Heb jij ook al aandacht nodig?quote:
Misschien een tip om aan Brain zijn moeder te geven?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:49 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar ik moet zeggen als Brian mijn zoon was had ik hem persoonlijk de vila uitgetrokken na dat domme gedrag van hem. Brrrrr en al die baccillen en andere bacterien van Amanda en van Natasia die elkaar allemaal maar vingeren enzo...brrrr...brrrr.brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zit ingebouwd in de hoogtezon ......quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:51 schreef BwennieBren het volgende:
Stem: Huub en Amanda, zouden jullie die krekels willen doodmaken?
Het is dus een bandje
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef raggende_annie het volgende:
huub moet ff bij braajen gaan vragen voor massage-olie
Hoe langquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk even wat Afstand bewaren..![]()
Niet zien, wel horen. Brian's raam zit boven de uitgang van de gameroom.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:54 schreef RSie het volgende:
Brain heeft ze wel zien lopen volgens mij!
aangezien ze buitenom lopen om naar die salon te gaan en hij vanuit zijn raampje kan kijken!
En in hoeveel heeft Braindead zijn gereedschap al gestoken??quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoeveel zal ze in haar gehad hebben ik gok 30 mannen.
ze had het laatst over een stuk of 6quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoeveel zal ze in haar gehad hebben ik gok 30 mannen.
Hier in beeld ....quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet zien, wel horen. Brian's raam zit boven de uitgang van de gameroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |