Er is een nobele taak voor je weggelegdquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft zelf al gezegd dat Amanda veeeeel te goedgelovig is en daardoor met alle winden mee kan waaien. Dat blijkt wel uit het feit dat ze Huub nu een massage aan het geven is terwijl hij haar in aan het palmen is!!
Ze zou eens moeten weten hoe Huub over haar denkt! Ik snap niet dat haar familie haar nog niet gewaarschuwd heeft. Het zullen wel geen streamkijkers zijn......
ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef Black_king het volgende:
Ik zie Brian en Natas nog wel een keer de lichamelijke liefde bedrijven hoor......
Je weet het, ik lig altijd klaar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jou pak ik zoiezo nog een keertje!![]()
![]()
ik eerstquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Je weet het, ik lig altijd klaar.
Trustuh![]()
Slaap onrustig!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Je weet het, ik lig altijd klaar.
Trustuh![]()
Ja leuk he, ik krijg zo'n vakantiegevoel wanneer ik dat hoor...quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef ruby het volgende:
Waarom hoor ik krekels bij Amanda en Huub?
Tomaten kunnen ook een leuk effect gevenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte![]()
Zijn geen krekels... zijn haar siliconen die zo piepen.. die vetspuit moet nodig weer even in de vetnippel gedrukt worden !quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef ruby het volgende:
Waarom hoor ik krekels bij Amanda en Huub?
Als je dat lachen noemt.......in elke zin dat dat kind de hele dag door uitkraamt zit wel een "lach" die door merg een been gaat!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef Black_king het volgende:
Amanda lacht veel leuker als ze bij Huub is....
Wat je zegt. Ik waande me even in Griekenland.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja leuk he, ik krijg zo'n vakantiegevoel wanneer ik dat hoor...![]()
En wéér dat omkeren hè. Fascinerend.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef BwennieBren het volgende:
Volgens Nat heeft Huub een probleem als hij de villa uitkomt. Brian beaamd dat.
Whahahahahaha ja, jullie niet, vooral jullie niet!
Bij Brian is het meestal serieus "aanhoren" naar wat de goeroe in je brain wil planten... Bij Huub is het hetzelfde.. alleen hij doet het lachend!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je dat lachen noemt.......in elke zin dat dat kind de hele dag door uitkraamt zit wel een "lach" die door merg een been gaat!![]()
Toch lijkt ze met Huub wel meer lol te hebben dan met Brian.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je dat lachen noemt.......in elke zin dat dat kind de hele dag door uitkraamt zit wel een "lach" die door merg een been gaat!![]()
Daar kunnen we nog wel een paar uur over doorgaan... de werkelijkheid is namelijk voor iedereen dàt wat hij zelf beleefd en/of geloofd..quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En wéér dat omkeren hè. Fascinerend.
Ze keren gewoon de werkelijkheid 180 graden om.
en daarna zei ze nog een keer museasquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:23 schreef robinotc het volgende:
ging ik naar museums zegt Amanda...
meervoud van Museums is MUSEA corrigeert huub haar ;-)
maakt niet uit .brian heeft nena zovaak gedumpt en kon daar ook niet vanaf blijvenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub weet nog niet dat Brian haar gedumpt heeft .....
Ik vind jou NU al NIET irritant!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma was pissig op gay.nl dat ik haar irritant noemde dat ze telkens binnnenkwam lopen bij interessante gesprekken.
FOK-gedachte? Schijnbaar niet algemeen. Het viel me zo tegen dat er geen rel is ontstaan in de Zebra Lounge. Ik had het zoooo anders gehoopt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En wéér dat omkeren hè. Fascinerend.
Ze keren gewoon de werkelijkheid 180 graden om.
ja verdomd... wat een achterlijke dodo is het toch ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:25 schreef Lauzie het volgende:
[..]
en daarna zei ze nog een keer museas![]()
lekker pissig blijven maar wel wat de info doen graag!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma was pissig op gay.nl dat ik haar irritant noemde dat ze telkens binnnenkwam lopen bij interessante gesprekken.
dr zijn genoeg mensen die jaarlijks naar belgie op vakantie gaan van geboorte tot overlijden dus 3 keer lorret kan nog welquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:24 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
3x![]()
Ook al erg he??![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eens kijken met wie ik hier allemaal goed kan praten/posten.. dan moeten we neuken.. Zo werkt het!
Geknipt door Amandaquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:22 schreef partyyboyy het volgende:
Wat is er eigenlijk met Huub's haar gebeurd?
Er waren te weinig mensen aanwezig voor een relquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
FOK-gedachte? Schijnbaar niet algemeen. Het viel me zo tegen dat er geen rel is ontstaan in de Zebra Lounge. Ik had het zoooo anders gehoopt.
nou, wij zijn pissig op haarquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Mwah...quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:24 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
3x![]()
Ook al erg he??![]()
Gelukkig, ik maakte me al zorgen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Er waren te weinig mensen aanwezig voor een rel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |