Ze wil nu alleen nog even een auto van 60 duizend euroquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:08 schreef LoveProfusion het volgende:
heeft natasie een medicijn tegen kanker uitgevonden? de aidsepidemie opgelost? oh ze heeft haar rijbewijs
dat gaat toch niet door voor slaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:05 schreef FSR het volgende:
OP de DGK site staat dit filmpje...
aan het vertragen en de muziek te horen is het exit....
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=203029#
Dat is niet moeilijk als de vraag ook gelogen is. (Natasia kan voor mij geen waarheid spreken)quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:11 schreef Kinga het volgende:
Syl kan ook zo lekker glashard liegen.
Nee Huub mocht meteen naar huis omdat ie NL had "geschopt"quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:09 schreef blomst het volgende:
Natasia krijgt weer bloemen, het zou niet zo zijn.
kreeg Huub ook wat toen hij het diploma haalde van honkbalscheidsrehter?
nope vandaar het vraagtekenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:10 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat gaat toch niet door voor slaan
dat "he, je moet me niet slaan he" kwam er trouwens precies hetzelfde uit als het "dat moet je niet doen" van nl.
het daaropvolgende "je hebt me in m'n smoel geslagen" had veel weg van "je hebt me getrapt nu"
Mag dat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef Vakkie_W het volgende:
AUB Huub... Jat dat briefje van het CBR en steek het in de Fik!
eh?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda gaat op Wouter Bos stemmen.
Je moet er geen grapjes over maken. Je mag 2 jaar niet lopen na een borstvergroting op 6 jarige leeftijd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:14 schreef raggende_annie het volgende:
amanda mag voor de eerste keer stemmen lijkt het wel. bijna net zo'n grootse gebeurtenis als toen ze op haar 8ste leerde lopen en haar eerste woordjes die ze vorig jaar uitbracht
Tja, mss zn uiterlijk?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:16 schreef koemleit het volgende:wat zien die sletjes nou eigenlijk allemaal in Brain?
Ik ken weinig mensen die zo dom overkomen als hij
Wat precies bedoel je? wat heeft Huub gedaan en gezegd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:17 schreef Dogga het volgende:
Syl is het hier niet mee eens volgens mijw at huub heeft gedaan en gezegt
Ik bedoel volgens de regels? Eigendommen van anderen kapot maken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Alles tegen Natasia mag van mij
Alfa Romeo 156quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:52 schreef Mika25 het volgende:
In wat voor auto kwam Wilgo de laatste keer aanzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |