Je kan best 1 dagjequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:46 schreef -Menn0- het volgende:
Toen ik heb programma las dacht ikIK MOET GAAN
Toen keek ik naar de datum en dacht ikEXAMENS
Eindelijk een keer een line up waar ik voor naar een festival zou gaan![]()
Twee bands die zaterdag op het Noordpodium zullen optreden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:06 schreef linebear het volgende:
ben benieuwd wat er nog aan toegevoegd word
Ik gok op 2 bands uit dit lijstje:quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Twee bands die zaterdag op het Noordpodium zullen optreden.
Kaiser Chiefs niet... die gaan echt niet op PP komen als ze de 2 dagen daarna 2 concerten in NL hebben. En PP heeft ze zelf afgewezen in eerste instantie. Ze hadden zich wel aangeboden namelijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik gok op 2 bands uit dit lijstje:
BIllie Talent, The Hives, Kaiser Chiefs, Mando Diao, My Chemical Romance, Travis en Velvet Revolver.
Ik had gehoopt op The White Stripes maar die zijn te groot voor het 2e podium.
Op pinkster maandag 2 examensquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar dan wil ik MaandagDan heb ik 2 examens zelfs
Examens tijdens pinksteren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar dan wil ik MaandagDan heb ik 2 examens zelfs
Dat wist ik niet. Jammer, had ze graag willen zien als Headliner van het Noordpodium. Dan hoop ik op My Chemical Romance als headliner. 2e plaats Billy Talent of The Hivesquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs niet... die gaan echt niet op PP komen als ze de 2 dagen daarna 2 concerten in NL hebben. En PP heeft ze zelf afgewezen in eerste instantie. Ze hadden zich wel aangeboden namelijk.
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:21 schreef super-muffin het volgende:
Waarom plannen die sukkels ook examens vlak voor en na Pinkpop, nu komt al 1 iemand niet mee
Nieuw album.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:28 schreef rubbereend het volgende:
ik snap alleen niet dat WT er weer moet staan
ik hoop het welquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
JAAAAA LINKIN PARK![]()
(zie het nu pas
) Hopelijk zeggen ze nu niet af.
![]()
Gezien het succes van de band misschien wel, aan de andere kant 3x op rij is wel wat veel..... Ik ben er niet zo rauwig om...maar ja ik heb ze dan ook al vaak gezien....quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:16 schreef Goover het volgende:
Kaiser Chiefs afgewezenWat een misser... (mijns inzien dan..) Blij dat ze het zelf ook toegeven
1e keer was op het open John Peel Stage.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Ze staan daar nu omdat PP ze afgewezen heeft
Faithless effect zou ik nog niet bang voor zijn. Aangezien ze nu een nieuwe show hebben en de vorige keer(en?) in de tent stonden niet op het hoofdpodium.
ja en je kan ze daarom vervolgens de hele zomer op elk gratis festival door het hele land aanschouwenquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:03 schreef Toad het volgende:
Waarom staat G. Joling niet op pinkpop.nl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |