ai blaasonsteking is nooit prettig... wel slim trouwens van de VK..quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
had 'ie ook wel nodig na z'n ziektedagje eergisteren.
En gisteren werd mama ook nog eens ziek. Aangezien ze steeds meer buikpijn kreeg, en het op een bepaald moment overal in haar buik pijn deed begonnen wij bang te worden dat het iets met de baby was. De verloskundige had gelukkig wat ruimte in haar schema, dus wij konden even tussendoor naar het hartje luisteren. Dat klopte prima gelukkig
De VK kwam echter met een slimme opmerking: dat het misschien wel eens een blaasontsteking zou kunnen zijn, want dat schijn je niet, of in ieder geval heel anders, te voelen als je zwanger bent.
En inderdaad, dat bleek ook het geval te zijn. En waarschijnljik liep ze daar ook al een tijd mee rond.
Gelijk antibiotica gehaald, en nu maar hopen dat die kuur een beetje snel aanslaat, want ze kan nu amper iets tillen. Gelukkig kan mijn moeder vandaag even meehelpen.
Oequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo he, net de trein gemist, maar ik had ook geen keus. Op de weg naar het station haalde een jongen op de fiets mij in met grote vaart. gaat de bocht in. Hoor ik een knal, de jongen valt tegen het asfalt, klapband bleek. Vervolgens heb ik hem geholpen, met z'n mobiel z'n broer gebeld en die heeft hem opgehaald. Hij is er wel afgekomen zonder breuken, schouder fiks gekneusd. Man, wat schrok ik zeg.
Vind jij gelukkig wel.... heb zelf al een paar keer meegemaakt dat mensen gewoon doodleuk doorrijden/doorlopen alsof hun neus bloedt. En als je ze dan aanspreekt of ze even kunnen helpen spreken ze opeens geen Nederlands (nee lul, wat denk je dat ik aan je vraag dan, de weg naar Lutjebroekquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou ja, doorrijden omdat je haast hebt zou ook te achterlijk voor woorden zijn geweest.
en het irritantste was nog wel dat het één keertje om mijzelf ging die bewusteloos op de grond lag te bloedenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is gewoon triest, maar wel realiteit vaak.
Wel hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:24 schreef Suijk het volgende:
Je hebt het wel naar je zin op je werk, is het niet?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:23 schreef Suijk het volgende:
Ik zou in het geval van AZ nog een schop nageven.
oud nieuwsquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:17 schreef SCH het volgende:
K3 stopt verborgen boodschappen in nummers
Succesquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:![]()
oi
vasten is begonnen
[..]
oud nieuws
die belasting over erfenissen is sowieso de grootste diefstal die er isquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Iemand die in z'n leven op te grote voet leeft, niet nadenkt over de toekosmt en elke cent uitgeeft, kan direct terugvallen op allerlei hulp.
Iemand die in z'n leven verstandig is, vermogen opbouwt dmv sparen/eigen huis etc. maar die toevallig door een tegenslag getroffen wordt waardoor het inkomen weg valt, mag eerst z'n gehele vermogen/oudedagvoorziening op 10.000 Euro na opeten voordat er daar eens iets aan hulp bij komt.
Tis zo krom als de neten, zoals wel meer regelingen in Nederland overigens (Belasting over erfenissen bijvoorbeeld, vrouw overlijdt, man half jaar later, de erfenis voor de kids is dan dubbel belast, om maar wat te noemen, of vermogensbelasting boven de 20K (40K voor een stel plus nog 3K per kid of zo), ik denk bij vermogen toch echt aan tonnen, zoals de belastingdienst in de meeste andere landen).
Samen met dijkie denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je de vasttijd nodig Eend?
ballansdagenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je de vasttijd nodig Eend?
ja die ligt nog in het Philips Stadionquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ballansdagen
iemand trouwens mn stem gezien?
Rubber Bakkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:52 schreef rubbereend het volgende:
ballansdagen
iemand trouwens mn stem gezien?
daar was ik al bijna onverstaanbaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja die ligt nog in het Philips Stadion
spannendquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:09 schreef rubbereend het volgende:
zo de volgende staat klaar!
Mooi was het om te zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar was ik al bijna onverstaanbaar
toen de wave eenmaal goed werd ingezet op oost zag het er best geinig uit.... maar daarmee is ook alles gezegdquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi was het om te zien
Alleen die wavecap
Ik ga op mijn handjes zittenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:09 schreef rubbereend het volgende:
zo de volgende staat klaar!
linkerhand op groenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |