Nu al Korsakov?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:52 schreef Sporti het volgende:
alweer alcohol dat kind kan echt zo naar Smith + Jones , 3 minuten geleden riep ze nog ik wil koffie
Multi tasker he ?quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelde net dat ze van dit drankje niet dronken wordt![]()
![]()
Kunnen mannen toch niet ?quote:
Ook al was ze er zelf bij, dat is ze gewoon alweer vergeten.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:51 schreef bosb het volgende:
ik hoor amanda 4 min. geleden vertellen dat ze niet meer gaat drinken vandaag. Waarom staat ze dan nu een fles open te maken???
Maar Ik stond erbij, ik heb het zelf gezien, ik heb het zelf gezien, ik zat er naast.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ook al was ze er zelf bij, dat is ze gewoon alweer vergeten.
mwa, je moest eens weten wat ik allemaal tegelijk kanquote:
Denk dat hij in de gameroom aan het draaien is.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef Suikeroom het volgende:
zit Bart nog in het huis?
Vertelquote:Op maandag 19 februari 2007 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, je moest eens weten wat ik allemaal tegelijk kan![]()
Hij zit al minstens 2 uur 'açhter'.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk dat hij in de gameroom aan het draaien is.
Je vergeet het voorspel hé (lees: diepgaand gesprek).quote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef bosb het volgende:
owjee ze duiken onder de dekens.... Ik ga maar even wat anders doen (2 minuten moet genoeg zijn toch???)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |