Hij is geschift! Hij had het net ook al over 1 miljoen Nederlanders die zijn gedichten zouden lezenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:46 schreef Clank het volgende:
Signeersessies, maandelijkse poetry avonden???
te lang onder de zonnebank.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:46 schreef obezzi het volgende:
waarom is huub zo verbrand??
quote:Fucking hell!
fuck off hoor!
Hypocriet mormel.
Doos!
gatverdamme
Godkelere
Ik zeg donder en bliksem !
Je zou spontaan gaan roken toch??
zo. lekker dan
Bleeeeeh.
ik wil er wel heen!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:48 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hij is geschift! Hij had het net ook al over 1 miljoen Nederlanders die zijn gedichten zouden lezen![]()
Hij denkt echt dat hij een held is als hij uit DGK komt![]()
ik heb weinig zon gezien de afgelopen dagen dus dat zal het inderdaad zijn geweestquote:
Gelukkig, ik ben niet de enige die dit wel erg opvallend vond. Het was te toevallig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat soort dingen merk je vaker... een korte streamlock.. en plots een heel andere wending in een gesprek... ( Nu hoorden we toevallig nog net het telefoontje)
Omgekeerde wereld hè?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef obezzi het volgende:
waarom smeert die amanda dat witte spul over huub heen?????
Hij heeft de hele nacht met erik tasia zitten zieken en je kan overdag alleen slapen onder de zonnebank.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik heb weinig zon gezien de afgelopen dagen dus dat zal het inderdaad zijn geweest
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:49 schreef Katewalker het volgende:
Hahahaha ik krijg de slappe lach van jullie Fokkkers reacties op het gesprek tussen Brian en Natasia..
[..]
![]()
![]()
ik dacht ongeveer hetzelfde. iets van, maar goed dat het niet andersom isquote:
Maar bij Brain nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
brainless wil poetry-avonden organiseren in DGK. Doet me denken aan Mrs. Bucket met haar famous candle light suppers. Daar liep het ook storm.
Heel fok er naar toequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
brainless wil poetry-avonden organiseren in DGK. Doet me denken aan Mrs. Bucket met haar famous candle light suppers. Daar liep het ook storm.
De server was de kwaliteit zo zat... die wou niet meer geconfronteerd worden met die zooiquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef pronkjewail het volgende:
Domain Name: BRIANSPOETRY.COM
Registrar: ENOM, INC.
Whois Server: whois.enom.com
Referral URL: http://www.enom.com
Name Server: DNS1.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS2.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS3.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS4.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS5.NAME-SERVICES.COM
Status: clientTransferProhibited
Updated Date: 21-feb-2007
Creation Date: 14-jan-2003
Expiration Date: 14-jan-2008
Je moet een domein toch altijd vooruitbetalen? Hoezo is het nu uit de lucht vanwege niet betaalde rekeningen?
verkoeling, en eric zijn kwakje moest ergens heen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef obezzi het volgende:
waarom smeert die amanda dat witte spul over huub heen?????
Die gast heeft dringend hulp nodig. Dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:48 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hij is geschift! Hij had het net ook al over 1 miljoen Nederlanders die zijn gedichten zouden lezen![]()
Hij denkt echt dat hij een held is als hij uit DGK komt![]()
Lieve raggende annie, ga jij eens lekker op tijd slapen? Dan kunnen de rellen beginnenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik heb weinig zon gezien de afgelopen dagen dus dat zal het inderdaad zijn geweest
Wellicht heeft hij niet voor de hosting betaald, dan gaan je ook op zwart.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef pronkjewail het volgende:
Domain Name: BRIANSPOETRY.COM
Registrar: ENOM, INC.
Whois Server: whois.enom.com
Referral URL: http://www.enom.com
Name Server: DNS1.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS2.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS3.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS4.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS5.NAME-SERVICES.COM
Status: clientTransferProhibited
Updated Date: 21-feb-2007
Creation Date: 14-jan-2003
Expiration Date: 14-jan-2008
Je moet een domein toch altijd vooruitbetalen? Hoezo is het nu uit de lucht vanwege niet betaalde rekeningen?
Erics kwakje lag toch al te broeien in de jaccuzi?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
[..]
verkoeling, en eric zijn kwakje moest ergens heen.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
Lieve raggende annie, ga jij eens lekker op tijd slapen? Dan kunnen de rellen beginnen![]()
ja vannacht heeft het niet lang geduurt meer na mijn slapen gaan zag ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
Lieve raggende annie, ga jij eens lekker op tijd slapen? Dan kunnen de rellen beginnen![]()
Ik denk dat dat het geval is, ja.....Dus het hijacken zal ook niet gaan lukken....quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij niet voor de hosting betaald, dan gaan je ook op zwart.
Gisteren kreeg hij die brief met dat woordenboek zijn reactie: Dat is vast van familie van de anderen ?? Plaat voor zijn kopquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Die gast heeft dringend hulp nodig. Dat moge duidelijk zijn.![]()
Nope, het woordenboek was van Lekker Simpelquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gisteren kreeg hij die brief met dat woordenboek zijn reactie: Dat is vast van familie van de anderen ?? Plaat voor zijn kop
Nu krijgt hij de brief van zijn moeder: Geloofd hij het nog niet !!
Whooohahaha hoe dom kun je zijn!
met gewone yoghurt....quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef Prospera het volgende:
Zo die Huub is knalrood verbrand. Doet echt pijn, hij zit zelfs te klappertanden.
Amandel wrijft hem helemaal in, met een lotion.
Ken je die ene move nog, vraagt Huub, zo omhoog trekken.
Zou de dgk redactie niet eens goed moeten nadenken over hun 'concept'? Want een worst was zelfs geen knakworst? ( brainless... die psychopaat is er 'beter' van geworden. Oftewel.... zijn 'mama' .Geld zal er wel doorheen gedraaid zijn ( snuift ze soms? Ze heeft zo'n gezicht alsof ze snuift, die moeder. En Brian weet er ook zoveel van! Iets TEveel?)quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:52 schreef Black_king het volgende:
Syl: "Als Bart weg is, is het jammer dat er twee rotte appels van de oude garde over zijn gebleven"
Weet ik ook wel.. Maar Brian denkt dat het van familei van de anderen kwam.. omdat de rest van nederland van hem houdquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nope, het woordenboek was van Lekker Simpel![]()
Hoop het niet...Ik heb slaap nodigquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik hoop echt dat Eric en Huub de nacht van Natasia weer gaan verzieken
Yep ! Die Huub is echt een (leuke) rat ! En die Amandel een dombo eerste klas.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahah Huub weet exact welke knoppen hij bij Amanda moet indrukken! ; -)
( Nu nog het Brian-uit knopje vinden )
bij mij doet die site het gewoon hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij niet voor de hosting betaald, dan gaan je ook op zwart.
Heeft ie keer op keer 20 minuten vooruitgezet....quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:59 schreef Vakkie_W het volgende:
Zit er geen timer op zo'n zonnebank?
vast wel maar je kunt m net zo makkelijk weer terug aanzetten als ie uit mocht springenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:59 schreef Vakkie_W het volgende:
Yup..Huub is pienterquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Heeft ie keer op keer 20 minuten vooruitgezet....![]()
Misschien word er wel een kleine Brain verwekt vanacht! Wat zal dat een ongelovelijk kut kind wordenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
Natasia bij brian in bed, morgen wilgo boos.
Heb je een proxyserver ? Doe es F5 ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:58 schreef Fikkert het volgende:
[..]
bij mij doet die site het gewoon hoor
jawel, maar het is zo gescriptquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:59 schreef Vakkie_W het volgende:
Schreeuwt de hele dag: Para brother, Wat dan, wat dan....quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:00 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Misschien word er wel een kleine Brain verwekt vanacht! Wat zal dat een ongelovelijk kut kind worden![]()
En weer een brief van zijn teleurgestelde moederquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
Natasia bij brian in bed, morgen wilgo boos.
Jij bent echt pipo de clown, hè....quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou Brian niet verbazen als Huub binnenkort scoort met Amanda.
Ik denk dat Brian er inmiddels tegen bestand is, en niet gaat flippen.
Hij is sterk.
Doe niet para brotherquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:01 schreef Black_king het volgende:
[..]
Schreeuwt de hele dag: Para brother, Wat dan, wat dan....
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Doe niet para brother
Doe niet para
Aiii Aiii Aiii
Aiii Aiii Aii
Hoor je me?
Aii Aii Aiii
Ik lust je rauw Brother
Ik lus je rauw
Ik heb vanmiddag ook vreselijk gelachen om het commentaar hier. Ik kon de streams niet zien op mijn werk, maar de opmerkingen hier spraken boekdelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:49 schreef Katewalker het volgende:
Hahahaha ik krijg de slappe lach van jullie Fokkkers reacties op het gesprek tussen Brian en Natasia..
[..]
![]()
![]()
Die gaat alleen flippen als die Nena ziet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Hij is sterk.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef Black_king het volgende:
[..]
Jij bent echt pipo de clown, hè....![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef BwennieBren het volgende:
Volgens Nat heeft Huub een probleem als hij de villa uitkomt. Brian beaamd dat.
Whahahahahaha ja, jullie niet, vooral jullie niet!
Dat wordt weer zware medicatie toepassen ben ik bang.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik geloof mijn oren niet. Zdngmw en brainless zijn helemaal de weg kwijt.
Ziek is ze in het verdraaien; hij vroeg of hij met Cheyenne mocht daten als ze 18 was....quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef Prospera het volgende:
Natas zet Huub neer als pedo, terwijl hij zat te geinen.
Just a little pinprick, and there'll be no more aaaaaahhhhhhh.........quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat wordt weer zware medicatie toepassen ben ik bang.
Wie van ons had het ook al weer over VERBRAAIEN ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ziek is ze in het verdraaien; hij vroeg of hij met Cheyenne mocht daten als ze 18 was....![]()
Een Oedipusverhouding......quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef Lieve het volgende:
AHHHH, liggen die twee voortaan samen. Ahhhhhhh. HYSTERICA met incestueus verlangen, Brian eindelijk weer in bed bij zijn moessie.
En zelf een klein meisjie van 19 vingeren en de tweede onder de douche zetten ( totaal onnodig want die kwam net uit bad) en gaan wassen !!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ziek is ze in het verdraaien; hij vroeg of hij met Cheyenne mocht daten als ze 18 was....![]()
2 handjes in het vuur van mij, echt niet, hij gaat helemaal uit zijn knar en wordt afgevoerd in een straightjacket gillend: "Nena, Amanda, Nena, Amanda!!"quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Hij is sterk.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie van ons had het ook al weer over VERBRAAIEN ?![]()
Neem rotte eieren meequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
ik wil er wel heen!!!![]()
Natasia is kapot van de vorige nacht en valt al half in slaap.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef ruby het volgende:
Is Brian Natasia aan het nemen nu? Ze zijn zo stil ineens.
Aiii Aiii Aiiiquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
Ze liggen samen in bed die twee...............als Brianless jeuk krijgt en denkt in zijn slaap dat AmanDEL naast hem ligt.............dan..........dan.............
nee dat zal toch niet...........haha.......![]()
![]()
Dat waren de meest walgelijke scenes uit DGK.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En zelf een klein mesjie van 19 vingeren en de tweede onder de douche zetten ( totaal onnodig ant die kwam net uit bad) en gaan wassen !!!!
Doen Doen Doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Natasia is kapot van de vorige nacht en valt al half in slaap.
Als ze haar nog een nacht wakker zouden houden is ze gebroken
Sherjill MacDonaldquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:08 schreef Lauzie het volgende:
Even geheel 'offtopic' maar met welke semi-bekende voetballer had Nena nou wat gehad?
Nou, wat let ze?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Natasia is kapot van de vorige nacht en valt al half in slaap.
Als ze haar nog een nacht wakker zouden houden is ze gebroken
Wie wat waar wanneer??quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:09 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat waren de meest walgelijke scenes uit DGK.
Twee mensen die uit lust een hulpeloos meisje aan het misbruiken zijn.....![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:09 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat waren de meest walgelijke scenes uit DGK.
Twee mensen die uit lust een hulpeloos meisje aan het misbruiken zijn.....![]()
never heard of.. is zeker een negert aan de naam te horen..quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Sherjill MacDonald
speelt nu in engeland bij Albion oid
ikke, ik heb de meneer van dale al gebeld of het werkwoord erin magquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie van ons had het ook al weer over VERBRAAIEN ?![]()
Spits van jong Oranje op dit moment. En speelt nu bij WBA.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef Lauzie het volgende:
[..]
never heard of.. is zeker een negert aan de naam te horen..![]()
baat het niet dan schaadt het nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En Amanda giet rustig verder met de Yoghurt...
Laat Huub dadelijk maar wat met yochurt gieten over Amandaquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zij wilde ook zonodig de vlieglessen naar Brainquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef Alessia het volgende:
Bart had niet veel te doen volgens Natasia, nee gek zeg!!!!
Zij eist alles op!
speelt ook in Jong Oranje, dus als je zijn naam niet kent, zegt dat meer over jou dan over hemquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef Lauzie het volgende:
[..]
never heard of.. is zeker een negert aan de naam te horen..![]()
Womans Basketball Ascociation???quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:12 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Spits van jong Oranje op dit moment. En speelt nu bij WBA.
Hij is slim hoor... want hij weet ook nog eens wat het beste is voor iedereen... Wat Huub denkt.. en wat Sylvia denkt.. én hij weet dat wij het allemaal verkeerd zien.. etc ...etc... etc..quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:12 schreef blomst het volgende:
Brian weet alweer wat Amanda gaat denken, hij wist ook altijd wat Nena dacht.
Huub weet nog niet dat Brian haar gedumpt heeft .....quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:12 schreef Sense het volgende:
Huub is Amanda subtiel aan het losweken van Brian![]()
Nu maar hopen dat er bij haar ergens één grijs hersencelletje rondzwerft dat de boodschap oppikt.
Misschien werkt het wel verkoelend voor hem, maar ik denk het niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
nena en ilonaquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Taurus het volgende:
Welke namen staan eigenlijk nog meer in die tattoo van Huub behalve Sylvia?![]()
Ilona en Nena toch ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Taurus het volgende:
Welke namen staan eigenlijk nog meer in die tattoo van Huub behalve Sylvia?![]()
heddaquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Taurus het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eens kijken met wie ik hier allemaal goed kan praten/posten.. dan moeten we neuken.. Zo werkt het!
Natasia forever!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Taurus het volgende:
Kom maar kom maar kom maarquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eens kijken met wie ik hier allemaal goed kan praten/posten.. dan moeten we neuken.. Zo werkt het!
ow en pietje puk staat er nog opquote:
Dat zal best lastig zijn als ze zo over die verbrande rug blijft wrijvenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:16 schreef robinotc het volgende:
ik vrees ook da hubbje al een klein stijfje heeft![]()
Jou pak ik zoiezo nog een keertje!quote:
Inderdaad. Hij heeft zelf al gezegd dat Amanda veeeeel te goedgelovig is en daardoor met alle winden mee kan waaien. Dat blijkt wel uit het feit dat ze Huub nu een massage aan het geven is terwijl hij haar in aan het palmen is!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Hij is sterk.
Ik vermoed dat Huub nog heeeeeeel even blijft liggen als Amanda klaar is met de massage en reeds vertrokken is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:16 schreef robinotc het volgende:
ik vrees ook da hubbje al een klein stijfje heeft![]()
Er is een nobele taak voor je weggelegdquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft zelf al gezegd dat Amanda veeeeel te goedgelovig is en daardoor met alle winden mee kan waaien. Dat blijkt wel uit het feit dat ze Huub nu een massage aan het geven is terwijl hij haar in aan het palmen is!!
Ze zou eens moeten weten hoe Huub over haar denkt! Ik snap niet dat haar familie haar nog niet gewaarschuwd heeft. Het zullen wel geen streamkijkers zijn......
ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef Black_king het volgende:
Ik zie Brian en Natas nog wel een keer de lichamelijke liefde bedrijven hoor......
Je weet het, ik lig altijd klaar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jou pak ik zoiezo nog een keertje!![]()
![]()
ik eerstquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Je weet het, ik lig altijd klaar.
Trustuh![]()
Slaap onrustig!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Je weet het, ik lig altijd klaar.
Trustuh![]()
Ja leuk he, ik krijg zo'n vakantiegevoel wanneer ik dat hoor...quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef ruby het volgende:
Waarom hoor ik krekels bij Amanda en Huub?
Tomaten kunnen ook een leuk effect gevenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte![]()
Zijn geen krekels... zijn haar siliconen die zo piepen.. die vetspuit moet nodig weer even in de vetnippel gedrukt worden !quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef ruby het volgende:
Waarom hoor ik krekels bij Amanda en Huub?
Als je dat lachen noemt.......in elke zin dat dat kind de hele dag door uitkraamt zit wel een "lach" die door merg een been gaat!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef Black_king het volgende:
Amanda lacht veel leuker als ze bij Huub is....
Wat je zegt. Ik waande me even in Griekenland.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja leuk he, ik krijg zo'n vakantiegevoel wanneer ik dat hoor...![]()
En wéér dat omkeren hè. Fascinerend.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef BwennieBren het volgende:
Volgens Nat heeft Huub een probleem als hij de villa uitkomt. Brian beaamd dat.
Whahahahahaha ja, jullie niet, vooral jullie niet!
Bij Brian is het meestal serieus "aanhoren" naar wat de goeroe in je brain wil planten... Bij Huub is het hetzelfde.. alleen hij doet het lachend!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je dat lachen noemt.......in elke zin dat dat kind de hele dag door uitkraamt zit wel een "lach" die door merg een been gaat!![]()
Toch lijkt ze met Huub wel meer lol te hebben dan met Brian.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je dat lachen noemt.......in elke zin dat dat kind de hele dag door uitkraamt zit wel een "lach" die door merg een been gaat!![]()
Daar kunnen we nog wel een paar uur over doorgaan... de werkelijkheid is namelijk voor iedereen dàt wat hij zelf beleefd en/of geloofd..quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En wéér dat omkeren hè. Fascinerend.
Ze keren gewoon de werkelijkheid 180 graden om.
en daarna zei ze nog een keer museasquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:23 schreef robinotc het volgende:
ging ik naar museums zegt Amanda...
meervoud van Museums is MUSEA corrigeert huub haar ;-)
maakt niet uit .brian heeft nena zovaak gedumpt en kon daar ook niet vanaf blijvenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub weet nog niet dat Brian haar gedumpt heeft .....
Ik vind jou NU al NIET irritant!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma was pissig op gay.nl dat ik haar irritant noemde dat ze telkens binnnenkwam lopen bij interessante gesprekken.
FOK-gedachte? Schijnbaar niet algemeen. Het viel me zo tegen dat er geen rel is ontstaan in de Zebra Lounge. Ik had het zoooo anders gehoopt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En wéér dat omkeren hè. Fascinerend.
Ze keren gewoon de werkelijkheid 180 graden om.
ja verdomd... wat een achterlijke dodo is het toch ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:25 schreef Lauzie het volgende:
[..]
en daarna zei ze nog een keer museas![]()
lekker pissig blijven maar wel wat de info doen graag!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma was pissig op gay.nl dat ik haar irritant noemde dat ze telkens binnnenkwam lopen bij interessante gesprekken.
dr zijn genoeg mensen die jaarlijks naar belgie op vakantie gaan van geboorte tot overlijden dus 3 keer lorret kan nog welquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:24 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
3x![]()
Ook al erg he??![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Geknipt door Amandaquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:22 schreef partyyboyy het volgende:
Wat is er eigenlijk met Huub's haar gebeurd?
Er waren te weinig mensen aanwezig voor een relquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
FOK-gedachte? Schijnbaar niet algemeen. Het viel me zo tegen dat er geen rel is ontstaan in de Zebra Lounge. Ik had het zoooo anders gehoopt.
nou, wij zijn pissig op haarquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Mwah...quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:24 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
3x![]()
Ook al erg he??![]()
Gelukkig, ik maakte me al zorgen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Er waren te weinig mensen aanwezig voor een rel
Wel diepgaande gesprekken héquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Amanda heeft één volume, dat is HARDquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Heeft Amanda geen ander volume als iemand maar een meter verder is?
quote:
dat weet huub nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:30 schreef raggende_annie het volgende:
dus bart z'n vrienden hebben dat bedacht. non stop rocken. dacht toch echt dat ik laatst op een van onze allom geliefde muziek zenders brainpower hetzelfde hoorde zeggen maar dan met een ritme
ze kunnen toch weer gaan keten zodat ze wakker wordenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty en Brain slapen, dus heftige rellen zullen vanavond wel niet meer voorkomen! Ik ga dus maar eens blijslapen...
Veel plezier nog vannacht!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty en Brain slapen, dus heftige rellen zullen vanavond wel niet meer voorkomen! Ik ga dus maar eens blijslapen...
Veel plezier nog vannacht!
... en heeft LS er toe aangezet tot "zijn woordenboekje"quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:32 schreef BwennieBren het volgende:
Huub over Brian: Brian is onzeker over zijn Nederlands en gebruikt daarom veel moeilijke woorden.
Ik geloof niet dat zij dat werkelijk gelóven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Daar kunnen we nog wel een paar uur over doorgaan... de werkelijkheid is namelijk voor iedereen dàt wat hij zelf beleefd en/of geloofd..![]()
Totdat kleine Braaajen weer rechtopstaat en gaat brullen, jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef obezzi het volgende:
HEEFT BRIAN AMANDA SERIEUS GEDUMPT?
ff caps uitquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef obezzi het volgende:
Brian dumpt altijd de vrouw NADAT zij hem gedumpted heeft... Maar dat is natuurlijk maar een detail.. wat hij altijd even vergeet..quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef obezzi het volgende:
Doen de meeste mannen dat bniet ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian dumpt altijd de vrouw NADAT zij hem gedumpted heeft... Maar dat is natuurlijk maar een detail.. wat hij altijd even vergeet..)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian dumpt altijd de vrouw NADAT zij hem gedumpted heeft... Maar dat is natuurlijk maar een detail.. wat hij altijd even vergeet..)
Heeft jouw vriend je nog geen capslock-vrij toetsenbord gegeven?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef obezzi het volgende:
Junior Woordenboekquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
... en heeft LS er toe aangezet tot "zijn woordenboekje"![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heeft jou vriend je nog geen capslock-vrij toetsenbord gegeven?
Dùh!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Doen de meeste mannen dat bniet ?
pff tiep beroerd trouwens
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:37 schreef Prospera het volgende:
Brian kijkt op en snuift, nee het is niet de punami van Amandel.
Ach...tis maar waterquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Als Nat straks moet plassen (10x per nacht) dan hoort hij wel de tsunami van Nat
Punani tsunami.. ( stelde hij dat ook niet aan nena voorquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Als Nat straks moet plassen (10x per nacht) dan hoort hij wel de tsunami van Nat
Kan iemand dat Brian dan OOK vertellen!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Lieve Mensen
ik ken brian zijn moeder trouwens. Neem het haar niet kwalijk. Vergeet niet Brian komt van Bonaire. Dat is een eiland waar geen MOER te doen is. Hij is een Eilander geen Nederlander. Hij moet nog integreren
hallo sorry hoor was perongelukquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heeft jouw vriend je nog geen capslock-vrij toetsenbord gegeven?
hoiquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Lieve Mensen
ik ken brian zijn moeder trouwens. Neem het haar niet kwalijk. Vergeet niet Brian komt van Bonaire. Dat is een eiland waar geen MOER te doen is. Hij is een Eilander geen Nederlander. Hij moet nog integreren
die ligt allanggggggggg weer in z'n bed te ruften...saaie HARCOquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Nou hebben we een keer geluk en kunnen we vroeg naar bed. Waar is Bart trouwens ?
Voor Amanda vrees ik het ook.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:43 schreef PumaStreamer het volgende:
Wedje dat huub ook nog een keer zijn leuter in amanda stopt
Veel sterkte dan, op onze eilanden is ook niet veel te beleven en die bewoners zijn ook eilanders.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Lieve Mensen
Sorry, daar heb ik niks aan.quote:
LS heeft hem toch al een stille hint gegeven met zijn woordenboek? Zou hij dat begrijpen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Kan iemand dat Brian dan OOK vertellen!![]()
Zeeuw? Waddeneiland? Is daar ook al internet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Veel sterkte dan, op onze eilanden is ook niet veel te beleven en die bewoners zijn ook eilanders.
Kom op.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Sorry, daar heb ik niks aan.
Pijpen of wegwezen.![]()
Brian?? Wat doe jij op Fok? Dat mag je helemaal nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Sorry, daar heb ik niks aan.
Pijpen of wegwezen.![]()
De snelheid waarmee hij grapjes maakt gebasseerd op de actuele situatie is toch wel ongeevenaard.. ( of je er nu van houd of niet )quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:48 schreef Black_king het volgende:
Amanda: "Ik heb Sylvia's string aan."
Huub: "Yes, the best of both worlds ! "
Heb je zin om te neuken ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zeeuw? Waddeneiland? Is daar ook al internet?![]()
Yep, valt me keer op keer op..... Razendsnel ! Professioneel !quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De snelheid waarmee hij grapjes maakt gebasseerd op de actuele situatie is toch wel ongeevenaard.. ( of je er nu van houd of niet )
Wie? De grote of de kleine?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahah Brian doet het niets.. maar hij zit wel al voor de 2de keer rechtop in zijn bed !
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:51 schreef BwennieBren het volgende:
Stem: Huub en Amanda, zouden jullie die krekels willen doodmaken?
Het is dus een bandje
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:52 schreef PumaStreamer het volgende:
ow nou gaat het gebeuren hoor huub gaat masseren
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahah Brian doet het niets.. maar hij zit wel al voor de 2de keer rechtop in zijn bed !
Heb jij ook al aandacht nodig?quote:
Misschien een tip om aan Brain zijn moeder te geven?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:49 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar ik moet zeggen als Brian mijn zoon was had ik hem persoonlijk de vila uitgetrokken na dat domme gedrag van hem. Brrrrr en al die baccillen en andere bacterien van Amanda en van Natasia die elkaar allemaal maar vingeren enzo...brrrr...brrrr.brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zit ingebouwd in de hoogtezon ......quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:51 schreef BwennieBren het volgende:
Stem: Huub en Amanda, zouden jullie die krekels willen doodmaken?
Het is dus een bandje
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef raggende_annie het volgende:
huub moet ff bij braajen gaan vragen voor massage-olie
Hoe langquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk even wat Afstand bewaren..![]()
Niet zien, wel horen. Brian's raam zit boven de uitgang van de gameroom.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:54 schreef RSie het volgende:
Brain heeft ze wel zien lopen volgens mij!
aangezien ze buitenom lopen om naar die salon te gaan en hij vanuit zijn raampje kan kijken!
En in hoeveel heeft Braindead zijn gereedschap al gestoken??quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoeveel zal ze in haar gehad hebben ik gok 30 mannen.
ze had het laatst over een stuk of 6quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoeveel zal ze in haar gehad hebben ik gok 30 mannen.
Hier in beeld ....quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet zien, wel horen. Brian's raam zit boven de uitgang van de gameroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |