Ja is ook zo en die Angermuller is nog erg leuk ook dacht ikquote:Op zondag 18 februari 2007 14:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij heeft iets met Monique Angermuller![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef andre77 het volgende:
[..]
Kramer bewees gisteren dat de baan in Erfurt minstens net zo goed is als Heerenveen, en Sablikova was vorige week een beetje ziek.
Cindy Klassen heeft trouwens ook wel een btje een pottenkapselquote:Op zondag 18 februari 2007 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
Veel vrouwelijke schaatsers lijken me lesbo. Judith Hesse, Jenny Wolf (ik zeg niet dat het waar is he..), nou, Oonk en Witty dus, Groenewold, Wust, dan had je nog Leever. En er was vroeger zo'n grote Noorse, ohja, Hoiseth.
Bij de mannen denk ik dat Bob de Jong homo is. Of androgyn.
Stom zegquote:Op zondag 18 februari 2007 14:34 schreef andre77 het volgende:
Het is merkwaardig dat Nijenhuis in Calgary niet mag meedoen op de 1500m en Groothuis wel. Nijenhuis heeft dit seizoen alle onderlinge confrontaties gewonnen, incl. de skate-off om de wereldbekertickets. Alleen omdat Groothuis in Turijn voor Tuitert eindigde en Nijenhuis nu in Erfurt achter Tuitert, krijgt Groothuis het ticket.
Kan er mee door, niet overdrijven hequote:Op zondag 18 februari 2007 14:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja is ook zo en die Angermuller is nog erg leuk ook dacht ik
Ik wist niet eens dat ze iets hadden, hoe wist jij dat?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is overigens uit tussen Tessa van Dijk en Wouter Olde Heuvel.
dat dacht ik al. Van Dijk rijdt bagger. Bovendien had ik al zo'n idee dat ze met anderen zat te flirtenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
mooi zoquote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
met wie met wie met wie met wie met wie met wie ?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat dacht ik al. Van Dijk rijdt bagger. Bovendien had ik al zo'n idee dat ze met anderen zat te flirten![]()
Angermuller vind ik wel leuk![]()
Deze is iets duidelijker:quote:Op zondag 18 februari 2007 14:36 schreef Mirri het volgende:
[..]
Kan er mee door, niet overdrijven he![]()
[afbeelding]
Zie je nou...zo bijzonder is ze nu ook weer nietquote:Op zondag 18 februari 2007 14:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Deze is iets duidelijker: [afbeelding]
Vind het niks bijzonder.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Deze is iets duidelijker: [afbeelding]
stond ook vorige week vrijdag in "de pers" (gratis krant a la spits en metro) toen vroegen ze in een een interview aan hem of z'n vriendin Tessavan Dijk jaloers was dat hij wel WK rijdt en zij niet, zijn antwoord was toen: ik heb geen vriendin meer, reden was te weinig tijd,quote:Op zondag 18 februari 2007 14:38 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze iets hadden, hoe wist jij dat?
er was een aantal toernooitjes geleden bij Studio Sport ook een item van hun samen in de sneeuw. Met Last Christmas van Wham op de achtergrondquote:Op zondag 18 februari 2007 14:38 schreef Mirri het volgende:
Ik wist niet eens dat ze iets hadden, hoe wist jij dat?
Misschien dat het in SLC weer mooi wordtquote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef MiLalaa het volgende:
nu op naar de Team Pursuit. Op de een of andere manier boeit het me sinds de van van Svengeen fluit meer.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef MiLalaa het volgende:
nu op naar de Team Pursuit. Op de een of andere manier boeit het me sinds de van van Svengeen fluit meer.
moet je doen is gezondquote:Op zondag 18 februari 2007 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nog maar een paar weken, mensen, en dan zit het schaatsseizoen er al weer op.
Ik overweeg zelfs serieus om deze zomer te gaan wielrennen.
Maar die afstand rijdt hij niet op het WK in SLC. Of doet hij buiten mededinging mee?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij kan het beste z'n 500 verbeteren, dat schiet veel meer op.
Oja, die hebben we ook nogquote:Op zondag 18 februari 2007 15:21 schreef IJsVogel het volgende:
Wereldrecords ploegenachtervolging
Misschien recordwedstrijden in Calgary.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar die afstand rijdt hij niet op het WK in SLC. Of doet hij buiten mededinging mee?
he, een leermomentquote:Op zondag 18 februari 2007 15:27 schreef Mirri het volgende:
Ik heb mn icoon verpest...ik krijg m nu helemaal niet meer terug![]()
Digital Cornerquote:Op zondag 18 februari 2007 15:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hoe maak je ook al weer zo'n bewegende?
Kramer, Verheijen, Wouter Olde Heuvelquote:Op zondag 18 februari 2007 16:04 schreef Mirri het volgende:
Wie rijden er voor Nederland?
Dat wordt niksquote:Op zondag 18 februari 2007 16:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kramer, Verheijen, Wouter Olde Heuvel
Misschien zijn schaatsers dan toch niet zo slimquote:Op zondag 18 februari 2007 16:11 schreef MiLalaa het volgende:
is dat nou wel goed van Schneider een week na een hersenschudding al weer schaatsen?
Junioren rijden al veel langer ploegenachtervolgingen, dus het zou geen nadeel hoeven te zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef MiLalaa het volgende:
jong team van de Noren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |