nee ik kijk om haar en brian er uit te zien gaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:47 schreef Sense het volgende:
[..]
klopt, en ze weten ook dat dat juist de reden is waarom wij blijven kijken: haat-tv werkt!
dit programma wordt nog eens mijn dood![]()
Lees even bij Tien over dat gesprek, wat overigens niet met Jurre wasquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Krijgt Bart nog gesprek met psycholoog?
en is het telefoongesprek met Jurre op de streams geweest en zo ja hoe ging dat?
Klopt, de stream volgde Huub en Eric toen Bart ging bellen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:48 schreef n1ek het volgende:
[..]
met patrick, maar volgens mij niet dat wil ik ook wel eens weten maar aan de COSsen te zien is dat heel niet op de streams geweest en bij de filmpjes staat ook niks
hmm dat is geen killerstatement om haar eens blij te makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef DainBramage het volgende:
Elke keer als ik Natasia zie ben ik zo dankbaar en blij met mijn vriendin.
oke das waar...dat zou een dag met een gouden randje zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef itsme het volgende:
[..]
nee ik kijk om haar en brian er uit te zien gaan.![]()
Zit Brian er al in danquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef itsme het volgende:
[..]
nee ik kijk om haar en brian er uit te zien gaan.![]()
is inderdaad niet zo'n sterke opmerking om je vriendin blij te makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:50 schreef pullup het volgende:
[..]
hmm dat is geen killerstatement om haar eens blij te makenIk zou die zin vanavond niet proberen
Erg lief, maar zo moeilijk lijkt me dat nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef DainBramage het volgende:
Elke keer als ik Natasia zie ben ik zo dankbaar en blij met mijn vriendin.
en iedere maand nog een behoorlijk kapitaal aan belasting, verzekering en benzinequote:Op woensdag 21 februari 2007 14:50 schreef FSR het volgende:
De goedkoopste VW touareg kost 65.000 eppo's...
Wie heeft dat voor over haar, graag hier melden........
Een beetje in de categorie: Elke keer dat ik Erik zie ben ik blij met hoe mannelijk mijn vriend isquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
is inderdaad niet zo'n sterke opmerking om je vriendin blij te maken
Ach..Jullie kennen mijn vriendin nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Erg lief, maar zo moeilijk lijkt me dat niet![]()
volgens mij ook geen rotzooi nu je het zegt. n vrij degelijke alfa (al bestaan die eigenlijk niet) als ik me niet vergisquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:52 schreef Mika25 het volgende:
In wat voor auto kwam Wilgo de laatste keer aanzetten?
alfa romeoquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:52 schreef Mika25 het volgende:
Hm, ik laat mijn vriend zo af en toe verplicht meekijken. Zeg ik efr subtiel bij dat natasia's gedrag representatief is voor de meeste vrouwen. Dat is nog eens makkelijk waardering scoren!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:50 schreef pullup het volgende:
[..]
hmm dat is geen killerstatement om haar eens blij te makenIk zou die zin vanavond niet proberen
ik dacht ff dat er achter dat "ze is heel lief hoor," iets zou komen in de richting van "MAAR LELIJK!!!!!"quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:53 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Ach..Jullie kennen mijn vriendin niet![]()
Ze is heel lief hoor, en we gaan volgend jaar trouwen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef Elounda het volgende:
Wij doen na half acht altijd even Natasia na, thuis. Meestal ruimen we dan gelijk even de keuken op.
Gisteren stonden we ook blijmoedig tegen elkaar te schreeuwen, liepen de buren net voorbij met de hond. Ze bleven mooi even verderop staan kijken, want ze dachten dat we ruzie hadden met elkaar![]()
Voor wederhelft is het nadoen van Natasia overigens zeer bevrijdend. Alle opgekropte agressie van zijn werkdag raakt hij er spontaan door kwijt.
Wij doen na half acht altijd even Natasia na, thuis. Meestal ruimen we dan gelijk even de keuken op.
Gisteren stonden we ook blijmoedig tegen elkaar te schreeuwen, liepen de buren net voorbij met de hond. Ze bleven mooi even verderop staan kijken, want ze dachten dat we ruzie hadden met elkaar![]()
Voor wederhelft is het nadoen van Natasia overigens zeer bevrijdend. Alle opgekropte agressie van zijn werkdag raakt hij er spontaan door kwijt.
En bij ieder stoplicht voor 5 Euro optrekken!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:50 schreef FSR het volgende:
Wie heeft dat voor over haar, graag hier melden........
en bij iedere keer inparkeren 600 euro schade aan andere auto'squote:Op woensdag 21 februari 2007 14:55 schreef Dark het volgende:
[..]
En bij ieder stoplicht voor 5 Euro optrekken!![]()
Waarom plopt er nou ineens het liedje van de Flinstones in me op....quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef blomst het volgende:
Is er geen autosloper in de buurt die een autoje voor natasia af kan leveren.
Gek wijfquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef Elounda het volgende:
Wilgo is een grote Eppo dat hij nog bij haar blijft, dus hoeft ze nog maar 64.999 te regelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:50 schreef FSR het volgende:
Is die Nastasi tenminste nog ergens goed voor, ook al lijkt het me een hele klus haar na te doen, mijn bevrijding is het meer dat ik de streams kan uitzetten als ik haar zat ben en dat is meestal na ca. 60 sec.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef Elounda het volgende:
Ik had ook niets anders verwachtquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef Elounda het volgende:
Prima eerste karretje voor Natasia:quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef blomst het volgende:
Is er geen autosloper in de buurt die een autoje voor natasia af kan leveren.
Laat je 3 hoeren komen ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik had ook niets anders verwacht
Wij doen huubje altijd even na na werktijd!
daar gaat ze niet in passenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prima eerste karretje voor Natasia:
[afbeelding]
Huub is moelijker...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik had ook niets anders verwacht
Wij doen huubje altijd even na na werktijd!
Hoezo? Wilgo verdient er alleen maar aan. Enige wat hij moet doen is één keer in de zoveel tijd met dat wicht vijf minuten vol zien te lullen over de telefoon. Daar wordt hij overigens kostelijk voor onderhouden/betaald.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:57 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Wilgo is een grote Eppo dat hij nog bij haar blijft, dus hoeft ze nog maar 64.999 te regelen.
Voor een manspersoon kan hij haar ongelofelijk goed nadoen, met zeikstem en al..quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Is die Nastasi tenminste nog ergens goed voor, ook al lijkt het me een hele klus haar na te doen, mijn bevrijding is het meer dat ik de streams kan uitzetten als ik haar zat ben en dat is meestal na ca. 60 sec.
Komt ze echt niet in hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prima eerste karretje voor Natasia:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:59 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik tel voor 3 je weet toch.
en dan trekt mijn man ziojn onderbroek op tot z'n oksels...
Of je doet een masker voor en speelt Gaby...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:59 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik tel voor 3 je weet toch.
en dan trekt mijn man ziojn onderbroek op tot z'n oksels...
Ze leeft dan ook in een hele andere belevingswereld: één waarin Brian een aantrekkelijke partij is, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:00 schreef raggende_annie het volgende:
normaal gesproken zou je denken dat die streams een paar minuten achterlopen maar daar lopen ze blijkbaar voor. het is kwart over 3 volgens amanda
Laat Brian zijn broek zakken ???quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:03 schreef Sporti het volgende:
komt dat zwarte gevaarte weer op het verkeerde moment
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:04 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Laat Brian zijn broek zakken ???
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:04 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Laat Brian zijn broek zakken ???
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:04 schreef n1ek het volgende:
gatver wat een foto bij de villa vandaag
Alle windmolens terug naar hun eigen land!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Eric: Moeten er meer windmolenparken komen?
Amanda: Oneens
Eric: Waarom?
Amanda: Wat doen windmolens
* Proest*![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Amanda: Wat doen windmolens
* Proest *![]()
quote:
Wtf zei ze dat echt ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Amanda: Wat doen windmolens?
* Proest *![]()
he cool.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:05 schreef FSR het volgende:
OP de DGK site staat dit filmpje...
aan het vertragen en de muziek te horen is het exit....
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=203029#
Ze wil nu alleen nog even een auto van 60 duizend euroquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:08 schreef LoveProfusion het volgende:
heeft natasie een medicijn tegen kanker uitgevonden? de aidsepidemie opgelost? oh ze heeft haar rijbewijs
dat gaat toch niet door voor slaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:05 schreef FSR het volgende:
OP de DGK site staat dit filmpje...
aan het vertragen en de muziek te horen is het exit....
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=203029#
Dat is niet moeilijk als de vraag ook gelogen is. (Natasia kan voor mij geen waarheid spreken)quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:11 schreef Kinga het volgende:
Syl kan ook zo lekker glashard liegen.
Nee Huub mocht meteen naar huis omdat ie NL had "geschopt"quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:09 schreef blomst het volgende:
Natasia krijgt weer bloemen, het zou niet zo zijn.
kreeg Huub ook wat toen hij het diploma haalde van honkbalscheidsrehter?
nope vandaar het vraagtekenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:10 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat gaat toch niet door voor slaan
dat "he, je moet me niet slaan he" kwam er trouwens precies hetzelfde uit als het "dat moet je niet doen" van nl.
het daaropvolgende "je hebt me in m'n smoel geslagen" had veel weg van "je hebt me getrapt nu"
Mag dat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef Vakkie_W het volgende:
AUB Huub... Jat dat briefje van het CBR en steek het in de Fik!
eh?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda gaat op Wouter Bos stemmen.
Je moet er geen grapjes over maken. Je mag 2 jaar niet lopen na een borstvergroting op 6 jarige leeftijd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:14 schreef raggende_annie het volgende:
amanda mag voor de eerste keer stemmen lijkt het wel. bijna net zo'n grootse gebeurtenis als toen ze op haar 8ste leerde lopen en haar eerste woordjes die ze vorig jaar uitbracht
Tja, mss zn uiterlijk?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:16 schreef koemleit het volgende:wat zien die sletjes nou eigenlijk allemaal in Brain?
Ik ken weinig mensen die zo dom overkomen als hij
Wat precies bedoel je? wat heeft Huub gedaan en gezegd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:17 schreef Dogga het volgende:
Syl is het hier niet mee eens volgens mijw at huub heeft gedaan en gezegt
Ik bedoel volgens de regels? Eigendommen van anderen kapot maken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Alles tegen Natasia mag van mij
Alfa Romeo 156quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:52 schreef Mika25 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |