Ja, hij ramde er even stevig op los terwijl Natasia iets te melden had.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
Gitaar spelen zodat wij weer niks kunnen verstaan.
Dat deden ze expres omdat ze bang waren dat de info anders voortijdig zou uitlekken ( en dat is een gegronde reden in de gouden zeef)quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja nou, ik vind het last minute. Ik vond ze nl helemaal niet zo druk met Natasia en om haar te ontslaan maar nu opeens moest Amanda nog vanmiddag bewerkt worden en Amanda moest Brian weer bewerken. Ik vind dat redelijk last minute. Zoiets zou je toch beter kunnen spelen lijkt me.
Amanda vond iets niet leuk van Brian tijdens de valentijnsstemming. Hij probeerde zich daar onderuit te lullen, maar dat lukte niet. Brian heeft toen een paar keer sorry gezegd en ging weer over naar de orde van de dag; het schaap inpalmen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Maar wat heeft hij dan gezegd tegen Amanda? Want ze vond iets niet leuk wat hij gezegd had hoorde ik?
thx ( gemist)quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:07 schreef pluisje78 het volgende:
[..]
huub had al een gesprek met dr toen ze van achter kwam en ze liet het zo doorschemeren
Ooh dat bedoel jequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja nou, ik vind het last minute. Ik vond ze nl helemaal niet zo druk met Natasia en om haar te ontslaan maar nu opeens moest Amanda nog vanmiddag bewerkt worden en Amanda moest Brian weer bewerken. Ik vind dat redelijk last minute. Zoiets zou je toch beter kunnen spelen lijkt me.
Goed doorlezen .quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:05 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
geen link huub heeft het zelf gezegd op de streams, hij wist het niet zeker en heeft toen met de redactie gebelt, deze gaf aan dat hij zaterdag pas mocht drinken als hij wakker werd en dus niet vrijdag 24.00
heb even geen zin om terug te bladeren in de cossen
Met mijn streams is echt (nog) nix aan de hand: [url=]www.eengoudenkooi.nl[/url]quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:07 schreef _martijn_ het volgende:
Ik zit meer naar stilstaande plaatjes te kijken dan naar streams............. erg irritant
Okay bedanktquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda vond iets niet leuk van Brian tijdens de valentijnsstemming. Hij probeerde zich daar onderuit te lullen, maar dat lukte niet. Brian heeft toen een paar keer sorry gezegd en ging weer over naar de orde van de dag; het schaap inpalmen.
De 2 stortten zich op bed en Brian zei; aandacht, aandacht, aandacht, oh ik wil aandacht.
Amanda: ik vind de reaktie van jou niet leuk.
En toen ging Brian naar kantoor met Natas. FF alles doorvertellen en zichzelf een paar veren in z'n reet steken.
Ik zet hem nu uit, das wel zeker. Ik ben niet gek.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Ooh dat bedoel je
------------------knip------------------
Of ik er naar blijf kijken met die walgelijke heks er in, dat is minder zeker.![]()
Is blijkbaar veranderd Ik zie 19:16 - “Natasia gaat nergens heen.”quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:10 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan dat: "(insert dgk-bewoner) gaat nergens"? Gaat nergens wat? Gaat nergens stiekum in een hoekje zitten poepen? Gaat nergens een shot zetten? Maak gewoon je zin af!
Truste. Ik denk dat ik ook geen zin heb om dit aan te moeten zien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik zet hem nu uit, das wel zeker. Ik ben niet gek.
Trustuh![]()
Ach ze gaan straks lekker uithalen naar Natasia zonder dat ze hun in de reden kan vallen. Dat opzich is al winst genoeg. Ik hoop alleen wel dat het lekker grof gaat tegen Natasia.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:08 schreef robert2006 het volgende:
huub en consorten waren echt een beetje dom geweest, brian zit hen nu vierkant uit te lachen, deze hele onslagronde heeft natas en brian wel sterker gemaakt
surinaams/nederlandse spreektaal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:10 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan dat: "(insert dgk-bewoner) gaat nergens"? Gaat nergens wat? Gaat nergens stiekum in een hoekje zitten poepen? Gaat nergens een shot zetten? Maak gewoon je zin af!
Dan schat ik ze toch echt hoger in dan ze werkelijk zijn. Ze hadden veel meer kunnen afdwingen in langere tijd dan op goed geluk proberen of Brian meegaat in de stemming. Natuurlijk gaat die niet mee. Ze hadden dan gewoon iig moeten proberen een wig tussen die 2 te drijven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat deden ze expres omdat ze bang waren dat de info anders voortijdig zou uitlekken ( en dat is een gegronde reden in de gouden zeef)
Als de naam in het telefoonboek ook werkelijk de hare is, dan is haar naam N.E.E. Blank.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Natasia nog meerdere namen?
Meestal staat er dan wel een berichtje over op tien, zo van: hou de streams goed in de gaten....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef Missy_1974 het volgende:
ach iedereen even wat influisteren achter, dan zal de stemming zo wel komen
ben wel benieuwd of er vanavond nog iemand bijkomt, hoop van wel
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de naam in het telefoonboek ook werkelijk de hare is, dan is haar naam N.E.E. Blank.
Ik vind het wat vroeg voor trusten, maar ok, trustenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik zet hem nu uit, das wel zeker. Ik ben niet gek.
Trustuh![]()
Vergeet niet dat we het over Natasia hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ach ze gaan straks lekker uithalen naar Natasia zonder dat ze hun in de reden kan vallen. Dat opzich is al winst genoeg. Ik hoop alleen wel dat het lekker grof gaat tegen Natasia.
Dank je voor de achtergrond informatie. Blijkbaar ga ik met de verkeerde mensen om, dat ik dat nog nooit gehoord hadquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:12 schreef Sense het volgende:
[..]
surinaams/nederlandse spreektaal.
Aap (oh nee baviaan)quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Natasia nog meerdere namen?
Hoeveel wil je wedden dat het niet gaat lukken!, dat Natas er tussen door gaat schreeuwen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ach ze gaan straks lekker uithalen naar Natasia zonder dat ze hun in de reden kan vallen. Dat opzich is al winst genoeg. Ik hoop alleen wel dat het lekker grof gaat tegen Natasia.
je wist wat ik aan het doen was:D haha. Misschien een leuk kaartje naar Wilgo met informatie over de klusjesmanquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de naam in het telefoonboek ook werkelijk de hare is, dan is haar naam N.E.E. Blank.
Dit was de manier van de redactie om het "gerucht" Fantasia kan er niet uit gestemd worden te ontkrachten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan schat ik ze toch echt hoger in dan ze werkelijk zijn. Ze hadden veel meer kunnen afdwingen in langere tijd dan op goed geluk proberen of Brian meegaat in de stemming. Natuurlijk gaat die niet mee. Ze hadden dan gewoon iig moeten proberen een wig tussen die 2 te drijven.
Ik vond het zo'n paniekvoetbal terwijl werkelijk iedereen weet dat Brian haar er nooit uit gaat stemmen. Dit maakt dat ik het erg dom vind óf verdacht.
Klopt ook , Nee Blankquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En voor haar gelden andere regels he, niet vergeten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we het over Natasia hebben.
Natasia die heeft haar woordje wel klaar hoor. Die houd haar bek niet.
ik word er heel erg agressief van en ben dat nooitquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Gert het volgende:
Nou, da's wel duidelijk dus: Brian stemt Natasia er neverniet uit.
En nu snel weer op mute want ik krijg letterlijk, echt waar, fysiek hele nare kriebels van dat vieze zachte stemmetje van die smeerlap.![]()
Ja, daar is ze goed in.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we het over Natasia hebben.
Natasia die heeft haar woordje wel klaar hoor. Die houd haar bek niet.
Truth is stranger than fiction....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje..... damn, ben ik een keer serieus, is t weer niet goed![]()
Dat stemmetje vinden vrouwen geil Gert, begrijp dat nou....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Gert het volgende:
Nou, da's wel duidelijk dus: Brian stemt Natasia er neverniet uit.
En nu snel weer op mute want ik krijg letterlijk, echt waar, fysiek hele nare kriebels van dat vieze zachte stemmetje van die smeerlap.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |