Hij is geschift! Hij had het net ook al over 1 miljoen Nederlanders die zijn gedichten zouden lezenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:46 schreef Clank het volgende:
Signeersessies, maandelijkse poetry avonden???
te lang onder de zonnebank.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:46 schreef obezzi het volgende:
waarom is huub zo verbrand??
quote:Fucking hell!
fuck off hoor!
Hypocriet mormel.
Doos!
gatverdamme
Godkelere
Ik zeg donder en bliksem !
Je zou spontaan gaan roken toch??
zo. lekker dan
Bleeeeeh.
ik wil er wel heen!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:48 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hij is geschift! Hij had het net ook al over 1 miljoen Nederlanders die zijn gedichten zouden lezen![]()
Hij denkt echt dat hij een held is als hij uit DGK komt![]()
ik heb weinig zon gezien de afgelopen dagen dus dat zal het inderdaad zijn geweestquote:
Gelukkig, ik ben niet de enige die dit wel erg opvallend vond. Het was te toevallig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat soort dingen merk je vaker... een korte streamlock.. en plots een heel andere wending in een gesprek... ( Nu hoorden we toevallig nog net het telefoontje)
Omgekeerde wereld hè?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef obezzi het volgende:
waarom smeert die amanda dat witte spul over huub heen?????
Hij heeft de hele nacht met erik tasia zitten zieken en je kan overdag alleen slapen onder de zonnebank.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik heb weinig zon gezien de afgelopen dagen dus dat zal het inderdaad zijn geweest
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:49 schreef Katewalker het volgende:
Hahahaha ik krijg de slappe lach van jullie Fokkkers reacties op het gesprek tussen Brian en Natasia..
[..]
![]()
![]()
ik dacht ongeveer hetzelfde. iets van, maar goed dat het niet andersom isquote:
Maar bij Brain nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
brainless wil poetry-avonden organiseren in DGK. Doet me denken aan Mrs. Bucket met haar famous candle light suppers. Daar liep het ook storm.
Heel fok er naar toequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
brainless wil poetry-avonden organiseren in DGK. Doet me denken aan Mrs. Bucket met haar famous candle light suppers. Daar liep het ook storm.
De server was de kwaliteit zo zat... die wou niet meer geconfronteerd worden met die zooiquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef pronkjewail het volgende:
Domain Name: BRIANSPOETRY.COM
Registrar: ENOM, INC.
Whois Server: whois.enom.com
Referral URL: http://www.enom.com
Name Server: DNS1.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS2.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS3.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS4.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS5.NAME-SERVICES.COM
Status: clientTransferProhibited
Updated Date: 21-feb-2007
Creation Date: 14-jan-2003
Expiration Date: 14-jan-2008
Je moet een domein toch altijd vooruitbetalen? Hoezo is het nu uit de lucht vanwege niet betaalde rekeningen?
verkoeling, en eric zijn kwakje moest ergens heen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef obezzi het volgende:
waarom smeert die amanda dat witte spul over huub heen?????
Die gast heeft dringend hulp nodig. Dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:48 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hij is geschift! Hij had het net ook al over 1 miljoen Nederlanders die zijn gedichten zouden lezen![]()
Hij denkt echt dat hij een held is als hij uit DGK komt![]()
Lieve raggende annie, ga jij eens lekker op tijd slapen? Dan kunnen de rellen beginnenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik heb weinig zon gezien de afgelopen dagen dus dat zal het inderdaad zijn geweest
Wellicht heeft hij niet voor de hosting betaald, dan gaan je ook op zwart.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef pronkjewail het volgende:
Domain Name: BRIANSPOETRY.COM
Registrar: ENOM, INC.
Whois Server: whois.enom.com
Referral URL: http://www.enom.com
Name Server: DNS1.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS2.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS3.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS4.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS5.NAME-SERVICES.COM
Status: clientTransferProhibited
Updated Date: 21-feb-2007
Creation Date: 14-jan-2003
Expiration Date: 14-jan-2008
Je moet een domein toch altijd vooruitbetalen? Hoezo is het nu uit de lucht vanwege niet betaalde rekeningen?
Erics kwakje lag toch al te broeien in de jaccuzi?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
[..]
verkoeling, en eric zijn kwakje moest ergens heen.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
Lieve raggende annie, ga jij eens lekker op tijd slapen? Dan kunnen de rellen beginnen![]()
ja vannacht heeft het niet lang geduurt meer na mijn slapen gaan zag ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
Lieve raggende annie, ga jij eens lekker op tijd slapen? Dan kunnen de rellen beginnen![]()
Ik denk dat dat het geval is, ja.....Dus het hijacken zal ook niet gaan lukken....quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij niet voor de hosting betaald, dan gaan je ook op zwart.
Gisteren kreeg hij die brief met dat woordenboek zijn reactie: Dat is vast van familie van de anderen ?? Plaat voor zijn kopquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Die gast heeft dringend hulp nodig. Dat moge duidelijk zijn.![]()
Nope, het woordenboek was van Lekker Simpelquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gisteren kreeg hij die brief met dat woordenboek zijn reactie: Dat is vast van familie van de anderen ?? Plaat voor zijn kop
Nu krijgt hij de brief van zijn moeder: Geloofd hij het nog niet !!
Whooohahaha hoe dom kun je zijn!
met gewone yoghurt....quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef Prospera het volgende:
Zo die Huub is knalrood verbrand. Doet echt pijn, hij zit zelfs te klappertanden.
Amandel wrijft hem helemaal in, met een lotion.
Ken je die ene move nog, vraagt Huub, zo omhoog trekken.
Zou de dgk redactie niet eens goed moeten nadenken over hun 'concept'? Want een worst was zelfs geen knakworst? ( brainless... die psychopaat is er 'beter' van geworden. Oftewel.... zijn 'mama' .Geld zal er wel doorheen gedraaid zijn ( snuift ze soms? Ze heeft zo'n gezicht alsof ze snuift, die moeder. En Brian weet er ook zoveel van! Iets TEveel?)quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:52 schreef Black_king het volgende:
Syl: "Als Bart weg is, is het jammer dat er twee rotte appels van de oude garde over zijn gebleven"
Weet ik ook wel.. Maar Brian denkt dat het van familei van de anderen kwam.. omdat de rest van nederland van hem houdquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nope, het woordenboek was van Lekker Simpel![]()
Hoop het niet...Ik heb slaap nodigquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik hoop echt dat Eric en Huub de nacht van Natasia weer gaan verzieken
Yep ! Die Huub is echt een (leuke) rat ! En die Amandel een dombo eerste klas.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahah Huub weet exact welke knoppen hij bij Amanda moet indrukken! ; -)
( Nu nog het Brian-uit knopje vinden )
bij mij doet die site het gewoon hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij niet voor de hosting betaald, dan gaan je ook op zwart.
Heeft ie keer op keer 20 minuten vooruitgezet....quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:59 schreef Vakkie_W het volgende:
Zit er geen timer op zo'n zonnebank?
vast wel maar je kunt m net zo makkelijk weer terug aanzetten als ie uit mocht springenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:59 schreef Vakkie_W het volgende:
Yup..Huub is pienterquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Heeft ie keer op keer 20 minuten vooruitgezet....![]()
Misschien word er wel een kleine Brain verwekt vanacht! Wat zal dat een ongelovelijk kut kind wordenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
Natasia bij brian in bed, morgen wilgo boos.
Heb je een proxyserver ? Doe es F5 ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:58 schreef Fikkert het volgende:
[..]
bij mij doet die site het gewoon hoor
jawel, maar het is zo gescriptquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:59 schreef Vakkie_W het volgende:
Schreeuwt de hele dag: Para brother, Wat dan, wat dan....quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:00 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Misschien word er wel een kleine Brain verwekt vanacht! Wat zal dat een ongelovelijk kut kind worden![]()
En weer een brief van zijn teleurgestelde moederquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
Natasia bij brian in bed, morgen wilgo boos.
Jij bent echt pipo de clown, hè....quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou Brian niet verbazen als Huub binnenkort scoort met Amanda.
Ik denk dat Brian er inmiddels tegen bestand is, en niet gaat flippen.
Hij is sterk.
Doe niet para brotherquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:01 schreef Black_king het volgende:
[..]
Schreeuwt de hele dag: Para brother, Wat dan, wat dan....
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Doe niet para brother
Doe niet para
Aiii Aiii Aiii
Aiii Aiii Aii
Hoor je me?
Aii Aii Aiii
Ik lust je rauw Brother
Ik lus je rauw
Ik heb vanmiddag ook vreselijk gelachen om het commentaar hier. Ik kon de streams niet zien op mijn werk, maar de opmerkingen hier spraken boekdelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:49 schreef Katewalker het volgende:
Hahahaha ik krijg de slappe lach van jullie Fokkkers reacties op het gesprek tussen Brian en Natasia..
[..]
![]()
![]()
Die gaat alleen flippen als die Nena ziet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Hij is sterk.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef Black_king het volgende:
[..]
Jij bent echt pipo de clown, hè....![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef BwennieBren het volgende:
Volgens Nat heeft Huub een probleem als hij de villa uitkomt. Brian beaamd dat.
Whahahahahaha ja, jullie niet, vooral jullie niet!
Dat wordt weer zware medicatie toepassen ben ik bang.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik geloof mijn oren niet. Zdngmw en brainless zijn helemaal de weg kwijt.
Ziek is ze in het verdraaien; hij vroeg of hij met Cheyenne mocht daten als ze 18 was....quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef Prospera het volgende:
Natas zet Huub neer als pedo, terwijl hij zat te geinen.
Just a little pinprick, and there'll be no more aaaaaahhhhhhh.........quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat wordt weer zware medicatie toepassen ben ik bang.
Wie van ons had het ook al weer over VERBRAAIEN ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ziek is ze in het verdraaien; hij vroeg of hij met Cheyenne mocht daten als ze 18 was....![]()
Een Oedipusverhouding......quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef Lieve het volgende:
AHHHH, liggen die twee voortaan samen. Ahhhhhhh. HYSTERICA met incestueus verlangen, Brian eindelijk weer in bed bij zijn moessie.
En zelf een klein meisjie van 19 vingeren en de tweede onder de douche zetten ( totaal onnodig want die kwam net uit bad) en gaan wassen !!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ziek is ze in het verdraaien; hij vroeg of hij met Cheyenne mocht daten als ze 18 was....![]()
2 handjes in het vuur van mij, echt niet, hij gaat helemaal uit zijn knar en wordt afgevoerd in een straightjacket gillend: "Nena, Amanda, Nena, Amanda!!"quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Hij is sterk.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie van ons had het ook al weer over VERBRAAIEN ?![]()
Neem rotte eieren meequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
ik wil er wel heen!!!![]()
Natasia is kapot van de vorige nacht en valt al half in slaap.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef ruby het volgende:
Is Brian Natasia aan het nemen nu? Ze zijn zo stil ineens.
Aiii Aiii Aiiiquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
Ze liggen samen in bed die twee...............als Brianless jeuk krijgt en denkt in zijn slaap dat AmanDEL naast hem ligt.............dan..........dan.............
nee dat zal toch niet...........haha.......![]()
![]()
Dat waren de meest walgelijke scenes uit DGK.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En zelf een klein mesjie van 19 vingeren en de tweede onder de douche zetten ( totaal onnodig ant die kwam net uit bad) en gaan wassen !!!!
Doen Doen Doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Natasia is kapot van de vorige nacht en valt al half in slaap.
Als ze haar nog een nacht wakker zouden houden is ze gebroken
Sherjill MacDonaldquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:08 schreef Lauzie het volgende:
Even geheel 'offtopic' maar met welke semi-bekende voetballer had Nena nou wat gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |