Dan had ze het denk ik vorige week al gedaan..quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef andre77 het volgende:
Zal Sablikova een wereldrecord rijden? Dat van de 5km dames staat niet erg scherp.
Oh, dat wist ik niet. Nouja, aan Witty is weinig verloren gegaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Chris Witty heeft wat met Frouke Oonk.
Daarom vind ik het ook zo onvoorstelbaarquote:Op zondag 18 februari 2007 14:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hoor, dat hebben ze zelf ook nog bevestigd.
Oonk was wel leuk, trouwens
Lemay lijkt me ook een potquote:Op zondag 18 februari 2007 14:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Nouja, aan Witty is weinig verloren gegaan.
Beorn vind ik geen heel masculien type. En Jan Bos ook niet, met z'n oorbelletje. Om over UDH nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef BVO het volgende:
Androgyn. Ik zie er zo snel geen een bij de mannen. Misschien weet Vulture daar meer van
.
Wattequote:Op zondag 18 februari 2007 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
Bij de mannen denk ik dat Bob de Jong homo is. Of androgyn.
Kramer bewees gisteren dat de baan in Erfurt minstens net zo goed is als Heerenveen, en Sablikova was vorige week een beetje ziek.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dan had Sablokova het denk ik vorige week al gedaan..![]()
Even googlen... en dat mag je wel zeggen ja:quote:Op zondag 18 februari 2007 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
dan had je nog Leever.
dat klopt! Ik vind k's choice ook leuk en val ook op vrouwenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef Mirri het volgende:
Ireen is trouwens ook verdacht, behalve dat ze niet zo supervrouwelijk overkomt, is ze ook nog eens fan van lesbobands zoals K's choice, Acda en de Munnik en Krezip![]()
sugar Lee?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Even googlen... en dat mag je wel zeggen ja:
[afbeelding]
Neequote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef Remzz het volgende:
Nijehuis is ook wel homo lijkt mij
Nog steeds sneller dan Boer en v.d. Star ooit op de 500m geweest zijn, overigens.quote:
Ja is ook zo en die Angermuller is nog erg leuk ook dacht ikquote:Op zondag 18 februari 2007 14:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij heeft iets met Monique Angermuller![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef andre77 het volgende:
[..]
Kramer bewees gisteren dat de baan in Erfurt minstens net zo goed is als Heerenveen, en Sablikova was vorige week een beetje ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |