die sla ik liever even over als je het niet erg vindt. was ook maar n onbeduidend grapje hoor. als je uit finland komt ben ik trots op je nederlandse taalvaardigheidquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik kom uit Finland, ga me niet pakken omdat ik af en toe een c en een k door elkaar haal, of een extra t achter een d plaats. Zodra jij net zo goed fins praat als ik nederlands mag je commentaar geven
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
( Uit het solicitatieverslag van brian)
Brian wilde toch eerst poolboy worden daar:
B: Ja poolboy.. vet man,..de hele dag geile punami's om je heen
JdM: Je mmoet mee doen! Als bewoner?
B: Kan ik toch niet man.. Vet mnoeilijk
JdM: We helpen je wel.. fluisteren je wel af en toe wat in enzo
B: Koekeroe... Moet ik dat onthouden?
JdM: Welnee.. we kunnen je ieder moment aansturen
B: Mag mijn mama ook mee?
JdM: Nee, dat gaat niet, maar ze mag wel op bezoek komen
B: Maareh.. hoe zit het met de punami?
JdM: Een keer in de zoveel tijd krijg je een vers, niet al te slim punamiteje
B: Aiaiai.. vet man.. Ik doe mee! Maareh.. Hebben jullie ook een drugstoko eeh ik bedoel apotheek dinges?
JdM: Jeh Man, dit is het Gooi!
B: Aiaia.. sluit mij maar op!
Pompompom: leen van Frisia..Financieringen..quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:19 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
niet te vergeten dat je ff 10.000 euro moet hebben liggen
Ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:25 schreef Copycat het volgende:
Ik wil weten wat er in die brief aan Brian stond.
volgens mij dat ie liedjes moest gaan draaienquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ook wel eigenlijk....quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:25 schreef Copycat het volgende:
Turku ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik kom uit Finland, ga me niet pakken omdat ik af en toe een c en een k door elkaar haal, of een extra t achter een d plaats. Zodra jij net zo goed fins praat als ik nederlands mag je commentaar geven
Ik zit niet zo in die kringen, als ze dat zeggen.. wààr moet je ze dan raken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:26 schreef anno-i-mus het volgende:
Amanda [ die in elkaar is gemept door haar ex ] : " Smack my bitch up "
Sommige dames willen gewoon problemen
Heeft hij deze brief ook verscheurd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:27 schreef Mika25 het volgende:
Inmiddels weten we dat als Brian de brief verscheurt het slecht nieuws was![]()
Die van Natasia:quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
( Uit het solicitatieverslag van brian)
Brian wilde toch eerst poolboy worden daar:
-knip-
Dat gaat bij mij vandaag niet meer over. En de gedachte dat ik dat mormel ooit in mijn woonplaatsquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:30 schreef raggende_annie het volgende:
ben ik de enige of zijn er meer mensen hier die er nog steeds mee in hun maag zitten dat het geslaagd is?
is toch prima, kunnen ze morgen goed gebruiken als oprot-argumentquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:30 schreef raggende_annie het volgende:
ben ik de enige of zijn er meer mensen hier die er nog steeds mee in hun maag zitten dat het geslaagd is?
Ik gun dat walgelijke monster de zuurstof in de lucht nog niet eens, laat staan een rijbewijs.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:30 schreef raggende_annie het volgende:
ervanuitgaande dat ze direct naar suriame vlucht als ze die villa uit is ga ik er voor het gemak (en voor de toestand van mijn hart) maar even van uit dat dat niet het geval zal zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:32 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij vandaag niet meer over. En de gedachte dat ik dat mormel ooit in mijn woonplaats
op de weg tegen kan komen. BBRRrrr![]()
Tandartsquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:34 schreef blomst het volgende:
Wie weet eaar Sylvia is??
Varkausquote:
Welkom in de verotte fucking Gouden Kooi, Clank...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:34 schreef Clank het volgende:
Natasia en Brian krijgen het steeds meer onder de knie om niet zo heftig te reageren. Vooral Brian heeft, zoals hij zelf zegt, veel gehad aan de goede tips van Sylvia. Sylvia moet nu van de redactie haar eigen ik zo'n beetje overboord zetten om juist heftiger over te komen... ik snap er inmiddels geen hol meer van.
tandartsquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:34 schreef blomst het volgende:
Wie weet eaar Sylvia is??
Well, eigenlijk heeft ze gelijk. Hij is (nog) geen Loverboy. Maar wacht maar tot zowel Brainless en AmanDEL het huis uit zijn!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:36 schreef Dogga het volgende:
troela gelooft nog steeds niet dat brian een loverboy is
weet ze wel wat een loverboy is
jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:37 schreef blomst het volgende:
Gaat Natasia echt proberen een auto gratis te krijgen???
Leuk onderwerp voor een unanieme stemming. Als Sylvia dat blokkeert gaat de heks helemaal over de rooie!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:37 schreef blomst het volgende:
als ik die volkswagen dealer was zou ik haar die auto nu beloven en gebruik maken van wat kleine lettertjes zodat ze hem ofwel in moet leveren zodra ze uit de kooi is of er voor moet betalen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:37 schreef blomst het volgende:
Geen idee, wat ik wel weet dat ze verschillende bedrijven heeft gebeld om het te sponsoren: Nike, Adidas, etc.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Varkaus
On-topic:
Weet iemand meer over die cosmetische ingrepen van de zwarte heks? Zijn er beloften gedaan door de redaktie ofzo? Lijkt me vrij logisch dat je zo'n kadotje alleen via unanieme stemming kan krijgen...
Nike en Adidasquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geen idee, wat ik wel weet dat ze verschillende bedrijven heeft gebeld om het te sponsoren: Nike, Adidas, etc.
De arrogantie dat ze dacht dat die ook maar een stuiver aan haar zullen spenderen...![]()
Suriname...daar wordt ze nog erger uitgekotst dan in Nederland volgens mij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ervanuitgaande dat ze direct naar suriame vlucht als ze die villa uit is ga ik er voor het gemak (en voor de toestand van mijn hart) maar even van uit dat dat niet het geval zal zijn
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:42 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ze word nu eerst ff gedist
ja of iets andrs...in elk geval iets zodat zij niet in de schijnwerpers staat..ik gok dat ze dat erg moeilijk zou vindenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:42 schreef Utrecht het volgende:
Ik zit nog steeds te hopen dat niemand op haar verjaardag wil komen.
Of de andere bewoners VET ruzie gaan maken op haar verjaardag met Natasia om haar hele feestje te verpesten.
Ik ga echt lachen als ze straks zeggen ja mevrouw we willen niet failliet net Buckler.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:42 schreef robert2006 het volgende:
het zal me niets verbazen als ze inderdaad nog een autootje krijgt, natuurlijk wel extra exposure, negatieve of positief maakt in principe niet uit als het maar gezien wordt
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:42 schreef jakees het volgende:
Dat gaat via de dealer want er zijn kosten aan verbonden:
Ok dan ga ik wel naar mn dealer waar ik mn coke ook haaaaaal...
de alom bekende wijn over de kleren trucquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:43 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja of iets andrs...in elk geval iets zodat zij niet in de schijnwerpers staat..ik gok dat ze dat erg moeilijk zou vinden
wat? wat zei stijn?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:44 schreef Kinga het volgende:
"Stijn zei...."
Wat dacht je van Miss NaTRASHIA?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:43 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja of iets andrs...in elk geval iets zodat zij niet in de schijnwerpers staat..ik gok dat ze dat erg moeilijk zou vinden
klopt, en ze weten ook dat dat juist de reden is waarom wij blijven kijken: haat-tv werkt!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:45 schreef itsme het volgende:
Ik ben nu gewoon bang dat dat enge wijf ook hier in haar zin krijgt.![]()
Een nieuwe auto.
Zou DGK niet beseffen dat veel kijkers de behandeling van natasia, alles wat ze allemaal krijgt, en ze gunt niemand wat, zat zijn?
dat beseffen ze donders goed![]()
met patrick, maar volgens mij niet dat wil ik ook wel eens weten maar aan de COSsen te zien is dat heel niet op de streams geweest en bij de filmpjes staat ook niksquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Krijgt Bart nog gesprek met psycholoog?
en is het telefoongesprek met Jurre op de streams geweest en zo ja hoe ging dat?
jakees - woensdag 21 februari 2007 @ 14:44quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef Sporti het volgende:
Mocht Volkswagen echt zo gek zijn om Nastasi een auto cadeau te doen dan verwacht ik voor Volkswagen hetzelfde lot als destijds met het merk Buckler![]()
Amandel gaat echt voorlopig niet horizontaal. Ze heeft net haar haar gedaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef n1ek het volgende:
dat was schrikken, ineens jut en jul die aan het kleffen zijn
waarschijnlijk komt ze er met die auto helemaal niet uit. die knalt bij de eerste poging langs de poort af omdat ze niet kan inschatten dat dat ding wél breder is dan haar eigen reetquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:47 schreef Dogga het volgende:
Neej maar heeft zei uberhaupt iets in haar hoofd zitten?
een volkwagen touareg is geen kleine auto..wat als ze der uit komt hoe wilt ze dat betalen?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:48 schreef Kinga het volgende:
Hebben we nu toevallig de directe muziek op de stream?
nee ik kijk om haar en brian er uit te zien gaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:47 schreef Sense het volgende:
[..]
klopt, en ze weten ook dat dat juist de reden is waarom wij blijven kijken: haat-tv werkt!
dit programma wordt nog eens mijn dood![]()
Lees even bij Tien over dat gesprek, wat overigens niet met Jurre wasquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Krijgt Bart nog gesprek met psycholoog?
en is het telefoongesprek met Jurre op de streams geweest en zo ja hoe ging dat?
Klopt, de stream volgde Huub en Eric toen Bart ging bellen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:48 schreef n1ek het volgende:
[..]
met patrick, maar volgens mij niet dat wil ik ook wel eens weten maar aan de COSsen te zien is dat heel niet op de streams geweest en bij de filmpjes staat ook niks
hmm dat is geen killerstatement om haar eens blij te makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef DainBramage het volgende:
Elke keer als ik Natasia zie ben ik zo dankbaar en blij met mijn vriendin.
oke das waar...dat zou een dag met een gouden randje zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef itsme het volgende:
[..]
nee ik kijk om haar en brian er uit te zien gaan.![]()
Zit Brian er al in danquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef itsme het volgende:
[..]
nee ik kijk om haar en brian er uit te zien gaan.![]()
is inderdaad niet zo'n sterke opmerking om je vriendin blij te makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:50 schreef pullup het volgende:
[..]
hmm dat is geen killerstatement om haar eens blij te makenIk zou die zin vanavond niet proberen
Erg lief, maar zo moeilijk lijkt me dat nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef DainBramage het volgende:
Elke keer als ik Natasia zie ben ik zo dankbaar en blij met mijn vriendin.
en iedere maand nog een behoorlijk kapitaal aan belasting, verzekering en benzinequote:Op woensdag 21 februari 2007 14:50 schreef FSR het volgende:
De goedkoopste VW touareg kost 65.000 eppo's...
Wie heeft dat voor over haar, graag hier melden........
Een beetje in de categorie: Elke keer dat ik Erik zie ben ik blij met hoe mannelijk mijn vriend isquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
is inderdaad niet zo'n sterke opmerking om je vriendin blij te maken
Ach..Jullie kennen mijn vriendin nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Erg lief, maar zo moeilijk lijkt me dat niet![]()
volgens mij ook geen rotzooi nu je het zegt. n vrij degelijke alfa (al bestaan die eigenlijk niet) als ik me niet vergisquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:52 schreef Mika25 het volgende:
In wat voor auto kwam Wilgo de laatste keer aanzetten?
alfa romeoquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:52 schreef Mika25 het volgende:
Hm, ik laat mijn vriend zo af en toe verplicht meekijken. Zeg ik efr subtiel bij dat natasia's gedrag representatief is voor de meeste vrouwen. Dat is nog eens makkelijk waardering scoren!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:50 schreef pullup het volgende:
[..]
hmm dat is geen killerstatement om haar eens blij te makenIk zou die zin vanavond niet proberen
ik dacht ff dat er achter dat "ze is heel lief hoor," iets zou komen in de richting van "MAAR LELIJK!!!!!"quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:53 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Ach..Jullie kennen mijn vriendin niet![]()
Ze is heel lief hoor, en we gaan volgend jaar trouwen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef Elounda het volgende:
Wij doen na half acht altijd even Natasia na, thuis. Meestal ruimen we dan gelijk even de keuken op.
Gisteren stonden we ook blijmoedig tegen elkaar te schreeuwen, liepen de buren net voorbij met de hond. Ze bleven mooi even verderop staan kijken, want ze dachten dat we ruzie hadden met elkaar![]()
Voor wederhelft is het nadoen van Natasia overigens zeer bevrijdend. Alle opgekropte agressie van zijn werkdag raakt hij er spontaan door kwijt.
Wij doen na half acht altijd even Natasia na, thuis. Meestal ruimen we dan gelijk even de keuken op.
Gisteren stonden we ook blijmoedig tegen elkaar te schreeuwen, liepen de buren net voorbij met de hond. Ze bleven mooi even verderop staan kijken, want ze dachten dat we ruzie hadden met elkaar![]()
Voor wederhelft is het nadoen van Natasia overigens zeer bevrijdend. Alle opgekropte agressie van zijn werkdag raakt hij er spontaan door kwijt.
En bij ieder stoplicht voor 5 Euro optrekken!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:50 schreef FSR het volgende:
Wie heeft dat voor over haar, graag hier melden........
en bij iedere keer inparkeren 600 euro schade aan andere auto'squote:Op woensdag 21 februari 2007 14:55 schreef Dark het volgende:
[..]
En bij ieder stoplicht voor 5 Euro optrekken!![]()
Waarom plopt er nou ineens het liedje van de Flinstones in me op....quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef blomst het volgende:
Is er geen autosloper in de buurt die een autoje voor natasia af kan leveren.
Gek wijfquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef Elounda het volgende:
Wilgo is een grote Eppo dat hij nog bij haar blijft, dus hoeft ze nog maar 64.999 te regelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:50 schreef FSR het volgende:
Is die Nastasi tenminste nog ergens goed voor, ook al lijkt het me een hele klus haar na te doen, mijn bevrijding is het meer dat ik de streams kan uitzetten als ik haar zat ben en dat is meestal na ca. 60 sec.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef Elounda het volgende:
Ik had ook niets anders verwachtquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef Elounda het volgende:
Prima eerste karretje voor Natasia:quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef blomst het volgende:
Is er geen autosloper in de buurt die een autoje voor natasia af kan leveren.
Laat je 3 hoeren komen ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik had ook niets anders verwacht
Wij doen huubje altijd even na na werktijd!
daar gaat ze niet in passenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prima eerste karretje voor Natasia:
[afbeelding]
Huub is moelijker...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik had ook niets anders verwacht
Wij doen huubje altijd even na na werktijd!
Hoezo? Wilgo verdient er alleen maar aan. Enige wat hij moet doen is één keer in de zoveel tijd met dat wicht vijf minuten vol zien te lullen over de telefoon. Daar wordt hij overigens kostelijk voor onderhouden/betaald.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:57 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Wilgo is een grote Eppo dat hij nog bij haar blijft, dus hoeft ze nog maar 64.999 te regelen.
Voor een manspersoon kan hij haar ongelofelijk goed nadoen, met zeikstem en al..quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Is die Nastasi tenminste nog ergens goed voor, ook al lijkt het me een hele klus haar na te doen, mijn bevrijding is het meer dat ik de streams kan uitzetten als ik haar zat ben en dat is meestal na ca. 60 sec.
Komt ze echt niet in hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prima eerste karretje voor Natasia:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:59 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik tel voor 3 je weet toch.
en dan trekt mijn man ziojn onderbroek op tot z'n oksels...
Of je doet een masker voor en speelt Gaby...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:59 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik tel voor 3 je weet toch.
en dan trekt mijn man ziojn onderbroek op tot z'n oksels...
Ze leeft dan ook in een hele andere belevingswereld: één waarin Brian een aantrekkelijke partij is, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:00 schreef raggende_annie het volgende:
normaal gesproken zou je denken dat die streams een paar minuten achterlopen maar daar lopen ze blijkbaar voor. het is kwart over 3 volgens amanda
Laat Brian zijn broek zakken ???quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:03 schreef Sporti het volgende:
komt dat zwarte gevaarte weer op het verkeerde moment
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:04 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Laat Brian zijn broek zakken ???
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:04 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Laat Brian zijn broek zakken ???
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:04 schreef n1ek het volgende:
gatver wat een foto bij de villa vandaag
Alle windmolens terug naar hun eigen land!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Eric: Moeten er meer windmolenparken komen?
Amanda: Oneens
Eric: Waarom?
Amanda: Wat doen windmolens
* Proest*![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Amanda: Wat doen windmolens
* Proest *![]()
quote:
Wtf zei ze dat echt ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Amanda: Wat doen windmolens?
* Proest *![]()
he cool.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:05 schreef FSR het volgende:
OP de DGK site staat dit filmpje...
aan het vertragen en de muziek te horen is het exit....
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=203029#
Ze wil nu alleen nog even een auto van 60 duizend euroquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:08 schreef LoveProfusion het volgende:
heeft natasie een medicijn tegen kanker uitgevonden? de aidsepidemie opgelost? oh ze heeft haar rijbewijs
dat gaat toch niet door voor slaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:05 schreef FSR het volgende:
OP de DGK site staat dit filmpje...
aan het vertragen en de muziek te horen is het exit....
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=203029#
Dat is niet moeilijk als de vraag ook gelogen is. (Natasia kan voor mij geen waarheid spreken)quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:11 schreef Kinga het volgende:
Syl kan ook zo lekker glashard liegen.
Nee Huub mocht meteen naar huis omdat ie NL had "geschopt"quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:09 schreef blomst het volgende:
Natasia krijgt weer bloemen, het zou niet zo zijn.
kreeg Huub ook wat toen hij het diploma haalde van honkbalscheidsrehter?
nope vandaar het vraagtekenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:10 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat gaat toch niet door voor slaan
dat "he, je moet me niet slaan he" kwam er trouwens precies hetzelfde uit als het "dat moet je niet doen" van nl.
het daaropvolgende "je hebt me in m'n smoel geslagen" had veel weg van "je hebt me getrapt nu"
Mag dat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef Vakkie_W het volgende:
AUB Huub... Jat dat briefje van het CBR en steek het in de Fik!
eh?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda gaat op Wouter Bos stemmen.
Je moet er geen grapjes over maken. Je mag 2 jaar niet lopen na een borstvergroting op 6 jarige leeftijd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:14 schreef raggende_annie het volgende:
amanda mag voor de eerste keer stemmen lijkt het wel. bijna net zo'n grootse gebeurtenis als toen ze op haar 8ste leerde lopen en haar eerste woordjes die ze vorig jaar uitbracht
Tja, mss zn uiterlijk?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:16 schreef koemleit het volgende:wat zien die sletjes nou eigenlijk allemaal in Brain?
Ik ken weinig mensen die zo dom overkomen als hij
Wat precies bedoel je? wat heeft Huub gedaan en gezegd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:17 schreef Dogga het volgende:
Syl is het hier niet mee eens volgens mijw at huub heeft gedaan en gezegt
Ik bedoel volgens de regels? Eigendommen van anderen kapot maken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Alles tegen Natasia mag van mij
Alfa Romeo 156quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:52 schreef Mika25 het volgende:
verstoppen in de natte struiken mag welquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik bedoel volgens de regels? Eigendommen van anderen kapot maken.
Je valt op wat je herkent.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:18 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
verstoppen in de natte struiken mag wel
Ja kut he?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Godver 2 tactiek besprekingen door elkaar
Hoezo? N en B houden elkaar er wel in.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:19 schreef raggende_annie het volgende:
nu is er toch wel lichte paniek bij de abn. ze hebben alles niet meer volledig onder controle
dus een week vakantiequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee Huub mocht meteen naar huis omdat ie NL had "geschopt"
Is een prima auto hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:21 schreef RSie het volgende:
[..]
dan kan ik me voorstellen dat je graag een nieuwe wagen wilt!!![]()
Of dat ze de remleidingen doorknippen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:23 schreef RSie het volgende:
Kunnen we trouwens niet een grote mailactie richting PON (Audi/VW/Porsche importeur) doen dat wat ze ook doen,.. dat ze in ieder geval nooit een gesponsorde Touareg aan NatAso mogen geven!
Ja hoor,.. niks mis mee!quote:
Is dat nodig met natasia's rijkunsten ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:25 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Of dat ze de remleidingen doorknippen.
Ik rij er 1 prive eerst een 145 gehad nooit probs mee gehad...en nu een 156 ook prima...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:26 schreef RSie het volgende:
[..]
Ja hoor,.. niks mis mee!![]()
prima looks,.. alleen technisch niet echt goed!
Alfa's zijn super als leasewagen (onderhoudskosten zijn voor de maatschappij),.. maar prive zo'n auto rijden is de slechtste investering die je in je leven kan maken!!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:31 schreef itsme het volgende:
Gatverdamme wat een walgelijk gesmak van die Brian.![]()
en what about de afschrijving?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:28 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Ik rij er 1 prive eerst een 145 gehad nooit probs mee gehad...en nu een 156 ook prima...
volgens mij zei hij dat voordat hij die 24 en alles had aangevraagd, dus voor het gesprek met zijn vriendquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:32 schreef Zus_konijn het volgende:
Bart is aan het bluffen?
Ja heeft hij gezegd tegen Huub vannochtend. Maar heeft Brian nu een stemming voor Eric aangevraagd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:32 schreef Zus_konijn het volgende:
Bart is aan het bluffen?
:quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:32 schreef RSie het volgende:
[..]
en what about de afschrijving?
Maar goed,.. Ik rij renault,.....................![]()
![]()
ik heb een Gazelle v/d baas, heel zuinig ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:32 schreef RSie het volgende:
[..]
en what about de afschrijving?
Maar goed,.. Ik rij renault,.....................![]()
![]()
Het begint verwarrend te worden hahaquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja heeft hij gezegd tegen Huub vannochtend. Maar heeft Brian nu een stemming voor Eric aangevraagd?
Ik ook niet..... Iemand kan er toch alleen uit als iedereen er unaniem voor is?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:35 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ik heb een Gazelle v/d baas, heel zuinig ook![]()
Ontopic: Ik snap niet wat bart z'n bluf nu helpt in deze situatie.![]()
![]()
Het lijkt alsof ze denken (weten) dat er een meerderheids stemronde komt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik ook niet..... Iemand kan er toch alleen uit als iedereen er unaniem voor is?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef crimescene het volgende:
streams lopen zwaar beroerd hierzo, meer mensen die er last van hebben toevallig?
Ze lopen niet 100% heel soms zelfs een buffer en ik gebruik de masterlinks (die het normaal altijd zouden moeten doen) dus je bent niet de enigequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef crimescene het volgende:
streams lopen zwaar beroerd hierzo, meer mensen die er last van hebben toevallig?
Hier ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef crimescene het volgende:
Ja al een paar dagen loopt het niet hier, terwijl ik Chello extreme hebquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef crimescene het volgende:
Kan ook komen omdat er 100.000den mensen extra kijken ivm het slagen van Natasiaquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:38 schreef Forme het volgende:
[..]
Ja al een paar dagen loopt het niet hier, terwijl ik Chello extreme heb![]()
De streams slaan steeds vast in het begin had ik er geen last van.
Iedereen moet unaniem voor zijn....quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef BwennieBren het volgende:
Maar Brian suggereert dat hij dus een stemmingsronde voor Eric heeft aangevraagd. Aldus
Voor Eric:
Brian: voor
Nat : voor
Amanda: voor
Syl: tegen
Huub: tegen
Hangt de stem af van Bart en die gaat morgen toch rond 11.00 uur weg? Dus... weg is Eric en Bart
Of begrijp ik hier nu iets verkeerd?
Het is unaniem, niet meeste stemmen gelden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef BwennieBren het volgende:
Maar Brian suggereert dat hij dus een stemmingsronde voor Eric heeft aangevraagd. Aldus
Voor Eric:
Hangt de stem af van Bart en die gaat morgen toch rond 11.00 uur weg? Dus... weg is Eric en Bart
En maar over die Touareg blijven zeuren. Tyfus verwaande kut uitkering treksterquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef LuNaTiC het volgende:
Self-proclaimed 'diva'
snap nog steeds niet waarom ze denkt dat ze er een is.
Ja . sil zegt ook dat ze met bart moeten praten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef BwennieBren het volgende:
Voor Eric:
Maak je niet druk... zolang Huub en Syl elkaar dekken is er niets aan de hand...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:38 schreef itsme het volgende:
Ik maak me een beetje ongerust. Het ziet er naar uit dat bart niets aan groep huub heeft verteld over zijn aankomende vertrek.
Dit zal wel eens een probleem kunnen worden.
maar waarom denken zij dan opeens allemaal dat het een meerderheids stemming is?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef Judah het volgende:
[..]
Het is unaniem, niet meeste stemmen gelden.
Geen ideequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:41 schreef itsme het volgende:
[..]
maar waarom denken zij dan opeens allemaal dat het een meerderheids stemming is?
Ik ben ook niet bang dat sil of Huub er uit gaat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Maak je niet druk... zolang Huub en Syl elkaar dekken is er niets aan de hand...
( Helaas geld dat ook voor Natas en Brian )
( Tenzij dit Barts ultieme Bluf is om Brian te testen/alsnog mee te krijgen... Bartje wil misschien ook wel eens TV maken.. )
uiteindelijk zal het toch een keer op meerderheid van stemmen moeten gaan ankomen want zo schiet het niet op. op dat moment is het dus handig als je meer dan 1 vriendje hebt rondlopen daarquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Maak je niet druk... zolang Huub en Syl elkaar dekken is er niets aan de hand...
( Helaas geld dat ook voor Natas en Brian )
( Tenzij dit Barts ultieme Bluf is om Brian te testen/alsnog mee te krijgen... Bartje wil misschien ook wel eens TV maken.. )
Sorry, Ik zeg het verkeerd, ik bedoel als er 2 stemmingen zijn...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Iedereen moet unaniem voor zijn....
Volgens de VanDale:quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef LuNaTiC het volgende:
Self-proclaimed 'diva'
snap nog steeds niet waarom ze denkt dat ze er een is.
het gaat erom dat er maar een stemming dan doorgaat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang dat sil of Huub er uit gaat.
Maak me meer ongerust over Eric
IIG zullen Bart en Sylvia niet voor een verrassing zullen staan, daar als bart weg gaat hij weg zal zijn voor de stemming.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:42 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
uiteindelijk zal het toch een keer op meerderheid van stemmen moeten gaan ankomen want zo schiet het niet op. op dat moment is het dus handig als je meer dan 1 vriendje hebt rondlopen daar
Ik ook! Het filmpje op de Tiensite beloofd niet veel goeds voor Eric, maar zou het geheel wel een leuke wending geven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang dat sil of Huub er uit gaat.
Maak me meer ongerust over Eric
dat was niet eens genoeg voor een waarschuwingquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ook! Het filmpje op de Tiensite beloofd niet veel goeds voor Eric, maar zou het geheel wel een leuke wending geven.
bedoel je dat slaan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ook! Het filmpje op de Tiensite beloofd niet veel goeds voor Eric, maar zou het geheel wel een leuke wending geven.
Hoe laat begint het vuurwerk? Nu missen we toch de DGK_redactie welquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoop het wel iig, kijkcijfers gaan misschien wel dalen als we continue naar dit groepje moeten blijven kijken. Op een gegeven moment is dan ook wel alles uit de kast gehaald om elkaar te treiteren, tenzij ze allemaal straks aan de Diazepam zitten dan kunnen ze nog wel even verder daar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:42 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
uiteindelijk zal het toch een keer op meerderheid van stemmen moeten gaan ankomen want zo schiet het niet op. op dat moment is het dus handig als je meer dan 1 vriendje hebt rondlopen daar
Het was ongeveer net zoals de "schop" van Nena, dat stelde ook niet veel voor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef itsme het volgende:
[..]
bedoel je dat slaan?
O daar maak ik me totaal niet ongerust over.
Wordt hoog tijd dat er een sanctie komt op het bellen van de redactie voor ieder wissewasje..quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef itsme het volgende:
[..]
bedoel je dat slaan?
O daar maak ik me totaal niet ongerust over.
Waarom post hij niet meer?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hoe laat begint het vuurwerk? Nu missen we toch de DGK_redactie wel![]()
Het kan best nog wel leuk worden als nasty en/of Brian eens hun trekken thuis kregen.. en wat minder bevredigt worden door de redactie. Maarja.. Treiter TV is betere TV dan Fatsoen TV.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik hoop het wel iig, kijkcijfers gaan misschien wel dalen als we continue naar dit groepje moeten blijven kijken. Op een gegeven moment is dan ook wel alles uit de kast gehaald om elkaar te treiteren, tenzij ze allemaal straks aan de Diazepam zitten dan kunnen ze nog wel even verder daar.
ja, wtfquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe weet Natasia dat er een stemming is aangevraagd?
Hij kon zich niet vinden in het gedrag van de regie en dat dan hier moeten verdedigens..quote:
geen idee.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe weet Natasia dat er een stemming is aangevraagd?
de computer heeft tegen dr gepraatquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef Vakkie_W het volgende:
HOE KAN DAT NOU DAT ZIJ DAT WEET????
Van de computer?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef Vakkie_W het volgende:
HOE KAN DAT NOU DAT ZIJ DAT WEET????
m.a.w. DGK_REDACTIEquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
de computer heeft tegen dr gepraat![]()
heeft die het hier opgegeven dan ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hoe laat begint het vuurwerk? Nu missen we toch de DGK_redactie wel![]()
Ben wel benieuwd of Brian het Telegraaf artikel (dat hij herschreven heeft) rechtmatig verkregen heeft. Er zijn toch regels voor bewoners mbt info verkrijgen over DGK?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd dat er een sanctie komt op het bellen van de redactie voor ieder wissewasje..
Kunnen ze die sanctie gelijk op Brians strippenkaart zetten ( Met die drie anderen die hij nog moet krijgen)
chat met de regiequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe kan zei dat weten van de computer?
Ze lezen (voorlopig) alleen meequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
heeft die het hier opgegeven dan ?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef LiisaB het volgende:
de redaktie verteld haar allleeeessssssss
Blijkbaar niet, want Natasia weet dat er een stemmingsronde is aangevraagd. En dat heeft ze van de computer....quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of Brian het Telegraaf artikel (dat hij herschreven heeft) rechtmatig verkregen heeft. Er zijn toch regels voor bewoners mbt info verkrijgen over DGK?
Te druk met Posten bij Natas en Brian... zoals je NU live zag....quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
heeft die het hier opgegeven dan ?
Edit : Laat maar ik las het al
Hij gedraagt zich echt sneu, nooit van hem gedacht dat hij zou behoren tot "The Bunch of Sorry People"!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:55 schreef Yvet_te het volgende:
bart maakt wel een feestje van zn laatste dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |