Sorry, daar heb ik niks aan.quote:
LS heeft hem toch al een stille hint gegeven met zijn woordenboek? Zou hij dat begrijpen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Kan iemand dat Brian dan OOK vertellen!![]()
Zeeuw? Waddeneiland? Is daar ook al internet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Veel sterkte dan, op onze eilanden is ook niet veel te beleven en die bewoners zijn ook eilanders.
Kom op.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Sorry, daar heb ik niks aan.
Pijpen of wegwezen.![]()
Brian?? Wat doe jij op Fok? Dat mag je helemaal nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Sorry, daar heb ik niks aan.
Pijpen of wegwezen.![]()
De snelheid waarmee hij grapjes maakt gebasseerd op de actuele situatie is toch wel ongeevenaard.. ( of je er nu van houd of niet )quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:48 schreef Black_king het volgende:
Amanda: "Ik heb Sylvia's string aan."
Huub: "Yes, the best of both worlds ! "
Heb je zin om te neuken ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zeeuw? Waddeneiland? Is daar ook al internet?![]()
Yep, valt me keer op keer op..... Razendsnel ! Professioneel !quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De snelheid waarmee hij grapjes maakt gebasseerd op de actuele situatie is toch wel ongeevenaard.. ( of je er nu van houd of niet )
Wie? De grote of de kleine?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahah Brian doet het niets.. maar hij zit wel al voor de 2de keer rechtop in zijn bed !
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:51 schreef BwennieBren het volgende:
Stem: Huub en Amanda, zouden jullie die krekels willen doodmaken?
Het is dus een bandje
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:52 schreef PumaStreamer het volgende:
ow nou gaat het gebeuren hoor huub gaat masseren
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahah Brian doet het niets.. maar hij zit wel al voor de 2de keer rechtop in zijn bed !
Heb jij ook al aandacht nodig?quote:
Misschien een tip om aan Brain zijn moeder te geven?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:49 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar ik moet zeggen als Brian mijn zoon was had ik hem persoonlijk de vila uitgetrokken na dat domme gedrag van hem. Brrrrr en al die baccillen en andere bacterien van Amanda en van Natasia die elkaar allemaal maar vingeren enzo...brrrr...brrrr.brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zit ingebouwd in de hoogtezon ......quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:51 schreef BwennieBren het volgende:
Stem: Huub en Amanda, zouden jullie die krekels willen doodmaken?
Het is dus een bandje
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef raggende_annie het volgende:
huub moet ff bij braajen gaan vragen voor massage-olie
Hoe langquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk even wat Afstand bewaren..![]()
Niet zien, wel horen. Brian's raam zit boven de uitgang van de gameroom.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:54 schreef RSie het volgende:
Brain heeft ze wel zien lopen volgens mij!
aangezien ze buitenom lopen om naar die salon te gaan en hij vanuit zijn raampje kan kijken!
En in hoeveel heeft Braindead zijn gereedschap al gestoken??quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoeveel zal ze in haar gehad hebben ik gok 30 mannen.
ze had het laatst over een stuk of 6quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoeveel zal ze in haar gehad hebben ik gok 30 mannen.
Hier in beeld ....quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet zien, wel horen. Brian's raam zit boven de uitgang van de gameroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |