En de backup van de redactiequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:27 schreef robert2006 het volgende:
het hes-team staat niet echt sterk, als ze op deze manier doorgaan, is de kans inderdaad groot dat brian en natas als laatsten overblijven met wellicht brian's speeltje amanda.
Dat is een argument wat HES echt had moeten gebruiken!! Dat tast zn image aan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:27 schreef Black_king het volgende:
Amanda: Het is ergens ook goed voor jou. Je laat je beinvloeden door haar.
Yep, die waren ze even vergeten.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een argument wat HES echt had moeten gebruiken!! Dat tast zn image aan.![]()
Heeft ie al met de paus gebeld om haar heilig te laten verklaren??quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
'zo menselijk en zo puur is Natasia'
Die zou toch ook alleen maar voor ontslag stemmen als iedereen dat zou doen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:33 schreef pluisje78 het volgende:
amanda gaat nu ook nee stemmen let maar op
ik ook ik ook ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:34 schreef blomst het volgende:
Leuke nieuwe regel zou kunnen zijn:
Bij meerderheid van stemmen mogen de kijkers weg of blijven smsen.
Voor deze keer zou ik nog smsen ook
ik hoop dat Amanda als eerste mag stemmen en dan al nee stemt, dan heeft Brian die eer nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:34 schreef rooie3 het volgende:
We gaan vanavond dus weer effe naar een mooi toneelstuk kijken.
Effe knallen en dan weer leuk doen.
Natasia gaat niet weg na 7 maand, die gaat echt voor de winst.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef Villalux het volgende:
Heel normal hoor, brian zal never Nata eruit zetten coz dat is all he have...............
maar als ze ooit wel gaat, dan kan hij het vergeten dus de winner zit NOOIT aan hun kant.
Aiaiaiai... Die wordt in 2016 gerenoveerd tegelijkertijd met de villa.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef Villalux het volgende:
Heel normal hoor, brian zal never Nata eruit zetten coz dat is all he have...............
maar als ze ooit wel gaat, dan kan hij het vergeten dus de winner zit NOOIT aan hun kant.
Baal er gewoon van dat Syl en natas het net erover hadden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik hoop dat Amanda als eerste mag stemmen en dan al nee stemt, dan heeft Brian die eer niet
Heeft ie ook gelijk inquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eigenlijk zei Brian: Voor Natas is het feestje belangrijker dan bij haar familie zijn...
dat is het DOEM senario dat kan ook nog wel eens maar ii denk dat ze het echt niet volhoud!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:39 schreef blomst het volgende:
Natasia gaat niet weg na 7 maand, die gaat echt voor de winst.
die houdt brian gewoon voor de gek.
ze had gewoon moeten zeggen, als natasia er morgen nog in zit wordt er niet meer geneuktquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Toch heeft Amanda geprobeerd haar mening duidelijk te maken en Brian te beinvloeden... ( dat het niet lukt bij deze proffessionele loverboy reken ik Amanda niet aan) Ik vind dat ze hierdoor wat meer respect verdient.
Ben jij er een van misschien?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:38 schreef stoppelbaard het volgende:
Er zitten teveel nerds op de streams.
En teveel newbies......quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:38 schreef stoppelbaard het volgende:
Er zitten teveel nerds op de streams.
Yep, en dan Brian aanpraten dat hij haar had kunnen laten gaan op haar hoogtepunt maar dat ze nu de villa verlaat als een gebroken vrouw. Begin het bijna een mooier scenario te vindenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:40 schreef pronkjewail het volgende:
Ookal krijgen ze Nasty er vandaag niet uit, dan nog is dit weer een aanslag op haar. Ze geeft zelf aldoor al aan dat ze moe wordt van alle aanvallen.
Ze moeten de aanvallen gewoon opvoeren. Zorgen dat ze niet slaapt, zorgen dat ze continu maar aan het schreeuwen is. Op een gegeven moment breekt ze.
Inderdaad! Het gaat haar steeds meer energie kosten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:40 schreef pronkjewail het volgende:
Ookal krijgen ze Nasty er vandaag niet uit, dan nog is dit weer een aanslag op haar. Ze geeft zelf aldoor al aan dat ze moe wordt van alle aanvallen.
Ze moeten de aanvallen gewoon opvoeren. Zorgen dat ze niet slaapt, zorgen dat ze continu maar aan het schreeuwen is. Op een gegeven moment breekt ze.
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dat stemmen is het spel... helaas maar waar.. Ik heb veel meer problemen met de voortrekkerij van de febo voor Natas en Brian.
17:11 - Trouwe streamkijkers! Let op!quote:
ze doet nu al aan zelfbescherming, het schreeuwen is veel minder geworden, ze krijgt toch flink wat advies van achter.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:40 schreef pronkjewail het volgende:
Maak me er niet zo druk meer om.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dat stemmen is het spel... helaas maar waar.. Ik heb veel meer problemen met de voortrekkerij van de febo voor Natas en Brian.
Laten we hopen dat hij een heel diep gat graaft voor zichzelf.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:42 schreef stoppelbaard het volgende:
Brian: "Palma is top".
Wat een smerige leugenaar is het toch................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |