de redactie zoomde fijn in op de telefoon en je kon zo zien welk nummer hij 34x draaidequote:Op maandag 19 februari 2007 20:15 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hebben honderden mensen het telefoonnummer van Lesley dan ?![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
Zo dat is snel, je kunt dus echt multitasken![]()
Je hoeft alleen maar je hoorn bij de speaker te houden terwijl je het filmpjequote:Op maandag 19 februari 2007 20:17 schreef obezzi het volgende:
heeft iemand t nummer van lesley dan?
Die zal na vandaag wel een ander nummer hebben en gelijk heeft ze.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:17 schreef obezzi het volgende:
heeft iemand t nummer van lesley dan?
Of met software die het nummer kan herkennen uit de audio.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar je hoorn bij de speaker te houden terwijl je het filmpje
afdraait waarin Bart Lesly belt, en je krijgt 'er vanzelf aan de lijn !
(Mits je een centrale hebt waarbij je een nul moet draaien)
Samen met Huubquote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef Sporti het volgende:
Eric wil Amanda ook wel nemen volgens Brian
Was ze zelf over begonnenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef Sporti het volgende:
Eric wil Amanda ook wel nemen volgens Brian
Eentje minder Dank U.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda leeft in de veronderstelling dat de hele wereld haar graag zou willen neuken![]()
Waarom quote je niet, is simpeler.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Ecila111 het volgende:
beequeen - maandag 19 februari 2007 @ 20:15
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef n1ek het volgende:
Bart tegen Amanda: weet je nou nog niet waar je zit. Denk je niet dat Lesley vandaag honderd keer gebeld is door mensen die haar een kuthoer hebben genoemd?
Antwoord van Snollie: Wie heeft haar nummer dan.?Terwijl ik dit typ denk ik echt, lopen er nog dommer rond?
Ikke: Heeft iemand al gecheckt of ze zonder drank wél het alfabet kent?
Het gaat steeds fout als ik wil qouten vanuit een vorig topic.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom quote je niet, is simpeler.
Ja hoor Demins en ik hebben vanochtend een nul-meting gedaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Ecila111 het volgende:
beequeen - maandag 19 februari 2007 @ 20:15
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef n1ek het volgende:
Bart tegen Amanda: weet je nou nog niet waar je zit. Denk je niet dat Lesley vandaag honderd keer gebeld is door mensen die haar een kuthoer hebben genoemd?
Antwoord van Snollie: Wie heeft haar nummer dan.?Terwijl ik dit typ denk ik echt, lopen er nog dommer rond?
Ikke: Heeft iemand al gecheckt of ze zonder drank wél het alfabet kent?
Erg hè?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:25 schreef Sporti het volgende:
Ze loopt 24 uur per dag loops rond en is nog steeds verbaasd dat mannen alleen maar willen neuken. De loverboy speelt zijn rol als moeder therasa. Brian : je meoder zou het ook afkeuren maar Amanda is ervan overtuigd dat het niet op TV komt
Sommige chirurgen denken dat ze God zelve zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef Dark het volgende:
God heeft Amanda gezegend met boobies............?
Was dat niet een chirurg?
Nou dan wel met zeer weinig positief resultaatquote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef CARLAK het volgende:
Brian: Ik wil je niet eens meer citeren en zet je geluid maar uit. Je bent te bewust bezig met het feit dat streamers over je zullen schrijven.
Voor mij besta je niet meer.![]()
Inderdaad........denken dat je zo mooi bent dat een homo zich spontaan bekeer.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef happyme28 het volgende:
Ik weet niet wie er nu erger is, Brian die in zijn eigen verhaal geloofd, of Amanda die Brian's verhaal geloofd.
Wat een ongelofelijke domheid komt er uit die 2 zeg, jemig.
Optie 2 w.m.b.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:28 schreef BwennieBren het volgende:
POL: Wat vindt je van Brian?
1. Ik vind Brian leuk
2. Ik mag Brian niet
3. Ik heb een hekel aan Brian
4. Ik haat Brian
5. Ik wil Brian dood
Dat schiet lekker op!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef CARLAK het volgende:
Brian: Ik wil je niet eens meer citeren en zet je geluid maar uit. Je bent te bewust bezig met het feit dat streamers over je zullen schrijven.
Voor mij besta je niet meer.![]()
Dan moet je kopieeren en plakken.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Het gaat steeds fout als ik wil qouten vanuit een vorig topic.
Elke keer weet ze zich weer te verbeteren, het kan nòg dommer.......domheid kent kennelijk geen grensquote:Op maandag 19 februari 2007 20:25 schreef pullup het volgende:
Dat mens blijft me verbazen in al haar domheid
Tis een LULquote:Op maandag 19 februari 2007 20:28 schreef BwennieBren het volgende:
POL: Wat vindt je van Brian?
1. Ik vind Brian leuk
2. Ik mag Brian niet
3. Ik heb een hekel aan Brian
4. Ik haat Brian
5. Ik wil Brian dood
zie het einde van de vorige COS. Hij is terug ja en opgelucht dat het allemaal bullshit bleek te zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef CARLAK het volgende:
Misschien gekke vraag maar is Bart al boven water? Ik zie hem niet op de streams!![]()
Dank je!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:31 schreef n1ek het volgende:
[..]
zie het einde van de vorige COS. Hij is terug ja en opgelucht dat het allemaal bullshit bleek te zijn.
Nou nou, dat hij zich niet diep schaamt.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:32 schreef Copycat het volgende:
Amanda kwam ook net van een ander jobje, beste Brian.
Gedaan en zie het resultaat..... soms lukt het wel maar weet bij God niet waarom.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je kopieeren en plakken.
mag dus in principequote:Op maandag 19 februari 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt of ze Bart eruit mogen stemmen, vraag naar achter.
Ik stuur ff een PM.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:33 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Gedaan en zie het resultaat..... soms lukt het wel maar weet bij God niet waarom.
http://www.youtube.com/watch?v=fMoaUu08gfsquote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Filmpje van vanochtend tussen Huub en Brian? iemand?
PM? Sorry, lief van je maar ik ben je nu kwijt hoor.quote:
Klik op het envelopje in de lijst frontpage, sport games, forum weblog, fotoboe, chat, dev, envelop (boven aan de pagina). Dan kom je bij het PM (Private Message) gedeelte.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
PM? Sorry, lief van je maar ik ben je nu kwijt hoor.
Thanx Mate!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=fMoaUu08gfs
Leuk om te zien dat hij na zijn uitbarsting meteen een aantal pillen ( zie ontbijtbordje ) tot zich neemt.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=fMoaUu08gfs
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef Prospera het volgende:
Nou genoeg gepraat Brian, ga palen, dan heeft HiDiHo nog wat te doen![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:24 schreef CARLAK het volgende:
Terwijl Huub leuke deuntjes speelt op de piano, maakt Brian aan Amanda duidelijk dat hij bang is dat Amanda "genomen" wordt door Eric. Volgens Amanda kan dit niet maar Brian is niet zeker. Je weet maar nooit met homo's.
"Hun" willen ook wel wat.
Nee joh ze kennen de afzender niet maar die bewuste avond dat Lesly dus zgn. met een ander was, was Jurre er ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:38 schreef n1ek het volgende:
Bart was gisteren enorm overstuur toen hij hoorde dat Lesley mogelijk was vreemdgegaan tijdens een wild avondje stappen. Het verhaal laat hem niet los, daarom besluit hij het een en ander bij zijn vriend Jurre te checken. Zodra hij de kamer binnenwandelt wil Brian graag weten hoe zijn gesprek is verlopen. “Jurre was er die avond ook bij en het is één groot lulverhaal!”, aldus de opgeluchte Miljonair. Loos alarm dus...
Zat Jurre nou achter of hoe de h** moet je dit interpreteren
mmm mmmquote:Op maandag 19 februari 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
tja...
eerst al "Amanda wordt genomen" alsof ze zelf niks in te brengen heeft
ten tweede homo's bestaan niet, het zijn gewoon kerels die een probleem hebben met vrouwen...
Weer een zeldzame hersenkronkel bij Brian ontdekt
Kan idd niet, staat niet aan bij je, kijk in je profiel, daar kun je dat activeren. PM is Personal Message.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
PM? Sorry, lief van je maar ik ben je nu kwijt hoor.
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dit programma is als een therapie voor mezelf, ik weet hoe ik NIET wil zijn.
ik bedoel Het verhaal laat hem niet los, daarom besluit hij het een en ander bij zijn vriend Jurre te checken.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee joh ze kennen de afzender niet maar die bewuste avond dat Lesly dus zgn. met een ander was, was Jurre er ook.
Bart hoorde dat zijn vriendin was vreemdgegaanquote:Op maandag 19 februari 2007 20:41 schreef obezzi het volgende:
heb gehoord dat amanda hiv heeft
Die brief van vanmiddag was van Jurre hequote:Op maandag 19 februari 2007 20:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik bedoel Het verhaal laat hem niet los, daarom besluit hij het een en ander bij zijn vriend Jurre te checken.
Dat lijkt net of hij met zijn vriend heeft zitten praten achter. Maar goed.
Huub gelooft dat natuurlijk meteen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef petraa het volgende:
ach jee brainles zit amandel weer op te stoken. Ze moet tegen Erik zeggen dat huub signalen geeft naar Erik toe.
Hij zei dat Jurre hem een brief had geschreven en hij zal achter waarschijnlijk wel met hem hebben zitten bellen en ook met Lesleyquote:Op maandag 19 februari 2007 20:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik bedoel Het verhaal laat hem niet los, daarom besluit hij het een en ander bij zijn vriend Jurre te checken.
Dat lijkt net of hij met zijn vriend heeft zitten praten achter. Maar goed.
Doe ff normaalquote:Op maandag 19 februari 2007 20:41 schreef obezzi het volgende:
heb gehoord dat amanda hiv heeft
Weet je ik ga niet eens meer luisteren naar die engerd.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:43 schreef farceman het volgende:
Mogen ze nu wel Bart eruit stemmen?
dat zopu ik echt raar vinden Ilona mag niet met borg vertrekken en Bart nu wel?
Misschien was het Lesley verhaal wel een voorwaarde om met borg te mogen vertrekken en moest hij op de valreep toch nog tv maken en en is het mogen wegstemmen zijn bonus
Ja meer mensen, we hebben vannacht erover gehad er niets mee te doenquote:
Zou dat zijn medicatie zijn? de zogenoemde pammetjes of betreft het hier vitaminepillen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:39 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat hij na zijn uitbarsting meteen een aantal pillen ( zie ontbijtbordje ) tot zich neemt.![]()
Hij overschat de populariteit van DGK....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Lesley wordt landelijk voor kuthoer uitgemaakt.
hij heeft een brief van haar gehad. Wat overdreven ja maar ze zal er vast een hoop overlast aan overhoudenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij overschat de populariteit van DGK....![]()
En juist dat zie ik hem never en nooit niet doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef Lieve het volgende:
Brain heeft dan Bart en Amanda over. Dus nu problemo. Hij moet alleen Natasja opgeven
Begrijp hier ook niets van. Leven we nog wel in Nederland?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Lesley wordt landelijk voor kuthoer uitgemaakt.
Ongetwijfeld....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij heeft een brief van haar gehad. Wat overdreven ja maar ze zal er vast een hoop overlast aan overhouden
Heb je haar Emailadres?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:45 schreef Black_king het volgende:
De verloren zoon.....De brief was een fake. Klopte van geen kanten. Ik heb haar een email gestuurd.
Goed nu?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan idd niet, staat niet aan bij je, kijk in je profiel, daar kun je dat activeren. PM is Personal Message.
Sorry Fokkersvoor dit OT gedoe.
Maar als Lesley al voor kuthoer wordt uitgemaakt, hoe moet het dan met Natasia.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Begrijp hier ook niets van. Leven we nog wel in Nederland?![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef Miraaa het volgende:
Heeft Brian nog een goed gesprek gehad vandaag met Bart. ??
Goeie vrienden vanaf het eerste begin ......steunen elkaar toch in moeilijke tijden.....![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat me raden, uit het fllmpje getrokken?
Nee, Bart, ik was de " " tekens vergeten....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heb je haar Emailadres?
Zeg dan maar dat zeker niet iedereen het daarmee eens is, dat veel mensen het daar niet mee eens zijn?
Ze zal echt dit gedoe wel overleven. Het is een stoere meid die Leslie! Niet van suikergoed en ze weet zelf hoe het zit. Dat is het allerbelangrijkst om je hoofd gewoon recht voor de spiegel te houden.
zoals scan zei. Een grap dat ze flink tekeer is gegaanquote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef Lieve het volgende:
Moet je betalen voor het schenden van briefgeheim?
Bezemsteel aan het poetsen...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef U96 het volgende:
Waar is Eucalypta?
Ik denk dat er veel gescholden werd op de redactie, ze zouden het als straf opleggen vermoed ik....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef Lieve het volgende:
Moet je betalen voor het schenden van briefgeheim?
Had ik niet. Ik lurk al jaren. Hou van Tanja en Joost.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als Lesley al voor kuthoer wordt uitgemaakt, hoe moet het dan met Natasia.
Offtopic: Wat was uw naam tijdens BB5?
Goede keus om daar te gaan wonenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Een zwak plekje van Amanda is dat ze schrikt van geweld, dit natuurlijk vanwege wat haar zus is overkomen.
nee, want ze mengt zich in negatieve zin iets teveel. Bij voorkeur op ongelukkige momenten. En in ieder geval op een manier die mijn nekharen recht overeind zetten.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:52 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Het gaat trouwens veel te vaak over die palma. Kunnen we dat geval niet gewoon negeren?
Yep, kijk in je berichten.quote:
Sluit ik me helemaal bij aan!!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heb je haar Emailadres?
Zeg dan maar dat zeker niet iedereen het daarmee eens is, dat veel mensen het daar niet mee eens zijn?
Ze zal echt dit gedoe wel overleven. Het is een stoere meid die Leslie! Niet van suikergoed en ze weet zelf hoe het zit. Dat is het allerbelangrijkst om je hoofd gewoon recht voor de spiegel te houden.
Welke streams kijk jij, ik heb alleen maar 2x hersenlozen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Eric moet doen alsof hij op Brian geilt, dan wordt Brian al snel helemaal gek en dan slaat hij Eric wel.
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef BwennieBren het volgende:
Of gewoon continue binnenkomen als ze bezig zijn met wippen, dan gaat Braaajen ook wel uit zijn bol op een gegeven moment.
Eric gewoon tussen hen gaan liggen met glaasje wijn en gewoon beppen, schijt aan alles
jammerquote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
De site werd weggeklikt door de redactie
De brief van Lesley heeft hem echt wel gerust gesteld.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef petraa het volgende:
Bart ziet er weer wat vrolijker uit.
Ahh, stream drie en vier is veel leukerquote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welke streams kijk jij, ik heb alleen maar 2x hersenlozen.
Welke site was het dan eigenlijk?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
De site werd weggeklikt door de redactie
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik bedacht het zelf, en een minuut later begonnen zij er zelf over. Bekijk stream 3 en 4.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ging om populariteit.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke site was het dan eigenlijk?
Ik visualiseer en ............ geniet!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:59 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
gewoon lippenbalsem halen op het hoogtepunt. Of.... verhaal komen halen over.... onzin
Ja dat begreep ik alquote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef Judah het volgende:
[..]
Ahh, stream drie en vier is veel leuker
Jammer dat ze dat paranoide verhaal van Brian niet hebben gehoord daarnet.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:59 schreef noekje het volgende:
Ze gaan Brian niet openlijk aanvallen.
Eric gaat tussen Brian en Amanda rondhangen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Amanda en Brian nu zo zie liggen kunnen ze echt dat plannetje wel vergeten.
Nee, ik zit hier: http://members.chello.nl/ptbuys/degoudenkooi/stream4.htmquote:Op maandag 19 februari 2007 21:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik al![]()
zit jij ook op de streams van hidiho?
pcies bovendien is zij daar echt te dom voor. Beter continue hen vervelen als ze samen zijn, Brian wordt boos, *pats* Brian eruit door fysiek geweldquote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Amanda en Brian nu zo zie liggen kunnen ze echt dat plannetje wel vergeten.
Bart heeft een brief van zijn beste vriend gehad en van Lesley zelf, waarin beide keren vanzelfsprekend stond dat het grote onzin was.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:03 schreef Gigageil het volgende:
Is dat gezeik met Lesley nou al uit de wereld geholpen? Bart is uit zijn delirium-dip zie ik, dus zal het wel met een sisser afgelopen zijn ?![]()
Brainles heeft afgelopen dagen al wel aantal keren tegen Natas gezegd dat hij haar toch ooit wel gaat uitstemmen ivm het spel.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Ze willen Brian verplichten te kiezen tussen Amanda en Natasia. Snappen ze niet dat Brian die keuze gewoon niet gaat maken. Die gaan er beide niet uit.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef D10nysus het volgende:
Ik post hier niet zo vaak, maar ik wilde alleen ff medelen dat die Natasia echt een smerige
UITDEBAARMOEDERGESLINGERDETEPELBAVIAAN is![]()
en een kus voor daantje trouwens![]()
![]()
Oh...ok.....bedankt , dat maakt wel wat duidelijk.....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft een brief van zijn beste vriend gehad en van Lesley zelf, waarin beide keren vanzelfsprekend stond dat het grote onzin was.
derde fase syphillis ?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:05 schreef Gigageil het volgende:
Ik zit altijd naar die rare ingevallen wang van Brian te kijken......wat voor ziekte zou dat zijn ?![]()
Als Huub maar zn kalmte weet te bewaren mocht Brian hem een enorme oplazer verkopenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:06 schreef noekje het volgende:
Brian heb je wel zo gek. Dat heeft hij vanmorgen wel bewezen. Daar moet Huub nu een blauwe plek voor over hebben.
een WAT????quote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef D10nysus het volgende:
Ik post hier niet zo vaak, maar ik wilde alleen ff medelen dat die Natasia echt een smerige
![]()
Vanavond zat ze weer in debiele spraak te vertellen dat mamie helemaal vergeten was dat de kiddies vakantie hebben maar de tijd in de kooi gaat zzzzzoooooo snel .......... zucht me die nepstem ookquote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heeft Natasia de laatste twee weken haar kinderen nog een keer toegesproken? Heb het niet zo gevolgd de laatste dagen.
Dan moet hij voor zaterdag toeslaan. Als er eenmaal drank in zit is het een verloren zaak natuurlijk. Dan vliegen ze beide.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als Huub maar zn kalmte weet te bewaren mocht Brian hem een enorme oplazer verkopen
Houden zo, niet posten hier dus.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef D10nysus het volgende:
![]()
Nee, van gay.nl hebben ze nog geen kaartjes gehad.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef Black_king het volgende:
Fok.nl en Vol.nl worden genoemd; maar van de laatste site hebben ze nog geen kaartje gekregen...
Dan is het idd een verloren zaak als Huub alc. in zijn bloed heeft, maar nuchter sluit ik het ook niet geheel uit mocht Brian een enorme ram verkopenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan moet hij voor zaterdag toeslaan. Als er eenmaal drank in zit is het een verloren zaak natuurlijk. Dan vliegen ze beide.![]()
Hij moet gewoon bewusteloos op de grond gaan liggen en dan is het zo gepiept.... als Brian maar eruit gaat!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als Huub maar zn kalmte weet te bewaren mocht Brian hem een enorme oplazer verkopen
in watvoor kringen verkeer jij?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef CARLAK het volgende:
Volgens mij is Amanda de ideale vrouw voor een hoop mannen. Zij hebben liever een vrouw als Amanda dan een vrouw als Sylvia.
Lees ze . Tot over 2 uurquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Nou en ik ff achter de pc zitten, ff bij lezen op de site en lees dat Lesley mss vreemd is gegaan![]()
Nou.![]()
![]()
Vanwaar deze schrikbarende en sombere visie ineens ?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef CARLAK het volgende:
Volgens mij is Amanda de ideale vrouw voor een hoop mannen. Zij hebben liever een vrouw als Amanda dan een vrouw als Sylvia.
oh,....ik dacht "Driemaal door me reet geslingerde vetkwab....."quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef D10nysus het volgende:
[..]
een UITDEBAARMOEDERGESLINGERDETEPELBAVIAAN![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee, van gay.nl hebben ze nog geen kaartjes gehad.
Huub is wat dat betreft op de goede toer, en een voorbeeld was vanavond in de uitzending te zien: hij maande Brian om in twee heldere zinnen te zeggen wat-ie ervan vond, in plaats van dat oeverloze geblaat. Brian vindt dat duidelijk heel vervelend. Die "denkt" het liefst hardop, zodat iedereen kan meegenieten van zijn kennis en intelligentie.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef jacqjacq het volgende:
en op de andere streams
blablaat brian weer een hoop gelul in de ruimte.
resumerend: vrouwen zijn anders dan mannen.
en amanda is het helemaal met hem eens.
ik zou na 2 minuten dat gesprek al afkappen, het gaat namelijk helemaal nergens over.
Dan moet je toch nog wat meer lezenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Nou en ik ff achter de pc zitten, ff bij lezen op de site en lees dat Lesley mss vreemd is gegaan![]()
Nou.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
Xcuse me. Wens en vader en zo....
![]()
lees maar verder doorquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Nou.![]()
![]()
Is dat een retorische vraag?quote:
Ik wil eigenlijk nu volgen wat aan de hand is helemaal...(Heeft Bart Lesley kunnen bereiken vandaag?)quote:
Huub heeft zoals vaak weer goed door....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub is wat dat betreft op de goede toer, en een voorbeeld was vanavond in de uitzending te zien: hij maande Brian om in twee heldere zinnen te zeggen wat-ie ervan vond, in plaats van dat oeverloze geblaat. Brian vindt dat duidelijk heel vervelend. Die "denkt" het liefst hardop, zodat iedereen kan meegenieten van zijn kennis en intelligentie.
Ja; hij heeft gemailed, en hij heeft een brief van haar gekregen...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nu volgen wat aan de hand is helemaal...(Heeft Bart Lesley kunnen bereiken vandaag?)
heb er een woordelijk verslag van gemaakt hier [DGK] StreamverslagenLieve - maandag 19 februari 2007 @ 20:13quote:quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heeft Natasia de laatste twee weken haar kinderen nog een keer toegesproken? Heb het niet zo gevolgd de laatste dagen.
Vanavond zat ze weer in debiele spraak te vertellen dat mamie helemaal vergeten was dat de kiddies vakantie hebben maar de tijd in de kooi gaat zzzzzoooooo snel .......... zucht me die nepstem ook
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Maanvis het volgende:
Aah, het eten is gearriveerd. Tijd voor het dagelijkse ruzie-uurtje!
Oh? Om hoe laat moet ik ong. lezen want ik heb een paar cos snel doorgelezen maar dit heb ik gemist.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef n1ek het volgende:
[..]
lees maar verder doorHet is een bullshit verhaal
1 kilo eraf, en 2 erbij.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Gigageil het volgende:
De bouwvakker komt ook naar beneden......schaft......![]()
vannacht half 3 ging hij bellen. half uurtje geleden kwam hij terug van achter.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Oh? Om hoe laat moet ik ong. lezen want ik heb een paar cos snel doorgelezen maar dit heb ik gemist.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft een brief van zijn beste vriend gehad en van Lesley zelf, waarin beide keren vanzelfsprekend stond dat het grote onzin was.
Oh gelukkig maar!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja; hij heeft gemailed, en hij heeft een brief van haar gekregen...
Alles is goed.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
heb er een woordelijk verslag van gemaakt hier [DGK] StreamverslagenLieve - maandag 19 februari 2007 @ 20:13
Met je mensenkennis is niets mis ! (En met die van Bart ook niet)quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar!Ik was ff erg bang, ik kon het maar niet geloven!
Op zich is dat echt zéér vreemd, want ze sport zich iedere morgen een ongeluk.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Cungy het volgende:
Oh mijn god, ik keek op stream 3 en allemachtige mozes
Ik dacht werkelijk dat King Kong daar bezig was....heerlijk om te zien hoe zdngmw al weer is aangekomen. Daar geniet ik van
Vandaag was ze zelfs 3 keerquote:Op maandag 19 februari 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
Nou, ze sport al wel weer 3 dagen achter elkaar. Zaterdag en zondag erg lang zelfs.
Ze doet er iig weer iets voor.
Een keer ruzie met Huub en het is e weer aanquote:Op maandag 19 februari 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
Nou, ze sport al wel weer 3 dagen achter elkaar. Zaterdag en zondag erg lang zelfs.
Ze doet er iig weer iets voor.
lekkere klerenkleuren ook weer. Fijn voor het testbeeld. Goeie TV Talpa!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef Nicoss het volgende:
Vies ranzig wijf om na het sporten zo aan te schuiven
Ze vreet en zuipt zich ook een ongeluk....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich is dat echt zéér vreemd, want ze sport zich iedere morgen een ongeluk.
vreet zich de rest van de dag een slag in de rondte.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich is dat echt zéér vreemd, want ze sport zich iedere morgen een ongeluk.
Ik hoop dat die Amanda er heel snel uit gegooid wordt, ze haalt de hele status van De Gouden Kooi waar miljonairs wonen naar beneden. Ik vind het een vieze sletquote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef CARLAK het volgende:
Hear! Hear !quote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Amanda er heel snel uit gegooid wordt, ze haalt de hele status van De Gouden Kooi waar miljonairs wonen naar beneden. Ik vind het een vieze slet![]()
Alleen mannen die een gewillig sletje willen, vallen op haar
Ze heeft geen inhoudt behalve die opgepompte neptieten van haar. Er komt niks zinnigs uit en heeft een stem van iemand die al 20 jaar stevig gerookt heeft.
Ik snap niet dat Nena daar vriendin mee was en Nena waarschijnlijk zelf ook niet.![]()
updates #2quote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
waar kan ik het filmpje van amanda, eric en huub in de jacuzzi vinden??
Status van het programmaquote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Amanda er heel snel uit gegooid wordt, ze haalt de hele status van De Gouden Kooi waar miljonairs wonen naar beneden. Ik vind het een vieze slet![]()
Alleen mannen die een gewillig sletje willen, vallen op haar
Ze heeft geen inhoudt behalve die opgepompte neptieten van haar. Er komt niks zinnigs uit en heeft een stem van iemand die al 20 jaar stevig gerookt heeft.
Ik snap niet dat Nena daar vriendin mee was en Nena waarschijnlijk zelf ook niet.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Een keer ruzie met Huub en het is er weer aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |