Nou, wat let ze?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Natasia is kapot van de vorige nacht en valt al half in slaap.
Als ze haar nog een nacht wakker zouden houden is ze gebroken
Wie wat waar wanneer??quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:09 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat waren de meest walgelijke scenes uit DGK.
Twee mensen die uit lust een hulpeloos meisje aan het misbruiken zijn.....![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:09 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat waren de meest walgelijke scenes uit DGK.
Twee mensen die uit lust een hulpeloos meisje aan het misbruiken zijn.....![]()
never heard of.. is zeker een negert aan de naam te horen..quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Sherjill MacDonald
speelt nu in engeland bij Albion oid
ikke, ik heb de meneer van dale al gebeld of het werkwoord erin magquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie van ons had het ook al weer over VERBRAAIEN ?![]()
Spits van jong Oranje op dit moment. En speelt nu bij WBA.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef Lauzie het volgende:
[..]
never heard of.. is zeker een negert aan de naam te horen..![]()
baat het niet dan schaadt het nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En Amanda giet rustig verder met de Yoghurt...
Laat Huub dadelijk maar wat met yochurt gieten over Amandaquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zij wilde ook zonodig de vlieglessen naar Brainquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef Alessia het volgende:
Bart had niet veel te doen volgens Natasia, nee gek zeg!!!!
Zij eist alles op!
speelt ook in Jong Oranje, dus als je zijn naam niet kent, zegt dat meer over jou dan over hemquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef Lauzie het volgende:
[..]
never heard of.. is zeker een negert aan de naam te horen..![]()
Womans Basketball Ascociation???quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:12 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Spits van jong Oranje op dit moment. En speelt nu bij WBA.
Hij is slim hoor... want hij weet ook nog eens wat het beste is voor iedereen... Wat Huub denkt.. en wat Sylvia denkt.. én hij weet dat wij het allemaal verkeerd zien.. etc ...etc... etc..quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:12 schreef blomst het volgende:
Brian weet alweer wat Amanda gaat denken, hij wist ook altijd wat Nena dacht.
Huub weet nog niet dat Brian haar gedumpt heeft .....quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:12 schreef Sense het volgende:
Huub is Amanda subtiel aan het losweken van Brian![]()
Nu maar hopen dat er bij haar ergens één grijs hersencelletje rondzwerft dat de boodschap oppikt.
Misschien werkt het wel verkoelend voor hem, maar ik denk het niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
nena en ilonaquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Taurus het volgende:
Welke namen staan eigenlijk nog meer in die tattoo van Huub behalve Sylvia?![]()
Ilona en Nena toch ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Taurus het volgende:
Welke namen staan eigenlijk nog meer in die tattoo van Huub behalve Sylvia?![]()
heddaquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Taurus het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eens kijken met wie ik hier allemaal goed kan praten/posten.. dan moeten we neuken.. Zo werkt het!
Natasia forever!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Taurus het volgende:
Kom maar kom maar kom maarquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eens kijken met wie ik hier allemaal goed kan praten/posten.. dan moeten we neuken.. Zo werkt het!
ow en pietje puk staat er nog opquote:
Dat zal best lastig zijn als ze zo over die verbrande rug blijft wrijvenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:16 schreef robinotc het volgende:
ik vrees ook da hubbje al een klein stijfje heeft![]()
Jou pak ik zoiezo nog een keertje!quote:
Inderdaad. Hij heeft zelf al gezegd dat Amanda veeeeel te goedgelovig is en daardoor met alle winden mee kan waaien. Dat blijkt wel uit het feit dat ze Huub nu een massage aan het geven is terwijl hij haar in aan het palmen is!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou Brian niet verbazen als Huub binnenkort scoort met Amanda.
Ik denk dat Brian er inmiddels tegen bestand is, en niet gaat flippen.
Hij is sterk.
Ik vermoed dat Huub nog heeeeeeel even blijft liggen als Amanda klaar is met de massage en reeds vertrokken is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:16 schreef robinotc het volgende:
ik vrees ook da hubbje al een klein stijfje heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |