Mja, helaasquote:
Je had t druk genoeg met andere dingen geloof ik...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Dark_Angelus denkt weer even terug aan de lamheid van vorig jaar vrijdag voor Pinkpop en opeens dupje zag bij de ingang. Ik zo, heeeeeeeeeeeeeeeeee die ken ik
Ja ik ging nog met René en Henk van Graz naar de Irishquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:19 schreef Dupje het volgende:
Alleen zag ik je echt in de laatste 5 minuten, geloof dat we een tram moesten halen
Lowlandsquote:
Lowlands namen in Februariquote:
Zie je sigquote:
fixedquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:22 schreef Goover het volgende:
Ik geloof dat ik de OP op de wiki verzooit heb.. hij stond eerst in een code achtig blokje.. kan iemand dat fixen?
Pfff ok dan. Die heb ik er ook alleen maar ingezet omdat er leuke Fokkers waren die dachten dat ik een jongen wasquote:
Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
ik hoorde dat The Village People ook kwamen?
Thnx! Ik had al een beetje op buttons bovenaan zitten klikken, maar dat hielp nietsquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef punkr1 het volgende:
[..]
fixed![]()
alles tussen <pre> en </pre> zetten
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
ik hoorde dat The Village People ook kwamen?
Kijk eens naar de initialen van die bandquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kijk eens naar de initialen van die band![]()
Kut.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:19 schreef punkr1 het volgende:
deze namen ZEKER niet: (in vs op 26/27 mei)
[..]
Interpol
ik zet in op viberider of 21 eyes of ruby, met als underdog These seats are taken. de rest maakt denk ik 'geen kans'quote:
Zeg dat nou niet te hard.. *kuch* INFA *kuch*quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:11 schreef punkr1 het volgende:
[..]
ik zet in op viberider of 21 eyes of ruby, met als underdog These seats are taken. de rest maakt denk ik 'geen kans'
Mja moest ik ook al aan denken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard.. *kuch* INFA *kuch*![]()
Waar haal je die zekerheid vandaan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:52 schreef zwareshag het volgende:
The Automatic komt.
Woensdagquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Arid het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op de bevestiging van Dave Matthews Band!!
Betrouwbare bron, die persoon wist het me vorig jaar ook allemaal correct te verklappen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Waar haal je die zekerheid vandaan?
Leukquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:52 schreef zwareshag het volgende:
The Automatic komt.
quote:Linkin Park op Pinkpop-maandag
23-2-2007 11:20:20
Het gerucht was al heel sterk, maar vandaag werd zowel in de Metro als op
verschillende websites bekend gemaakt dat Linkin Park op de Pinkstermaandag op
Pinkpop zal spelen (voor Smashing Pumpkins).
May 06, 2007 - East Rutherford, NJ, Bamboozle Festival
May 24, 2007 - Copenhagen, Denmark, Forum
May 25, 2007 - Stockholm, Sweden, Globe
May 27, 2007 - Hamburg, Germany, Colorline Arena
May 28, 2007 - Landgraaf, Holland, Pinkpop Festival
May 30, 2007 - Paris, France, Bercy
June 01, 2007 - Nurburgring, Germany, Rock am Ring festival
June 02, 2007 - Nurenberg, Germany, Rock im Park festival
June 08, 2007 - Lisbon, Portugal, Alive festival 2007
June 09, 2007 - Donington, England, Download Festival
June 11, 2007 - Zurich, Switzerland, Hallenstadion
June 12, 2007 - Prague, Czech Republic, Sazka Arena
June 13, 2007 - Chorzow, Poland, Stadion Slaski (special guest Pearl Jam)
June 15, 2007 - Venice, Italy, Heineken Jammin' Festival
June 16, 2007 - Nickersdorf, Austria, Novarock festival
Als Chester z'n keel het houd dit keer. (Daardoor hadden ze paar jaar geleden afgezecht toch?)quote:
Het wordt mijn achtste pasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
tvpop![]()
Had ik al gezegd dat het m'n tiende Pinkpop wordt!?
Brabander/Gelderlander/Utrechtenaar in chronologische volgorde is het eigenlijk, met enige verdwaalde roots in limburg nog (ik verhuis eigenlijk steeds meer richting Lowlandsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Niet gek voor een Hollender!Ene Jan Smeets gaat voor de 38ste keer heb ik gehoord
![]()
Ok, Brabander zal het zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Brabander/Gelderlander/Utrechtenaar in chronologische volgorde is het eigenlijk, met enige verdwaalde roots in limburg nog (ik verhuis eigenlijk steeds meer richting Lowlands)...maar al met al is 8 dan wel te doen voor een niet-limbo inderdaad
Hertog Jan,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:27 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik voel me nu toch soms meer Utrechtenaar, behalve als het om bourgondisch eten en bier gaat, hertog jan staat nog steeds bovenaan (en vooruit Brand als zeer goede tweede)
Dat zou bijzonder saai zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:09 schreef cripplecrow het volgende:
kheb over pinkpop gedroomd vannacht, het werd gehouden op t station in zwolle.
Modest Mouse is rond die dagen in Europaquote:Op zondag 25 februari 2007 10:17 schreef peaceman het volgende:
Welke verrassingen zou Jan nog voor ons in petto hebben?
Idem.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Had ik al gezegd dat het m'n tiende Pinkpop wordt!?
Alleen de rest van de CD is ruk...Take That met een gitaartje onderhandquote:Op maandag 26 februari 2007 17:49 schreef TheVulture het volgende:
Paolo Nuttini's Jeanny don't be hasty is wel een leuk liedje
ga dan maar naar een ander festivalquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zou het eigenlijk wel leuk vinden als Van Dik Hout zou komen.
Ik mis nog wat Hip-hop / dansbare muziek.
want?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:19 schreef Licko het volgende:
[..]
ga dan maar naar een ander festival
Hetzelfde hier, al ga ik toch gewoon.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm Peaceman zal het niet leuk vinden, maar het kan mij nog niet echt bekoren......
Sorryquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:25 schreef Dupje het volgende:
Argh, nu is t morgen niet meer spannend!
Maar vandaag nog welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:25 schreef Dupje het volgende:
Argh, nu is t morgen niet meer spannend!
Dat merkte ik ook al op idd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:31 schreef peaceman het volgende:
Ik lees op Graz ook dat Maximo Park op zondag en The Magic Numbers op maandag komen....
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:24 schreef Slayage het volgende:
zijn de pumpkins weer samen??
quote:
Een gedeelte van de pumpkins is weer samenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:24 schreef Slayage het volgende:
zijn de pumpkins weer samen??
Echt een geweldige line-up, en op maandag The Magic Numbers!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maandag 28 mei:
-
Toch een hoop ouwe bekende.....
Jup! tussen 12:00 - 14:00 op 3FM !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is morgen de presentatie?
Niet, in Paradisoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! tussen 12:00 - 14:00 op 3FM !
ja las et net, corgan en chamberlin iig, maar over de ander nog niets...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een gedeelte van de pumpkins is weer samen
Laat ik morgen nou vrij zijn, ik ga luisteren, mits ik dan al wakker ben.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! tussen 12:00 - 14:00 op 3FM !
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:46 schreef jmac het volgende:
Ik ben er morgenmiddag bij dus ik zal wel wat foto's van de middag hier posten, mocht er interesse voor zijn
Werk. En zonder camera is 't lastig werken dus vandaarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Super!! Hoe heb je dat geregeld?? En nog een camera mee kunnen nemen ook
Petje af hoor!
Gezelligquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:56 schreef Dupje het volgende:
Jeej jij ook!
Wie gaan er eigenlijk van Fok! ?
- jmac
- Siegfried
- punkr1
- Dark_Angelus
- Dupje
- ... ?
Let's hope so... Als in ieder geval Maximo Park en Magic Numbers maar kloppen, dan ben ik al heel blijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:01 schreef flyguy het volgende:
ben benieuwd of we morgen nog 1 of 2 verrassingen krijgen
Als je heel lief kijkt misschienquote:
Ik zou er niet op vertrouwenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als je heel lief kijkt misschien
Ohjawelquote:
Je leven gebeterd?quote:
Zet daar ome Ellende maar bijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:56 schreef Dupje het volgende:
Jeej jij ook!
- jmac
- Siegfried
- punkr1
- Dark_Angelus
- Dupje
- ... ?
Ik wel, kom je morgen ook even langs?quote:
Nope, moet werken, maar waarschijnlijk ben ik er met pinksteren wel...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wel, kom je morgen ook even langs?
Ah, nou hierbij. Kom die vrijdag dan even gezellig langshoppen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nope, moet werken, maar waarschijnlijk ben ik er met pinksteren wel...
vrijdagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, nou hierbij. Kom die vrijdag dan even gezellig langshoppen.
- Gekkehoedenmakerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:56 schreef Dupje het volgende:
Jeej jij ook!
- jmac
- Siegfried
- punkr1
- Dark_Angelus
- Dupje
- ... ?
Dag voor Pinkpopquote:
Mag ik dan ook mee?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, nou hierbij. Kom die vrijdag dan even gezellig langshoppen.
Ik date sowieso niet alleen met herenquote:
Is het niet logischer om dan zaterdags even te meeten? (moet vrijdags ook werken btwquote:
De hele dag?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja Zaterdag lig ik in m'n tent hoor
Mwoah, die kans is aanwezigquote:
en TLKquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
jmac
- Siegfried
- punkr1
- Dark_Angelus
- Dupje
- ... ?
- Gekkehoedenmaker
- Super-Muffin
en
Pink_Floyd
En RD4, voor de 6e xquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
jmac
- Siegfried
- punkr1
- Dark_Angelus
- Dupje
- ... ?
- Gekkehoedenmaker
- Super-Muffin
en
Pink_Floyd
Veel sjieke namen komen dalijk op de dagen dat ik er niet benquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben nou ook niet echt heel erg denderend enthousiast, maar goed we gaan ons wel vermaken.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef jmac het volgende:
[..]
Werk. En zonder camera is 't lastig werken dus vandaar
[..]
Goover ook, iig 1 of 2 dagen. Hele weekend zit er denk ik niet in. Ik heb geen camping-maatje en ik vind de zaterdag nog niet echt de moeite waard..quote:
Het gaat over de persconferentie van morgen/straks Gooverquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Goover ook, iig 1 of 2 dagen. Hele weekend zit er denk ik niet in. Ik heb geen camping-maatje en ik vind de zaterdag nog niet echt de moeite waard..
Zeg dat danquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:25 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Het gaat over de persconferentie van morgen/straks Goover
Ik had niet goed genoeg boven deze post gelezen, dus lag beetje aan mij. Maar als ik zo een post zie staan, zonder quotes er in, in een PP topic....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:56 schreef Dupje het volgende:
Jeej jij ook!
- jmac
- Siegfried
- punkr1
- Dark_Angelus
- Dupje
- ... ?
Joh vriendje is er ook om me te beschermenquote:
Ach ze staan 29 en 30 mei in Paradiso, en 3x achter elkaar is wel erg ja, dan krijg je dat Faithless effect en dan is het niet echt leuk meer...quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:16 schreef Goover het volgende:
Kaiser Chiefs afgewezenWat een misser... (mijns inzien dan..) Blij dat ze het zelf ook toegeven
3fm 12-14.00quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tja op zich wel logische verklaring. Vond nu al een hoop oude bekende.
Is de persconferentie nog ergens te beluisteren?
Ze staan daar nu omdat PP ze afgewezen heeftquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:35 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ach ze staan 29 en 30 mei in Paradiso, en 3x achter elkaar is wel erg ja, dan krijg je dat Faithless effect en dan is het niet echt leuk meer...
Hoofd? ik dacht in de tent :S Ik heb ze wel gezien toen.. miss toch dement aan het wordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:52 schreef Pink_Floyd het volgende:
Afgelopen jaar stonden ze op het hoofdpodium en was het geluid ruk
En dat met evenementenbierquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoofd? ik dacht in de tent :S Ik heb ze wel gezien toen.. miss toch dement aan het worden
Niemand? Dan ga ik 3fm maar mailen....quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:41 schreef seeya_40 het volgende:
Nou, het is f*cking last minute. Maar zijn er hier nog mensen uit A'dam die nu naar Paradiso willen? Heb twee gastenlijst plaatsen voor de perspresentatie, maar ben nog steeds hartstikke ziek.
Ik ga het ook niet meer redden nu vanaf werk...quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:55 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Niemand? Dan ga ik 3fm maar mailen....![]()
Ziet er niet uitquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik zag dat je via Pedaal.nl full-color kaartjes kan kopen.
Is dat een beetje te vertrouwen of niet? De site ziet er niet echt professioneel uit.
Oe, jawel...te laat zeker??quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:55 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Niemand? Dan ga ik 3fm maar mailen....![]()
ik kan er met vijf minuten zijnquote:
Hilbrand Nawijn komt!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ow jammer dat de KC niet komen, helaas kunnen wij 29 en 30 mei niet naar hun concerten... nou ja ik hoop nog op Lowlands!
Nog weinig nieuws te horen op radio3...
quote:
Was een grapje hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jippie
Kon niet meer luisteren, mn collega was aan het bellen en kletsen.. moet het hier maar volgen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Was een grapje hoor. Zaterdag heb ik niet helemaal compleet, ik weet dat Within Temptation erbij moet maar de rest heb ik gemist.
Kijk eens goed, Maxïmo Park staat al op zondagquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het zal straks ook wel op de site van 3fm staan toch? Dat kan ik wel kijken.... De zaterdag vind ik niet bijzonder....
Nu in afwachting van de maandag.. zouden the Magic Numbersen Maximo Park komen???
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kijk eens goed, Maxïmo Park staat al op zondag.
Whehe, kan gebeurenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
ow God gaat lekker hier zeg. ben helemaal van mn a propos, mn pc heeft het tot 11 uur niet gedaan, netwerk lag eruit en blijkbaar suf je daardoor in
![]()
Hoe kom je dáár aan dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:10 schreef Tourniquet het volgende:
Het hele programma staat allang op http://www.graz.nl/
Ik was tot verdriet van Peaceman nog niet erg enthousiast, maar begin toch wel wat enthousiaster te worden... dus de kans is groot dat we weer gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Whehe, kan gebeuren. Maargoed, als alleen al de zondag zo goed is, hoe goed zal de maandag zijn?
.
The Magic Numbers zijn ook erg leuk hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik de zondag beter vindt. Het enige dat ik nog wel okay vindt zijn The Kooks, Fratellis en Arctic Monkeys. Geen toppers als Muse en zo.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat is toch niet waar?
Tom McRae komt naar Tivoli 8 meiquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoop een reggae/ska act of natuurlijk Tom McRae![]()
![]()
Yeps I know maar dan kunnen we niet, maar hij komt 11 mei in de Melkweg en daar hebben we al kaartjes voorquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:25 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Tom McRae komt naar Tivoli 8 mei
Heb ik ook gehoord, maar hij staat niet bij de line-up en niet bij de presentatie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan het nergens terugvinden, maar toch werd heel duidelijk verteld bij Claudia dat hij op Pinkpop komt.
Goh heb niet eens tijd om te werken![]()
ben niet erg productief vandaag.
Het was Gerard zelf die in gesprek met Claudia vertelde dat hij aanwezig zou zijn. Ik heb helaas niet helemaal goed kunnen luisteren, dus weet het niet helemaal precies. Hmm vanavond misschien maar eens nog een keer luisteren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord, maar hij staat niet bij de line-up en niet bij de presentatie.
Heeft het te maken met Jan Smeets die Gordon vorig jaar aan het eind aankondigde?
Je kan best 1 dagjequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:46 schreef -Menn0- het volgende:
Toen ik heb programma las dacht ikIK MOET GAAN
Toen keek ik naar de datum en dacht ikEXAMENS
Eindelijk een keer een line up waar ik voor naar een festival zou gaan![]()
Twee bands die zaterdag op het Noordpodium zullen optreden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:06 schreef linebear het volgende:
ben benieuwd wat er nog aan toegevoegd word
Ik gok op 2 bands uit dit lijstje:quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Twee bands die zaterdag op het Noordpodium zullen optreden.
Kaiser Chiefs niet... die gaan echt niet op PP komen als ze de 2 dagen daarna 2 concerten in NL hebben. En PP heeft ze zelf afgewezen in eerste instantie. Ze hadden zich wel aangeboden namelijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik gok op 2 bands uit dit lijstje:
BIllie Talent, The Hives, Kaiser Chiefs, Mando Diao, My Chemical Romance, Travis en Velvet Revolver.
Ik had gehoopt op The White Stripes maar die zijn te groot voor het 2e podium.
Op pinkster maandag 2 examensquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar dan wil ik MaandagDan heb ik 2 examens zelfs
Examens tijdens pinksteren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar dan wil ik MaandagDan heb ik 2 examens zelfs
Dat wist ik niet. Jammer, had ze graag willen zien als Headliner van het Noordpodium. Dan hoop ik op My Chemical Romance als headliner. 2e plaats Billy Talent of The Hivesquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs niet... die gaan echt niet op PP komen als ze de 2 dagen daarna 2 concerten in NL hebben. En PP heeft ze zelf afgewezen in eerste instantie. Ze hadden zich wel aangeboden namelijk.
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:21 schreef super-muffin het volgende:
Waarom plannen die sukkels ook examens vlak voor en na Pinkpop, nu komt al 1 iemand niet mee
Nieuw album.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:28 schreef rubbereend het volgende:
ik snap alleen niet dat WT er weer moet staan
ik hoop het welquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
JAAAAA LINKIN PARK![]()
(zie het nu pas
) Hopelijk zeggen ze nu niet af.
![]()
Gezien het succes van de band misschien wel, aan de andere kant 3x op rij is wel wat veel..... Ik ben er niet zo rauwig om...maar ja ik heb ze dan ook al vaak gezien....quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:16 schreef Goover het volgende:
Kaiser Chiefs afgewezenWat een misser... (mijns inzien dan..) Blij dat ze het zelf ook toegeven
1e keer was op het open John Peel Stage.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Ze staan daar nu omdat PP ze afgewezen heeft
Faithless effect zou ik nog niet bang voor zijn. Aangezien ze nu een nieuwe show hebben en de vorige keer(en?) in de tent stonden niet op het hoofdpodium.
ja en je kan ze daarom vervolgens de hele zomer op elk gratis festival door het hele land aanschouwenquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:03 schreef Toad het volgende:
Waarom staat G. Joling niet op pinkpop.nl?
beetje jammer dat het ws bijna gelijk is met LPquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:29 schreef zjroentje het volgende:
Toch wel gaaf dat Korn er weer is. De laatste keer op Pinkpop was echt gekkenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |