Ik denk dat ie een kater heeftquote:
Ik weet het wel zekerquote:
Veel boeven gepakt vandaag?quote:
Mijn wekker ging veel te vroeg vanochtendquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:10 schreef Bluezz het volgende:
Wat mag jij lekker laat op je werk komen Ole
Nederland is ook een lief land natuurlijk.quote:
Ik sliep om 2 uur, en werd door mijn wekker om half 7 eruit gepiep piep piep pieptquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:11 schreef sjimz het volgende:
Mijn wekker ging veel te vroeg vanochtend![]()
Ik sliep ook om 2 uur alleen mijn wekker ging een uurtje vroegerquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik sliep om 2 uur, en werd door mijn wekker om half 7 eruit gepiep piep piep piept
Vanavond toch maar iets eerder proberen
Bickelquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:16 schreef sjimz het volgende:
Ik sliep ook om 2 uur alleen mijn wekker ging een uurtje vroeger![]()
Het liefst receptioniste, telefoniste, medewerkster service balie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:28 schreef Suijk het volgende:
Mooi klote, Lookin, wat voor werk zoek je? Dan gaan we allemaal meehelpen.
Ik sliep om 3:20 en mijn wekker ging niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik sliep ook om 2 uur alleen mijn wekker ging een uurtje vroeger![]()
Tja dat moet wel binnen 7 en halve uurtjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:25 schreef Suijk het volgende:
Ik sliep rond 23.30 en de wekker ging zo rond 7 uur weer. Heerlijk geslapen.
Hm, ik heb hier wel eens mensen aan het werk gezien die minder konden... maar wij hebben volgens mij geen vacatures op het moment, en Amsterdam is misschien ook niet zo handig....quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Het liefst receptioniste, telefoniste, medewerkster service balie.
het probleen is dat ik uit de WAO kom. Ben goedgekeurd met een arbeids handicap.
Mag bijvoorbeeld een half uur achter de PC en moet dan een half uur rust.
Heel veel werk mag ik dus niet doen. Heb een gat van 10 jaar in mijn CV.
En zo wordt het gewoon erg moeilijk.
Ben bij een reintegratie bedrijf, maar die krijgen mij dus ook niet aan het werk.
Maar erg lief dat je dat voorstelt![]()
ik sliep om 0:00 uur ofzo, en Axel ging om 7:50 af. Waarom de wekker niet ging om 6:00 uur, geen ideequote:Op woensdag 21 februari 2007 11:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik sliep om 3:20 en mijn wekker ging niet.
Amsterdam is wel errug uit de richting ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, ik heb hier wel eens mensen aan het werk gezien die minder konden... maar wij hebben volgens mij geen vacatures op het moment, en Amsterdam is misschien ook niet zo handig....
Axel heeft een lange nacht gemaakt dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik sliep om 0:00 uur ofzo, en Axel ging om 7:50 af. Waarom de wekker niet ging om 6:00 uur, geen idee![]()
Jemig.. hopelijk dat je snel wat vind! Helaas zit ik een beetje uit de buurt voor jou, ik zou ook zo niks weten...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Het liefst receptioniste, telefoniste, medewerkster service balie.
het probleen is dat ik uit de WAO kom. Ben goedgekeurd met een arbeids handicap.
Mag bijvoorbeeld een half uur achter de PC en moet dan een half uur rust.
Heel veel werk mag ik dus niet doen. Heb een gat van 10 jaar in mijn CV.
En zo wordt het gewoon erg moeilijk.
Ben bij een reintegratie bedrijf, maar die krijgen mij dus ook niet aan het werk.
Maar erg lief dat je dat voorstelt![]()
Zwemdiploma Cquote:
Ik heb een eigen huis en dat is het probleem.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Wat vreemd dat je niet in de bijstand komt
Ohquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:49 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb een eigen huis en dat is het probleem.
Je mag een eigen vermogen hebben van iets meer dan 10.000 Euro. En mijn huis is toch wel iets meer waard.
en als je aardig wat overwaarde op je huis hebt, dan zal je dat waarschijnlijk ook eerst moeten opeten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh
Dus zou je eerst je huis moeten verkopen en in een huurhuis moeten gaan wonen om bijstand te krijgen?
Waar woon je eigenlijk?
dank jequote:Op woensdag 21 februari 2007 11:11 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Gefeliciteerd Pascal![]()
ik ben trots op je
had 'ie ook wel nodig na z'n ziektedagje eergisteren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Axel heeft een lange nacht gemaakt dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |