Ik zie wel dat de kans groter is dat Wust van Friesinger wint als Wust laatste binnenbocht heeft.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef LedZep het volgende:
Toevallig dat die personen tot de absolute wereldtop behoren en het dus sowieso erg waarschijnlijk was dat ze zouden gaan winnen. En wie zegt dat ze hadden verloren, als ze de laatste buitenbocht hadden gehad? Deze statistiek deugt niet helemaal Mirri..
Heb je het interview van Beorn gehoord? Waarin hij de tip van Erben vertelde?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:04 schreef Mirri het volgende:
Ik zie wel dat de kans groter is dat Wust van Friesinger wint als Wust laatste binnenbocht heeft.![]()
En waarom zeggen ze dat dan altijd op tv: "Piet heeft laatste binnenbocht, dat kan zijn redding zijn, dat voelt lekkerder aan blablabla"
Dat zeggen ze echt niet voor niets hoor![]()
Uitspraken over kansberekening kan je alleen doen als alle andere omstandigheden exact gelijk zijn, en dat is bij schaatsen nooit het geval. Bovendien is Wust mentaal aan de zwakke kant en dat heeft weinig gevolgen als je de laatste binnenbocht hebt, maar is rampzalig als je de laatste buitenbocht hebt.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zie wel dat de kans groter is dat Wust van Friesinger wint als Wust laatste binnenbocht heeft.![]()
En waarom zeggen ze dat dan altijd op tv: "Piet heeft laatste binnenbocht, dat kan zijn redding zijn, dat voelt lekkerder aan blablabla"
Dat zeggen ze echt niet voor niets hoor![]()
Meer dan waar. Da's op de schaatsbanen een publiek geheim.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is dat nou echt waar, die roddel?
Chris Witty is horrible..![]()
quote:
5 en 10 k mannen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:56 schreef Mirri het volgende:
Welke wereldrecords zouden er nou gebroken worden in SLC??
Ik kreeg de vorige keer geen antwoord...![]()
Wat!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:59 schreef Wombcat het volgende:
mensen zien wel eens posts over het hoofd
Nee, die van jou sla ik altijd over.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat!
Lees jij niet alle posts door!!!
* Bruce117 gaat even nadenken over hoe je reactie dan tot stand gekomen isquote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, die van jou sla ik altijd over.
5k vrouwen gaat er sowieso aan, Sábliková gaat richting de 6.40 denk ik. 1000 vrouwen komt waarschijnlijk niet in gevaar, maar de 1500 en 3000 misschien nog wel als Wüst ervoor gaan wil.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
5 en 10 k mannen.
Misschien 5 k vrouwen.
Dan heb je het wel denk ik, volgens mij staan de records op de andere afstanden te scherp om in een na-olympisch jaar, waar de meeste toppers niet op hun topniveau zijn, gebroken te worden.
mensen zien wel eens posts over het hoofd
Ik denk/hoop dat er ook WR's op de 500 en 1000 meter worden gebroken, misschien 37.22 van Lemay, die staat al 56 jaar. Of de 1000 bij de mannen weer eens, zou wel leuk zijn natuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
5 en 10 k mannen.
Misschien 5 k vrouwen.
Nou niet overdrijven.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef Mirri het volgende:
misschien 37.22 van Lemay, die staat al 56 jaar.
Ik kan echt niet wachten tot het zover is waahhhquote:Op maandag 19 februari 2007 20:12 schreef Tholdos het volgende:
[..]
Dus ik verheug me nog wel op een behoorlijk aantal wereldrecords.![]()
idd, zou wel leuk zijn om op die afstanden weer es een paar secondengrenzen doorbroken te zien worden 34, 37, 1.07 en 1.13quote:Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat er ook WR's op de 500 en 1000 meter worden gebroken, misschien 37.22 van Lemay, die staat al 56 jaar. Of de 1000 bij de mannen weer eens, zou wel leuk zijn natuurlijk.![]()
Mooi, hebben we weer een dagje rustquote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 gaat even nadenken over hoe je reactie dan tot stand gekomen is
de 1000m van Van Velde had nooit gebroken mogen wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef Mirri het volgende:
Ik denk/hoop dat er ook WR's op de 500 en 1000 meter worden gebroken, misschien 37.22 van Lemay, die staat al 56 jaar. Of de 1000 bij de mannen weer eens, zou wel leuk zijn natuurlijk.![]()
Nou, ik denk dat Wüst aardig in de buurt was gekomen, als ze die 1.54.05 niet in Thialf maar in SLC had gereden; dat scheelt toch vaak wel 2-2,5 seconde.quote:
Al klaarquote:Op maandag 19 februari 2007 20:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mooi, hebben we weer een dagje rust
Hm, ik kan me die reactie van Van Velde na de race nog herinneren, "Over tien jaar rijdt de hele B-groep er onder"..... Dan mag er nog wel een spectaculaire ontwikkeling plaatsvinden.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
de 1000m van Van Velde had nooit gebroken mogen worden![]()
De tweede beste tijd op de 1500 is toch ook van Klassen, maar dan 1.52.nogwat? En de derde zit toch in de 1.53? Dat zijn pas gaten.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef Mirri het volgende:
Meest onwaarschijnlijk lijken mij toch de 500 m mannen: 34.30 van Kato. En ook de 1000 en 1500 m vrouwen respectievelijk 1.13.11 en 1.51.79 van Cindy Klassen.
Men heeft het natuurlijk altijd maar over die 1.51.79, maar ik denk dat 1.13.11 nog verder weg is. Als je ziet dat het 4 jaar duurde om 1.13.83 van Witty te overschrijden..zal 1.13.11 nog langer duren..
7/10 op een 1000 m is natuurlijk ook wel gigaveel...![]()
Calgary is in principe sneller dan SLC ook, natuurlijk wel de vraag of ze daar al hard wíllen rijden, zo kort voor het WK. Op de lange afstanden zulllen ze daar niet voluit gaan denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef Arcee het volgende:
Vergeet Calgary ook niet. Daar gaat over twee weken ook heul hard geschaatst worden.
We kunnen wel even gaan voorspellen waar de wereldrecords na Calgary - SLC - Calgary op staan.
Sang Hwa Lee of Jenny Wolf of Beixing Wang kunnen alledrie 2 pogingen wagenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:24 schreef snellejelle het volgende:
Het WR 500 van Catriona wordt echt niet verbroken. Ik zou echt niet weten wie dat zou moeten doen dit jaa.
Waarom is Calgary eigenlijk sneller dan SLC? SLC ligt op 1400, Calgary op 800 m.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Calgary is in principe sneller dan SLC ook, natuurlijk wel de vraag of ze daar al hard wíllen rijden, zo kort voor het WK. Op de lange afstanden zulllen ze daar niet voluit gaan denk ik.
Ow. Ik dacht dat dat andersom wasquote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom is Calgary eigenlijk sneller dan SLC? SLC ligt op 1400, Calgary op 800 m.
Ok, bij dezen mijn voorspelling:quote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef Arcee het volgende:
Vergeet Calgary ook niet. Daar gaat over twee weken ook heul hard geschaatst worden.
We kunnen wel even gaan voorspellen waar de wereldrecords na Calgary - SLC - Calgary op staan.
Calgary ligt op 1035 meter, SLC op 1423 meterquote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht dat dat andersom was
ik denk en hoop niet dat ze 't redden. Catrionaquote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sang Hwa Lee of Jenny Wolf of Beixing Wang kunnen alledrie 2 pogingen wagen![]()
t Zou me niets verbazen hoor..![]()
Laat dat record van Catriona idd maar lekker staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk en hoop niet dat ze 't redden. Catriona
Sang Hwa Lee gun ik het wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Laat dat record van Catriona idd maar lekker staan.
Liever haar dan wang.
ze doet 't maar over een jaar of vijf ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sang Hwa Lee gun ik het wel.![]()
Lachen toch, ze is 17 ofzo.![]()
Ik denk dat jij er meer mee zit dan Catriona zelfquote:Op maandag 19 februari 2007 21:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze doet 't maar over een jaar of vijf ofzo
Ik denk niet dat ze het zo heel erg leuk vindt dat je haar e-mail ades hier zomaar neer zet.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er meer mee zit dan Catriona zelf![]()
Die zet zich juist in voor het zo hard mogelijk schaatsen.
Mocht haar 37.22 gebroken worden, kun je haar condoleren door haar te mailen naar xxxxxx
Zo geheim is dat adres nou ook weer niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze het zo heel erg leuk vindt dat je haar e-mail ades hier zomaar neer zet.
ik begrijp dat je blij bent dat je 't hebt maar ahndig is anders nu...
En ik denk eigenlijk dat Catriona het wel leuk vind dat ze 'm nog heeft. Laat maar zien hoe ongelooflijk hard zij schaatste
Ik dacht dat Klassen 2 keer een 1.51 heeft geschaatst, en niemand ooit een 1.52.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De tweede beste tijd op de 1500 is toch ook van Klassen, maar dan 1.52.nogwat? En de derde zit toch in de 1.53? Dat zijn pas gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |