ja heel bijzonderquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:10 schreef Ambrosius het volgende:
Moet een mooie avond voor je geweest zijn eend.
Trusten.

Ik vond hem al wat stil op het forum.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:15 schreef rubbereend het volgende:
voor de wedstrijd smste DG me trouwens nog vrolijk of ik genoeg zakdoekjes bij me had voor mn tranen maar toen ik na de wedstrijd smste dat ik er nog wel wat voor hem overhad vond hij dat niet zo leuk meer

inmiddels is hij weer een beetje bij zinnen en feliciteerde hij nu wel inplaats van een hatelijk smsjequote:Op woensdag 21 februari 2007 02:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja heel bijzondervanmiddag op het Stratumseind begonnen en er na de wedstrijd weer geeindigd
voor de wedstrijd smste DG me trouwens nog vrolijk of ik genoeg zakdoekjes bij me had voor mn tranen maar toen ik na de wedstrijd smste dat ik er nog wel wat voor hem overhad vond hij dat niet zo leuk meer

Ik ook.quote:

quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:32 schreef appelsientje het volgende:
Modjes zijn zeker aan het slapen

Ik was er nietquote:

quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:15 schreef rubbereend het volgende:

Gefeliciteerd!!quote:

ging wel lekker ja, 2e keer dus weer anders dan de 1e keerquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Makkie? en hoeveel lessen heb je gehad?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |