quote:Op zondag 18 februari 2007 13:43 schreef IJsVogel het volgende:
Hopelijk zijn de sprintbanen als calgary en salt lake meer aan Wennemars besteed dan Fabris
dat zo snel starten zie ik bij Beorn slowstart Nijenhuis nog niet gebeurenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja, straks vriest je hand aan het ijs vast, en kom je niet weg bij de start. Of start je zo snel dat je hand blijft plakken en je er na 1 rondje overheen schaatst
Nou, ik denk ook dat Fabris zich dit jaar nog verder verbeterd heeft. Het wordt dus spannend, maar ik gun het Fabris wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
![]()
Denk het wel. alleen al als je naar Fabris zijn SLC/Calgary tijden kijkt (Nauwelijks beter dan zijn laaglandtijden)
Jos Valentijn stond ooit na 3 afstanden eerste. Hij hoefde bij wijzen van spreken alleen nog maar te finishen. Maar maakte 3 valse startsquote:
Toen was het nog zo dat je na 3 afstanden gewonnen te hebben je écht alleen maar hoefde te finishen, want je had sowieso het kampioenschap gewonnen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jos Valentijn stond ooit na 3 afstanden eerste. Hij hoefde bij wijzen van spreken alleen nog maar te finishen. Maar maakte 3 valse starts
De laatste ronde zal daar niet zo'n groot verschil zijn denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:43 schreef IJsVogel het volgende:
Hopelijk zijn de sprintbanen als calgary en salt lake meer aan Wennemars besteed dan Fabris
Klopt. Erben Wennemars zou op die manier wereldkampioen kunnen wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen was het nog zo dat je na 3 afstanden gewonnen te hebben je écht alleen maar hoefde te finishen, want je had sowieso het kampioenschap gewonnen.
(In de jaren 80 had Falk-Larsen eens de eerste drie afstanden gewonnen op een allroundkampioenschap. Vervolgens reed 'ie de 10 km als een toerist, had uiteindelijk het tweede puntentotaal, maar wel gewonnen).
Hij ziet er idd uit als een travoquote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou Wopke z'n haar verven?
12:40 dan is die echt buitenaardsquote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef Sidekick het volgende:
Trouwens, alvast vooruitkijkend naar de WK afstanden, het is een centraal schaats topic, dan moet Sven kramer 6:02.00 en 12:40.00 rijden om op precies gelijke hoogte te komen als Hedrick in de Adelskalender. Dat even tussendoor.
ik zou 't eng vinden als hij het niet geverfd heeft..quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou Wopke z'n haar verven?
Ik acht het niet eens onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef Sidekick het volgende:
Trouwens, alvast vooruitkijkend naar de WK afstanden, het is een centraal schaats topic, dan moet Sven kramer 6:02.00 en 12:40.00 rijden om op precies gelijke hoogte te komen als Hedrick in de Adelskalender. Dat even tussendoor.
Joh, die heeft het uitgevonden....quote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef Mirri het volgende:
Zou Renate lesbisch zijn?
Ze ziet er goed uit vandaagquote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef BVO het volgende:
Renaaaaaaaaaate!
Hij kan het beste z'n 500 verbeteren, dat schiet veel meer op.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef Sidekick het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef Mirri het volgende:
Zou Renate lesbisch zijn?
ohjee. Nieuw doel?quote:
Anne Frankquote:Op zondag 18 februari 2007 14:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wie was eigenlijk de eerste homo/lesbo die uit de kast kwam?
"Tijgertje"quote:Op zondag 18 februari 2007 14:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Uit de schaatswereld ken ik er geen eenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jos Valentijn had geen 3 afstanden gewonnen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen was het nog zo dat je na 3 afstanden gewonnen te hebben je écht alleen maar hoefde te finishen, want je had sowieso het kampioenschap gewonnen.
(In de jaren 80 had Falk-Larsen eens de eerste drie afstanden gewonnen op een allroundkampioenschap. Vervolgens reed 'ie de 10 km als een toerist, had uiteindelijk het tweede puntentotaal, maar wel gewonnen).
Chris Witty heeft wat met Frouke Oonk.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Uit de schaatswereld ken ik er geen een.
Je weet het mooi eufemistisch over te brengenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef Mirri het volgende:
Ireen is trouwens ook verdacht, behalve dat ze niet zo supervrouwelijk overkomt, is ze ook nog eens fan van lesbobands zoals K's choice, Acda en de Munnik en Krezip![]()
quote:
Is dat nou echt waar, die roddel?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Chris Witty heeft wat met Frouke Oonk.
Ja hoor, dat hebben ze zelf ook nog bevestigd.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is dat nou echt waar, die roddel?
Chris Witty is horrible..![]()
Dan had ze het denk ik vorige week al gedaan..quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef andre77 het volgende:
Zal Sablikova een wereldrecord rijden? Dat van de 5km dames staat niet erg scherp.
Oh, dat wist ik niet. Nouja, aan Witty is weinig verloren gegaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Chris Witty heeft wat met Frouke Oonk.
Daarom vind ik het ook zo onvoorstelbaarquote:Op zondag 18 februari 2007 14:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hoor, dat hebben ze zelf ook nog bevestigd.
Oonk was wel leuk, trouwens
Lemay lijkt me ook een potquote:Op zondag 18 februari 2007 14:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Nouja, aan Witty is weinig verloren gegaan.
Beorn vind ik geen heel masculien type. En Jan Bos ook niet, met z'n oorbelletje. Om over UDH nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef BVO het volgende:
Androgyn. Ik zie er zo snel geen een bij de mannen. Misschien weet Vulture daar meer van
.
Wattequote:Op zondag 18 februari 2007 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
Bij de mannen denk ik dat Bob de Jong homo is. Of androgyn.
Kramer bewees gisteren dat de baan in Erfurt minstens net zo goed is als Heerenveen, en Sablikova was vorige week een beetje ziek.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dan had Sablokova het denk ik vorige week al gedaan..![]()
Even googlen... en dat mag je wel zeggen ja:quote:Op zondag 18 februari 2007 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
dan had je nog Leever.
dat klopt! Ik vind k's choice ook leuk en val ook op vrouwenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef Mirri het volgende:
Ireen is trouwens ook verdacht, behalve dat ze niet zo supervrouwelijk overkomt, is ze ook nog eens fan van lesbobands zoals K's choice, Acda en de Munnik en Krezip![]()
sugar Lee?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Even googlen... en dat mag je wel zeggen ja:
[afbeelding]
Neequote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef Remzz het volgende:
Nijehuis is ook wel homo lijkt mij
Nog steeds sneller dan Boer en v.d. Star ooit op de 500m geweest zijn, overigens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |