Nou dan wel met zeer weinig positief resultaatquote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef CARLAK het volgende:
Brian: Ik wil je niet eens meer citeren en zet je geluid maar uit. Je bent te bewust bezig met het feit dat streamers over je zullen schrijven.
Voor mij besta je niet meer.![]()
Inderdaad........denken dat je zo mooi bent dat een homo zich spontaan bekeer.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef happyme28 het volgende:
Ik weet niet wie er nu erger is, Brian die in zijn eigen verhaal geloofd, of Amanda die Brian's verhaal geloofd.
Wat een ongelofelijke domheid komt er uit die 2 zeg, jemig.
Optie 2 w.m.b.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:28 schreef BwennieBren het volgende:
POL: Wat vindt je van Brian?
1. Ik vind Brian leuk
2. Ik mag Brian niet
3. Ik heb een hekel aan Brian
4. Ik haat Brian
5. Ik wil Brian dood
Dat schiet lekker op!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef CARLAK het volgende:
Brian: Ik wil je niet eens meer citeren en zet je geluid maar uit. Je bent te bewust bezig met het feit dat streamers over je zullen schrijven.
Voor mij besta je niet meer.![]()
Dan moet je kopieeren en plakken.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Het gaat steeds fout als ik wil qouten vanuit een vorig topic.
Elke keer weet ze zich weer te verbeteren, het kan nòg dommer.......domheid kent kennelijk geen grensquote:Op maandag 19 februari 2007 20:25 schreef pullup het volgende:
Dat mens blijft me verbazen in al haar domheid
Tis een LULquote:Op maandag 19 februari 2007 20:28 schreef BwennieBren het volgende:
POL: Wat vindt je van Brian?
1. Ik vind Brian leuk
2. Ik mag Brian niet
3. Ik heb een hekel aan Brian
4. Ik haat Brian
5. Ik wil Brian dood
zie het einde van de vorige COS. Hij is terug ja en opgelucht dat het allemaal bullshit bleek te zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef CARLAK het volgende:
Misschien gekke vraag maar is Bart al boven water? Ik zie hem niet op de streams!![]()
Dank je!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:31 schreef n1ek het volgende:
[..]
zie het einde van de vorige COS. Hij is terug ja en opgelucht dat het allemaal bullshit bleek te zijn.
Nou nou, dat hij zich niet diep schaamt.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:32 schreef Copycat het volgende:
Amanda kwam ook net van een ander jobje, beste Brian.
Gedaan en zie het resultaat..... soms lukt het wel maar weet bij God niet waarom.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je kopieeren en plakken.
mag dus in principequote:Op maandag 19 februari 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt of ze Bart eruit mogen stemmen, vraag naar achter.
Ik stuur ff een PM.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:33 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Gedaan en zie het resultaat..... soms lukt het wel maar weet bij God niet waarom.
http://www.youtube.com/watch?v=fMoaUu08gfsquote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Filmpje van vanochtend tussen Huub en Brian? iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |