Goh ?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart is blij, alles blijkt gelogen
Doe nou niet alsof jij het al wist voordat hij het zeiquote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goh ?![]()
Laat ik dat nou nooit gedacht hebben.![]()
Je hebt zelf zitten kijken hoe Sylvia haar heeft opgemaaktquote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef Soury het volgende:
Is het zo erg uit de hand gelopen gister. A'del heeft 2 vette blauwe ogen![]()
quote:
Lekker makkelijk om zoiets achteraf te vragen...hij zat al tegen een burnout aan dus er was nog maar een druppel nodig om hem te brekenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
Brian: waarom dacht jij niet direct aan een lulverhaal?
Bart: ik kan je dat niet uitleggen
Antwoord van Snollie: Wie heeft haar nummer dan.?Terwijl ik dit typ denk ik echt, lopen er nog dommer rond?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef n1ek het volgende:
Bart tegen Amanda: weet je nou nog niet waar je zit. Denk je niet dat Lesley vandaag honderd keer gebeld is door mensen die haar een kuthoer hebben genoemd?
Hebben honderden mensen het telefoonnummer van Lesley dan ?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef n1ek het volgende:
Bart tegen Amanda: weet je nou nog niet waar je zit. Denk je niet dat Lesley vandaag honderd keer gebeld is door mensen die haar een kuthoer hebben genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |