Waarom quote je niet, is simpeler.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Ecila111 het volgende:
beequeen - maandag 19 februari 2007 @ 20:15
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef n1ek het volgende:
Bart tegen Amanda: weet je nou nog niet waar je zit. Denk je niet dat Lesley vandaag honderd keer gebeld is door mensen die haar een kuthoer hebben genoemd?
Antwoord van Snollie: Wie heeft haar nummer dan.?Terwijl ik dit typ denk ik echt, lopen er nog dommer rond?
Ikke: Heeft iemand al gecheckt of ze zonder drank wél het alfabet kent?
Het gaat steeds fout als ik wil qouten vanuit een vorig topic.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom quote je niet, is simpeler.
Ja hoor Demins en ik hebben vanochtend een nul-meting gedaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Ecila111 het volgende:
beequeen - maandag 19 februari 2007 @ 20:15
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef n1ek het volgende:
Bart tegen Amanda: weet je nou nog niet waar je zit. Denk je niet dat Lesley vandaag honderd keer gebeld is door mensen die haar een kuthoer hebben genoemd?
Antwoord van Snollie: Wie heeft haar nummer dan.?Terwijl ik dit typ denk ik echt, lopen er nog dommer rond?
Ikke: Heeft iemand al gecheckt of ze zonder drank wél het alfabet kent?
Erg hè?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:25 schreef Sporti het volgende:
Ze loopt 24 uur per dag loops rond en is nog steeds verbaasd dat mannen alleen maar willen neuken. De loverboy speelt zijn rol als moeder therasa. Brian : je meoder zou het ook afkeuren maar Amanda is ervan overtuigd dat het niet op TV komt
Sommige chirurgen denken dat ze God zelve zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef Dark het volgende:
God heeft Amanda gezegend met boobies............?
Was dat niet een chirurg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |