Maar Ik stond erbij, ik heb het zelf gezien, ik heb het zelf gezien, ik zat er naast.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ook al was ze er zelf bij, dat is ze gewoon alweer vergeten.
mwa, je moest eens weten wat ik allemaal tegelijk kanquote:
Denk dat hij in de gameroom aan het draaien is.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef Suikeroom het volgende:
zit Bart nog in het huis?
Vertelquote:Op maandag 19 februari 2007 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, je moest eens weten wat ik allemaal tegelijk kan![]()
Hij zit al minstens 2 uur 'açhter'.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk dat hij in de gameroom aan het draaien is.
Je vergeet het voorspel hé (lees: diepgaand gesprek).quote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef bosb het volgende:
owjee ze duiken onder de dekens.... Ik ga maar even wat anders doen (2 minuten moet genoeg zijn toch???)
quote:
Dag lieve kindjes van Nederlandquote:
tuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:02 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij is die Del erg ongelukkig
Shit Natasia zit op het forumquote:Op maandag 19 februari 2007 20:04 schreef Charmian het volgende:
ik wil het niet zien ik wil het niet zien ik wil het niet zien
Ik heb de filmpjes van vannacht bekeken, en kan ik op dit moment alleen maar medelijden voelen voor dat domme wicht.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:02 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij is die Del erg ongelukkig
medelijden waarom als ik haar moeder was stapte ik nu die kooi in en sleurde haar eruitquote:Op maandag 19 februari 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb de filmpjes van vannacht gekeken, en kan ik op dit moment alleen maar medelijden voelen voor dat domme wicht.
Daar had ik Demins niet voor nodig.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:03 schreef kleinzusje het volgende:
Demins heeft het al weken gezegd...............
Maar nu ben ik het 300% eens: wat een vreselijke enge vent is die Brian
quote:
Goh ?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart is blij, alles blijkt gelogen
Doe nou niet alsof jij het al wist voordat hij het zeiquote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goh ?![]()
Laat ik dat nou nooit gedacht hebben.![]()
Je hebt zelf zitten kijken hoe Sylvia haar heeft opgemaaktquote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef Soury het volgende:
Is het zo erg uit de hand gelopen gister. A'del heeft 2 vette blauwe ogen![]()
quote:
Lekker makkelijk om zoiets achteraf te vragen...hij zat al tegen een burnout aan dus er was nog maar een druppel nodig om hem te brekenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
Brian: waarom dacht jij niet direct aan een lulverhaal?
Bart: ik kan je dat niet uitleggen
Antwoord van Snollie: Wie heeft haar nummer dan.?Terwijl ik dit typ denk ik echt, lopen er nog dommer rond?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef n1ek het volgende:
Bart tegen Amanda: weet je nou nog niet waar je zit. Denk je niet dat Lesley vandaag honderd keer gebeld is door mensen die haar een kuthoer hebben genoemd?
Hebben honderden mensen het telefoonnummer van Lesley dan ?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef n1ek het volgende:
Bart tegen Amanda: weet je nou nog niet waar je zit. Denk je niet dat Lesley vandaag honderd keer gebeld is door mensen die haar een kuthoer hebben genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |