Suriname...daar wordt ze nog erger uitgekotst dan in Nederland volgens mij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ervanuitgaande dat ze direct naar suriame vlucht als ze die villa uit is ga ik er voor het gemak (en voor de toestand van mijn hart) maar even van uit dat dat niet het geval zal zijn
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:42 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ze word nu eerst ff gedist
ja of iets andrs...in elk geval iets zodat zij niet in de schijnwerpers staat..ik gok dat ze dat erg moeilijk zou vindenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:42 schreef Utrecht het volgende:
Ik zit nog steeds te hopen dat niemand op haar verjaardag wil komen.
Of de andere bewoners VET ruzie gaan maken op haar verjaardag met Natasia om haar hele feestje te verpesten.
Ik ga echt lachen als ze straks zeggen ja mevrouw we willen niet failliet net Buckler.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:42 schreef robert2006 het volgende:
het zal me niets verbazen als ze inderdaad nog een autootje krijgt, natuurlijk wel extra exposure, negatieve of positief maakt in principe niet uit als het maar gezien wordt
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:42 schreef jakees het volgende:
Dat gaat via de dealer want er zijn kosten aan verbonden:
Ok dan ga ik wel naar mn dealer waar ik mn coke ook haaaaaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |