Misschien dat het in SLC weer mooi wordtquote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef MiLalaa het volgende:
nu op naar de Team Pursuit. Op de een of andere manier boeit het me sinds de van van Svengeen fluit meer.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef MiLalaa het volgende:
nu op naar de Team Pursuit. Op de een of andere manier boeit het me sinds de van van Svengeen fluit meer.
moet je doen is gezondquote:Op zondag 18 februari 2007 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nog maar een paar weken, mensen, en dan zit het schaatsseizoen er al weer op.
Ik overweeg zelfs serieus om deze zomer te gaan wielrennen.
Maar die afstand rijdt hij niet op het WK in SLC. Of doet hij buiten mededinging mee?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij kan het beste z'n 500 verbeteren, dat schiet veel meer op.
Oja, die hebben we ook nogquote:Op zondag 18 februari 2007 15:21 schreef IJsVogel het volgende:
Wereldrecords ploegenachtervolging
Misschien recordwedstrijden in Calgary.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar die afstand rijdt hij niet op het WK in SLC. Of doet hij buiten mededinging mee?
he, een leermomentquote:Op zondag 18 februari 2007 15:27 schreef Mirri het volgende:
Ik heb mn icoon verpest...ik krijg m nu helemaal niet meer terug![]()
Digital Cornerquote:Op zondag 18 februari 2007 15:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hoe maak je ook al weer zo'n bewegende?
Kramer, Verheijen, Wouter Olde Heuvelquote:Op zondag 18 februari 2007 16:04 schreef Mirri het volgende:
Wie rijden er voor Nederland?
Dat wordt niksquote:Op zondag 18 februari 2007 16:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kramer, Verheijen, Wouter Olde Heuvel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |