Ze staan daar nu omdat PP ze afgewezen heeftquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:35 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ach ze staan 29 en 30 mei in Paradiso, en 3x achter elkaar is wel erg ja, dan krijg je dat Faithless effect en dan is het niet echt leuk meer...

Hoofd? ik dacht in de tent :S Ik heb ze wel gezien toen.. miss toch dement aan het wordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:52 schreef Pink_Floyd het volgende:
Afgelopen jaar stonden ze op het hoofdpodium en was het geluid ruk

En dat met evenementenbierquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoofd? ik dacht in de tent :S Ik heb ze wel gezien toen.. miss toch dement aan het worden

Niemand? Dan ga ik 3fm maar mailen....quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:41 schreef seeya_40 het volgende:
Nou, het is f*cking last minute. Maar zijn er hier nog mensen uit A'dam die nu naar Paradiso willen? Heb twee gastenlijst plaatsen voor de perspresentatie, maar ben nog steeds hartstikke ziek.

Ik ga het ook niet meer redden nu vanaf werk...quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:55 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Niemand? Dan ga ik 3fm maar mailen....![]()

Ziet er niet uitquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik zag dat je via Pedaal.nl full-color kaartjes kan kopen.
Is dat een beetje te vertrouwen of niet? De site ziet er niet echt professioneel uit.

Oe, jawel...te laat zeker??quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:55 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Niemand? Dan ga ik 3fm maar mailen....![]()

ik kan er met vijf minuten zijnquote:

Hilbrand Nawijn komt!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ow jammer dat de KC niet komen, helaas kunnen wij 29 en 30 mei niet naar hun concerten... nou ja ik hoop nog op Lowlands!
Nog weinig nieuws te horen op radio3...

quote:

Was een grapje hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jippie
Kon niet meer luisteren, mn collega was aan het bellen en kletsen.. moet het hier maar volgen.

quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Was een grapje hoor. Zaterdag heb ik niet helemaal compleet, ik weet dat Within Temptation erbij moet maar de rest heb ik gemist.

Kijk eens goed, Maxïmo Park staat al op zondagquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het zal straks ook wel op de site van 3fm staan toch? Dat kan ik wel kijken.... De zaterdag vind ik niet bijzonder....
Nu in afwachting van de maandag.. zouden the Magic Numbersen Maximo Park komen???

quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kijk eens goed, Maxïmo Park staat al op zondag.

Whehe, kan gebeurenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
ow God gaat lekker hier zeg. ben helemaal van mn a propos, mn pc heeft het tot 11 uur niet gedaan, netwerk lag eruit en blijkbaar suf je daardoor in
![]()

Hoe kom je dáár aan dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:10 schreef Tourniquet het volgende:
Het hele programma staat allang op http://www.graz.nl/

Ik was tot verdriet van Peaceman nog niet erg enthousiast, maar begin toch wel wat enthousiaster te worden... dus de kans is groot dat we weer gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Whehe, kan gebeuren. Maargoed, als alleen al de zondag zo goed is, hoe goed zal de maandag zijn?
.

The Magic Numbers zijn ook erg leuk hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik de zondag beter vindt. Het enige dat ik nog wel okay vindt zijn The Kooks, Fratellis en Arctic Monkeys. Geen toppers als Muse en zo.

quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat is toch niet waar?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |