quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:31 schreef marky het volgende:
Even voor de goede orde. Ze wisten toch dat het niet ging lukken de ontslagronde was toch alleen aangevraagd om Natasia te dissen?
Pak eens een willekeurige kaart...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef kleinzusje het volgende:
Mannen met truukjes kots ik uit
Wat een zak van een vent is het zeg moet je hem horen lullen wordt er stront ziek vanquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:27 schreef Dark het volgende:
Brian is bij Natas weer druk over zichzelf aan het praten, er is bijna geen plek meer in z'n eigen ster om veren te plaatsen.
Hij vertrouwt Amanda ook niet, hij regiseert zijn eigen show!
Eerst dissen, vannacht weer lekker neuken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:31 schreef Lieve het volgende:
SO HEE, nu zijn Brainless en Nasty aSS Amanda aan het dissen. Wow wow Amanda, beetje vies ventje waar jij je aan gegeven hebt.
Ik denk dat Brian nooit meer aan een levenspartner komt tenzij hij Natasja neemt. Want er zijn geen vrouwen die voor dit soort viezerikken gaat toch?
Ik HOOP dat dit dissen ook op You Tube komt!
Volgens mij hadden ze toch wel een beetje hoop.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:31 schreef marky het volgende:
Even voor de goede orde. Ze wisten toch dat het niet ging lukken de ontslagronde was toch alleen aangevraagd om Natasia te dissen?
Zeiden we na Nena ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:31 schreef Lieve het volgende:
SO HEE, nu zijn Brainless en Nasty aSS Amanda aan het dissen. Wow wow Amanda, beetje vies ventje waar jij je aan gegeven hebt.
Ik denk dat Brian nooit meer aan een levenspartner komt tenzij hij Natasja neemt. Want er zijn geen vrouwen die voor dit soort viezerikken gaat toch?
Ik HOOP dat dit dissen ook op You Tube komt!
dan ben ik al je zou hem mee nemen naar het muidenslot en in de kelder daar een beetje oprekkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:32 schreef lady1 het volgende:
ik wordt gek gek gek van die kerel mute
Kazan ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:32 schreef demins het volgende:
[..]
Pak eens een willekeurige kaart...
natasia er uit gaan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:34 schreef Sug4r het volgende:
Over 7 maanden staat Brian toch ook zwak als Natasia er dan uit gaat? Hij heeft ook wel door dat Natasia niet vrijwillig het huis gaat verlaten over 7 maanden.
In de tussentijd papt hij zo aan met Amanda of met een ander die in het huis komt, dat zij hem er niet uit stemt.
Mee eens..quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Waarom leest niemand de COS goed, ik zie zo vaak een reactie komen op iets wat allang hiet gepost is![]()
![]()
![]()
Goh wat een verassingquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:34 schreef BwennieBren het volgende:
Oh god hij gaat acteur spelen.... ook dat nog!
Dit is post 522 en ze gaan snel hoor...maar ik snap je frustatiequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Waarom leest niemand de COS goed, ik zie zo vaak een reactie komen op iets wat allang hiet gepost is![]()
![]()
![]()
Kan nooit slechter zijn dan dat die zichzelf "speelt"quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:34 schreef BwennieBren het volgende:
Oh god hij gaat acteur spelen.... ook dat nog!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:15 schreef THCees het volgende:
[..]
Aap (oh nee baviaan)
Troll
mongool
psiegopaat
aandachtsgeile snollie
misselijke grap
enz
enz
Betekent dat ze iig de moeite nemen om het te lezen en op te reageren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:34 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mee eens..
Je geeft op pagina 1 een opmerking weg, en op pagina 4 kom je de reacties daarop nog tegen.
En dan te bedenken dat je opmerking een grappie was.
Wat spannend,werkelijk een meesterbreinquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:35 schreef Dark het volgende:
Brian gaat net doen alsof hij Natas eruit gaat stemmen, goed plan.
We kleppen te snel en te hardquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:35 schreef crohntje het volgende:
[..]
Dit is post 522 en ze gaan snel hoor...maar ik snap je frustatie![]()
Fantastisch plan!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:35 schreef Dark het volgende:
Brian gaat net doen alsof hij Natas eruit gaat stemmen, goed plan.
als die denkt eerst ja te kunnen zeggen en dan nee dan heeft die het misquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:36 schreef tukkera het volgende:
[..]
Wat spannend,werkelijk een meesterbrein![]()
Ook weer waar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Betekent dat ze iig de moeite nemen om het te lezen en op te reageren.
Niemand verbied mensen om te reageren op een post, ook al zijn ze wat later.
Ik krijg toch een beetje dezelfde emotie die ik kreeg bij Hannibal Lecter in Silence of the Lambs.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat stemmetje vinden vrouwen geil Gert, begrijp dat nou....
ai ai ai ai...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:37 schreef yvonne het volgende:
Snap je, snap je, snap je, snap je, snap je.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |