quote:
Oh mijn godquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:26 schreef golfer het volgende:
Deze werd op tijd geopend, die andere was te vroeg.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:25 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben voor de Hools van Bluezz
Dat was de reden waarom ik op dit topic kliktequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie mijn originele ongelukkige PI al gezien in de OP zonder Titel?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie mijn originele ongelukkige PI al gezien in de OP zonder Titel?
Hoi!quote:
ooo oke gezelligquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben me ontzettend mentaal aan het voorbereiden op jou
Wellicht morgen trouwens
Ik weet niet of lunchen lukt .. anders een biertje aan het einde van de dag?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooo oke gezellig
Eten bij de subway
Zeg lees het hele topic eens door?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Ole het volgende:
Is het hier ook gezellig?
Ah tnx!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg lees het hele topic eens door?
Oh wacht, ik snap je al![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik weet niet of lunchen lukt .. anders een biertje aan het einde van de dag?
Jawel!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:35 schreef appelsientje het volgende:
Euuuh bluezie.... waar blijven de vrouwen foto's
en ik danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef lookinforyou het volgende:
Ik vind Da Costa zo´n mooi ventje om te zien![]()
Netjesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ree![]()
maar nu is tong boosch op me![]()
Scarlettquote:
Toch die Gggggggggggggristelijke inslag he?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef appelsientje het volgende:
O voetbal is weer begonnen
was ff het elfde uur aan het kijken.
Interessante discussiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Toch die Gggggggggggggristelijke inslag he?
Dat komt door mij want ik ben een spammert volgens de modjesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef Suijk het volgende:
Dat gaat vlug hier.
Omdat zijn Hools op slot gingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef Ole het volgende:
Is tong nu boos?
Dus probeer je deze zo snel mogelijk vol te makenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat komt door mij want ik ben een spammert volgens de modjes
Kutmods ook altijd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat komt door mij want ik ben een spammert volgens de modjes
Je weet maar nooit hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Omdat zijn Hools op slot gingNee toch?
![]()
Pleur opquote:
quote:
Nou, kansloze mensen. En dan nog uit Almere ook!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
of je zal maar mod zijn geweest... pff
Tja het zit je dan ook niet mee hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, kansloze mensen. En dan nog uit Almere ook!
Buk maarquote:
Daarom ging ik tegen Bos in met zijn 'We hebben geen kans'quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef appelsientje het volgende:
Bericht van Rubbereend:
Gekkenhuis hier, bloednerveus
Hij vermaakt zich wel
Jawel... want er kan zo een doelpunt vallen..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor dit spel van arsenal ben je toch niet bang
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:33 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd PSV-ertjes.
Knappe overwinning.![]()
Dankjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:38 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja, je zei het.
De volgende keer geloof ik je direkt![]()
Prachtige afsluiting van het carnaval voor hunquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankje![]()
was wel spannend.. wederom weer een paar jaar ouder geworden..
Rubber zou nu ook wel in de polonaise lopen
Met Bos erbij
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Prachtige afsluiting van het carnaval voor hun
nee ik moet nog rijden morgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wegwezen.
PSV'ers gefeliciteerd en zuipse!
Dat is pas morgen joh!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee ik moet nog rijden morgen![]()
Gelijk had je met de azijn tot donderdag laten staan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef Bos81 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sorry voor mijn pessimisme van voor de wedstrijd.
Maar wat is dit een geweldige overwinning
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Je hebt helemaal gelijk gehadquote:
Mag ik een keer even euforisch zijn. Het realisme komt morgen welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Eilanden het volgende:
Een goede overwinning Bossie .. geweldig is overdreven .. zo goed was PSV nu ook weer niet
Met de kater?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag ik een keer even euforisch zijn. Het realisme komt morgen wel![]()
Liev dat je me naar mijn werk brengtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat vroeg slapen, moet er ook vroeg uit.
Bluezz en Bossie![]()
D'r zijn ook mensen.quote:
Zo flauw dat ik hem niet snapquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
D'r zijn ook mensen.
Flauw, ja. I know.
Geen zorgen, ik snap 'm nu zelf niet eens meer.quote:
Doe maar op kosten van Lille, want de bar rekening valt hopelijk in het niet bij de boete welke die kut Fransen nu behoren te krijgen.quote:
Wat is er gebeurd dan? Ik ben op dit moment alleen op de hoogte wat betreft PSV - Arsenalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doe maar op kosten van Lille, want de bar rekening valt hopelijk in het niet bij de boete welke die kut Fransen nu behoren te krijgen.
1/8ste finale UEFA Champions League #1 en verderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Ik ben op dit moment alleen op de hoogte wat betreft PSV - Arsenal
OKee, dat wordt leesvoer voor morgenochtend.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1/8ste finale UEFA Champions League #1 en verder
Was weer gezellig in Frankrijk zo te zien:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:29 schreef Bos81 het volgende:
Wat is er gebeurd dan? Ik ben op dit moment alleen op de hoogte wat betreft PSV - Arsenal
Bikkel-sjimmie.quote:
ja heel bijzonderquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:10 schreef Ambrosius het volgende:
Moet een mooie avond voor je geweest zijn eend.
Trusten.
Ik vond hem al wat stil op het forum.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:15 schreef rubbereend het volgende:
voor de wedstrijd smste DG me trouwens nog vrolijk of ik genoeg zakdoekjes bij me had voor mn tranen maar toen ik na de wedstrijd smste dat ik er nog wel wat voor hem overhad vond hij dat niet zo leuk meer
inmiddels is hij weer een beetje bij zinnen en feliciteerde hij nu wel inplaats van een hatelijk smsjequote:Op woensdag 21 februari 2007 02:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja heel bijzondervanmiddag op het Stratumseind begonnen en er na de wedstrijd weer geeindigd
voor de wedstrijd smste DG me trouwens nog vrolijk of ik genoeg zakdoekjes bij me had voor mn tranen maar toen ik na de wedstrijd smste dat ik er nog wel wat voor hem overhad vond hij dat niet zo leuk meer
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:32 schreef appelsientje het volgende:
Modjes zijn zeker aan het slapen
Ik was er nietquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:15 schreef rubbereend het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:
ging wel lekker ja, 2e keer dus weer anders dan de 1e keerquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Makkie? en hoeveel lessen heb je gehad?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:33 schreef Bluezz het volgende:
Vasten Ailantsjie, ook beter voor je buikkie
is clau soms bij jou geweestquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:31 schreef Eilanden het volgende:
Blegh ... wat een nacht .. driekwart van de nacht wakker gelegen met buikpijn ......
Nah ja, weer 'fris en fruitig' aan het werk![]()
Sssssssssssssssssshquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is clau soms bij jou geweest
Hmm vervelend man!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:31 schreef Eilanden het volgende:
Blegh ... wat een nacht .. driekwart van de nacht wakker gelegen met buikpijn ......
Nah ja, weer 'fris en fruitig' aan het werk![]()
hehequote:Op woensdag 21 februari 2007 09:51 schreef Eilanden het volgende:
Een leuke voor SCH: [CENTRAAL] Blunders op voetbalsites. #1
Ik denk dat ie een kater heeftquote:
Ik weet het wel zekerquote:
Veel boeven gepakt vandaag?quote:
Mijn wekker ging veel te vroeg vanochtendquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:10 schreef Bluezz het volgende:
Wat mag jij lekker laat op je werk komen Ole
Nederland is ook een lief land natuurlijk.quote:
Ik sliep om 2 uur, en werd door mijn wekker om half 7 eruit gepiep piep piep pieptquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:11 schreef sjimz het volgende:
Mijn wekker ging veel te vroeg vanochtend![]()
Ik sliep ook om 2 uur alleen mijn wekker ging een uurtje vroegerquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik sliep om 2 uur, en werd door mijn wekker om half 7 eruit gepiep piep piep piept
Vanavond toch maar iets eerder proberen
Bickelquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:16 schreef sjimz het volgende:
Ik sliep ook om 2 uur alleen mijn wekker ging een uurtje vroeger![]()
Het liefst receptioniste, telefoniste, medewerkster service balie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:28 schreef Suijk het volgende:
Mooi klote, Lookin, wat voor werk zoek je? Dan gaan we allemaal meehelpen.
Ik sliep om 3:20 en mijn wekker ging niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik sliep ook om 2 uur alleen mijn wekker ging een uurtje vroeger![]()
Tja dat moet wel binnen 7 en halve uurtjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:25 schreef Suijk het volgende:
Ik sliep rond 23.30 en de wekker ging zo rond 7 uur weer. Heerlijk geslapen.
Hm, ik heb hier wel eens mensen aan het werk gezien die minder konden... maar wij hebben volgens mij geen vacatures op het moment, en Amsterdam is misschien ook niet zo handig....quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Het liefst receptioniste, telefoniste, medewerkster service balie.
het probleen is dat ik uit de WAO kom. Ben goedgekeurd met een arbeids handicap.
Mag bijvoorbeeld een half uur achter de PC en moet dan een half uur rust.
Heel veel werk mag ik dus niet doen. Heb een gat van 10 jaar in mijn CV.
En zo wordt het gewoon erg moeilijk.
Ben bij een reintegratie bedrijf, maar die krijgen mij dus ook niet aan het werk.
Maar erg lief dat je dat voorstelt![]()
ik sliep om 0:00 uur ofzo, en Axel ging om 7:50 af. Waarom de wekker niet ging om 6:00 uur, geen ideequote:Op woensdag 21 februari 2007 11:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik sliep om 3:20 en mijn wekker ging niet.
Amsterdam is wel errug uit de richting ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, ik heb hier wel eens mensen aan het werk gezien die minder konden... maar wij hebben volgens mij geen vacatures op het moment, en Amsterdam is misschien ook niet zo handig....
Axel heeft een lange nacht gemaakt dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik sliep om 0:00 uur ofzo, en Axel ging om 7:50 af. Waarom de wekker niet ging om 6:00 uur, geen idee![]()
Jemig.. hopelijk dat je snel wat vind! Helaas zit ik een beetje uit de buurt voor jou, ik zou ook zo niks weten...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Het liefst receptioniste, telefoniste, medewerkster service balie.
het probleen is dat ik uit de WAO kom. Ben goedgekeurd met een arbeids handicap.
Mag bijvoorbeeld een half uur achter de PC en moet dan een half uur rust.
Heel veel werk mag ik dus niet doen. Heb een gat van 10 jaar in mijn CV.
En zo wordt het gewoon erg moeilijk.
Ben bij een reintegratie bedrijf, maar die krijgen mij dus ook niet aan het werk.
Maar erg lief dat je dat voorstelt![]()
Zwemdiploma Cquote:
Ik heb een eigen huis en dat is het probleem.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Wat vreemd dat je niet in de bijstand komt
Ohquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:49 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb een eigen huis en dat is het probleem.
Je mag een eigen vermogen hebben van iets meer dan 10.000 Euro. En mijn huis is toch wel iets meer waard.
en als je aardig wat overwaarde op je huis hebt, dan zal je dat waarschijnlijk ook eerst moeten opeten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh
Dus zou je eerst je huis moeten verkopen en in een huurhuis moeten gaan wonen om bijstand te krijgen?
Waar woon je eigenlijk?
dank jequote:Op woensdag 21 februari 2007 11:11 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Gefeliciteerd Pascal![]()
ik ben trots op je
had 'ie ook wel nodig na z'n ziektedagje eergisteren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Axel heeft een lange nacht gemaakt dus
Verzekeringspremie zal wel weer stijgen binnenkort, ik bedoel, zag hier nog een opname van je voorlaatste rijles...quote:
ik moet een huis verkopen, dat geld eerst opmaken, en dan zou ik bijstand krijgen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh
Dus zou je eerst je huis moeten verkopen en in een huurhuis moeten gaan wonen om bijstand te krijgen?
Waar woon je eigenlijk?
Je hebt in elk geval geen werkende vloerverwarmingquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:03 schreef Ole het volgende:
Hellup! er is een fles stroop over de vloer gegaan! nou ja, maar even kijken als ik vanavond thuiskom![]()
Heb je ook al een auto dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dank je
wanneer kan ik je oppikken
Geweldig altijd dat je dan je huis mag opeten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik heb een eigen huis en dat is het probleem.
Je mag een eigen vermogen hebben van iets meer dan 10.000 Euro. En mijn huis is toch wel iets meer waard.
Blaasontsteking is zooooo *** als je zwanger bentquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
had 'ie ook wel nodig na z'n ziektedagje eergisteren.
En gisteren werd mama ook nog eens ziek. Aangezien ze steeds meer buikpijn kreeg, en het op een bepaald moment overal in haar buik pijn deed begonnen wij bang te worden dat het iets met de baby was. De verloskundige had gelukkig wat ruimte in haar schema, dus wij konden even tussendoor naar het hartje luisteren. Dat klopte prima gelukkig
De VK kwam echter met een slimme opmerking: dat het misschien wel eens een blaasontsteking zou kunnen zijn, want dat schijn je niet, of in ieder geval heel anders, te voelen als je zwanger bent.
En inderdaad, dat bleek ook het geval te zijn. En waarschijnljik liep ze daar ook al een tijd mee rond.
Gelijk antibiotica gehaald, en nu maar hopen dat die kuur een beetje snel aanslaat, want ze kan nu amper iets tillen. Gelukkig kan mijn moeder vandaag even meehelpen.
Succes maar weerquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:15 schreef borisz het volgende:
eten en dan naar school voor tentamen geschiedenis![]()
Iemand die in z'n leven op te grote voet leeft, niet nadenkt over de toekosmt en elke cent uitgeeft, kan direct terugvallen op allerlei hulp.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Wat een idiote regeling met die bijstand LFY
auto is altijd wel te regelen, ga wel rondkijkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heb je ook al een auto dan?
of ga daar nu driftig naar op zoek?
En waar woon jij eigenlijk?
je haalt mij de woorden uit de mond!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Iemand die in z'n leven op te grote voet leeft, niet nadenkt over de toekosmt en elke cent uitgeeft, kan direct terugvallen op allerlei hulp.
Iemand die in z'n leven verstandig is, vermogen opbouwt dmv sparen/eigen huis etc. maar die toevallig door een tegenslag getroffen wordt waardoor het inkomen weg valt, mag eerst z'n gehele vermogen/oudedagvoorziening op 10.000 Euro na opeten voordat er daar eens iets aan hulp bij komt.
Tis zo krom als de neten, zoals wel meer regelingen in Nederland overigens (Belasting over erfenissen bijvoorbeeld, vrouw overlijdt, man half jaar later, de erfenis voor de kids is dan dubbel belast, om maar wat te noemen, of vermogensbelasting boven de 20K (40K voor een stel plus nog 3K per kid of zo), ik denk bij vermogen toch echt aan tonnen, zoals de belastingdienst in de meeste andere landen).
wat een lelijk dingquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Een MPV met Terrein cross onderstel/skirts.![]()
Ja het is wat dat betreft treurig gesteld in NL.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Iemand die in z'n leven op te grote voet leeft, niet nadenkt over de toekosmt en elke cent uitgeeft, kan direct terugvallen op allerlei hulp.
Iemand die in z'n leven verstandig is, vermogen opbouwt dmv sparen/eigen huis etc. maar die toevallig door een tegenslag getroffen wordt waardoor het inkomen weg valt, mag eerst z'n gehele vermogen/oudedagvoorziening op 10.000 Euro na opeten voordat er daar eens iets aan hulp bij komt.
Tis zo krom als de neten, zoals wel meer regelingen in Nederland overigens (Belasting over erfenissen bijvoorbeeld, vrouw overlijdt, man half jaar later, de erfenis voor de kids is dan dubbel belast, om maar wat te noemen, of vermogensbelasting boven de 20K (40K voor een stel plus nog 3K per kid of zo), ik denk bij vermogen toch echt aan tonnen, zoals de belastingdienst in de meeste andere landen).
dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
auto is altijd wel te regelen, ga wel rondkijken
Ik woon in de achterhoek, in het oosten van het land![]()
laat ik dat ook eens gaan doen.quote:
Ik lees het net op een site over de bijstand jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:34 schreef lookinforyou het volgende:
Ja het is wat dat betreft treurig gesteld in NL.
Zou enorm balen als ik heirdoor mijn huis kwijtraakte.
En dan is het ook nog zo, dat je dat geld er niet doorheen mag jagen.
je mag per jaar zoveel besteden.
Kloten![]()
ai blaasonsteking is nooit prettig... wel slim trouwens van de VK..quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
had 'ie ook wel nodig na z'n ziektedagje eergisteren.
En gisteren werd mama ook nog eens ziek. Aangezien ze steeds meer buikpijn kreeg, en het op een bepaald moment overal in haar buik pijn deed begonnen wij bang te worden dat het iets met de baby was. De verloskundige had gelukkig wat ruimte in haar schema, dus wij konden even tussendoor naar het hartje luisteren. Dat klopte prima gelukkig
De VK kwam echter met een slimme opmerking: dat het misschien wel eens een blaasontsteking zou kunnen zijn, want dat schijn je niet, of in ieder geval heel anders, te voelen als je zwanger bent.
En inderdaad, dat bleek ook het geval te zijn. En waarschijnljik liep ze daar ook al een tijd mee rond.
Gelijk antibiotica gehaald, en nu maar hopen dat die kuur een beetje snel aanslaat, want ze kan nu amper iets tillen. Gelukkig kan mijn moeder vandaag even meehelpen.
Oequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo he, net de trein gemist, maar ik had ook geen keus. Op de weg naar het station haalde een jongen op de fiets mij in met grote vaart. gaat de bocht in. Hoor ik een knal, de jongen valt tegen het asfalt, klapband bleek. Vervolgens heb ik hem geholpen, met z'n mobiel z'n broer gebeld en die heeft hem opgehaald. Hij is er wel afgekomen zonder breuken, schouder fiks gekneusd. Man, wat schrok ik zeg.
Vind jij gelukkig wel.... heb zelf al een paar keer meegemaakt dat mensen gewoon doodleuk doorrijden/doorlopen alsof hun neus bloedt. En als je ze dan aanspreekt of ze even kunnen helpen spreken ze opeens geen Nederlands (nee lul, wat denk je dat ik aan je vraag dan, de weg naar Lutjebroekquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou ja, doorrijden omdat je haast hebt zou ook te achterlijk voor woorden zijn geweest.
en het irritantste was nog wel dat het één keertje om mijzelf ging die bewusteloos op de grond lag te bloedenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is gewoon triest, maar wel realiteit vaak.
Wel hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:24 schreef Suijk het volgende:
Je hebt het wel naar je zin op je werk, is het niet?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:23 schreef Suijk het volgende:
Ik zou in het geval van AZ nog een schop nageven.
oud nieuwsquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:17 schreef SCH het volgende:
K3 stopt verborgen boodschappen in nummers
Succesquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:![]()
oi
vasten is begonnen
[..]
oud nieuws
die belasting over erfenissen is sowieso de grootste diefstal die er isquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Samen met dijkie denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je de vasttijd nodig Eend?
ballansdagenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je de vasttijd nodig Eend?
ja die ligt nog in het Philips Stadionquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ballansdagen
iemand trouwens mn stem gezien?
Rubber Bakkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:52 schreef rubbereend het volgende:
ballansdagen
iemand trouwens mn stem gezien?
daar was ik al bijna onverstaanbaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja die ligt nog in het Philips Stadion
spannendquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:09 schreef rubbereend het volgende:
zo de volgende staat klaar!
Mooi was het om te zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar was ik al bijna onverstaanbaar
toen de wave eenmaal goed werd ingezet op oost zag het er best geinig uit.... maar daarmee is ook alles gezegdquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi was het om te zien
Alleen die wavecap
Ik ga op mijn handjes zittenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:09 schreef rubbereend het volgende:
zo de volgende staat klaar!
linkerhand op groenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |