Heb ik naar een ander wk gekeken vorige weekquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ah, de andere Wereldkampioen sprint
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ah, de anderetoekomstig Wereldkampioen sprint
Over twee wekenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:59 schreef komrad het volgende:
ik heb al zin in het WK allround, wanneer is dat? komend weekend of nog een weekje verder weg?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:59 schreef komrad het volgende:
ik heb al zin in het WK allround
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Fabris vs. Kramer vs. Davis vs. Hedrick
Friesinger vs. Klassen vs. Wüst vs. Sablikova
True, maar hij ligt nog wel een eind achter.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:16 schreef ultra_ivo het volgende:
Hedrick is zeker een gevaarlijke
precies! ik geloof dat hij weer behoorlijk in vorm begon te raken hoor. Ookal geef ik Davis uiteraard meer kans.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:38 schreef IJsVogel het volgende:
Weet niet hoe dat nu is maar aan het begin van het seizoen zeker, rond kerst begon hij al aardig te rijden bij de amerikaanse kampioenschappen
Tsja, 1 slag extra en Klassen had gewonnen, dat heeft niets te maken met moeheid, maar met laksheid. Je kunt toch wel een beetje je voet naar voren zetten? Friesinger wilde gewoon per se winnen, that's all.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:39 schreef Arcee het volgende:
Ze leek er wel redelijk door te zitten de laatste meters.
En de opening scheelde 0.23 deze keer. Viel idd wel mee.
Je hoort ook per se te willen winnen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef Mirri het volgende:
Tsja, 1 slag extra en Klassen had gewonnen, dat heeft niets te maken met moeheid, maar met laksheid. Je kunt toch wel een beetje je voet naar voren zetten? Friesinger wilde gewoon per se winnen, that's all.
Lange afstanden moeten nog blijken... maar 't zal vast een mooie strijd worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:45 schreef Bruce117 het volgende:
Ach ja, je weet nooit. Misschien was Friesinger wel harder gestart als het om het WK afstanden ging.
Cindy heeft iif een zeer goede kans om wereldkampioen te worden.
Ze is alweer erg goed bezig.
Ik geloof wel dat Cindy het gaat halen, maar ja dat dachten we op het EK ook van Ireen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lange afstanden moeten nog blijken... maar 't zal vast een mooie strijd worden.
Toch denk ik dat Klassen niet zo graag Friesinger wilde verslaan als andersom het geval was.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hoort ook per se te willen winnen.
Denk dat Klassen gewoon niet harder kon. Reken maar dat ze Friesinger wil verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |