En dan nog mensen die het serieus nemen wat die gast zegtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:41 schreef DutchErrorist het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MDNuq94Zg_8
Volgens mij kan je met madwifi linksys wireless aan de praat krijgen.. Eens vragen aan een collega welke we nou hadden gebruikt hiervoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:38 schreef Devolution het volgende:
Mijn Linksys draadloze netwerkkaart heeft er nooit onder gewerkt. Nee, ook niet met ndiswrapper. Heb 927564295 verschillende drivers geprobeerd in ndiswrapper, geen werkte. Komt voor een groot deel natuurlijk doorLinksys die geen fatsoenlijke drivers uitbrengt voor Linux (terwijl het een erg goed merk is), maar toch. Ik heb echt al zó vaak linux distro's op mijn pc gehad (Ubuntu, Mandrake, SuSe..) maar elke keer kon ik toch weer terug naar Windows![]()
Jammer want ik denk dat Linux veel potentie heeft.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:41 schreef DutchErrorist het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MDNuq94Zg_8
En dat is dus écht he. XP kán dus gewoon op de oudste pc's draaien (oke oke, het draait voorgeen meter maar tóch). Nu doet Linux het op dat punt nog veel beter, maar hoe zit dat eigenlijk met OS X en oude systemen (<1995)?quote:
Bij Apple kun je die vergelijking wat moeilijk maken, omdat ze in 1994 zijn geswitcht van de 68k naar de PowerPC processor. Aangezien OS X van veel later stamt, ondersteunt deze de 68k niet en kun je OS X niet op zo'n oude Mac draaien.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:21 schreef Devolution het volgende:
[..]
En dat is dus écht he. XP kán dus gewoon op de oudste pc's draaien (oke oke, het draait voorgeen meter maar tóch). Nu doet Linux het op dat punt nog veel beter, maar hoe zit dat eigenlijk met OS X en oude systemen (<1995)?
Dat ligt niet aan mirc, mirc is zo gemaakt dat je eigenlijk de dingen die je er zelf in wilt hebben zelf moet maken. (mIRC Scripting)quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Wat is mirc toch een bagger IRC client, veel te veel onzin en niet eens de mogelijk om te onthouden op welke servers je wilt inloggen. Nee hoor daar heb je weer een plugin/addon voor nodig om zoiets standaards te kunnen!![]()
Ligt wel aan mirc, ik wil gewoon kunnen IRCen ipv eerst vanalles te moeten scripten dat mijn servers onthoud, voordat ik aan de slag ken. (Go Xchat ^^.)quote:Op zondag 25 februari 2007 15:36 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan mirc, mirc is zo gemaakt dat je eigenlijk de dingen die je er zelf in wilt hebben zelf moet maken. (mIRC Scripting)
En dan heb je ook nog de scripts die dat soort dingen voor je doen (NNScript o.a.)
Tja, als je het niet kan moet je zeker Xchat nemen.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ligt wel aan mirc, ik wil gewoon kunnen IRCen ipv eerst vanalles te moeten scripten dat mijn servers onthoud, voordat ik aan de slag ken. (Go Xchat ^^.)
Er is een groot verschil tussen iets niet kunnen en het de tijd niet waard vindenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:45 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Tja, als je het niet kan moet je zeker Xchat nemen.
Laat me maar weten als je een werkende oplossing hebtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:56 schreef slakkie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je met madwifi linksys wireless aan de praat krijgen.. Eens vragen aan een collega welke we nou hadden gebruikt hiervoor.
Nou volgens mij kan je het niet, daarom dat je meteen maar overstapt.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen iets niet kunnen en het de tijd niet waard vinden.
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:53 schreef most_wanted het volgende:
Nou volgens mij kan je het niet, daarom dat je meteen maar overstapt.
Als ik een IRC client een paar keer nodig heb en ik wil dat ik zonder gedoe op me standaard servers kan komen. Ik pak mirc zoek me rot en blijkt dat die het niet kan en ik pak xchat daarna en na 3 sec zie ik waar ik moet wezen daar voor. Wat heeft dat dat met iets te maken met of ik iets kan maken of niet?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:53 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nou volgens mij kan je het niet, daarom dat je meteen maar overstapt.
Als Xchat altijd al zo geweldig is/was geweest, waarom heb je mIRC dan nog zelfs geprobeerd?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als ik een IRC client een paar keer nodig heb en ik wil dat ik zonder gedoe op me standaard servers kan komen. Ik pak mirc zoek me rot en blijkt dat die het niet kan en ik pak xchat daarna en na 3 sec zie ik waar ik moet wezen daar voor. Wat heeft dat dat met iets te maken met of ik iets kan maken of niet?
Ik zal je zeggen dat ik geen idee heb of ik het kan. Nog nooit naar gekeken, nog nooit de moeite waard geweest ook aan gezien ik altijd een xchat scherm open heb staan op me linux bak. Waarom zou ik dan uberhaupt overstappen op mirc?
lol ik heb nooit gezegt dat xchat zo geweldig is. Ik heb eerst mirc kort gebruikt en kwam daarna bij xchatquote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Als Xchat altijd al zo geweldig is/was geweest, waarom heb je mIRC dan nog zelfs geprobeerd?
Noem er eens een paar ben nu eingelijk wel benieuwtquote:Op maandag 26 februari 2007 00:38 schreef dikkedorus het volgende:
Ik vind het allebei bagger eigenlijk, helaas weinig goede (stand-alone) alternatieven.
Ik geef hem groot gelijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:51 schreef theiz het volgende:
Was er deze week niet in het nieuws dat Linus liep te zeuren over Gnome?
http://linux.slashdot.org/linux/07/02/17/0219225.shtmlquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:51 schreef theiz het volgende:
[..]
Was er deze week niet in het nieuws dat Linus liep te zeuren over Gnome?
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef slakkie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qHO8l-Bd1O4
Ik zeg "weinig". Ik bedoel "geen".quote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Noem er eens een paar ben nu eingelijk wel benieuwd.
Dat vermoeden had ik alquote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik zeg "weinig". Ik bedoel "geen".
Alleen andere shareware troep met minder functionaliteit, of oude down-to-date freeware hobbie projectjes.
Johquote:Op zondag 25 februari 2007 00:33 schreef dikkedorus het volgende:
Ja want die dingen draaien natuurlijk op windows 95.
Je mag blij zijn als die dingen een OS van meer dan 2k ops hebben. :p
Leuk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef sanni het volgende:
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07092/bill05.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
en:
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07092/bill03.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
quote:To create a new standard, it takes something that's not just a little bit different; it takes something that's really new and really captures people's imagination and the Macintosh, of all the machines I've ever seen, is the only one that meets that standard.
Moet ik toch toegeven dat hij daar gelijk in heeft ...quote:The next generation of interesting software will be done on the Macintosh, not the IBM PC.
Waarom vraag je wat je begrijpt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:07 schreef TwyLight het volgende:
Maar wat ik hier uit begrijp is dus dat OS X iedereen en alles pwnd en de beste is?
correctquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:07 schreef TwyLight het volgende:
Maar wat ik hier uit begrijp is dus dat OS X iedereen en alles pwnd en de beste is?
Ik bestond in '84 ook nog niet maar pwn nu ook allesquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:29 schreef theiz het volgende:
[..]
Waarom vraag je wat je begrijpt?
Je kan er ook uit opmaken dat Gates ooit een fan is geweest van Mac. Dat is namelijk ook zo.
Dat wil niet zeggen dat OS X alles pwnd, als was het alleen al omdat je in 1984 nog lang geen OSX had.
Wel is het zo dat Mac ooit de desktop zoals we die nu kennen aan het grote publiek heeft voorgesteld, inclusief afvalemmer. Die desktop noemde men de Window.
Het is geen groot geheim dat Windows van Microsoft (de versie die nog onder Dos draaide) afgekeken is van Mac. Zoiets doen ze nu overigens weer in Vista met de Widgets.
Alle OS-en kijken bij elkaar. Je kan bijvoorbeeld ook niet echt zeggen dat KDE onder Linux een origineel ontwerp is.
Ik denk eerder dat ze het hebben ingebakken omdat veel mensen met Windows al widgets gebruikten (bijv. die van Yahoo of Samurize). Het zou natuurlijk wel kunnen dat die programma's wél van Apple zijn afgekeken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:29 schreef theiz het volgende:
Zoiets doen ze nu overigens weer in Vista met de Widgets.
Als het goed werkt, waarom niet? Een balk onderin (of bovenin, links, rechts) met daarin een button voor een menu, een klokje, buttons voor programma's die op de voorgrond draaien... Werkt gewoon ideaal en ik zou zo gauw geen goede vervanging weten voor de GUI's van de moderne Operating Systems.quote:Alle OS-en kijken bij elkaar. Je kan bijvoorbeeld ook niet echt zeggen dat KDE onder Linux een origineel ontwerp is.
De kracht van KDE zit hem wat mij betreft in het feit dat hij zo ontzettend goed te tweaken is, gewoon out of the box... Zo kan je bijvoorbeeld bij KDE ook instellen dat hij de MAC nadoet met het "File, Edit, View" menu bovenin je scherm...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:29 schreef theiz het volgende:
Je kan bijvoorbeeld ook niet echt zeggen dat KDE onder Linux een origineel ontwerp is.
Het is zo dat ome Bill persoonlijk de widget heeft uitgevonden. Ze heetten toen nog active desktop items. Je weet wel, dat systeem dat iedereen standaard uitzette. bronquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:29 schreef theiz het volgende:
Zoiets doen ze nu overigens weer in Vista met de Widgets.
De desktop is ook niet uitgevonden door Apple:quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:23 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Het is zo dat ome Bill persoonlijk de widget heeft uitgevonden. Ze heetten toen nog active desktop items. Je weet wel, dat systeem dat iedereen standaard uitzette. bron
http://en.wikipedia.org/wiki/X_Window_System#Historyquote:In computing, the X Window System (commonly X11 or X) is a networking and display protocol which provides windowing on bitmap displays. It provides the standard toolkit and protocol to build graphical user interfaces (GUIs) on Unix, Unix-like operating systems, and OpenVMS, and is supported by almost all other modern operating systems.
X provides the basic framework, or primitives, for building GUI environments: drawing and moving windows on the screen and interacting with a mouse and/or keyboard. X does not mandate the user interface – individual client programs handle this. As such, the visual styling of X-based environments varies greatly; different programs may present radically different interfaces.
X features network transparency: the machine where application programs (the client applications) run can differ from the user's local machine (the display server). X's usage of the terms "client" and "server" reverses what people often expect, in that "server" refers to the user's local display ("display server") rather than to a remote machine.
X originated at MIT in 1984. The current protocol version, X11, appeared in September 1987. The X.Org Foundation leads the X project, with the current reference implementation, version 11 release 7.2, available as free software under the MIT License and similar permissive licenses [1]. Version 7.2 was originally planned to be released on November 24, 2006, later pushed back until December 11, 2006, and not actually released until February 15, 2007
Technies gezien is X veel beter dan Windows en OSX. X11 forwarding over SSH is daar een heel mooi voorbeeldje van. Het handige van X11 forwarding is dat je een programma op een remote machine kan draaien terwijl je het scherm op je lokale machine ziet en mee werkt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 05:32 schreef slakkie het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/X_Window_System
En het was gelijk beter dan de GUI van OSX en Windows samen...
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/X_Window_System#History
Daarom is het ook gelijk beter. Ze hebben van de meet af rekening gehouden met het client-server model. Dat heeft z'n vruchten afgeworpen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:33 schreef WyriHaximus het volgende:
Technies gezien is X veel beter dan Windows en OSX. X11 forwarding over SSH is daar een heel mooi voorbeeldje van. Het handige van X11 forwarding is dat je een programma op een remote machine kan draaien terwijl je het scherm op je lokale machine ziet en mee werkt.
Je moet een X server draaien... De programma's die je daar vervolgens in draait zijn je X clients...quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:54 schreef Netsplitter het volgende:
Moet je dan op de lokale pc niet eerst een programma installeren wat X begrijpt?
Zover snap ik het nog.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Je moet een X server draaien... De programma's die je daar vervolgens in draait zijn je X clients...
Je hebt X libraries nodig om te kunnen X'en.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:54 schreef Netsplitter het volgende:
Moet je dan op de lokale pc niet eerst een programma installeren wat X begrijpt?
Bij windows heb je nog een extra programma nodig, linux draait dat standaard als (mits je GUI gebruikt uiteraardquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:52 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom is het dan technisch beter dan bv Citrix of TS server van Windows?
Voor allebij heb je een programma nodig om het beeld op een werkstation te krijgen.
TS draaid standaard ook op een Windows server.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Bij windows heb je nog een extra programma nodig, linux draait dat standaard als (mits je GUI gebruikt uiteraard).
Ik doelde er op dat als je X forwarding op een windows bak wilt gebruiken dat je dat er een X server op moet zetten en dat dat niet nodig is op linuxquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
TS draaid standaard ook op een Windows server.
In ieder geval voor 3 connecties met 2003 Server.
Daarnaast heb je ook een Windows Terminal Server waar je meerdere connecties naar kan maken met RDP wat standaard in XP en hoger zit.
Met terminal server op je een scherm zoals RDP. Met X forwarding word alleen het scherm van het programma dat je gebruikt naar je gestuurd. Bijvoorbeeld FF draait remote dan word met X forwarding het scherm op je local bak getoont op de zelfde manier zoals je FF lokaal zou draaien. Er zit geen heel scherm nog een keer om heen zoals met RDP.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
Maar wat is er dan verschillend aan bv Windows TS?
Doet hetzelfde zover ik het kan zien en zit ook standaard in het OS.
Ik kan remote applicaties openen zonder eerst de hele GUI van die machine aan te spreken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:31 schreef Netsplitter het volgende:
TS draaid standaard ook op een Windows server.
In ieder geval voor 3 connecties met 2003 Server.
Daarnaast heb je ook een Windows Terminal Server waar je meerdere connecties naar kan maken met RDP wat standaard in XP en hoger zit.
Yupquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
Ah ok.
Dus hetzelfde als met Citrix publised applications.
Toffe hostnamequote:Op donderdag 1 maart 2007 11:15 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik kan remote applicaties openen zonder eerst de hele GUI van die machine aan te spreken.
http://www.euronet.nl/users/wesleys/dig/X-for-ward.png
Zie hier. Ik open vanaf werk een calculator en een irc client op mijn machine thuis. Zonder dat ik een hele GUI moet gaan opzetten. Dat vind ik persoonlijk beter dan RDP opzetten, volledige GUI login moeten doen en dan een applicatie opstarten. Dit werkt imo vele malen makkelijker.
Stimmt ik heb ook even vista op mijn macbook draaien... maar ja tis wel irritantquote:Op maandag 5 maart 2007 17:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Net ff op een vista bak gezeten maar wat een kut veiligheids popups de heletijd zeg.
500 keer??quote:Op maandag 5 maart 2007 17:39 schreef TwyLight het volgende:
is inderdaad irritant, het komt ook echt OVERAL bij.
en ik krijgt ook altijd 500 keer een melding dat windows wat startupprograms geblokkeerd heeft.
donder toch op
Neen. Dankzij mensen met gebrek aan lef en een veel te commerciele blik zit je met een OS opgescheept wat een gigantisch legacyprobleem heeft, en dat is iets wat de stabiliteit en veiligheid natuurlijk niet ten goede kan komen...quote:Op maandag 5 maart 2007 17:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
500 keer??
Dankzij mensen zoals jij zitten we dus met dat systeem opgescheept omdat er teveel teringzooi geinstalleerd werdt waardoor het OS dus instabiel werdt.
Kun je uitzetten...quote:Op maandag 5 maart 2007 17:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Net ff op een vista bak gezeten maar wat een kut veiligheids popups de heletijd zeg.
Dat doet men dus ook massaal... Doei ingebouwde beveiliging...quote:
En jij denkt dat ze bij Microsoft gedacht hebben "Goh, wat een leuk idee die Konfabulators, laten we dat eens inbouwen in Vista... " Ze hebben totaal niet naar OS X gekeken natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:07 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Achja, ook leuk hoe die Mac-fanboys Vista afzeiken omdat het widgets zou hebben gejat van Mac OS X, er wordt echter niet bij verteld dat Mac zelf widgets gejat heeft van Konfabulator (tegenwoordig Yahoo! Widgets).
Vista
Mac![]()
Was niet mijn laptop. Dus dan blijf ik van instellingen af. Maar moet eerlijk zeggen dat ik het wel erg overdreven vind dat als ik in IE7 de bron wil bekijken ik een veiligheids popup krijg omdat ik de bron bekijk in kladblok. (Had iets met veiligheids modus waar IE7 in draait te makenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:07 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Kun je uitzetten...
Achja, ook leuk hoe die Mac-fanboys Vista afzeiken omdat het widgets zou hebben gejat van Mac OS X, er wordt echter niet bij verteld dat Mac zelf widgets gejat heeft van Konfabulator (tegenwoordig Yahoo! Widgets).
Vista
Mac![]()
Inderdaad, IE draaid in Vista in een zogenaamde Sandbox.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Was niet mijn laptop. Dus dan blijf ik van instellingen af. Maar moet eerlijk zeggen dat ik het wel erg overdreven vind dat als ik in IE7 de bron wil bekijken ik een veiligheids popup krijg omdat ik de bron bekijk in kladblok. (Had iets met veiligheids modus waar IE7 in draait te maken.)
Dat zeg ik niet, ik erger me alleen aan het gezeik van mac fanboys dat Mac zogenaamd alles uit heeft gevonden, Microsoft kopieërt maar Mac net zo erg.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:59 schreef theiz het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze bij Microsoft gedacht hebben "Goh, wat een leuk idee die Konfabulators, laten we dat eens inbouwen in Vista... " Ze hebben totaal niet naar OS X gekeken natuurlijk.
![]()
Dat waren brakke stukkies html die je kon includen Was niks meer dan een iframe voor op je desktopquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:11 schreef dikkedorus het volgende:
MS heeft widgets uitgevonden. Beter nog, Bill zelf. Zoek maar es op active desktop items.
Bill heeft Ctrl-Alt-Delete niet verzonnen, hij heeft het wel bekend gemaakt...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bill heeft wel weer uitgevonden; BSOD, CTRL+Alt+Delete.
En een tyfus-OS wat je door de strot wordt geduwd. Nee, bedankt: veel plezier met Vista. Soortgelijke dingen doen Mac fanboys al bijna twee jaar. Zonder al die pop-ups.
En wacht maar tot Vista 2.0, aka Leopard, uitkomt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En een tyfus-OS wat je door de strot wordt geduwd. Nee, bedankt: veel plezier met Vista. Soortgelijke dingen doen Mac fanboys al bijna twee jaar. Zonder al die pop-ups.
Andere implementatie, zelfde princiepe, vooral omdat de eerste widgets vrogoah per definitie iets streamde van internet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat waren brakke stukkies html die je kon includen Was niks meer dan een iframe voor op je desktop
Widgets/gadgets/anythingcrappyonyourdesktopwithafancyname zijn kleine programma's.
Sorry, die was gewoon te mooi. Verder heb jij, en Jarno, wel gelijk hoorquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bill heeft wel weer uitgevonden; BSOD, CTRL+Alt+Delete.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:23 schreef whoops het volgende:
Maar Clippie is er gelukkig tegenwoordig ook voor de beste editor onder UNIX...![]()
[afbeelding]
Maar zonder die Firefox fanclub was er nu ook geen Firefox. Er is geen marketing budget, dus de enige manier om het bekend te maken bij andere potentiele gebruikers is via een fanclub.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:51 schreef Hmail het volgende:
Ik ga hier maar even verder, het heeft niet zoveel zin om BUG te gaan vervuilen met mijn firefox-reply's, maar toch even mijn irritatie:
Ik heb echt een schurfthekel aan die firefox-fanclubBij iedere bug, of ieder probleem wat maar een beetje met internet te maken heeft word weer verwezen naar firefox. Overigens gebruik ik het zelf, met veel plezier, het is een prettige browser, een echt no-nonsense ding, maar ik zit zo af en toe te twijfelen of ik niet richting Opera moet gaan denken, alleen al omdat ik niet met die fanclub gerelateerd wil worden.
Firefox:
FF-fanclub:
Dat is waar, wel zeilig dat het steeds het zelfde verhaaltje is:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:12 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Andere implementatie, zelfde princiepe, vooral omdat de eerste widgets vrogoah per definitie iets streamde van internet.
Technische mislukkingen, financiele mislukkingen, marketingmislukkingen? Apple heeft voldoende van allesquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:26 schreef Jarno het volgende:
In de MacFan van deze maand (nr. 69) - ja je moet toch wat te lezen bij je hebben he - staat een leuk overzicht van Apple's mislukkingen, incl de spelcomputer van Apple (Pippin) en het beruchte Copland OS. Leuk om weer eens te lezen..
Van alles wat. En idd, de Newton staat er ook bij, evenals de Cube.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Technische mislukkingen, financiele mislukkingen, marketingmislukkingen? Apple heeft voldoende van allesStaan de Newton en de Cube er ook bij, bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |