Ik vind die Noor in de derde rit van de 1500 meter maar rukquote:Op zondag 18 februari 2007 11:55 schreef idsme het volgende:
[..]
http://www.eisevents-erfurt.de/wc/zeit.html
en heb je de Noors-Nederlandse deelnemers al gezien in de B-groep? Frida van Megen en Fredrik van der Horstquote:Op zondag 18 februari 2007 12:24 schreef snellejelle het volgende:
Ik vind die Noor in de derde rit van de 1500 meter maar ruk
En in de laatste rit van de dames van vanmorgen zit de schaatsster met de mooiste naam van ’t peloton
[Mirri-modus]quote:Op zondag 18 februari 2007 12:31 schreef Sidekick het volgende:
Wieteke.
Hopelijk kan Smit ook nog mee naar SLC, ten koste van Groenewold ofzo.
Da's toch Odd Borgersen?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:45 schreef Bruce117 het volgende:
Brrr, die foto in de OP.
Doe er dan maar eentje van Maren
Eigenlijk niets, maar ik vind Smit en Vis veel leuker. Vis vond ik tot dit jaar ook niet echt geweldig, maar ik heb veel sympathie gekregen vanwege haar vechtlust dit seizoen.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[Mirri-modus]
Wat heb jij tegen Renate
[/Mirri-modus]
Welke statistieken vergelijk je nu in godsnaam met elkaar?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Smit is nog steeds meer dan 10 (!) seconden sneller dan de op één na snelste Nederlandse op de 5km (da's Wüst).
10 seconden op de 5km, da's toch belachelijk veel?
Heel simpel: http://home.versatel.nl/renekleef/2007f5k_NL.htmlquote:Op zondag 18 februari 2007 13:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Welke statistieken vergelijk je nu in godsnaam met elkaar?
De 5km tijd van Smit is natuurlijk briljant, maar is wel al lang geleden. De kans dat ze dat nu nog een keer kan is niet zo groot.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Smit is nog steeds meer dan 10 (!) seconden sneller dan de op één na snelste Nederlandse op de 5km (da's Wüst).
10 seconden op de 5km, da's toch belachelijk veel?
Ik dacht dat je het over tijden van dit jaar had en zo en over de huidige tijd van Smit..Snapte er dus geen hout vanquote:Op zondag 18 februari 2007 13:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heel simpel: http://home.versatel.nl/renekleef/2007f5k_NL.html
ik denk dat hij net onder de 2.00 rijdtquote:Op zondag 18 februari 2007 13:22 schreef sturky100 het volgende:
hup chad!
Rukke staat wel in een mooie traditie met Njos en nog wat van die Noren die bijna elke race onderuit gaan.quote:
En de traditie dat Herbert er wild van is.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rukke staat wel in een mooie traditie met Njos en nog wat van die Noren die bijna elke race onderuit gaan.
Inderdaad, ik ga mooi ook die site zitten F5'en.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heel fijn, dat net achterlopen op TV.
wel kouderquote:Op zondag 18 februari 2007 13:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Moet Nijenhuis niet gewoon met een hand op het ijs starten? Dat lijkt me veel ontspannender, en volgens Bart V. is het helemaal niet langzamer.
maar nu kan wennemars winnenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:29 schreef Wombcat het volgende:
Geen Wennemars-Fabris vandaag. Da's wel jammer.
ja, straks vriest je hand aan het ijs vast, en kom je niet weg bij de start. Of start je zo snel dat je hand blijft plakken en je er na 1 rondje overheen schaatstquote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:35 schreef MiLalaa het volgende:
ja, straks vriest je hand aan het ijs vast, en kom je niet weg bij de start. Of start je zo snel dat je hand blijft plakken en je er na 1 rondje overheen schaatst
1998 in Berlijn dacht ik.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja, straks vriest je hand aan het ijs vast, en kom je niet weg bij de start. Of start je zo snel dat je hand blijft plakken en je er na 1 rondje overheen schaatst
Ja, tuurlijk weet ik dat, alleen dat is al 10 miljoen keer genoemd tijdens alle races, en wat weet Herbert er weer uit te knallen tijdens de racequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |