Mja, helaasquote:
Je had t druk genoeg met andere dingen geloof ik...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Dark_Angelus denkt weer even terug aan de lamheid van vorig jaar vrijdag voor Pinkpop en opeens dupje zag bij de ingang. Ik zo, heeeeeeeeeeeeeeeeee die ken ik
Ja ik ging nog met René en Henk van Graz naar de Irishquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:19 schreef Dupje het volgende:
Alleen zag ik je echt in de laatste 5 minuten, geloof dat we een tram moesten halen
Lowlandsquote:
Lowlands namen in Februariquote:
Zie je sigquote:
fixedquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:22 schreef Goover het volgende:
Ik geloof dat ik de OP op de wiki verzooit heb.. hij stond eerst in een code achtig blokje.. kan iemand dat fixen?
Pfff ok dan. Die heb ik er ook alleen maar ingezet omdat er leuke Fokkers waren die dachten dat ik een jongen wasquote:
Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
ik hoorde dat The Village People ook kwamen?
Thnx! Ik had al een beetje op buttons bovenaan zitten klikken, maar dat hielp nietsquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef punkr1 het volgende:
[..]
fixed![]()
alles tussen <pre> en </pre> zetten
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
ik hoorde dat The Village People ook kwamen?
Kijk eens naar de initialen van die bandquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kijk eens naar de initialen van die band![]()
Kut.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:19 schreef punkr1 het volgende:
deze namen ZEKER niet: (in vs op 26/27 mei)
[..]
Interpol
ik zet in op viberider of 21 eyes of ruby, met als underdog These seats are taken. de rest maakt denk ik 'geen kans'quote:
Zeg dat nou niet te hard.. *kuch* INFA *kuch*quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:11 schreef punkr1 het volgende:
[..]
ik zet in op viberider of 21 eyes of ruby, met als underdog These seats are taken. de rest maakt denk ik 'geen kans'
Mja moest ik ook al aan denken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard.. *kuch* INFA *kuch*![]()
Waar haal je die zekerheid vandaan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:52 schreef zwareshag het volgende:
The Automatic komt.
Woensdagquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Arid het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op de bevestiging van Dave Matthews Band!!
Betrouwbare bron, die persoon wist het me vorig jaar ook allemaal correct te verklappen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Waar haal je die zekerheid vandaan?
Leukquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:52 schreef zwareshag het volgende:
The Automatic komt.
quote:Linkin Park op Pinkpop-maandag
23-2-2007 11:20:20
Het gerucht was al heel sterk, maar vandaag werd zowel in de Metro als op
verschillende websites bekend gemaakt dat Linkin Park op de Pinkstermaandag op
Pinkpop zal spelen (voor Smashing Pumpkins).
May 06, 2007 - East Rutherford, NJ, Bamboozle Festival
May 24, 2007 - Copenhagen, Denmark, Forum
May 25, 2007 - Stockholm, Sweden, Globe
May 27, 2007 - Hamburg, Germany, Colorline Arena
May 28, 2007 - Landgraaf, Holland, Pinkpop Festival
May 30, 2007 - Paris, France, Bercy
June 01, 2007 - Nurburgring, Germany, Rock am Ring festival
June 02, 2007 - Nurenberg, Germany, Rock im Park festival
June 08, 2007 - Lisbon, Portugal, Alive festival 2007
June 09, 2007 - Donington, England, Download Festival
June 11, 2007 - Zurich, Switzerland, Hallenstadion
June 12, 2007 - Prague, Czech Republic, Sazka Arena
June 13, 2007 - Chorzow, Poland, Stadion Slaski (special guest Pearl Jam)
June 15, 2007 - Venice, Italy, Heineken Jammin' Festival
June 16, 2007 - Nickersdorf, Austria, Novarock festival
Als Chester z'n keel het houd dit keer. (Daardoor hadden ze paar jaar geleden afgezecht toch?)quote:
Het wordt mijn achtste pasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
tvpop![]()
Had ik al gezegd dat het m'n tiende Pinkpop wordt!?
Brabander/Gelderlander/Utrechtenaar in chronologische volgorde is het eigenlijk, met enige verdwaalde roots in limburg nog (ik verhuis eigenlijk steeds meer richting Lowlandsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Niet gek voor een Hollender!Ene Jan Smeets gaat voor de 38ste keer heb ik gehoord
![]()
Ok, Brabander zal het zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Brabander/Gelderlander/Utrechtenaar in chronologische volgorde is het eigenlijk, met enige verdwaalde roots in limburg nog (ik verhuis eigenlijk steeds meer richting Lowlands)...maar al met al is 8 dan wel te doen voor een niet-limbo inderdaad
Hertog Jan,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:27 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik voel me nu toch soms meer Utrechtenaar, behalve als het om bourgondisch eten en bier gaat, hertog jan staat nog steeds bovenaan (en vooruit Brand als zeer goede tweede)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |