een echt nasty opmerking gemaakt (die volgens mij door Gert ook werd afgekeurd) en woeps ze waren verdwenen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Graag of helemaal niet.
Dan nog, ze kunnen toch niet verwachten dat iedereen hun adoreerdquote:
Ik kan het best begrijpen als je ziet hoe sommige mensen tegen de redactie tekeer ging. Dat ging op een geven moment echt nergens meer over. Vergeet niet dat 't nog altijd maar een spel is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Graag of helemaal niet.
Maar kan me ook voorstellen dat die arme DGK weblogger het niet meer aan kon om de voortrekkerij van Natas en Brian te verdedigen tegen beter weten in.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eens. Alleen één persoon had een echt nasty opmerking gemaakt (die volgens mij door Gert ook werd afgekeurd) en woeps ze waren verdwenen.
En dat geeft reden om iemand allerlei ernstige ziektes toe te wensen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan nog, ze kunnen toch niet verwachten dat iedereen hun adoreerdHet is en blijft tenslotte Fok!
Dat is het ultieme t.v. maken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:50 schreef Fikkert het volgende:
oke, natasia er niet uit vanavond maar ze gaat iig goed gebashed worden waardoor ze flink gaat flippen, ook leuk![]()
Ach word verkouden!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
En dat geeft reden om iemand allerlei ernstige ziektes toe te wensen?
Ik heb net zo iets: ik krijg zin in drank als ik al die aan een glas lurkende miljonairs zie!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef Charmian het volgende:
Trouwens hoe langer ik naar DGK kijk, hoe meer ik trek krijg in een peuk en ik ben al 6 jaar gestopt![]()
Nee, maar het gebeurd vaker toch? De mod heeft toch ook ingegrepen, net zoals vele medefokkers.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
En dat geeft reden om iemand allerlei ernstige ziektes toe te wensen?
Ik zei het toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Amanda wil ergens een punt gaan tegenover Brian. Geen flauw idee waarover maar ze doet een poging.
Nena deed dat ook altijd out of the blue.
Maar...ze komt net van achter dus ja.
Volgens mij zaterdag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef yvonne het volgende:
Wanneer mag Huub weer drinken?
ik ben ook bijna 6 jaar gestopt en nu ik ze zo zie roken ben ik dr alleen maar blij omquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef Charmian het volgende:
Trouwens hoe langer ik naar DGK kijk, hoe meer ik trek krijg in een peuk en ik ben al 6 jaar gestopt![]()
ja die glazen baileys die voorbij komen, en die appelsap.amaretto moet ik toch ook maar eens uitproberenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb net zo iets: ik krijg zin in drank als ik al die aan een glas lurkende miljonairs zie!
Yup, dan mag ie weer los.quote:
sommige mensen zijn dat al lang vergeten, het is hun leven geworden, vraag me af of er serieus mensen zijn die al die dreigementen die geuit zijn tot bepaalde bewoners ook waar maken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik kan het best begrijpen als je ziet hoe sommige mensen tegen de redactie tekeer ging. Dat ging op een geven moment echt nergens meer over. Vergeet niet dat 't nog altijd maar een spel is.
Bij mij ook..quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:54 schreef agter het volgende:
Rot hoor, die haperende streams.
Heel vervelend
Ik heb het vooral bij die Baileysquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja die glazen baileys die voorbij komen, en die appelsap.amaretto moet ik toch ook maar eens uitproberen
ik denk dat de DGK redactie dat als een mooie gelegenheid heeft aangenomen om hier te vertrekken. De kritiek werd waarschijnlijk iets te veel en als je dan geen zin meer hebt om je te verantwoorden...quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurd vaker toch? De mod heeft toch ook ingegrepen, net zoals vele medefokkers.
Niet iedereen hier is even lekker bij z'n verstand.
dat heb ik ook gemist ja...quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bij mij ook..
Wat heeft Braaajen nou gezegd wat Amanda niet leuk vindt?
ff ballequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:58 schreef Lo_La het volgende:
Natasia mee naar Brian's kantoor....
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Snollie is achter geweest en zegt tegen Braaaaaaajen.....Tas gaat niet weg hoor![]()
Toen bufferde mijn streamsquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Maar wat heeft hij dan gezegd tegen Amanda? Want ze vond iets niet leuk wat hij gezegd had hoorde ik?
Morgenavond vanaf 22.00 uur.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef yvonne het volgende:
Wanneer mag Huub weer drinken?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natas wist het uiteraard al van de ontslagronde. Welke souffleur nu weer?
* alle afspraken van morgenavond afzegtquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef kleinzusje het volgende:
Huub mag VRIJDAG AVOND weer drinken !!!!
die andere pratende kut.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik had niets anders verwacht van die hondquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Clank het volgende:
En zoals ik al voorspelde gaat Brian Natasia inlichten over het gesprek van vanmiddag.![]()
Link ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:03 schreef Missy_1974 het volgende:
Huub mag ZATERDAG pas drinken, is nagevraagd bij de redactie, als hij wakker wordt zaterdag mag hij weer drinken
dus niet vrijdag
Huh? last minute ontslagronde?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
Ik kan hier helemaal para van worden. Hier gaan dan geruchten dat ze er niet uitgestemd mag worden en plots wordt er een last minute ontslagronde geritseld.
Dat telefoontje gisteren vond ik ook al zo vaag.
Ik word gewoon para brothers..
Ik wil een vliegbrevet. Opeens weet ik het.
Ze zegt dat zij het wist maar het was maar een vermoeden...Ze zei eergisteren dat ze wist dat iemand een onstlag ronde aangevraagd had maar ze wist niet wie...Ze raadde dat Eric het was en dacht ook dat zij de slachtoffer was...Ze vond het erg niet leuk...En hoopte dat zij het niet was want ja ze gaat wel nergens maar gedissed wordt ze wel en dat wist zij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:03 schreef Missy_1974 het volgende:
Huub mag ZATERDAG pas drinken, is nagevraagd bij de redactie, als hij wakker wordt zaterdag mag hij weer drinken
dus niet vrijdag
Dat heb ik ook begrepenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Hun denken zaterdag maar het mag vrijdag.
Alleen Syl en eric weten het.
geen link huub heeft het zelf gezegd op de streams, hij wist het niet zeker en heeft toen met de redactie gebelt, deze gaf aan dat hij zaterdag pas mocht drinken als hij wakker werd en dus niet vrijdag 24.00quote:
Ik had je gewaarschuwd, hé?quote:
Is het misschien mogelijk je reactie op een quote onder die quote te zetten?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef pronkjewail het volgende:
Patricia, in het surinaams
Hoe weet je dat ? Wil ze dat Nasty blijft ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:04 schreef pluisje78 het volgende:
ze heeft al nee gezegt achter
Als HES nu maar goed gaat begrijpen dat het pact verbroken moet worden. Dat is dus Brian uitlokken tot fysiek geweld (via Amanda ?) of Natasia helemaal gek maken. Pas dan is er weer een opening.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:05 schreef LuNaTiC het volgende:
'Sylvia is zo zwak in sommige gesprekken' volgens Brian.
'Soms zegt ze iets, en dan denk ik 'wat wil je nu zeggen''
Ja, en dat uit de mond van Brian
Anyway, zoals verwacht, stemronde was vergeefse moeite
En ook dat mag van de RED.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
Gitaar spelen zodat wij weer niks kunnen verstaan.
Ja nou, ik vind het last minute. Ik vond ze nl helemaal niet zo druk met Natasia en om haar te ontslaan maar nu opeens moest Amanda nog vanmiddag bewerkt worden en Amanda moest Brian weer bewerken. Ik vind dat redelijk last minute. Zoiets zou je toch beter kunnen spelen lijkt me.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh? last minute ontslagronde?
Ik schakel net weer in.
Zoals verwacht dat walgelijke wijf gaat dus nooit weg.![]()
huub had al een gesprek met dr toen ze van achter kwam en ze liet het zo doorschemerenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ? Wil ze dat Nasty blijft ?
Ach alles is maar spel voor de tv tijd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:05 schreef Scrupules het volgende:
wat zijn ze naief geweest tegenover brian!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |