Ik zou ook niet met nog een karakter als ikzelf willen samenwonen..... dat zou heibel worden.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
Eric zei net dat ie niet met een travestiet wilde samenwonen. Ik weet ook even niet wat ik daar van moet denken.
Eens, maar dat ergert me nietquote:Op zondag 18 februari 2007 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Hij voegt nog helemaal, maar dan ook echt helemaal, niks toe.
Elke stem TEGEN natasia is er 1. Dat voegt hij imo. toe.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Hij voegt nog helemaal, maar dan ook echt helemaal, niks toe. (Eric)
quote:
Eric zou toch een echte relnicht zijn ...... Alleen heb ik er nog nix van gezien.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Hij voegt nog helemaal, maar dan ook echt helemaal, niks toe.
Maar hij kwam er juist in om die eens goed dicht te slaan!quote:Op zondag 18 februari 2007 02:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eens, maar dat ergert me niet![]()
Ik erger me veel meer aan die grote bek van Natasja.
Dat zou ik wel een streek vinden.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:04 schreef avonne het volgende:
Erik moet echt 12 maanden blijven om zijn borg terug te krijgen. Dus hij kan niet na september zo weglopen.
Huub heeft weer opnieuw....... moeten doen.
En alleen "dat" werd veranderd.
Ik denk dat hij opnieuw het contract moest tekenen en dat de datum veranderd was.
Huub zit dan dus weer op dag 8 ipv 61
quote:Op zondag 18 februari 2007 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
Hahahaha, ze stellen zich Natasia voor als directiesecretaresse.
"Zou je dit even uit willen typen? Jaaaaa, wwwwhaaat nou ?"![]()
Misschien dat je te snel resultaat verwacht?quote:Op zondag 18 februari 2007 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Maar hij kwam er juist in om die eens goed dicht te slaan!![]()
En de enige keer dat hij een poging deed, won Natasia met gemak.
Of heb ik me gewoon te veel erop verheugd?![]()
Ik vind wel leuk dat hij aanpapt met Amanda en Natasia.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:02 schreef F04 het volgende:
Eric is saai op 't moment.
Mmmmmmmmmmm ber zelf nog niet uit hoe die gozer is ..quote:Op zondag 18 februari 2007 02:06 schreef robert2006 het volgende:
eric is gewoon een slappe relnicht en volgens mij ook niet eens te vertrouwen die waait volgens mij in gedachten ook met alle winden mee.
Behalve het met alle winden mee waaien, waar ik me nog iets bij voor kan stellen, erger ik me vooral aan de manier waarop hij de gesprekken terugmeld aan Huub, Bart en Sylvia. Hij doet dan altijd alsof hij zijn gesprekpartner (Amanda, Natasia, Brian) kompleet heeft afgetroeft, terwijl daar geen reet van klopt. Hij zit juist vreselijk te slijmen.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:06 schreef robert2006 het volgende:
eric is gewoon een slappe relnicht en volgens mij ook niet eens te vertrouwen die waait volgens mij in gedachten ook met alle winden mee.
je kunt niet met haar discuseren, daar heb je inhoud voor nodig.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Geef mij een manier om bij natasia een "discussie" te "winnen" ?
Ze overschreeuwd alles met JE MOET NIET ALLES HERHALEN, JIJ BENT ZO DOM enz., daar valt gewoon niet mee te praten.
Precies, ze moeten er eigenlijk elke minuut van de dag bovenop zitten, Huub en Erik, het zou fijn zijn als Bart daar ook aan zou meedoen. Dan krijg je Brian aan het wankelen. Ik begrijp niet dat Bart daar niet actiever aan meedoet (ipv zo passief achter Natasja haar rug om), want hij heeft niets te verliezen. gaat er niemand uit dan hijzelf. Ik zou zeggen: ga nog ff los dan.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind wel leuk dat hij aanpapt met Amanda en Natasia.
Op die manier komen daar eens wat andere gesprekken uit, en het levert informatie op voor de BESH groep.
Ik denk dat het Erics "schuld" is dat Amanda zich nu schuldig voelt tegenover Rogier.
(Dat vind ik persoonlijk wel humor)
Daarnaast zei hij iets interessants over Natasia "na een clash heeft ze tijd nodig om weer bij te komen. Misschien moeten we haar die tijd niet meer geven"
Kijk zulke info is toch goud waard?
Dat is Bart z'n ding niet. Je moet dat natuurlijk wel in je hebben, hè?quote:Op zondag 18 februari 2007 02:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, ze moeten er eigenlijk elke minuut van de dag bovenop zitten, Huub en Erik, het zou fijn zijn als Bart daar ook aan zou meedoen. Dan krijg je Brian aan het wankelen. Ik begrijp niet dat Bart daar niet actiever aan meedoet (ipv zo passief achter Natasja haar rug om), want hij heeft niets te verliezen. gaat er niemand uit dan hijzelf. Ik zou zeggen: ga nog ff los dan.
Hij wordt wel kompleet ongeloofwaardig als hij het niet doet.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:13 schreef robert2006 het volgende:
bart bluft volgens mij, ik moet nog zien of hij zelf eruit gaat als niemand anders gaat
Ik kan het me nauwelijks voorstellen iigquote:Op zondag 18 februari 2007 02:13 schreef robert2006 het volgende:
bart bluft volgens mij, ik moet nog zien of hij zelf eruit gaat als niemand anders gaat
Zooo jammer!quote:Op zondag 18 februari 2007 02:12 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is Bart z'n ding niet. Je moet dat natuurlijk wel in je hebben, hè?
Dat klopt. Wat moet je er mee? Snap dat Brian en Amanda dan maar een vriendschap aangaan, dat is makkelijker. Of ze zijn gewoon dom, dat is waarschijnlijkerquote:Op zondag 18 februari 2007 02:11 schreef DainBramage het volgende:
[..]
je kunt niet met haar discuseren, daar heb je inhoud voor nodig.
edit: ik bedoel haar inhoud, voordat ik commentaar krijg![]()
Maar wel een dure als hij echt opnieuw heeft moeten tekenen waarmee hij dan nu 6 dagen in de kooi zit.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik kreeg een officiele waarschuwing, een alcohol verbod en een alcohol verbod. En weet je wat je dan krijgt ? Een week vakantie"
2 dezelfde polen zouden elkaar af moeten stoten. Waarschijnlijk denk Brian: 'Heey, Stoten'quote:Op zondag 18 februari 2007 02:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat moet je er mee? Snap dat Brian en Amanda dan maar een vriendschap aangaan, dat is makkelijker. Of ze zijn gewoon dom, dat is waarschijnlijker
Hij heeft beslist opnieuw moeten tekenen - het oude contract was immers schriftelijk ontbonden bij zijn sanctie. Maar dat nieuwe tekenen wil niet per definitie zeggen dat de teller weer op nul start.......quote:Op zondag 18 februari 2007 02:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar wel een dure als hij echt opnieuw heeft moeten tekenen waarmee hij dan nu 6 dagen in de kooi zit.
Het verhaal ging iets verder.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:12 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is Bart z'n ding niet. Je moet dat natuurlijk wel in je hebben, hè?
Dat hoop ik maar.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heeft beslist opnieuw moeten tekenen - het oude contract was immers schriftelijk ontbonden bij zijn sanctie. Maar dat nieuwe tekenen wil niet per definitie zeggen dat de teller weer op nul start.......
Alleen simpele mensen valt dit opquote:Op zondag 18 februari 2007 02:15 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Valt het jullie ook op dat DGK gewoon uit de Hollanders V.S de allochtonen bestaat, net zoals in het echte leven?
Dat zou kunnen werken, ja.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Het verhaal ging iets verder.
Als Eric en Huub Natasia voortdurend op de huid zit, zal ze voortdurend steun zoeken bij Brian. Of haar stress afreageren op Brian.
Bart kan dus aan die kant, bij Brian, dan het idee voeden dat Natasia slecht is voor zijn rust in de trant van "stem haar eruit, en je hebt geen gezeik meer aan je kop"
Geen idee wat een bongetje is, vertel!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief
Je weet wat een Bongetje is he?
OT: Film zal niet lang meer duren denk ik
ik meende daarnet begrepen te hebben dat hij woensdagavond zijn 24 uur aanvraagt om dan donderdagavond te vertrekken.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:13 schreef robert2006 het volgende:
Offtopic maar dat is een:quote:Op zondag 18 februari 2007 02:20 schreef bac_hus het volgende:
[..]
Geen idee wat een bongetje is, vertel!
het contract was toch onterecht ontbonden? Dan loopt het 1ste gewoon door lijkt mij!quote:Op zondag 18 februari 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heeft beslist opnieuw moeten tekenen - het oude contract was immers schriftelijk ontbonden bij zijn sanctie. Maar dat nieuwe tekenen wil niet per definitie zeggen dat de teller weer op nul start.......
quote:Op zondag 18 februari 2007 02:19 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Alleen simpele mensen valt dit op![]()
wel als dat jouw echte leven is heb ik echt medelijden met jequote:Op zondag 18 februari 2007 02:15 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Valt het jullie ook op dat DGK gewoon uit de Hollanders V.S de allochtonen bestaat, net zoals in het echte leven?
Inderdaad, als ik een week op vakantie ga hoef ik ook niet opnieuw te tekenen...quote:Op zondag 18 februari 2007 02:22 schreef it_was_me het volgende:
[..]
het contract was toch onterecht ontbonden? Dan loopt het 1ste gewoon door lijkt mij!
Ik ga hier geen discussie over segregatie voeren maar het is wel een feit. Dit zie je ook terug in DGK.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:23 schreef gomi het volgende:
[..]
wel als dat jouw echte leven is heb ik echt medelijden met je
Je ziet het pijltje nog vliegen vlak bij de deurquote:Op zondag 18 februari 2007 02:26 schreef DainBramage het volgende:
Doet Bart een pose die hij van Eric heeft geleerd ?
Wil jij beweren dat we in het dagelijks leven prima met elkaar samen kunnen leven?quote:Op zondag 18 februari 2007 02:23 schreef gomi het volgende:
[..]
wel als dat jouw echte leven is heb ik echt medelijden met je
die discussie wil ik best voeren en dan wil ik nog wel zien of dat een feit is.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:26 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ik ga hier geen discussie over segregatie voeren maar het is wel een feit. Dit zie je ook terug in DGK.
Ik zie er ook wel wat van terug om mij heen.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:26 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ik ga hier geen discussie over segregatie voeren maar het is wel een feit. Dit zie je ook terug in DGK.
jaquote:Op zondag 18 februari 2007 02:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat we in het dagelijks leven prima met elkaar samen kunnen leven?
Die discussie mag best gevoerd worden, maar niet hier!quote:Op zondag 18 februari 2007 02:29 schreef gomi het volgende:
[..]
die discussie wil ik best voeren en dan wil ik nog wel zien of dat een feit is.
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 februari 2007 02:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel wat van terug om mij heen.
(maar goed, ik ga nu echt naar bed)
iets terug zien in je eigen omgeveing is geen beeld van t land, maar slechts een beeld van de eigen leefomgeving. daar kun je nooit een algemene stelling over een situatie in een geheel land mee onderbouwenquote:Op zondag 18 februari 2007 02:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel wat van terug om mij heen.
(maar goed, ik ga nu echt naar bed)
k, sorry. zal mijn mond er verder over houden.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
Die discussie mag best gevoerd worden, maar niet hier!
In het POL-forum is daar ruimte genoeg voor.
Thxquote:Op zondag 18 februari 2007 02:33 schreef gomi het volgende:
[..]
k, sorry. zal mijn mond er verder over houden.
Amoebe allochtoon?quote:Op zondag 18 februari 2007 02:35 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Brian, nathasia en Amoebe (allochtonen) vormen een groep en de rest (Hollanders) ook.
Toeval? ik dacht het niet. Het geeft exact weer hoe we in de samenleving ook "samenleven":
Ik denk niet dat in het geval van zulke kleine groepen (gecast om hun verschillen voor betere tv) je echt een uitspraak kan doen over de samenleving in het geheel (in het echt zijn donkere mensen natuurlijk niet zo achterlijk en achterbaks als in dgk).quote:Op zondag 18 februari 2007 02:35 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Brian, nathasia en Amoebe (allochtonen) vormen een groep en de rest (Hollanders) ook.
Toeval? ik dacht het niet. Het geeft exact weer hoe we in de samenleving ook "samenleven":
Dat mag. Maar laatste keer, niet hier!quote:Op zondag 18 februari 2007 02:39 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Day, is het goed als hier een dezer dagen een apart topic over geopend wordt? vind het wel een aparte discussie m.b.t de gouden kooi.
Wat hebben die dan over Lesley gezegd? Heb het zowel Huub als Eric tegen Bart horen zeggen, maar heb dat gemist, geloof ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo heee, Bart moest eens weten wat BaN over Lesley heeft gezegd!
Zaterdag is toch de trieste dag dat natasia haar fucking verjaardag mag vieren? Drank genoeg dacht ik zo.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub miste de hint van Bart helemaal. Tot 3x toe begreep hij niet waarom Bart het advies gaf voor zaterdag een fles wodka moet gaan verstoppen. Pas als Bart hem heel direct waarschuwd voor Brian dringt het door.
Ben benieuwd of de oud-bewoners er dan zullen zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zaterdag is toch de trieste dag dat natasia haar fucking verjaardag mag vieren? Drank genoeg dacht ik zo.
Ik had begrepen van niet, maar correct me if im wrongquote:Op zondag 18 februari 2007 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de oud-bewoners er dan zullen zijn.
Dat Brian Lesley maar eens moest palen dan kreeg ze tenminste een goede beurt, iets in die strekking.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Wat hebben die dan over Lesley gezegd? Heb het zowel Huub als Eric tegen Bart horen zeggen, maar heb dat gemist, geloof ik.
Die verjaardag gaat niet door. Dan is Natasia er al uit gestemd .....quote:Op zondag 18 februari 2007 02:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zaterdag is toch de trieste dag dat natasia haar fucking verjaardag mag vieren? Drank genoeg dacht ik zo.
hij wacht op het moment dat natasia tegen hem begintquote:Op zondag 18 februari 2007 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Maar hij kwam er juist in om die eens goed dicht te slaan!![]()
En de enige keer dat hij een poging deed, won Natasia met gemak.
Of heb ik me gewoon te veel erop verheugd?![]()
Natasia zei een paar keer dat Brian Lesley maar eens moest neuken want dan kreeg ze tenminste een keer een echte beurt.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Wat hebben die dan over Lesley gezegd? Heb het zowel Huub als Eric tegen Bart horen zeggen, maar heb dat gemist, geloof ik.
Ik neem aan dat Natasia daarmee kwam?quote:Op zondag 18 februari 2007 02:49 schreef KimiK het volgende:
[..]
Dat Brian Lesley maar eens moest palen dan kreeg ze tenminste een goede beurt, iets in die strekking.
Natasia heeft heel nadrukkelijk gezegd dat ze die oud-bewoners NIET erbij wil hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de oud-bewoners er dan zullen zijn.
Van Natasia mogen ze niet op haar verjaardag komen, maar ik hoop dat dat de redactie anders beslistquote:Op zondag 18 februari 2007 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had begrepen van niet, maar correct me if im wrong
surprise party heet datquote:Op zondag 18 februari 2007 02:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Van Natasia mogen ze niet op haar verjaardag komen, maar ik hoop dat dat de redactie anders beslist![]()
Dat wordt het 1 grote scheld- en vechtshow!quote:Op zondag 18 februari 2007 02:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Van Natasia mogen ze niet op haar verjaardag komen, maar ik hoop dat dat de redactie anders beslist![]()
Geeft ook te denken waarom Natasia ze er niet bij wil hebben. Vooral geen negatief nieuws vanaf buiten.quote:
Grolschquote:
Dat ik het nog vraag, hè?quote:
Is de DGK_redactie nog wakker? Ik zou het antwoord hier wel op willen weten.......quote:Op zondag 18 februari 2007 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Dat wordt het 1 grote scheld- en vechtshow!![]()
ik weet niet meer precies waarover het ging ...was een gesprek tussen amanda ..brian en natasia ....quote:Op zondag 18 februari 2007 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Die is absent op dit momentquote:Op zondag 18 februari 2007 02:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is de DGK_redactie nog wakker? Ik zou het antwoord hier wel op willen weten.......![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die verjaardag gaat niet door. Dan is Natasia er al uit gestemd .....
Maar Huub volgt het advies wel heeeeeeeeel snel op
[afbeelding]
Geen idee, heb het gisteren alleen hier gelezen een keer of 10 achter elkaar dus ga ervan uit dat het waar is. Kan me daarbij wel voorstellen dat Braindead geniepig heeft zitten lachen.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ik het nog vraag, hè?![]()
En Brian's reactie was?
Thx!quote:Op zondag 18 februari 2007 02:57 schreef KimiK het volgende:
[..]
Geen idee, heb het gisteren alleen hier gelezen een keer of 10 achter elkaar dus ga ervan uit dat het waar is. Kan me daarbij wel voorstellen dat Braindead geniepig heeft zitten lachen.
Ik heb ze heel de dag al niet kunnen bespeuren BTW. Er is ruzie of niet? Of lopen ze ons gewoon te FOKKEN?quote:
Ruzie is een zwaar woord (als je de redactie bedoeld tegenover de FOK!kers) maar ze lassen wel vaker een pauze in, zoals nuquote:Op zondag 18 februari 2007 02:59 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb ze heel de dag al niet kunnen bespeuren BTW. Er is ruzie of niet? Of lopen ze ons gewoon te FOKKEN?![]()
ik hoop dat ze idd de stuipen krijgt! Mag zomaar van mij. Graag zelfs! Dat is pas TV maken!quote:Op zondag 18 februari 2007 02:59 schreef mootie het volgende:
natasja krijgt een stuip als ze weet dat iedereen met zn lepeltje in het ijs zit ^_^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, flauwe modus.....:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
Dus lopen ze ons te FOKKEN... Of nietquote:Op zondag 18 februari 2007 03:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ruzie is een zwaar woord (als je de redactie bedoeld tegenover de FOK!kers) maar ze lassen wel vaker een pauze in, zoals nu
Neehoor, ze lassen zoals ik net zei gewoon een pauze inquote:Op zondag 18 februari 2007 03:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dus lopen ze ons te FOKKEN... Of niet![]()
Leuk verhaal. En Huub pakt weer zo'n TV-momentje - Sommige redacteuren kunnen wel een hekel aan hem hebben, maar Huub neemt ze ook echt alle wind uit de zeilen.quote:
Dus als ik nu zeg: Wat flauw!!! dan duurt de pauze langer? (Ik zeg het niet hoor maar ik bedoel alleen maar...Stel dat)quote:Op zondag 18 februari 2007 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor, ze lassen zoals ik net zei gewoon een pauze in(tenminste daar ga ik vanuit)
Het werkresultaat van Nattetas als directiesecretaresse:quote:Op zondag 18 februari 2007 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
Hahahaha, ze stellen zich Natasia voor als directiesecretaresse.
"Zou je dit even uit willen typen? Jaaaaa, wwwwhaaat nou ?"![]()
Nee zal niet direct invloed hebben, ze doen soms alsof (als ze grof beledigd worden) maar kan me niet voorstellen dat ze daarom FOK! definitief verlatenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dus als ik nu zeg: Wat flauw!!! dan duurt de pauze langer? (Ik zeg het niet hoor maar ik bedoel alleen maar...Stel dat)
quote:Op zondag 18 februari 2007 03:07 schreef somewat_incredible het volgende:
[..]
Het werkresultaat van Nattetas als directiesecretaresse:
[afbeelding]
Ik heb geen kritiek noch complimenten voor ze. Ik hoop alleen dat ze oprechte dingen vertellen. De waarheid! Toch vind ik het leuk als ze reageren op onze comments! En ik vind het jammer dat ze niet reageren. Niet iedereen over 1 kam scheren graag DGK_redactie, pleazzzzzzzzzzzzzzzquote:Op zondag 18 februari 2007 03:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee zal niet direct invloed hebben, ze doen soms alsof (als ze grof beledigd worden) maar kan me niet voorstellen dat ze daarom FOK! definitief verlatenDus m.a.w. je kan (mits binnen de policy op FOK!) gewoon kritiek geven of complimentjes wat je wilt
Natuurlijk wil Natasia ze er niet bijhebben, degenen die weg zijn die weten toch wat voor achterbaks kreng het is..... beetje lief doen in hun gezicht en achteraf de meest ranzige opmerkingen over ze maken, of, in het geval van Angelique: een drama van haar vertrek maken en zodra ze de deur uit is al nergens meer last van hebben?quote:Op zondag 18 februari 2007 02:53 schreef Kaleddis het volgende:
Geeft ook te denken waarom Natasia ze er niet bij wil hebben. Vooral geen negatief nieuws vanaf buiten.
Ze zitten meestal in het midden, het is niet altijd concreet maar geven soms wat hints als er bijvoorbeeld iets staat te gebeurenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb geen kritiek noch complimenten voor ze. Ik hoop alleen dat ze oprechte dingen vertellen. De waarheid! Toch vind ik het leuk als ze reageren op onze comments! En ik vind het jammer dat ze niet reageren. Niet iedereen over 1 kam scheren graag DGK_redactie, pleazzzzzzzzzzzzzzzGsus, wat een slijmerd ben ik zeg, gatver
![]()
EDIT: foutpostquote:Op zondag 18 februari 2007 03:15 schreef Tomsky het volgende:
Jij komt hier helemaal niet om beren te jagen!
Dat vind ik dus ook ja! Ik vind het erg leuk dat ze zo af en toe comments geven. Toch een aanvulling naar mijn mening.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zitten meestal in het midden, het is niet altijd concreet maar geven soms wat hints als er bijvoorbeeld iets staat te gebeurenJe kan niet echt zeggen dat het een waardevolle "aanvulling" is maar dat de redactie meepost is op zichzelf al heel bijzonder
misschIen ook leuk om het even neer te typenquote:
Tuurlijk! Beter iets dan niets....quote:Op zondag 18 februari 2007 03:17 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook ja! Ik vind het erg leuk dat ze zo af en toe comments geven. Toch een aanvulling naar mijn mening.![]()
Ja, maar in dit geval ging het om uitschelden. Dat vind ik ook een beetje laf hoor. Schelden doet geen pijn maar het is zo zinloos...quote:Op zondag 18 februari 2007 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Beter iets dan niets....
Maar sommige users vragen teveel aan de redactie en verwachten er ook (te) veel van, dat is dan wel jammer en op een gegeven moment kan dat mogelijk resulteren in een redactie die niet meer wil posten, dus voorzichtigheid is toch wel het credo
Goed voorstel, je mag ze gewoon in deze COS zettenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:17 schreef snetje het volgende:
[..]
misschIen ook leuk om het even neer te typen
dan weten de streamers van morgen ook welk verhaal van huub .....![]()
Een foto mag je verscheuren zonder dat je gearresteerd wordt?quote:Op zondag 18 februari 2007 03:18 schreef Tomsky het volgende:
Wat is het verschil tussen B A N en een foto...
Exact!quote:Op zondag 18 februari 2007 03:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Een foto mag je verscheuren zonder dat je gearresteerd wordt?![]()
Was ook erg laag (al begrijp ik het wel enigzins dat een aantal users helemaal over de zeik waren) maargoed, ik vind zelf dat je de redactie toch met enigzins respect moet benaderen, ongeacht de situatie...het is soms moeilijk en zeker als de "heat on" is maar probeer gewoon rustig te blijven en ervanuit te gaan dat hun beslissingen niet zomaar is (zoals met Sylvia dat haar activiteiten gestaakt worden etc.)quote:Op zondag 18 februari 2007 03:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, maar in dit geval ging het om uitschelden. Dat vind ik ook een beetje laf hoor. Schelden doet geen pijn maar het is zo zinloos...
Slaap lekker BSOLquote:Op zondag 18 februari 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog veel plezier met de moppen van het viertal, ik ga slapen![]()
Daar ben ik het dus ook mee eens. Ze is een topwijf maar het is wel lekker makkelijk voor haar....lekker rustig, relaxed en zo kom ik mijn tijd wel door...Als je je in de programma makers' hoofd zou bevinden dan zou ik ook zeggen: HELLOHO! kom ff tot leven! Kom op!quote:Op zondag 18 februari 2007 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was ook erg laag (al begrijp ik het wel enigzins dat een aantal users helemaal over de zeik waren) maargoed, ik vind zelf dat je de redactie toch met enigzins respect moet benaderen, ongeacht de situatie...het is soms moeilijk en zeker als de "heat on" is maar probeer gewoon rustig te blijven en ervanuit te gaan dat hun beslissingen niet zomaar is (zoals met Sylvia dat haar activiteiten gestaakt worden etc.)
I totally agree with youquote:Op zondag 18 februari 2007 03:29 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus ook mee eens. Ze is een topwijf maar het is wel lekker makkelijk voor haar....lekker rustig, relaxed en zo kom ik mijn tijd wel door...Als je je in de programma makers' hoofd zou bevinden dan zou ik ook zeggen: HELLOHO! kom ff tot leven! Kom op!
Geen dank hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 03:32 schreef STAP01 het volgende:
[quote]Op zondag 18 februari 2007 03:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I totally agree with you
[/quote
POR FIN! Eindelijk iemand die het snapt!Waarschijnlijk meerderen maar die slapen waarschijnlijk al....HUUB HOUD JE BEK! ]
Wat mij vooral tegenstond was het gemak waarmee sommigge users aannemen dat beslissingen die genomen worden door de redactie ook genomen worden door die paar leden van de redactie die hier posten.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
Was ook erg laag (al begrijp ik het wel enigzins dat een aantal users helemaal over de zeik waren) maargoed, ik vind zelf dat je de redactie toch met enigzins respect moet benaderen, ongeacht de situatie...het is soms moeilijk en zeker als de "heat on" is maar probeer gewoon rustig te blijven en ervanuit te gaan dat hun beslissingen niet zomaar is (zoals met Sylvia dat haar activiteiten gestaakt worden etc.)
Ja blijft altijd jammer dat een paar het voor de rest verpestenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij vooral tegenstond was het gemak waarmee sommigge users aannemen dat beslissingen die genomen worden door de redactie ook genomen worden door die paar leden van de redactie die hier posten.
Het toewensen van een ernstige ziekte was daar bovenop ook gewoon heel kinderachtig.
Dankzij tipschquote:Op zondag 18 februari 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij vooral tegenstond was het gemak waarmee sommigge users aannemen dat beslissingen die genomen worden door de redactie ook genomen worden door die paar leden van de redactie die hier posten.
Het toewensen van een ernstige ziekte was daar bovenop ook gewoon heel kinderachtig.
Dus we moeten zo reageren tegen DGK R. zoals Sylvia het doet?quote:Op zondag 18 februari 2007 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat, maar blijf netjes en beleefd tegen hun, ookal zijn ze soms erg vaag, het is al HEEL BIJZONDER dat ze meeposten, laat dat ook blijken en benader ze ten ALLE tijde met respect, hoe moeilijk dat soms ook is gezien de situatiequote:Op zondag 18 februari 2007 03:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dus we moeten zo reageren tegen DGK R. zoals Sylvia het doet?
Goh, dat is saai
Ik snap wel dat we de 1 of 2 DGK R niet alle shit moeten voorschotelen hoor maar ze halen zelf ook wel eens het bloed onder de nagels vandaan met vage opmerkingen, reageer dan niet.
Lijkt me niet, alleen erge ziektes toewensen vind ik het andere uiterstequote:Op zondag 18 februari 2007 03:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dus we moeten zo reageren tegen DGK R. zoals Sylvia het doet?
Goh, dat is saai
Ik snap wel dat we de 1 of 2 DGK R niet alle shit moeten voorschotelen hoor maar ze halen zelf ook wel eens het bloed onder de nagels vandaan met vage opmerkingen, reageer dan niet.
Gelukkig is de vrijheid van meningsuiting in NL belangrijk!quote:Op zondag 18 februari 2007 03:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen dank hoorEnne..ja er zijn al veel users te
al heb ik een donkerbruin vermoeden (hoe zou dat nou komen!) dat het meerendeel het er NIET mee eens is
Behandel ze iig gewoon als een andere user van FOK!quote:Op zondag 18 februari 2007 03:40 schreef BONG4002 het volgende:
Tuurlijk snap ik dat, maar blijf netjes en beleefd tegen hun, ookal zijn ze soms erg vaag, het is al HEEL BIJZONDER dat ze meeposten, laat dat ook blijken en benader ze ten ALLE tijde met respect, hoe moeilijk dat soms ook is gezien de situatie
Precies, maar hun zijn in deze meer bijzonder omdat ze één van de redactieleden zijn, en weegt het imho zwaarder dan een willekeurige user op FOK! in dit gevalquote:Op zondag 18 februari 2007 03:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behandel ze iig gewoon als een andere user van FOK!
Zij zitten ook niet tegen 1 persoon te zieken en zuigen, dus ik zou niet weten waarom dat tegen hen wel moet gebeuren.
Al zal prins W-A mee posten, zodra die gaat liegen ga je er tegen in.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat, maar blijf netjes en beleefd tegen hun, ookal zijn ze soms erg vaag, het is al HEEL BIJZONDER dat ze meeposten, laat dat ook blijken en benader ze ten ALLE tijde met respect, hoe moeilijk dat soms ook is gezien de situatie
medebewoners ombrengenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:44 schreef KimiK het volgende:
Wat zijn ze nou van plan met spiritus of after shave???
Tuurlijk snap ik dat je er tegen ingaat, zoals je zegt al zou "W-A" meeposten, maar idd ziektes toewensen of whatever is goedkoop en ordinair, snap trouwens niet dat die bewuste post (van tipsch) is geëdit, want dat zou wel zo gepast zijn maargoedquote:Op zondag 18 februari 2007 03:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Al zal prins W-A mee posten, zodra die gaat liegen ga je er tegen in.
Heb er zelf niet mee gedaan om DGK R weg te krijgen met tegenvragen of enge ziektes. Gelukkig niet, je weet dat er gewoon een persoon achter de PC zit die er toevallig werkt.
Eerlijk is eerlijk, ik ga er niet tegenin omdat ik ze niet kwijt wil als poster
Hoe komen we er toch tegenwoordig bij dat "vrijheid van meningsuiting" ook betekent dat je alles maar moet kunnen zeggen??quote:Op zondag 18 februari 2007 03:42 schreef STAP01 het volgende:
Gelukkig is de vrijheid van meningsuiting in NL belangrijk!
Hoewel ik deze wet (nr. 1 van de grondwet: Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
ook erg belangrijk vind is het wel tegenstrijdig met de vrijheid van meningsuiting!
Nee, ze willen Brian zover krijgen dat hij alle alcohol gaat verstoppen zodra Huub weer mag drinken. Huub heeft dan van tevoren al het een en ander verstopt en gaat dan gewoon strontlazarus worden door uit een van te voren gevult flesje aftershave te drinken.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:51 schreef n1ek het volgende:
plan is om de drank te verstoppen zodra Huub weer mag drinken en hij dan para tegen brodder Brian wordt? oid
Voor deze site wordt me dit te poliek, sorry. Ik vind echt dat Vrijheid voor meningsuiting BOVENAAN in de grondwet zou moeten staan!quote:Op zondag 18 februari 2007 03:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe komen we er toch tegenwoordig bij dat "vrijheid van meningsuiting" ook betekent dat je alles maar moet kunnen zeggen??
We wonen niet in de VS waar dat het eerste artikel van de grondwet is, maar waar ze ook amper wetten tegen discriminatie hebben, waar Neo-Nazi's ongegeneerd kunnen roepen dat zwarten, moslims en joden minderwaardig volk zijn. Waar de KKK nog steeds bestaat en ook bestaansrecht heeft.
De vrijheid van meningsuiting is in Nederland minder belangrijk dan het eerste artikel van de grondwet, en daarom zijn mensen in Nederland gelijker dan in een land waar ze de vrijheid van meningsuiting belangrijker vinden dan het voorkomen van discriminatie.
of om gewoon chaos te creeëren door wanhopig naar alles waar alcohol in zit te grijpenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, ze willen Brian zover krijgen dat hij alle alcohol gaat verstoppen zodra Huub weer mag drinken. Huub heeft dan van tevoren al het een en ander verstopt en gaat dan gewoon strontlazarus worden door uit een van te voren gevult flesje aftershave te drinken.
Maar dan wel zolang het on topic is.....quote:Op zondag 18 februari 2007 03:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Voor deze site wordt me dit te poliek, sorry. Ik vind echt dat Vrijheid voor meningsuiting BOVENAAN in de grondwet zou moeten staan!
En men kan zeggen wat men denkt, ALLES!, GRAAG! Dan weet je tenminste hoe ´men´over je denkt!
Dan zul je naar de VS moeten verhuizen, want wetgeving tegen discriminatie is hier nou eenmaal hoger.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:54 schreef STAP01 het volgende:
Voor deze site wordt me dit te poliek, sorry. Ik vind echt dat Vrijheid voor meningsuiting BOVENAAN in de grondwet zou moeten staan!
En men kan zeggen wat men denkt, ALLES!, GRAAG! Dan weet je tenminste hoe ´men´over je denkt!
Bart gaat tegen Brian zeggen dat hij alle alcohol moet verstoppen op de dag dat Huub weer mag drinken.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:56 schreef somewat_incredible het volgende:
Waarover hebben ze het nu?
Geluid doet het niet bij mij.
Als ik de mogelijkheid zou hebben dan zou ik meteen naar de US verhuizen. Helaas is dit niet het geval... Dit gaat niet over de wetgeving waar we het over hadden trouwens. Maar goed, ik ga er verder maar niet op in.....quote:Op zondag 18 februari 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zul je naar de VS moeten verhuizen, want wetgeving tegen discriminatie is hier nou eenmaal hoger.
Thnx.quote:Op zondag 18 februari 2007 04:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bart gaat tegen Brian zeggen dat hij alle alcohol moet verstoppen op de dag dat Huub weer mag drinken.
Huub wordt dat zogenaamd zo para dat hij bv. een fles glassex pakt en dat helemaal leeg drinkt. Natuurlijk is die fles gevuld met een drankje. Daarna raken de anderen in "paniek"
OJa, het heeft voor de rest geen doel, alleen dat Brian dan wat te gniffelen heeftGewoon een geintje
Oh ja?quote:Op zondag 18 februari 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
Dan zul je naar de VS moeten verhuizen, want wetgeving tegen discriminatie is hier nou eenmaal hoger.
Het is jouw goed recht om dit te zeggen. PS, vergeet niet 'fucking lui"quote:Op zondag 18 februari 2007 04:22 schreef somewat_incredible het volgende:
[..]
Oh ja?
Let maar op: negers beschouw ik als inferieure untermensch (meerdere malen bewezen), die door hun egoïstische kinderachtigheid volop zitten profiteren van het Westerse niveau van welvaart.
Hoeft niet zo moeilijk te zijn om dat te zeggen, wel?
Huub: Ik ben geil.quote:Op zondag 18 februari 2007 04:36 schreef snetje het volgende:
zie daar !! een leuk fluister moment tussen huub en sil !!
denk wel dat hier een flink aantal racisten op het forum zitten, die nu allemaal uit de kast komenquote:Op zondag 18 februari 2007 08:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat doen al die racisten hier opeens? Is het Stormfront niet meer bereikbaar?
Ik zie de jarige job in de keuken rondlopen.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:21 schreef SIRA het volgende:
er is nog niemand wakker dus er gebeurd nog weinig op de streams,
zal wel weer zo zijn tot een uurtje of 1
Wie is er jarig dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 10:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie de jarige job in de keuken rondlopen.
-edit- 10.29 maar ze ligt ook alweer in bed
volgens mij Natasia?quote:
Volgens mij volgend weekend pas toch? Ze zeiden toch 11 dagen na Valentijn? Dat was volgens mij waarom ze dat diner niet kreeg.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht Natasja maar misschien is het niet vandaag maar viert ze het alleen vandaag.
Ze wil het 25 om 24.00 uur vieren en 26 voor haar kinderen en wilgo, dus nog even wachtenquote:Op zondag 18 februari 2007 10:39 schreef Marrije het volgende:
Ik zie net op Wikipedia dat 26 februari haar verjaardag is. Dan is ze vandaag dus geen jarige job maar het feestvarken.
Ok, beterquote:Op zondag 18 februari 2007 10:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze wil het 25 om 24.00 uur vieren en 26 voor haar kinderen en wilgo, dus nog even wachten
Natasia is pas 26 feb jarig en ze viert het de 25 ste.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht Natasja maar misschien is het niet vandaag maar viert ze het alleen vandaag.
Ook goedemorgen!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
Morning all, ff bijgelezen, wat doet de KKK hier ineens op het forum
![]()
Hoeveel kratjes zijn er nog?quote:Op zondag 18 februari 2007 11:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ook goedemorgen!![]()
![]()
De KKK heb ik meegenomen, die waren blijven hangen op het verkeerde feestje vannacht, sorryZe gaan vast zo weer weg als het bier op is.
Vraagt er net een: "Is er nog sjips?"quote:
Heel gewoon. Als ze uitgeschreeuwd is heel rustig je bestelling doen:quote:Op zondag 18 februari 2007 02:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Geef mij een manier om bij natasia een "discussie" te "winnen" ?
Ze overschreeuwd alles met JE MOET NIET ALLES HERHALEN, JIJ BENT ZO DOM enz., daar valt gewoon niet mee te praten.
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:30 schreef NS het volgende:
[..]
Heel gewoon. Als ze uitgeschreeuwd is heel rustig je bestelling doen:
1 stuk kalbeljauw
2 lekkerbekkies
4 haringen met uitjes
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:30 schreef NS het volgende:
[..]
Heel gewoon. Als ze uitgeschreeuwd is heel rustig je bestelling doen:
1 stuk kalbeljauw
2 lekkerbekkies
4 haringen met uitjes
over gezichten gesproken d.e.b, probeer net jouw ponem te googlen voor m'n vriendin (tis alweer zolang geleden hè) maar wat ik ook intik ik kom steeds op http://lekkeremannenjongensaangezicht.punt.nlquote:Op zondag 18 februari 2007 11:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vraagt er net een: "Is er nog sjips?"
Zeg ik: "Ja WAT NOUUUUU!!!???"
Had je z'n gezicht moeten zien!!!![]()
Beter zoekenquote:Op zondag 18 februari 2007 11:38 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
over gezichten gesproken d.e.b, probeer net jouw ponem te googlen voor m'n vriendin (tis alweer zolang geleden hè) maar wat ik ook intik ik kom steeds op http://lekkeremannenjongensaangezicht.punt.nl
terecht, enige site waar je op voorkomt, HOESO DAN?
Hmm, die site had ik nog nooit gevonden. Wat tik jij dan in op google???quote:Op zondag 18 februari 2007 11:38 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
over gezichten gesproken d.e.b, probeer net jouw ponem te googlen voor m'n vriendin (tis alweer zolang geleden hè) maar wat ik ook intik ik kom steeds op http://lekkeremannenjongensaangezicht.punt.nl
terecht, enige site waar je op voorkomt, HOESO DAN?
Dan vrees ik dat de BANgroep het eerst wakker is, alles maar op MUTE dan.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:56 schreef Carlaa het volgende:
Bart. Huub Sylvia en Eric zijn tot diep in de nacht bezig geweest, voorlopig zal hte nog wel stil zijn in het huis
OT: niemand.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm, die site had ik nog nooit gevonden. Wat tik jij dan in op google???
ot: wie zijn er wakker?
Natasia heeft ons beloofd tot 14.00 op haar bed te blijven liggenquote:Op zondag 18 februari 2007 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat de BANgroep het eerst wakker is, alles maar op MUTE dan.
offtopic en beetje flauw, maar ik probeerde 2x via google afbeeldingen en 2x zelfde sitequote:Op zondag 18 februari 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: niemand.
Offtopic: Ik denk Bart Boos.![]()
Het is nog vroegquote:Op zondag 18 februari 2007 12:03 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
offtopic en beetje flauw, maar ik probeerde 2x via google afbeeldingen en 2x zelfde site.
We blijven hopen.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:05 schreef Donja7 het volgende:
Volgens mij was Huub de eerste dagen ook erg mak dus ik denk dat Eric nog wel loskomt misschien na Donderdag wel als het niet lukt om iemand weg te sturen.
Ze zou haar best doen de hele dag op bed te blijven liggen maar ik vrees dat dat niet gata lukken.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia heeft ons beloofd tot 14.00 op haar bed te blijven liggen![]()
Het is geen BB, al begint het er aardig op te lijken.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:09 schreef Donja7 het volgende:
He waarom ligt dat zooitje nog in hun bed ze moeten daar wel verandering aan brengen anders is er voor de kijker ook niet veel aan en dan haken ze allemaal af HE TALPA DOE ER EENS WAT AAN.
SCHREEW DOOR DIE MICROFOON DAT ZE HUN BED UIT MOETEN KOMEN EN WAT LATEN ZIEN.![]()
Slaap jij nooit uit dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:09 schreef Donja7 het volgende:
He waarom ligt dat zooitje nog in hun bed ze moeten daar wel verandering aan brengen anders is er voor de kijker ook niet veel aan en dan haken ze allemaal af HE TALPA DOE ER EENS WAT AAN.
SCHREEW DOOR DIE MICROFOON DAT ZE HUN BED UIT MOETEN KOMEN EN WAT LATEN ZIEN.![]()
En ook bij BB wordt dat niet op prijs gesteldquote:Op zondag 18 februari 2007 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is geen BB, al begint het er aardig op te lijken.
Btw, het is Tien ipv Talpa.
Ja , maar ik heb het gesprek niet gevolgd.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:13 schreef Clank het volgende:
Heeft Natasia gisteren Patricia nog gebeld? Ze zei dat ze dat zou gaan doen, maar ik heb het niet gezien.
Ja grappig he, was mij ook al opgevallen.Toen was ie nog niet eens geboren, misschien hadden zijn ouders een vooruitziende blik.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dieenebart hoe kan dit???? ;
Je moet toch wat?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:17 schreef the_long_tail het volgende:
Ook geen niveau: alle weetjes en wist je datjes van de redactie op de Villa Vandaag over pluto, verjaardagen en de menselijke geluidsgrens.. Volgens mij zit daar een stagair zich enorm te vervelen..![]()
quote:
Misschien kan iemand hem laten bewegen en dat doen ( Ik weet niet hoe dat moet)quote:Op zondag 18 februari 2007 12:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
leuk!! je had alleen haar silliconen wel wat mogen omhoog pompen!!
En Sylvia die in een t-shirtje rondloopt.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
brian? dan laat ik de streams maar even uit nog
De tieten zijn inderdaad leeg gelopenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
leuk!! je had alleen haar silliconen wel wat mogen omhoog pompen!!
Dat is een karakteristieke eigenschap van dorpsgekken.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:42 schreef happyme28 het volgende: Brian loopt weer te mompelen in zichzelf .
hehehequote:Op zondag 18 februari 2007 12:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
brian? dan laat ik de streams maar even uit nog
Ik hoorde het ook, werd er helemaal blij vanquote:Op zondag 18 februari 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
Het paaldansen van Syl staat weer op de lijst en zdngmw baalt als een stier.![]()
Ik ben bang dat ze gewoon voor de herkansing mag.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:04 schreef schatje het volgende:
Wanneer moet Natasia afrijden? Een woensdag toch? Als ze het niet haalt, zou het eerlijk als een ander de kans krijgt om het te halen. Amanda denk ik dan. Wellicht een stemming waarbij dit keer de meerderheid bepaalt. Ook leuk dat Brian dan een keuze moet maken tussen zijn twee vrouwen. Hij krijgt hoe dan ook op z'n donder.
Als ze die dan verpest wat ik dus zei.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze gewoon voor de herkansing mag.
Ik hoop op een oneindige reeks herkansingen!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze gewoon voor de herkansing mag.
Helaas ja. Ze is toch geen voorbeeld, maar andere denken daar anders over.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze die dan verpest wat ik dus zei.
Maar goed, het zal allemaal toch wel niet gebeuren. Natasia is het lieverdje die televisie maakt.
Of hij zegt weer zoiets sufs als: "Ik onthoud me van stemming."quote:Op zondag 18 februari 2007 13:04 schreef schatje het volgende:
Wanneer moet Natasia afrijden? Een woensdag toch? Als ze het niet haalt, zou het eerlijk als een ander de kans krijgt om het te halen. Amanda denk ik dan. Wellicht een stemming waarbij dit keer de meerderheid bepaalt. Ook leuk dat Brian dan een keuze moet maken tussen zijn twee vrouwen. Hij krijgt hoe dan ook op z'n donder.
Morgen komt de kapper toch? Waarom zou ze dusquote:Op zondag 18 februari 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:
Zou de grote dag gekomen zijn dat Snollie haar haar gaat wassen?
"Ik bewerkstellig geen stemming dit keer."quote:Op zondag 18 februari 2007 13:15 schreef My_ het volgende:
Of hij zegt weer zoiets sufs als: "Ik onthoud me van stemming."
Nou ja, niet in zulke mooie woorden, maar op zijn eigen domme manier.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:16 schreef bunnyma het volgende:
Zo, koffers gepakt. Ik vertrek voor 2 1/2 week naar Kenia.
Ik hoop dat als ik terugkom dat iig Natasja en Brian vertrokken zijn.
Of anders de stekker eruit is getrokken want anders ben ik zo weer verslaafd aan streams/Fok!.
Zorgen jullie ondertussen goed voor Sylvia?![]()
( Ik heb gisteren in alle kroegen in Oosterhout "Hup Sylvia" geroepen.)
Veel plezierquote:Op zondag 18 februari 2007 13:16 schreef bunnyma het volgende:
Veel plezier mazzelkontquote:Op zondag 18 februari 2007 13:16 schreef bunnyma het volgende:
Of anders de stekker eruit is getrokken want anders ben ik zo weer verslaafd aan streams/Fok!.
Kan iemand die in de buurt woont haar niet even gaan dwarsbomen? Opeens uit zijstraatjes van rechts schieten enzo?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:04 schreef schatje het volgende:
Wanneer moet Natasia afrijden? Een woensdag toch?
Preciesquote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan iemand die in de buurt woont haar niet even gaan dwarsbomen? Opeens uit zijstraatjes van rechts schieten enzo?
nee, gewoon laten slagen, des te sneller ze is opgerot (wishful thinkingquote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan iemand die in de buurt woont haar niet even gaan dwarsbomen? Opeens uit zijstraatjes van rechts schieten enzo?
Ik hoop dat ze het wel haalt. Kan ze haar doel niet meer inzetten als slap excusequote:Op zondag 18 februari 2007 13:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies![]()
.
Ik hoop zo dat ze niet haalt.
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Mika25 het volgende:
Hebben Huub en Sylvia vannacht nog een 1-op-1 gesprek gehad?
fijne vakantiequote:Op zondag 18 februari 2007 13:16 schreef bunnyma het volgende:
Dat doet ze niet. Trouwens er zijn doelen bij (diretiesecretaresse bv) die ze nooit zal halen vóór het programma voorbij is. Nee wil je die eruit moet je haar eruit knuppelen!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wel haalt. Kan ze haar doel niet meer inzetten als slap excuse
Dan kan ze echt oprotten
Hoezo? Normale vraag toch? 's Middags stond Sylvia op het punt om Huub iets belangrijks te vertellen en toen kwamen Bart en Eric ineens binnenlopen en het gesprek stopte. Ik ben nieuwsgierig of Sylvia en Huub later die dag nog een gesprek hebben gehad.quote:
Volgens de Cossen hebben Huub, Syl, Bart, en Eric tot laat zitten praten, over het spel maar ook moppen zitten tappen, en Huub was weer hilarisch.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Mika25 het volgende:
Hebben Huub en Sylvia vannacht nog een 1-op-1 gesprek gehad?
Riepen ze nog iets terug?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:16 schreef bunnyma het volgende:
Stel, ze heeft geen privileges (STEL) Dan is afvallen en rijbewijs halen voor Brian een reden om haar er in te laten. Ze vreet zich weer rond, dus is hij makkelijker te bewerkstelligen bewerkenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:26 schreef demins het volgende:
[..]
Dat doet ze niet. Trouwens er zijn doelen bij (diretiesecretaresse bv) die ze nooit zal halen vóór het programma voorbij is. Nee wil je die eruit moet je haar eruit knuppelen!
Moest lachen om het woordje OPquote:Op zondag 18 februari 2007 13:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoezo? Normale vraag toch? 's Middags stond Sylvia op het punt om Huub iets belangrijks te vertellen en toen kwamen Bart en Eric ineens binnenlopen en het gesprek stopte. Ik ben nieuwsgierig of Sylvia en Huub later die dag nog een gesprek hebben gehad.
Mag de kapper nog een week uitgriepen, pleasssssssse!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen komt de kapper toch? Waarom zou ze dus.
Niet alles is sex-gerelateerd hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |