in watvoor kringen verkeer jij?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef CARLAK het volgende:
Volgens mij is Amanda de ideale vrouw voor een hoop mannen. Zij hebben liever een vrouw als Amanda dan een vrouw als Sylvia.
Lees ze . Tot over 2 uurquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Nou en ik ff achter de pc zitten, ff bij lezen op de site en lees dat Lesley mss vreemd is gegaan![]()
Nou.![]()
![]()
Vanwaar deze schrikbarende en sombere visie ineens ?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef CARLAK het volgende:
Volgens mij is Amanda de ideale vrouw voor een hoop mannen. Zij hebben liever een vrouw als Amanda dan een vrouw als Sylvia.
oh,....ik dacht "Driemaal door me reet geslingerde vetkwab....."quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef D10nysus het volgende:
[..]
een UITDEBAARMOEDERGESLINGERDETEPELBAVIAAN![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee, van gay.nl hebben ze nog geen kaartjes gehad.
Huub is wat dat betreft op de goede toer, en een voorbeeld was vanavond in de uitzending te zien: hij maande Brian om in twee heldere zinnen te zeggen wat-ie ervan vond, in plaats van dat oeverloze geblaat. Brian vindt dat duidelijk heel vervelend. Die "denkt" het liefst hardop, zodat iedereen kan meegenieten van zijn kennis en intelligentie.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef jacqjacq het volgende:
en op de andere streams
blablaat brian weer een hoop gelul in de ruimte.
resumerend: vrouwen zijn anders dan mannen.
en amanda is het helemaal met hem eens.
ik zou na 2 minuten dat gesprek al afkappen, het gaat namelijk helemaal nergens over.
Dan moet je toch nog wat meer lezenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Nou en ik ff achter de pc zitten, ff bij lezen op de site en lees dat Lesley mss vreemd is gegaan![]()
Nou.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
Xcuse me. Wens en vader en zo....
![]()
lees maar verder doorquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Nou.![]()
![]()
Is dat een retorische vraag?quote:
Ik wil eigenlijk nu volgen wat aan de hand is helemaal...(Heeft Bart Lesley kunnen bereiken vandaag?)quote:
Huub heeft zoals vaak weer goed door....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub is wat dat betreft op de goede toer, en een voorbeeld was vanavond in de uitzending te zien: hij maande Brian om in twee heldere zinnen te zeggen wat-ie ervan vond, in plaats van dat oeverloze geblaat. Brian vindt dat duidelijk heel vervelend. Die "denkt" het liefst hardop, zodat iedereen kan meegenieten van zijn kennis en intelligentie.
Ja; hij heeft gemailed, en hij heeft een brief van haar gekregen...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nu volgen wat aan de hand is helemaal...(Heeft Bart Lesley kunnen bereiken vandaag?)
heb er een woordelijk verslag van gemaakt hier [DGK] StreamverslagenLieve - maandag 19 februari 2007 @ 20:13quote:quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heeft Natasia de laatste twee weken haar kinderen nog een keer toegesproken? Heb het niet zo gevolgd de laatste dagen.
Vanavond zat ze weer in debiele spraak te vertellen dat mamie helemaal vergeten was dat de kiddies vakantie hebben maar de tijd in de kooi gaat zzzzzoooooo snel .......... zucht me die nepstem ook
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Maanvis het volgende:
Aah, het eten is gearriveerd. Tijd voor het dagelijkse ruzie-uurtje!
Oh? Om hoe laat moet ik ong. lezen want ik heb een paar cos snel doorgelezen maar dit heb ik gemist.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef n1ek het volgende:
[..]
lees maar verder doorHet is een bullshit verhaal
1 kilo eraf, en 2 erbij.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Gigageil het volgende:
De bouwvakker komt ook naar beneden......schaft......![]()
vannacht half 3 ging hij bellen. half uurtje geleden kwam hij terug van achter.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Oh? Om hoe laat moet ik ong. lezen want ik heb een paar cos snel doorgelezen maar dit heb ik gemist.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft een brief van zijn beste vriend gehad en van Lesley zelf, waarin beide keren vanzelfsprekend stond dat het grote onzin was.
Oh gelukkig maar!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja; hij heeft gemailed, en hij heeft een brief van haar gekregen...
Alles is goed.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
heb er een woordelijk verslag van gemaakt hier [DGK] StreamverslagenLieve - maandag 19 februari 2007 @ 20:13
Met je mensenkennis is niets mis ! (En met die van Bart ook niet)quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar!Ik was ff erg bang, ik kon het maar niet geloven!
Op zich is dat echt zéér vreemd, want ze sport zich iedere morgen een ongeluk.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Cungy het volgende:
Oh mijn god, ik keek op stream 3 en allemachtige mozes
Ik dacht werkelijk dat King Kong daar bezig was....heerlijk om te zien hoe zdngmw al weer is aangekomen. Daar geniet ik van
Vandaag was ze zelfs 3 keerquote:Op maandag 19 februari 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
Nou, ze sport al wel weer 3 dagen achter elkaar. Zaterdag en zondag erg lang zelfs.
Ze doet er iig weer iets voor.
Een keer ruzie met Huub en het is e weer aanquote:Op maandag 19 februari 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
Nou, ze sport al wel weer 3 dagen achter elkaar. Zaterdag en zondag erg lang zelfs.
Ze doet er iig weer iets voor.
lekkere klerenkleuren ook weer. Fijn voor het testbeeld. Goeie TV Talpa!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef Nicoss het volgende:
Vies ranzig wijf om na het sporten zo aan te schuiven
Ze vreet en zuipt zich ook een ongeluk....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich is dat echt zéér vreemd, want ze sport zich iedere morgen een ongeluk.
vreet zich de rest van de dag een slag in de rondte.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich is dat echt zéér vreemd, want ze sport zich iedere morgen een ongeluk.
Ik hoop dat die Amanda er heel snel uit gegooid wordt, ze haalt de hele status van De Gouden Kooi waar miljonairs wonen naar beneden. Ik vind het een vieze sletquote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef CARLAK het volgende:
Hear! Hear !quote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Amanda er heel snel uit gegooid wordt, ze haalt de hele status van De Gouden Kooi waar miljonairs wonen naar beneden. Ik vind het een vieze slet![]()
Alleen mannen die een gewillig sletje willen, vallen op haar
Ze heeft geen inhoudt behalve die opgepompte neptieten van haar. Er komt niks zinnigs uit en heeft een stem van iemand die al 20 jaar stevig gerookt heeft.
Ik snap niet dat Nena daar vriendin mee was en Nena waarschijnlijk zelf ook niet.![]()
updates #2quote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
waar kan ik het filmpje van amanda, eric en huub in de jacuzzi vinden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |