Wel diepgaande gesprekken héquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eens kijken met wie ik hier allemaal goed kan praten/posten.. dan moeten we neuken.. Zo werkt het!
Amanda heeft één volume, dat is HARDquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Heeft Amanda geen ander volume als iemand maar een meter verder is?
quote:
dat weet huub nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:30 schreef raggende_annie het volgende:
dus bart z'n vrienden hebben dat bedacht. non stop rocken. dacht toch echt dat ik laatst op een van onze allom geliefde muziek zenders brainpower hetzelfde hoorde zeggen maar dan met een ritme
ze kunnen toch weer gaan keten zodat ze wakker wordenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty en Brain slapen, dus heftige rellen zullen vanavond wel niet meer voorkomen! Ik ga dus maar eens blijslapen...
Veel plezier nog vannacht!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty en Brain slapen, dus heftige rellen zullen vanavond wel niet meer voorkomen! Ik ga dus maar eens blijslapen...
Veel plezier nog vannacht!
... en heeft LS er toe aangezet tot "zijn woordenboekje"quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:32 schreef BwennieBren het volgende:
Huub over Brian: Brian is onzeker over zijn Nederlands en gebruikt daarom veel moeilijke woorden.
Ik geloof niet dat zij dat werkelijk gelóven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Daar kunnen we nog wel een paar uur over doorgaan... de werkelijkheid is namelijk voor iedereen dàt wat hij zelf beleefd en/of geloofd..![]()
Totdat kleine Braaajen weer rechtopstaat en gaat brullen, jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef obezzi het volgende:
HEEFT BRIAN AMANDA SERIEUS GEDUMPT?
ff caps uitquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef obezzi het volgende:
Brian dumpt altijd de vrouw NADAT zij hem gedumpted heeft... Maar dat is natuurlijk maar een detail.. wat hij altijd even vergeet..quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef obezzi het volgende:
Doen de meeste mannen dat bniet ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian dumpt altijd de vrouw NADAT zij hem gedumpted heeft... Maar dat is natuurlijk maar een detail.. wat hij altijd even vergeet..)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian dumpt altijd de vrouw NADAT zij hem gedumpted heeft... Maar dat is natuurlijk maar een detail.. wat hij altijd even vergeet..)
Heeft jouw vriend je nog geen capslock-vrij toetsenbord gegeven?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef obezzi het volgende:
Junior Woordenboekquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
... en heeft LS er toe aangezet tot "zijn woordenboekje"![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heeft jou vriend je nog geen capslock-vrij toetsenbord gegeven?
Dùh!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Doen de meeste mannen dat bniet ?
pff tiep beroerd trouwens
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:37 schreef Prospera het volgende:
Brian kijkt op en snuift, nee het is niet de punami van Amandel.
Ach...tis maar waterquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Als Nat straks moet plassen (10x per nacht) dan hoort hij wel de tsunami van Nat
Punani tsunami.. ( stelde hij dat ook niet aan nena voorquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Als Nat straks moet plassen (10x per nacht) dan hoort hij wel de tsunami van Nat
Kan iemand dat Brian dan OOK vertellen!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Lieve Mensen
ik ken brian zijn moeder trouwens. Neem het haar niet kwalijk. Vergeet niet Brian komt van Bonaire. Dat is een eiland waar geen MOER te doen is. Hij is een Eilander geen Nederlander. Hij moet nog integreren
hallo sorry hoor was perongelukquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heeft jouw vriend je nog geen capslock-vrij toetsenbord gegeven?
hoiquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Lieve Mensen
ik ken brian zijn moeder trouwens. Neem het haar niet kwalijk. Vergeet niet Brian komt van Bonaire. Dat is een eiland waar geen MOER te doen is. Hij is een Eilander geen Nederlander. Hij moet nog integreren
die ligt allanggggggggg weer in z'n bed te ruften...saaie HARCOquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Nou hebben we een keer geluk en kunnen we vroeg naar bed. Waar is Bart trouwens ?
Voor Amanda vrees ik het ook.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:43 schreef PumaStreamer het volgende:
Wedje dat huub ook nog een keer zijn leuter in amanda stopt
Veel sterkte dan, op onze eilanden is ook niet veel te beleven en die bewoners zijn ook eilanders.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Lieve Mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |