quote:
Oh mijn godquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:26 schreef golfer het volgende:
Deze werd op tijd geopend, die andere was te vroeg.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:25 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben voor de Hools van Bluezz
Dat was de reden waarom ik op dit topic kliktequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie mijn originele ongelukkige PI al gezien in de OP zonder Titel?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie mijn originele ongelukkige PI al gezien in de OP zonder Titel?
Hoi!quote:
ooo oke gezelligquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben me ontzettend mentaal aan het voorbereiden op jou
Wellicht morgen trouwens
Ik weet niet of lunchen lukt .. anders een biertje aan het einde van de dag?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooo oke gezellig
Eten bij de subway
Zeg lees het hele topic eens door?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Ole het volgende:
Is het hier ook gezellig?
Ah tnx!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg lees het hele topic eens door?
Oh wacht, ik snap je al![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik weet niet of lunchen lukt .. anders een biertje aan het einde van de dag?
Jawel!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:35 schreef appelsientje het volgende:
Euuuh bluezie.... waar blijven de vrouwen foto's
en ik danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef lookinforyou het volgende:
Ik vind Da Costa zo´n mooi ventje om te zien![]()
Netjesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ree![]()
maar nu is tong boosch op me![]()
Scarlettquote:
Toch die Gggggggggggggristelijke inslag he?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef appelsientje het volgende:
O voetbal is weer begonnen
was ff het elfde uur aan het kijken.
Interessante discussiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Toch die Gggggggggggggristelijke inslag he?
Dat komt door mij want ik ben een spammert volgens de modjesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef Suijk het volgende:
Dat gaat vlug hier.
Omdat zijn Hools op slot gingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef Ole het volgende:
Is tong nu boos?
Dus probeer je deze zo snel mogelijk vol te makenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat komt door mij want ik ben een spammert volgens de modjes
Kutmods ook altijd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat komt door mij want ik ben een spammert volgens de modjes
Je weet maar nooit hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Omdat zijn Hools op slot gingNee toch?
![]()
Pleur opquote:
quote:
Nou, kansloze mensen. En dan nog uit Almere ook!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
of je zal maar mod zijn geweest... pff
Tja het zit je dan ook niet mee hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, kansloze mensen. En dan nog uit Almere ook!
Buk maarquote:
Daarom ging ik tegen Bos in met zijn 'We hebben geen kans'quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef appelsientje het volgende:
Bericht van Rubbereend:
Gekkenhuis hier, bloednerveus
Hij vermaakt zich wel
Jawel... want er kan zo een doelpunt vallen..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor dit spel van arsenal ben je toch niet bang
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:33 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd PSV-ertjes.
Knappe overwinning.![]()
Dankjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:38 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja, je zei het.
De volgende keer geloof ik je direkt![]()
Prachtige afsluiting van het carnaval voor hunquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankje![]()
was wel spannend.. wederom weer een paar jaar ouder geworden..
Rubber zou nu ook wel in de polonaise lopen
Met Bos erbij
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Prachtige afsluiting van het carnaval voor hun
nee ik moet nog rijden morgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wegwezen.
PSV'ers gefeliciteerd en zuipse!
Dat is pas morgen joh!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee ik moet nog rijden morgen![]()
Gelijk had je met de azijn tot donderdag laten staan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef Bos81 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sorry voor mijn pessimisme van voor de wedstrijd.
Maar wat is dit een geweldige overwinning
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Je hebt helemaal gelijk gehadquote:
Mag ik een keer even euforisch zijn. Het realisme komt morgen welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Eilanden het volgende:
Een goede overwinning Bossie .. geweldig is overdreven .. zo goed was PSV nu ook weer niet
Met de kater?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag ik een keer even euforisch zijn. Het realisme komt morgen wel![]()
Liev dat je me naar mijn werk brengtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat vroeg slapen, moet er ook vroeg uit.
Bluezz en Bossie![]()
D'r zijn ook mensen.quote:
Zo flauw dat ik hem niet snapquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
D'r zijn ook mensen.
Flauw, ja. I know.
Geen zorgen, ik snap 'm nu zelf niet eens meer.quote:
Doe maar op kosten van Lille, want de bar rekening valt hopelijk in het niet bij de boete welke die kut Fransen nu behoren te krijgen.quote:
Wat is er gebeurd dan? Ik ben op dit moment alleen op de hoogte wat betreft PSV - Arsenalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doe maar op kosten van Lille, want de bar rekening valt hopelijk in het niet bij de boete welke die kut Fransen nu behoren te krijgen.
1/8ste finale UEFA Champions League #1 en verderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Ik ben op dit moment alleen op de hoogte wat betreft PSV - Arsenal
OKee, dat wordt leesvoer voor morgenochtend.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1/8ste finale UEFA Champions League #1 en verder
Was weer gezellig in Frankrijk zo te zien:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:29 schreef Bos81 het volgende:
Wat is er gebeurd dan? Ik ben op dit moment alleen op de hoogte wat betreft PSV - Arsenal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |