Suriname...daar wordt ze nog erger uitgekotst dan in Nederland volgens mij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ervanuitgaande dat ze direct naar suriame vlucht als ze die villa uit is ga ik er voor het gemak (en voor de toestand van mijn hart) maar even van uit dat dat niet het geval zal zijn
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:42 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ze word nu eerst ff gedist
ja of iets andrs...in elk geval iets zodat zij niet in de schijnwerpers staat..ik gok dat ze dat erg moeilijk zou vindenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:42 schreef Utrecht het volgende:
Ik zit nog steeds te hopen dat niemand op haar verjaardag wil komen.
Of de andere bewoners VET ruzie gaan maken op haar verjaardag met Natasia om haar hele feestje te verpesten.
Ik ga echt lachen als ze straks zeggen ja mevrouw we willen niet failliet net Buckler.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:42 schreef robert2006 het volgende:
het zal me niets verbazen als ze inderdaad nog een autootje krijgt, natuurlijk wel extra exposure, negatieve of positief maakt in principe niet uit als het maar gezien wordt
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:42 schreef jakees het volgende:
Dat gaat via de dealer want er zijn kosten aan verbonden:
Ok dan ga ik wel naar mn dealer waar ik mn coke ook haaaaaal...
de alom bekende wijn over de kleren trucquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:43 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja of iets andrs...in elk geval iets zodat zij niet in de schijnwerpers staat..ik gok dat ze dat erg moeilijk zou vinden
wat? wat zei stijn?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:44 schreef Kinga het volgende:
"Stijn zei...."
Wat dacht je van Miss NaTRASHIA?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:43 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja of iets andrs...in elk geval iets zodat zij niet in de schijnwerpers staat..ik gok dat ze dat erg moeilijk zou vinden
klopt, en ze weten ook dat dat juist de reden is waarom wij blijven kijken: haat-tv werkt!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:45 schreef itsme het volgende:
Ik ben nu gewoon bang dat dat enge wijf ook hier in haar zin krijgt.![]()
Een nieuwe auto.
Zou DGK niet beseffen dat veel kijkers de behandeling van natasia, alles wat ze allemaal krijgt, en ze gunt niemand wat, zat zijn?
dat beseffen ze donders goed![]()
met patrick, maar volgens mij niet dat wil ik ook wel eens weten maar aan de COSsen te zien is dat heel niet op de streams geweest en bij de filmpjes staat ook niksquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Krijgt Bart nog gesprek met psycholoog?
en is het telefoongesprek met Jurre op de streams geweest en zo ja hoe ging dat?
jakees - woensdag 21 februari 2007 @ 14:44quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef Sporti het volgende:
Mocht Volkswagen echt zo gek zijn om Nastasi een auto cadeau te doen dan verwacht ik voor Volkswagen hetzelfde lot als destijds met het merk Buckler![]()
Amandel gaat echt voorlopig niet horizontaal. Ze heeft net haar haar gedaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef n1ek het volgende:
dat was schrikken, ineens jut en jul die aan het kleffen zijn
waarschijnlijk komt ze er met die auto helemaal niet uit. die knalt bij de eerste poging langs de poort af omdat ze niet kan inschatten dat dat ding wél breder is dan haar eigen reetquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:47 schreef Dogga het volgende:
Neej maar heeft zei uberhaupt iets in haar hoofd zitten?
een volkwagen touareg is geen kleine auto..wat als ze der uit komt hoe wilt ze dat betalen?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:48 schreef Kinga het volgende:
Hebben we nu toevallig de directe muziek op de stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |