En dat echt nonstop sinds die terug is van vlieglesquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:38 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
wat kan die afschuwlijke gozer ouwehoeren.
Het gaat nergens over maar hij in elk geval lekker opgefokt.
Ja, ze is wel erg rustig. Ze zegt helemaal niets.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef CARLAK het volgende:
Natasia zit te geeuwen. Heeft zij net een pammetje gekregen?![]()
wat zou dat nu zijn?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef BwennieBren het volgende:
Briaaaaaaaajen schijnt zaterdag ook "iets" leuks te hebben voor "iemand" en heeft daarbij Natasja's hulp nodig.
Nee, als je naar brian moet luistern heb je geen pammetje nodig om slaperig te worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef CARLAK het volgende:
Dan slaapt ze strax ruim voor 23.00 uur en wordt ze in haar slaap het huis uitgedragen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef CARLAK het volgende:
Ja drank verstoppen toch.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef BwennieBren het volgende:
Briaaaaaaaajen schijnt zaterdag ook "iets" leuks te hebben voor "iemand" en heeft daarbij Natasja's hulp nodig.
Laat me raden,hij gaat de drank verstoppen.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef BwennieBren het volgende:
Dat bedoel ik niet. Ze reageren op posts waar al een antwoord op gegeven is, dus nemen ze de moeite niet om de COS te lezen.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Betekent dat ze iig de moeite nemen om het te lezen en op te reageren.
Niemand verbied mensen om te reageren op een post, ook al zijn ze wat later.
Hij is ook van plan om na deze stemming te gaan doen of hij 'zakelijker' is geworden en bij een volgende stemronde misschien wel bereid is om Natasia eruit te stemmen. Dit natuurlijk alleen om de anderen op het verkeerde been te zetten. Natasia vind het een prachtig plan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:35 schreef Dark het volgende:
Brian gaat net doen alsof hij Natas eruit gaat stemmen, goed plan.
De drankverstop aktie. Maar volgens mij moet hij dat dan vrijdagavond doen want anders mag Huub namelijk al drinken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef BwennieBren het volgende:
Hij wil het niet zeggen want iedereen kan nog bellen, briefjes sturen... etc etc.... de pot verwijt de ketelquote:
Word wel tijd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:40 schreef Varen het volgende:
drank huub
ohhhhhhhhhh jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef marky het volgende:
[..]
De drankverstop aktie. Maar volgens mij moet hij dat dan vrijdagavond doen want anders mag Huub namelijk al drinken.
Schandalig. 100 zweepslagen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ze reageren op posts waar al een antwoord op gegeven is, dus nemen ze de moeite niet om de COS te lezen.
Deze was naar aanleiding van een post van mij daar gaf itsme weer antwoord op.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ze reageren op posts waar al een antwoord op gegeven is, dus nemen ze de moeite niet om de COS te lezen.
Als je de COS aan t bijlezen bent is het soms een beetje lastig om alle posts waar je een reactie op wilt geven alvast gequote neer te zetten vervolgens ook nog eens de COS verder door te lezen voor je die reacties ook werkelijk gaat geven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Ok , ik ben misschien paraquote:
ach gussie. Jij ook al.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:43 schreef Elounda het volgende:
[..]
Deze was naar aanleiding van een post van mij daar gaf itsme weer antwoord op.
Maar ik snap wat je bedoeld.
Laat me maar even, ik ben kapotvet obstenaat vanavond....![]()
Natasia liegt toch nooit...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef Vakkie_W het volgende:
Natasia gaat liegen over wat hun kinderen vinden![]()
Ja , het is half negen.......Mama heeft het weer gehad, en gooit die scheur elke 10 minuten wagenwijd open vanaf nu........quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef CARLAK het volgende:
jij ook?quote:
Ik vermoed dat u lijdt aan een overdosis DGK, ik adviseer u dan ook enige afstand te nemen zodat u binnen een paar dagen weer gewoon ABN spreekt (dit staat voor "Algemeen Beschaafd Nederlands" en niet voor "Amanda, Brian en Natasia")quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:43 schreef Elounda het volgende:
Deze was naar aanleiding van een post van mij daar gaf itsme weer antwoord op.
Maar ik snap wat je bedoeld.
Laat me maar even, ik ben kapotvet obestenaat vanavond....![]()
Final fantasy spelen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:44 schreef Elounda het volgende:
BufferdebufferBufferdebufferBufferdebufferBufferdebufferBufferdebufferBufferdebufferBufferdebufferBufferdebuffer
Koffie drinken.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef T-lex het volgende:
Dat "dissen" van Brian valt ook wel mee zeg, dit is kinderspel bij wat HES over d'r te melden heeft achter haar rug om...snap dat er hier een stel zitten die alles wat Brian doet de grond in willen boren.
Brian is gewoon goed bezig, hij is gewoon op z'n hoede wat Amanda betreft...en dat is z'n goed recht als ik zo is die streams volg. Hij heeft al een keer eene Nena dicht bij zich laten komen, en daar volgde ook 1 of andere backfire op.
En zolang Amanda dik met HES is blijft hij iets gereserveerd lijkt het.![]()
Ik vind Brian echt een rat maar hij speelt het spel geslepen en goed moet ik tegen mijn zin toegeven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef T-lex het volgende:
Dat "dissen" van Brian valt ook wel mee zeg, dit is kinderspel bij wat HES over d'r te melden heeft achter haar rug om...snap dat er hier een stel zitten die alles wat Brian doet de grond in willen boren.
Brian is gewoon goed bezig, hij is gewoon op z'n hoede wat Amanda betreft...en dat is z'n goed recht als ik zo is die streams volg. Hij heeft al een keer eene Nena dicht bij zich laten komen, en daar volgde ook 1 of andere backfire op.
ja, ja, ja, nee, ja, ja, ja, ja, ja zo goed?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef T-lex het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |