hij heeft een brief van haar gehad. Wat overdreven ja maar ze zal er vast een hoop overlast aan overhoudenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij overschat de populariteit van DGK....![]()
En juist dat zie ik hem never en nooit niet doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef Lieve het volgende:
Brain heeft dan Bart en Amanda over. Dus nu problemo. Hij moet alleen Natasja opgeven
Begrijp hier ook niets van. Leven we nog wel in Nederland?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Lesley wordt landelijk voor kuthoer uitgemaakt.
Ongetwijfeld....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij heeft een brief van haar gehad. Wat overdreven ja maar ze zal er vast een hoop overlast aan overhouden
Heb je haar Emailadres?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:45 schreef Black_king het volgende:
De verloren zoon.....De brief was een fake. Klopte van geen kanten. Ik heb haar een email gestuurd.
Goed nu?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan idd niet, staat niet aan bij je, kijk in je profiel, daar kun je dat activeren. PM is Personal Message.
Sorry Fokkersvoor dit OT gedoe.
Maar als Lesley al voor kuthoer wordt uitgemaakt, hoe moet het dan met Natasia.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Begrijp hier ook niets van. Leven we nog wel in Nederland?![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef Miraaa het volgende:
Heeft Brian nog een goed gesprek gehad vandaag met Bart. ??
Goeie vrienden vanaf het eerste begin ......steunen elkaar toch in moeilijke tijden.....![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat me raden, uit het fllmpje getrokken?
Nee, Bart, ik was de " " tekens vergeten....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heb je haar Emailadres?
Zeg dan maar dat zeker niet iedereen het daarmee eens is, dat veel mensen het daar niet mee eens zijn?
Ze zal echt dit gedoe wel overleven. Het is een stoere meid die Leslie! Niet van suikergoed en ze weet zelf hoe het zit. Dat is het allerbelangrijkst om je hoofd gewoon recht voor de spiegel te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |