Ik vind die Noor in de derde rit van de 1500 meter maar rukquote:Op zondag 18 februari 2007 11:55 schreef idsme het volgende:
[..]
http://www.eisevents-erfurt.de/wc/zeit.html
en heb je de Noors-Nederlandse deelnemers al gezien in de B-groep? Frida van Megen en Fredrik van der Horstquote:Op zondag 18 februari 2007 12:24 schreef snellejelle het volgende:
Ik vind die Noor in de derde rit van de 1500 meter maar ruk
En in de laatste rit van de dames van vanmorgen zit de schaatsster met de mooiste naam van ’t peloton
[Mirri-modus]quote:Op zondag 18 februari 2007 12:31 schreef Sidekick het volgende:
Wieteke.
Hopelijk kan Smit ook nog mee naar SLC, ten koste van Groenewold ofzo.
Da's toch Odd Borgersen?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:45 schreef Bruce117 het volgende:
Brrr, die foto in de OP.
Doe er dan maar eentje van Maren
Eigenlijk niets, maar ik vind Smit en Vis veel leuker. Vis vond ik tot dit jaar ook niet echt geweldig, maar ik heb veel sympathie gekregen vanwege haar vechtlust dit seizoen.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[Mirri-modus]
Wat heb jij tegen Renate
[/Mirri-modus]
Welke statistieken vergelijk je nu in godsnaam met elkaar?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Smit is nog steeds meer dan 10 (!) seconden sneller dan de op één na snelste Nederlandse op de 5km (da's Wüst).
10 seconden op de 5km, da's toch belachelijk veel?
Heel simpel: http://home.versatel.nl/renekleef/2007f5k_NL.htmlquote:Op zondag 18 februari 2007 13:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Welke statistieken vergelijk je nu in godsnaam met elkaar?
De 5km tijd van Smit is natuurlijk briljant, maar is wel al lang geleden. De kans dat ze dat nu nog een keer kan is niet zo groot.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Smit is nog steeds meer dan 10 (!) seconden sneller dan de op één na snelste Nederlandse op de 5km (da's Wüst).
10 seconden op de 5km, da's toch belachelijk veel?
Ik dacht dat je het over tijden van dit jaar had en zo en over de huidige tijd van Smit..Snapte er dus geen hout vanquote:Op zondag 18 februari 2007 13:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heel simpel: http://home.versatel.nl/renekleef/2007f5k_NL.html
ik denk dat hij net onder de 2.00 rijdtquote:Op zondag 18 februari 2007 13:22 schreef sturky100 het volgende:
hup chad!
Rukke staat wel in een mooie traditie met Njos en nog wat van die Noren die bijna elke race onderuit gaan.quote:
En de traditie dat Herbert er wild van is.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rukke staat wel in een mooie traditie met Njos en nog wat van die Noren die bijna elke race onderuit gaan.
Inderdaad, ik ga mooi ook die site zitten F5'en.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heel fijn, dat net achterlopen op TV.
wel kouderquote:Op zondag 18 februari 2007 13:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Moet Nijenhuis niet gewoon met een hand op het ijs starten? Dat lijkt me veel ontspannender, en volgens Bart V. is het helemaal niet langzamer.
maar nu kan wennemars winnenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:29 schreef Wombcat het volgende:
Geen Wennemars-Fabris vandaag. Da's wel jammer.
ja, straks vriest je hand aan het ijs vast, en kom je niet weg bij de start. Of start je zo snel dat je hand blijft plakken en je er na 1 rondje overheen schaatstquote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:35 schreef MiLalaa het volgende:
ja, straks vriest je hand aan het ijs vast, en kom je niet weg bij de start. Of start je zo snel dat je hand blijft plakken en je er na 1 rondje overheen schaatst
1998 in Berlijn dacht ik.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja, straks vriest je hand aan het ijs vast, en kom je niet weg bij de start. Of start je zo snel dat je hand blijft plakken en je er na 1 rondje overheen schaatst
Ja, tuurlijk weet ik dat, alleen dat is al 10 miljoen keer genoemd tijdens alle races, en wat weet Herbert er weer uit te knallen tijdens de racequote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:43 schreef IJsVogel het volgende:
Hopelijk zijn de sprintbanen als calgary en salt lake meer aan Wennemars besteed dan Fabris
dat zo snel starten zie ik bij Beorn slowstart Nijenhuis nog niet gebeurenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Nou, ik denk ook dat Fabris zich dit jaar nog verder verbeterd heeft. Het wordt dus spannend, maar ik gun het Fabris wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
![]()
Denk het wel. alleen al als je naar Fabris zijn SLC/Calgary tijden kijkt (Nauwelijks beter dan zijn laaglandtijden)
Jos Valentijn stond ooit na 3 afstanden eerste. Hij hoefde bij wijzen van spreken alleen nog maar te finishen. Maar maakte 3 valse startsquote:
Toen was het nog zo dat je na 3 afstanden gewonnen te hebben je écht alleen maar hoefde te finishen, want je had sowieso het kampioenschap gewonnen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jos Valentijn stond ooit na 3 afstanden eerste. Hij hoefde bij wijzen van spreken alleen nog maar te finishen. Maar maakte 3 valse starts
De laatste ronde zal daar niet zo'n groot verschil zijn denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:43 schreef IJsVogel het volgende:
Hopelijk zijn de sprintbanen als calgary en salt lake meer aan Wennemars besteed dan Fabris
Klopt. Erben Wennemars zou op die manier wereldkampioen kunnen wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen was het nog zo dat je na 3 afstanden gewonnen te hebben je écht alleen maar hoefde te finishen, want je had sowieso het kampioenschap gewonnen.
(In de jaren 80 had Falk-Larsen eens de eerste drie afstanden gewonnen op een allroundkampioenschap. Vervolgens reed 'ie de 10 km als een toerist, had uiteindelijk het tweede puntentotaal, maar wel gewonnen).
Hij ziet er idd uit als een travoquote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou Wopke z'n haar verven?
12:40 dan is die echt buitenaardsquote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef Sidekick het volgende:
Trouwens, alvast vooruitkijkend naar de WK afstanden, het is een centraal schaats topic, dan moet Sven kramer 6:02.00 en 12:40.00 rijden om op precies gelijke hoogte te komen als Hedrick in de Adelskalender. Dat even tussendoor.
ik zou 't eng vinden als hij het niet geverfd heeft..quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou Wopke z'n haar verven?
Ik acht het niet eens onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef Sidekick het volgende:
Trouwens, alvast vooruitkijkend naar de WK afstanden, het is een centraal schaats topic, dan moet Sven kramer 6:02.00 en 12:40.00 rijden om op precies gelijke hoogte te komen als Hedrick in de Adelskalender. Dat even tussendoor.
Joh, die heeft het uitgevonden....quote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef Mirri het volgende:
Zou Renate lesbisch zijn?
Ze ziet er goed uit vandaagquote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef BVO het volgende:
Renaaaaaaaaaate!
Hij kan het beste z'n 500 verbeteren, dat schiet veel meer op.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef Sidekick het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef Mirri het volgende:
Zou Renate lesbisch zijn?
ohjee. Nieuw doel?quote:
Anne Frankquote:Op zondag 18 februari 2007 14:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wie was eigenlijk de eerste homo/lesbo die uit de kast kwam?
"Tijgertje"quote:Op zondag 18 februari 2007 14:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Uit de schaatswereld ken ik er geen eenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jos Valentijn had geen 3 afstanden gewonnen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen was het nog zo dat je na 3 afstanden gewonnen te hebben je écht alleen maar hoefde te finishen, want je had sowieso het kampioenschap gewonnen.
(In de jaren 80 had Falk-Larsen eens de eerste drie afstanden gewonnen op een allroundkampioenschap. Vervolgens reed 'ie de 10 km als een toerist, had uiteindelijk het tweede puntentotaal, maar wel gewonnen).
Chris Witty heeft wat met Frouke Oonk.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Uit de schaatswereld ken ik er geen een.
Je weet het mooi eufemistisch over te brengenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef Mirri het volgende:
Ireen is trouwens ook verdacht, behalve dat ze niet zo supervrouwelijk overkomt, is ze ook nog eens fan van lesbobands zoals K's choice, Acda en de Munnik en Krezip![]()
quote:
Is dat nou echt waar, die roddel?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Chris Witty heeft wat met Frouke Oonk.
Ja hoor, dat hebben ze zelf ook nog bevestigd.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is dat nou echt waar, die roddel?
Chris Witty is horrible..![]()
Dan had ze het denk ik vorige week al gedaan..quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef andre77 het volgende:
Zal Sablikova een wereldrecord rijden? Dat van de 5km dames staat niet erg scherp.
Oh, dat wist ik niet. Nouja, aan Witty is weinig verloren gegaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Chris Witty heeft wat met Frouke Oonk.
Daarom vind ik het ook zo onvoorstelbaarquote:Op zondag 18 februari 2007 14:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hoor, dat hebben ze zelf ook nog bevestigd.
Oonk was wel leuk, trouwens
Lemay lijkt me ook een potquote:Op zondag 18 februari 2007 14:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Nouja, aan Witty is weinig verloren gegaan.
Beorn vind ik geen heel masculien type. En Jan Bos ook niet, met z'n oorbelletje. Om over UDH nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef BVO het volgende:
Androgyn. Ik zie er zo snel geen een bij de mannen. Misschien weet Vulture daar meer van
.
Wattequote:Op zondag 18 februari 2007 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
Bij de mannen denk ik dat Bob de Jong homo is. Of androgyn.
Kramer bewees gisteren dat de baan in Erfurt minstens net zo goed is als Heerenveen, en Sablikova was vorige week een beetje ziek.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dan had Sablokova het denk ik vorige week al gedaan..![]()
Even googlen... en dat mag je wel zeggen ja:quote:Op zondag 18 februari 2007 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
dan had je nog Leever.
dat klopt! Ik vind k's choice ook leuk en val ook op vrouwenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef Mirri het volgende:
Ireen is trouwens ook verdacht, behalve dat ze niet zo supervrouwelijk overkomt, is ze ook nog eens fan van lesbobands zoals K's choice, Acda en de Munnik en Krezip![]()
sugar Lee?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Even googlen... en dat mag je wel zeggen ja:
[afbeelding]
Neequote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef Remzz het volgende:
Nijehuis is ook wel homo lijkt mij
Nog steeds sneller dan Boer en v.d. Star ooit op de 500m geweest zijn, overigens.quote:
Ja is ook zo en die Angermuller is nog erg leuk ook dacht ikquote:Op zondag 18 februari 2007 14:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij heeft iets met Monique Angermuller![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef andre77 het volgende:
[..]
Kramer bewees gisteren dat de baan in Erfurt minstens net zo goed is als Heerenveen, en Sablikova was vorige week een beetje ziek.
Cindy Klassen heeft trouwens ook wel een btje een pottenkapselquote:Op zondag 18 februari 2007 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
Veel vrouwelijke schaatsers lijken me lesbo. Judith Hesse, Jenny Wolf (ik zeg niet dat het waar is he..), nou, Oonk en Witty dus, Groenewold, Wust, dan had je nog Leever. En er was vroeger zo'n grote Noorse, ohja, Hoiseth.
Bij de mannen denk ik dat Bob de Jong homo is. Of androgyn.
Stom zegquote:Op zondag 18 februari 2007 14:34 schreef andre77 het volgende:
Het is merkwaardig dat Nijenhuis in Calgary niet mag meedoen op de 1500m en Groothuis wel. Nijenhuis heeft dit seizoen alle onderlinge confrontaties gewonnen, incl. de skate-off om de wereldbekertickets. Alleen omdat Groothuis in Turijn voor Tuitert eindigde en Nijenhuis nu in Erfurt achter Tuitert, krijgt Groothuis het ticket.
Kan er mee door, niet overdrijven hequote:Op zondag 18 februari 2007 14:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja is ook zo en die Angermuller is nog erg leuk ook dacht ik
Ik wist niet eens dat ze iets hadden, hoe wist jij dat?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is overigens uit tussen Tessa van Dijk en Wouter Olde Heuvel.
dat dacht ik al. Van Dijk rijdt bagger. Bovendien had ik al zo'n idee dat ze met anderen zat te flirtenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
mooi zoquote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
met wie met wie met wie met wie met wie met wie ?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat dacht ik al. Van Dijk rijdt bagger. Bovendien had ik al zo'n idee dat ze met anderen zat te flirten![]()
Angermuller vind ik wel leuk![]()
Deze is iets duidelijker:quote:Op zondag 18 februari 2007 14:36 schreef Mirri het volgende:
[..]
Kan er mee door, niet overdrijven he![]()
[afbeelding]
Zie je nou...zo bijzonder is ze nu ook weer nietquote:Op zondag 18 februari 2007 14:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Deze is iets duidelijker: [afbeelding]
Vind het niks bijzonder.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Deze is iets duidelijker: [afbeelding]
stond ook vorige week vrijdag in "de pers" (gratis krant a la spits en metro) toen vroegen ze in een een interview aan hem of z'n vriendin Tessavan Dijk jaloers was dat hij wel WK rijdt en zij niet, zijn antwoord was toen: ik heb geen vriendin meer, reden was te weinig tijd,quote:Op zondag 18 februari 2007 14:38 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze iets hadden, hoe wist jij dat?
er was een aantal toernooitjes geleden bij Studio Sport ook een item van hun samen in de sneeuw. Met Last Christmas van Wham op de achtergrondquote:Op zondag 18 februari 2007 14:38 schreef Mirri het volgende:
Ik wist niet eens dat ze iets hadden, hoe wist jij dat?
Misschien dat het in SLC weer mooi wordtquote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef MiLalaa het volgende:
nu op naar de Team Pursuit. Op de een of andere manier boeit het me sinds de van van Svengeen fluit meer.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef MiLalaa het volgende:
nu op naar de Team Pursuit. Op de een of andere manier boeit het me sinds de van van Svengeen fluit meer.
moet je doen is gezondquote:Op zondag 18 februari 2007 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nog maar een paar weken, mensen, en dan zit het schaatsseizoen er al weer op.
Ik overweeg zelfs serieus om deze zomer te gaan wielrennen.
Maar die afstand rijdt hij niet op het WK in SLC. Of doet hij buiten mededinging mee?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij kan het beste z'n 500 verbeteren, dat schiet veel meer op.
Oja, die hebben we ook nogquote:Op zondag 18 februari 2007 15:21 schreef IJsVogel het volgende:
Wereldrecords ploegenachtervolging
Misschien recordwedstrijden in Calgary.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar die afstand rijdt hij niet op het WK in SLC. Of doet hij buiten mededinging mee?
he, een leermomentquote:Op zondag 18 februari 2007 15:27 schreef Mirri het volgende:
Ik heb mn icoon verpest...ik krijg m nu helemaal niet meer terug![]()
Digital Cornerquote:Op zondag 18 februari 2007 15:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hoe maak je ook al weer zo'n bewegende?
Kramer, Verheijen, Wouter Olde Heuvelquote:Op zondag 18 februari 2007 16:04 schreef Mirri het volgende:
Wie rijden er voor Nederland?
Dat wordt niksquote:Op zondag 18 februari 2007 16:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kramer, Verheijen, Wouter Olde Heuvel
Misschien zijn schaatsers dan toch niet zo slimquote:Op zondag 18 februari 2007 16:11 schreef MiLalaa het volgende:
is dat nou wel goed van Schneider een week na een hersenschudding al weer schaatsen?
Junioren rijden al veel langer ploegenachtervolgingen, dus het zou geen nadeel hoeven te zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef MiLalaa het volgende:
jong team van de Noren
het ziet er alleen nog niet echt gecoordineerd uitquote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Junioren rijden al veel langer ploegenachtervolgingen, dus het zou geen nadeel hoeven te zijn.
ja vorige keer verbaasde Zweden me ook al zo weet ik nog wel. Ik heb nog nooit van Friberg gehoord, zelfs niet in de B-groep worldcups.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar vooral die Zweden verbazen me heel erg. Op Röjler na zijn het nou niet echt hoogvliegers.
Maar ja, wat bedoelde Beorn nuquote:Op zondag 18 februari 2007 16:41 schreef MiLalaa het volgende:
leuk Ria die Beorn probeert te begrijpen
Gelukkig heeft ie zich wel geplaatst voor de 1000m
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij je wel vermaakt tijdens de Team Pusuit
En je gunt ons niets?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:11 schreef Mirri het volgende:
Volgende week geen schaatsen? Mooi, ik ben toch een paar dagen weg
Ach, er is ook tennis in Dubaiquote:Op zondag 18 februari 2007 17:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En je gunt ons niets?
Nou, bedankt.![]()
Het is wel eerlijker dan schaatsen...quote:
die schaatsers hebben het eigenlijk maar makkelijk. alleen maar werken in het weekendquote:Op zondag 18 februari 2007 17:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het is wel eerlijker dan schaatsen...
Alleen het neemt zoveel tijd in beslag, want het is ook doordeweeks..
Idd, Martina Hingis gaat maandag naar Dubai, dan naar Qatar, en dan naar de Pacific Life Open...3 weken achter elkaar!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die schaatsers hebben het eigenlijk maar makkelijk. alleen maar werken in het weekend
Ga jij eens Nederlands denkenquote:Op zondag 18 februari 2007 17:34 schreef maril het volgende:
[..]
Vertaal zijn zin eens in het engels, hij denkt nl noch steeds in het engels.
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien bedoelde Maril dat 'ie niet denkt![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Dat hij niet in het Nederlands denkt, noch in het Engels...op die manier?![]()
Het valt me op dat Maril wel vaker foutjes maakt, no offencequote:Op zondag 18 februari 2007 17:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Maar dat zal niet, want voor die betekenis klopt de zinsopbouw voor geen meter.
Vooral dat hèquote:Op zondag 18 februari 2007 17:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het valt me op dat Maril wel vaker foutjes maakt, no offence![]()
Maarre, ben je misschien dislekties?
Ze is nu weg, botten zijn er toch altijd?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:54 schreef snellejelle het volgende:
Maril is toch een chatbot?
quote:
*benieuwd is*quote:Op zondag 18 februari 2007 18:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
ik had nog meer observaties, maar ik besloot maar selectief te posten anders was ik helemaal een spammerd
ik weet het niet meer. Zal dus wel prut geweest zijn.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik weet het niet meer. Zal dus wel prut geweest zijn.
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik weet het niet meer. Zal dus wel prut geweest zijn.
De 1000 wordt op 't WK (afstanden) toch niet 2x gereden?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:27 schreef Mirri het volgende:
Ik heb trouwens een plan: de 1500 m moet voortaan 2x gereden worden, net als de 500 en 1000 m.
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:27 schreef Mirri het volgende:
Ik heb trouwens een plan: de 1500 m moet voortaan 2x gereden worden, net als de 500 en 1000 m.
De tien kilometer dan ookquote:Op zondag 18 februari 2007 18:27 schreef Mirri het volgende:
Denk dat op de 1500 meter de binnen- of buitenbocht niet zozeer het voordeel is, maar de tegenstander (zelfde geldt trouwens voor de 1000 meter).quote:Op zondag 18 februari 2007 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]! Als je de statistieken erop nakijkt zie je dat het echt onzin is om van een echt voordeel te spreken hoor.
Nee, op die afstanden maakt dat weinig uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
De tien kilometer dan ook![]()
Want anders kan Kramer elke keer in de laatste binnenbocht Verheijen voorbij
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:34 schreef Mirri het volgende:
Volgens mij kan niemand een 1500 m winnen met laatste buitenbocht, behalve:
- Enrico Fabris
- Cindy Klassen in topvorm
Ik ga het toch eens nazoeken, want volgens mij klopt dit echt nietquote:Op zondag 18 februari 2007 18:34 schreef Mirri het volgende:
Volgens mij kan niemand een 1500 m winnen met laatste buitenbocht, behalve:
- Enrico Fabris
- Cindy Klassen in topvorm
Nee, idd.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De 1000 wordt op 't WK (afstanden) toch niet 2x gereden?
Ok, ik ga ook zoeken.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga het toch eens nazoeken, want volgens mij klopt dit echt niet.
Timmer won toch ook vaak met de laatste buitenbocht?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga het toch eens nazoeken, want volgens mij klopt dit echt niet.
Stond een fout in je post, maar die heb je ondertussen al aangepastquote:
Ik zie wel dat de kans groter is dat Wust van Friesinger wint als Wust laatste binnenbocht heeft.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef LedZep het volgende:
Toevallig dat die personen tot de absolute wereldtop behoren en het dus sowieso erg waarschijnlijk was dat ze zouden gaan winnen. En wie zegt dat ze hadden verloren, als ze de laatste buitenbocht hadden gehad? Deze statistiek deugt niet helemaal Mirri..
Heb je het interview van Beorn gehoord? Waarin hij de tip van Erben vertelde?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:04 schreef Mirri het volgende:
Ik zie wel dat de kans groter is dat Wust van Friesinger wint als Wust laatste binnenbocht heeft.![]()
En waarom zeggen ze dat dan altijd op tv: "Piet heeft laatste binnenbocht, dat kan zijn redding zijn, dat voelt lekkerder aan blablabla"
Dat zeggen ze echt niet voor niets hoor![]()
Uitspraken over kansberekening kan je alleen doen als alle andere omstandigheden exact gelijk zijn, en dat is bij schaatsen nooit het geval. Bovendien is Wust mentaal aan de zwakke kant en dat heeft weinig gevolgen als je de laatste binnenbocht hebt, maar is rampzalig als je de laatste buitenbocht hebt.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zie wel dat de kans groter is dat Wust van Friesinger wint als Wust laatste binnenbocht heeft.![]()
En waarom zeggen ze dat dan altijd op tv: "Piet heeft laatste binnenbocht, dat kan zijn redding zijn, dat voelt lekkerder aan blablabla"
Dat zeggen ze echt niet voor niets hoor![]()
Meer dan waar. Da's op de schaatsbanen een publiek geheim.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is dat nou echt waar, die roddel?
Chris Witty is horrible..![]()
quote:
5 en 10 k mannen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:56 schreef Mirri het volgende:
Welke wereldrecords zouden er nou gebroken worden in SLC??
Ik kreeg de vorige keer geen antwoord...![]()
Wat!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:59 schreef Wombcat het volgende:
mensen zien wel eens posts over het hoofd
Nee, die van jou sla ik altijd over.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat!
Lees jij niet alle posts door!!!
* Bruce117 gaat even nadenken over hoe je reactie dan tot stand gekomen isquote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, die van jou sla ik altijd over.
5k vrouwen gaat er sowieso aan, Sábliková gaat richting de 6.40 denk ik. 1000 vrouwen komt waarschijnlijk niet in gevaar, maar de 1500 en 3000 misschien nog wel als Wüst ervoor gaan wil.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
5 en 10 k mannen.
Misschien 5 k vrouwen.
Dan heb je het wel denk ik, volgens mij staan de records op de andere afstanden te scherp om in een na-olympisch jaar, waar de meeste toppers niet op hun topniveau zijn, gebroken te worden.
mensen zien wel eens posts over het hoofd
Ik denk/hoop dat er ook WR's op de 500 en 1000 meter worden gebroken, misschien 37.22 van Lemay, die staat al 56 jaar. Of de 1000 bij de mannen weer eens, zou wel leuk zijn natuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
5 en 10 k mannen.
Misschien 5 k vrouwen.
Nou niet overdrijven.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef Mirri het volgende:
misschien 37.22 van Lemay, die staat al 56 jaar.
Ik kan echt niet wachten tot het zover is waahhhquote:Op maandag 19 februari 2007 20:12 schreef Tholdos het volgende:
[..]
Dus ik verheug me nog wel op een behoorlijk aantal wereldrecords.![]()
idd, zou wel leuk zijn om op die afstanden weer es een paar secondengrenzen doorbroken te zien worden 34, 37, 1.07 en 1.13quote:Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat er ook WR's op de 500 en 1000 meter worden gebroken, misschien 37.22 van Lemay, die staat al 56 jaar. Of de 1000 bij de mannen weer eens, zou wel leuk zijn natuurlijk.![]()
Mooi, hebben we weer een dagje rustquote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 gaat even nadenken over hoe je reactie dan tot stand gekomen is
de 1000m van Van Velde had nooit gebroken mogen wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef Mirri het volgende:
Ik denk/hoop dat er ook WR's op de 500 en 1000 meter worden gebroken, misschien 37.22 van Lemay, die staat al 56 jaar. Of de 1000 bij de mannen weer eens, zou wel leuk zijn natuurlijk.![]()
Nou, ik denk dat Wüst aardig in de buurt was gekomen, als ze die 1.54.05 niet in Thialf maar in SLC had gereden; dat scheelt toch vaak wel 2-2,5 seconde.quote:
Al klaarquote:Op maandag 19 februari 2007 20:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mooi, hebben we weer een dagje rust
Hm, ik kan me die reactie van Van Velde na de race nog herinneren, "Over tien jaar rijdt de hele B-groep er onder"..... Dan mag er nog wel een spectaculaire ontwikkeling plaatsvinden.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
de 1000m van Van Velde had nooit gebroken mogen worden![]()
De tweede beste tijd op de 1500 is toch ook van Klassen, maar dan 1.52.nogwat? En de derde zit toch in de 1.53? Dat zijn pas gaten.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef Mirri het volgende:
Meest onwaarschijnlijk lijken mij toch de 500 m mannen: 34.30 van Kato. En ook de 1000 en 1500 m vrouwen respectievelijk 1.13.11 en 1.51.79 van Cindy Klassen.
Men heeft het natuurlijk altijd maar over die 1.51.79, maar ik denk dat 1.13.11 nog verder weg is. Als je ziet dat het 4 jaar duurde om 1.13.83 van Witty te overschrijden..zal 1.13.11 nog langer duren..
7/10 op een 1000 m is natuurlijk ook wel gigaveel...![]()
Calgary is in principe sneller dan SLC ook, natuurlijk wel de vraag of ze daar al hard wíllen rijden, zo kort voor het WK. Op de lange afstanden zulllen ze daar niet voluit gaan denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef Arcee het volgende:
Vergeet Calgary ook niet. Daar gaat over twee weken ook heul hard geschaatst worden.
We kunnen wel even gaan voorspellen waar de wereldrecords na Calgary - SLC - Calgary op staan.
Sang Hwa Lee of Jenny Wolf of Beixing Wang kunnen alledrie 2 pogingen wagenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:24 schreef snellejelle het volgende:
Het WR 500 van Catriona wordt echt niet verbroken. Ik zou echt niet weten wie dat zou moeten doen dit jaa.
Waarom is Calgary eigenlijk sneller dan SLC? SLC ligt op 1400, Calgary op 800 m.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Calgary is in principe sneller dan SLC ook, natuurlijk wel de vraag of ze daar al hard wíllen rijden, zo kort voor het WK. Op de lange afstanden zulllen ze daar niet voluit gaan denk ik.
Ow. Ik dacht dat dat andersom wasquote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom is Calgary eigenlijk sneller dan SLC? SLC ligt op 1400, Calgary op 800 m.
Ok, bij dezen mijn voorspelling:quote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef Arcee het volgende:
Vergeet Calgary ook niet. Daar gaat over twee weken ook heul hard geschaatst worden.
We kunnen wel even gaan voorspellen waar de wereldrecords na Calgary - SLC - Calgary op staan.
Calgary ligt op 1035 meter, SLC op 1423 meterquote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht dat dat andersom was
ik denk en hoop niet dat ze 't redden. Catrionaquote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sang Hwa Lee of Jenny Wolf of Beixing Wang kunnen alledrie 2 pogingen wagen![]()
t Zou me niets verbazen hoor..![]()
Laat dat record van Catriona idd maar lekker staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk en hoop niet dat ze 't redden. Catriona
Sang Hwa Lee gun ik het wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Laat dat record van Catriona idd maar lekker staan.
Liever haar dan wang.
ze doet 't maar over een jaar of vijf ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sang Hwa Lee gun ik het wel.![]()
Lachen toch, ze is 17 ofzo.![]()
Ik denk dat jij er meer mee zit dan Catriona zelfquote:Op maandag 19 februari 2007 21:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze doet 't maar over een jaar of vijf ofzo
Ik denk niet dat ze het zo heel erg leuk vindt dat je haar e-mail ades hier zomaar neer zet.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er meer mee zit dan Catriona zelf![]()
Die zet zich juist in voor het zo hard mogelijk schaatsen.
Mocht haar 37.22 gebroken worden, kun je haar condoleren door haar te mailen naar xxxxxx
Zo geheim is dat adres nou ook weer niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze het zo heel erg leuk vindt dat je haar e-mail ades hier zomaar neer zet.
ik begrijp dat je blij bent dat je 't hebt maar ahndig is anders nu...
En ik denk eigenlijk dat Catriona het wel leuk vind dat ze 'm nog heeft. Laat maar zien hoe ongelooflijk hard zij schaatste
Ik dacht dat Klassen 2 keer een 1.51 heeft geschaatst, en niemand ooit een 1.52.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De tweede beste tijd op de 1500 is toch ook van Klassen, maar dan 1.52.nogwat? En de derde zit toch in de 1.53? Dat zijn pas gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |