abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46555976

Apple, Inc. CEO Steve Jobs and Microsoft Corp. Chairman Bill Gates, the seminal figures
in the development of the personal computer, will make a rare joint appearance at The Wall Street
Journal's "D: All Things Digital" conference this year. The two men will jointly discuss the history
and future of the digital revolution in an unrehearsed, unscripted, onstage conversation on May 30
with D co-producers Walt Mossberg and Kara Swisher.

Both executives have made multiple individual appearances at the conference, which will celebrate
its fifth anniversary this year, and is known as D5. But this will be their first joint session at D, and
a highly unusual event.

In addition to participating in the joint session with Mr. Gates, Mr. Jobs will appear on his own in a
separate segment at D5 to discuss the latest developments at Apple, including new ventures such
as the iPhone and Apple TV. Microsoft CEO Steve Ballmer will also appear at the conference in his
own segment, to discuss Windows, Office, the Xbox, Zune, and other topics.

bron

En nu blijkt ook dat beiden heren - ondanks de vele 'steken' naar elkander toe via de media
- het vrij goed met elkaar kunnen vinden getuige onderstaande foto's. Of seggen die
foto's iets anders?

Luister Steve, als dat idee van de iPhone
zo goed was hadden wij het al

Luister Bill. mijn iPhone en alle Mac spullen
ownen straks de hele Markt

Steve.. hoe dom kun je nu zijn met die
maffe iPhone...gaat toch weg man!

Eeehh Steve... die iPhone...Bill
heeft gelijk hoor. Veels te duur

Eeeh Steve... jouw iPhone is gewoon
een risky business,geloof mij nou.

Steve..luister nou Bill is echt niet zo slecht als jij denkt. Bill Gates: -
Hij heeft het beste met jouw voor.

pi_46556114
Jobs en Gates konden het zowiezo vroeger al goed vinden, MS en Apple hebben in verleden ook samengewerkt, microsoft kreeg ondersteuning van apple voor de GUI, in ruil voor technische kennis van MS
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:25:58 #3
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_46556587
Zijn dit geen foto's van twee jaar geleden of zo?
Dat verandert alles
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:43:03 #4
48996 ed_reeb
vroem vroem vrrrooeeeeeeem
pi_46557109
heb wel eens gehoord dat ze vroeger nog wel ns dezelfde vriendinnetjes hebben gehad of zoiets
beer
pi_46557189
Sorry, dat is volgens mij steve balmer niet, die lijkt meer nl. op dr. Phil.

Redactie Games vrijdag 23 februari 2007 @ 19:58:28 #6
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46603828
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46606323
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:45 schreef Zigger het volgende:
Sorry, dat is volgens mij steve balmer niet, die lijkt meer nl. op dr. Phil.

[afbeelding]
idd
pi_46613816
hehe geweldige anti-leech foto, zigger staat ff mooi voor lul
In peace, sons bury their fathers; in war, fathers bury their sons. (484 BC–ca.425 BC, Herodotus)
He who knows when he can fight and when he cannot will be victorious. (c. 544 – 496 BC, Sun Tzu)
pi_46614443
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:10 schreef raptorix het volgende:
Jobs en Gates konden het zowiezo vroeger al goed vinden, MS en Apple hebben in verleden ook samengewerkt, microsoft kreeg ondersteuning van apple voor de GUI, in ruil voor technische kennis van MS
Behalve dan voor het kleine feit dat Steve Jobs eigenlijk Bill Gates had moeten zijn. Jobs was degene die Windows zo goed als marktklaar had gemaakt, Gates was degene die er ook daadwerkelijk de markt mee op ging. Hoe je het ook went of keert, vrienden zijn het nooit geweest, en zullen het ook zeer zeker nooit worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_46642249
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 01:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Behalve dan voor het kleine feit dat Steve Jobs eigenlijk Bill Gates had moeten zijn. Jobs was degene die Windows zo goed als marktklaar had gemaakt, Gates was degene die er ook daadwerkelijk de markt mee op ging. Hoe je het ook went of keert, vrienden zijn het nooit geweest, en zullen het ook zeer zeker nooit worden.
Denk dat je je daar in vergist toen imac werd gepressenteerd, kwam bill op een groot scherm om steve succes te wensen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 25 februari 2007 @ 11:53:28 #11
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_46649462
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:10 schreef raptorix het volgende:
Maar volgens mij heeft de ene toch ook ooit voor de andere gewerkt of heb ik het nu mis?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:56:04 #12
167723 sanni
Acima de seu
pi_46747278
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:16:48 #13
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_46748364
quote:
Photoshop neem ik aan?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:19:37 #14
167723 sanni
Acima de seu
pi_46748537
Tuurlijk niet

en:

[ Bericht 49% gewijzigd door sanni op 27-02-2007 21:33:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties