PM? Sorry, lief van je maar ik ben je nu kwijt hoor.quote:
Klik op het envelopje in de lijst frontpage, sport games, forum weblog, fotoboe, chat, dev, envelop (boven aan de pagina). Dan kom je bij het PM (Private Message) gedeelte.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
PM? Sorry, lief van je maar ik ben je nu kwijt hoor.
Thanx Mate!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=fMoaUu08gfs
Leuk om te zien dat hij na zijn uitbarsting meteen een aantal pillen ( zie ontbijtbordje ) tot zich neemt.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=fMoaUu08gfs
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef Prospera het volgende:
Nou genoeg gepraat Brian, ga palen, dan heeft HiDiHo nog wat te doen![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:24 schreef CARLAK het volgende:
Terwijl Huub leuke deuntjes speelt op de piano, maakt Brian aan Amanda duidelijk dat hij bang is dat Amanda "genomen" wordt door Eric. Volgens Amanda kan dit niet maar Brian is niet zeker. Je weet maar nooit met homo's.
"Hun" willen ook wel wat.
Nee joh ze kennen de afzender niet maar die bewuste avond dat Lesly dus zgn. met een ander was, was Jurre er ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:38 schreef n1ek het volgende:
Bart was gisteren enorm overstuur toen hij hoorde dat Lesley mogelijk was vreemdgegaan tijdens een wild avondje stappen. Het verhaal laat hem niet los, daarom besluit hij het een en ander bij zijn vriend Jurre te checken. Zodra hij de kamer binnenwandelt wil Brian graag weten hoe zijn gesprek is verlopen. “Jurre was er die avond ook bij en het is één groot lulverhaal!”, aldus de opgeluchte Miljonair. Loos alarm dus...
Zat Jurre nou achter of hoe de h** moet je dit interpreteren
mmm mmmquote:Op maandag 19 februari 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
tja...
eerst al "Amanda wordt genomen" alsof ze zelf niks in te brengen heeft
ten tweede homo's bestaan niet, het zijn gewoon kerels die een probleem hebben met vrouwen...
Weer een zeldzame hersenkronkel bij Brian ontdekt
Kan idd niet, staat niet aan bij je, kijk in je profiel, daar kun je dat activeren. PM is Personal Message.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
PM? Sorry, lief van je maar ik ben je nu kwijt hoor.
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dit programma is als een therapie voor mezelf, ik weet hoe ik NIET wil zijn.
ik bedoel Het verhaal laat hem niet los, daarom besluit hij het een en ander bij zijn vriend Jurre te checken.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee joh ze kennen de afzender niet maar die bewuste avond dat Lesly dus zgn. met een ander was, was Jurre er ook.
Bart hoorde dat zijn vriendin was vreemdgegaanquote:Op maandag 19 februari 2007 20:41 schreef obezzi het volgende:
heb gehoord dat amanda hiv heeft
Die brief van vanmiddag was van Jurre hequote:Op maandag 19 februari 2007 20:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik bedoel Het verhaal laat hem niet los, daarom besluit hij het een en ander bij zijn vriend Jurre te checken.
Dat lijkt net of hij met zijn vriend heeft zitten praten achter. Maar goed.
Huub gelooft dat natuurlijk meteen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef petraa het volgende:
ach jee brainles zit amandel weer op te stoken. Ze moet tegen Erik zeggen dat huub signalen geeft naar Erik toe.
Hij zei dat Jurre hem een brief had geschreven en hij zal achter waarschijnlijk wel met hem hebben zitten bellen en ook met Lesleyquote:Op maandag 19 februari 2007 20:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik bedoel Het verhaal laat hem niet los, daarom besluit hij het een en ander bij zijn vriend Jurre te checken.
Dat lijkt net of hij met zijn vriend heeft zitten praten achter. Maar goed.
Doe ff normaalquote:Op maandag 19 februari 2007 20:41 schreef obezzi het volgende:
heb gehoord dat amanda hiv heeft
Weet je ik ga niet eens meer luisteren naar die engerd.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:43 schreef farceman het volgende:
Mogen ze nu wel Bart eruit stemmen?
dat zopu ik echt raar vinden Ilona mag niet met borg vertrekken en Bart nu wel?
Misschien was het Lesley verhaal wel een voorwaarde om met borg te mogen vertrekken en moest hij op de valreep toch nog tv maken en en is het mogen wegstemmen zijn bonus
Ja meer mensen, we hebben vannacht erover gehad er niets mee te doenquote:
Zou dat zijn medicatie zijn? de zogenoemde pammetjes of betreft het hier vitaminepillen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:39 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat hij na zijn uitbarsting meteen een aantal pillen ( zie ontbijtbordje ) tot zich neemt.![]()
Hij overschat de populariteit van DGK....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Lesley wordt landelijk voor kuthoer uitgemaakt.
hij heeft een brief van haar gehad. Wat overdreven ja maar ze zal er vast een hoop overlast aan overhoudenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij overschat de populariteit van DGK....![]()
En juist dat zie ik hem never en nooit niet doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef Lieve het volgende:
Brain heeft dan Bart en Amanda over. Dus nu problemo. Hij moet alleen Natasja opgeven
Begrijp hier ook niets van. Leven we nog wel in Nederland?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Lesley wordt landelijk voor kuthoer uitgemaakt.
Ongetwijfeld....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij heeft een brief van haar gehad. Wat overdreven ja maar ze zal er vast een hoop overlast aan overhouden
Heb je haar Emailadres?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:45 schreef Black_king het volgende:
De verloren zoon.....De brief was een fake. Klopte van geen kanten. Ik heb haar een email gestuurd.
Goed nu?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan idd niet, staat niet aan bij je, kijk in je profiel, daar kun je dat activeren. PM is Personal Message.
Sorry Fokkersvoor dit OT gedoe.
Maar als Lesley al voor kuthoer wordt uitgemaakt, hoe moet het dan met Natasia.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Begrijp hier ook niets van. Leven we nog wel in Nederland?![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef Miraaa het volgende:
Heeft Brian nog een goed gesprek gehad vandaag met Bart. ??
Goeie vrienden vanaf het eerste begin ......steunen elkaar toch in moeilijke tijden.....![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat me raden, uit het fllmpje getrokken?
Nee, Bart, ik was de " " tekens vergeten....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heb je haar Emailadres?
Zeg dan maar dat zeker niet iedereen het daarmee eens is, dat veel mensen het daar niet mee eens zijn?
Ze zal echt dit gedoe wel overleven. Het is een stoere meid die Leslie! Niet van suikergoed en ze weet zelf hoe het zit. Dat is het allerbelangrijkst om je hoofd gewoon recht voor de spiegel te houden.
zoals scan zei. Een grap dat ze flink tekeer is gegaanquote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef Lieve het volgende:
Moet je betalen voor het schenden van briefgeheim?
Bezemsteel aan het poetsen...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef U96 het volgende:
Waar is Eucalypta?
Ik denk dat er veel gescholden werd op de redactie, ze zouden het als straf opleggen vermoed ik....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef Lieve het volgende:
Moet je betalen voor het schenden van briefgeheim?
Had ik niet. Ik lurk al jaren. Hou van Tanja en Joost.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als Lesley al voor kuthoer wordt uitgemaakt, hoe moet het dan met Natasia.
Offtopic: Wat was uw naam tijdens BB5?
Goede keus om daar te gaan wonenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Een zwak plekje van Amanda is dat ze schrikt van geweld, dit natuurlijk vanwege wat haar zus is overkomen.
nee, want ze mengt zich in negatieve zin iets teveel. Bij voorkeur op ongelukkige momenten. En in ieder geval op een manier die mijn nekharen recht overeind zetten.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:52 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Het gaat trouwens veel te vaak over die palma. Kunnen we dat geval niet gewoon negeren?
Yep, kijk in je berichten.quote:
Sluit ik me helemaal bij aan!!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heb je haar Emailadres?
Zeg dan maar dat zeker niet iedereen het daarmee eens is, dat veel mensen het daar niet mee eens zijn?
Ze zal echt dit gedoe wel overleven. Het is een stoere meid die Leslie! Niet van suikergoed en ze weet zelf hoe het zit. Dat is het allerbelangrijkst om je hoofd gewoon recht voor de spiegel te houden.
Welke streams kijk jij, ik heb alleen maar 2x hersenlozen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Eric moet doen alsof hij op Brian geilt, dan wordt Brian al snel helemaal gek en dan slaat hij Eric wel.
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef BwennieBren het volgende:
Of gewoon continue binnenkomen als ze bezig zijn met wippen, dan gaat Braaajen ook wel uit zijn bol op een gegeven moment.
Eric gewoon tussen hen gaan liggen met glaasje wijn en gewoon beppen, schijt aan alles
jammerquote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
De site werd weggeklikt door de redactie
De brief van Lesley heeft hem echt wel gerust gesteld.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef petraa het volgende:
Bart ziet er weer wat vrolijker uit.
Ahh, stream drie en vier is veel leukerquote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welke streams kijk jij, ik heb alleen maar 2x hersenlozen.
Welke site was het dan eigenlijk?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
De site werd weggeklikt door de redactie
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik bedacht het zelf, en een minuut later begonnen zij er zelf over. Bekijk stream 3 en 4.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ging om populariteit.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke site was het dan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |