die sla ik liever even over als je het niet erg vindt. was ook maar n onbeduidend grapje hoor. als je uit finland komt ben ik trots op je nederlandse taalvaardigheidquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik kom uit Finland, ga me niet pakken omdat ik af en toe een c en een k door elkaar haal, of een extra t achter een d plaats. Zodra jij net zo goed fins praat als ik nederlands mag je commentaar geven
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
( Uit het solicitatieverslag van brian)
Brian wilde toch eerst poolboy worden daar:
B: Ja poolboy.. vet man,..de hele dag geile punami's om je heen
JdM: Je mmoet mee doen! Als bewoner?
B: Kan ik toch niet man.. Vet mnoeilijk
JdM: We helpen je wel.. fluisteren je wel af en toe wat in enzo
B: Koekeroe... Moet ik dat onthouden?
JdM: Welnee.. we kunnen je ieder moment aansturen
B: Mag mijn mama ook mee?
JdM: Nee, dat gaat niet, maar ze mag wel op bezoek komen
B: Maareh.. hoe zit het met de punami?
JdM: Een keer in de zoveel tijd krijg je een vers, niet al te slim punamiteje
B: Aiaiai.. vet man.. Ik doe mee! Maareh.. Hebben jullie ook een drugstoko eeh ik bedoel apotheek dinges?
JdM: Jeh Man, dit is het Gooi!
B: Aiaia.. sluit mij maar op!
Pompompom: leen van Frisia..Financieringen..quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:19 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
niet te vergeten dat je ff 10.000 euro moet hebben liggen
Ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:25 schreef Copycat het volgende:
Ik wil weten wat er in die brief aan Brian stond.
volgens mij dat ie liedjes moest gaan draaienquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ook wel eigenlijk....quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:25 schreef Copycat het volgende:
Turku ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik kom uit Finland, ga me niet pakken omdat ik af en toe een c en een k door elkaar haal, of een extra t achter een d plaats. Zodra jij net zo goed fins praat als ik nederlands mag je commentaar geven
Ik zit niet zo in die kringen, als ze dat zeggen.. wààr moet je ze dan raken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:26 schreef anno-i-mus het volgende:
Amanda [ die in elkaar is gemept door haar ex ] : " Smack my bitch up "
Sommige dames willen gewoon problemen
Heeft hij deze brief ook verscheurd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:27 schreef Mika25 het volgende:
Inmiddels weten we dat als Brian de brief verscheurt het slecht nieuws was![]()
Die van Natasia:quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
( Uit het solicitatieverslag van brian)
Brian wilde toch eerst poolboy worden daar:
-knip-
Dat gaat bij mij vandaag niet meer over. En de gedachte dat ik dat mormel ooit in mijn woonplaatsquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:30 schreef raggende_annie het volgende:
ben ik de enige of zijn er meer mensen hier die er nog steeds mee in hun maag zitten dat het geslaagd is?
is toch prima, kunnen ze morgen goed gebruiken als oprot-argumentquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:30 schreef raggende_annie het volgende:
ben ik de enige of zijn er meer mensen hier die er nog steeds mee in hun maag zitten dat het geslaagd is?
Ik gun dat walgelijke monster de zuurstof in de lucht nog niet eens, laat staan een rijbewijs.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:30 schreef raggende_annie het volgende:
ervanuitgaande dat ze direct naar suriame vlucht als ze die villa uit is ga ik er voor het gemak (en voor de toestand van mijn hart) maar even van uit dat dat niet het geval zal zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:32 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij vandaag niet meer over. En de gedachte dat ik dat mormel ooit in mijn woonplaats
op de weg tegen kan komen. BBRRrrr![]()
Tandartsquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:34 schreef blomst het volgende:
Wie weet eaar Sylvia is??
Varkausquote:
Welkom in de verotte fucking Gouden Kooi, Clank...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:34 schreef Clank het volgende:
Natasia en Brian krijgen het steeds meer onder de knie om niet zo heftig te reageren. Vooral Brian heeft, zoals hij zelf zegt, veel gehad aan de goede tips van Sylvia. Sylvia moet nu van de redactie haar eigen ik zo'n beetje overboord zetten om juist heftiger over te komen... ik snap er inmiddels geen hol meer van.
tandartsquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:34 schreef blomst het volgende:
Wie weet eaar Sylvia is??
Well, eigenlijk heeft ze gelijk. Hij is (nog) geen Loverboy. Maar wacht maar tot zowel Brainless en AmanDEL het huis uit zijn!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:36 schreef Dogga het volgende:
troela gelooft nog steeds niet dat brian een loverboy is
weet ze wel wat een loverboy is
jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:37 schreef blomst het volgende:
Gaat Natasia echt proberen een auto gratis te krijgen???
Leuk onderwerp voor een unanieme stemming. Als Sylvia dat blokkeert gaat de heks helemaal over de rooie!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:37 schreef blomst het volgende:
als ik die volkswagen dealer was zou ik haar die auto nu beloven en gebruik maken van wat kleine lettertjes zodat ze hem ofwel in moet leveren zodra ze uit de kooi is of er voor moet betalen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:37 schreef blomst het volgende:
Geen idee, wat ik wel weet dat ze verschillende bedrijven heeft gebeld om het te sponsoren: Nike, Adidas, etc.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Varkaus
On-topic:
Weet iemand meer over die cosmetische ingrepen van de zwarte heks? Zijn er beloften gedaan door de redaktie ofzo? Lijkt me vrij logisch dat je zo'n kadotje alleen via unanieme stemming kan krijgen...
Nike en Adidasquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geen idee, wat ik wel weet dat ze verschillende bedrijven heeft gebeld om het te sponsoren: Nike, Adidas, etc.
De arrogantie dat ze dacht dat die ook maar een stuiver aan haar zullen spenderen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |