Daar ben ik het dus ook mee eens. Ze is een topwijf maar het is wel lekker makkelijk voor haar....lekker rustig, relaxed en zo kom ik mijn tijd wel door...Als je je in de programma makers' hoofd zou bevinden dan zou ik ook zeggen: HELLOHO! kom ff tot leven! Kom op!quote:Op zondag 18 februari 2007 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was ook erg laag (al begrijp ik het wel enigzins dat een aantal users helemaal over de zeik waren) maargoed, ik vind zelf dat je de redactie toch met enigzins respect moet benaderen, ongeacht de situatie...het is soms moeilijk en zeker als de "heat on" is maar probeer gewoon rustig te blijven en ervanuit te gaan dat hun beslissingen niet zomaar is (zoals met Sylvia dat haar activiteiten gestaakt worden etc.)
I totally agree with youquote:Op zondag 18 februari 2007 03:29 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus ook mee eens. Ze is een topwijf maar het is wel lekker makkelijk voor haar....lekker rustig, relaxed en zo kom ik mijn tijd wel door...Als je je in de programma makers' hoofd zou bevinden dan zou ik ook zeggen: HELLOHO! kom ff tot leven! Kom op!
Geen dank hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 03:32 schreef STAP01 het volgende:
[quote]Op zondag 18 februari 2007 03:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I totally agree with you
[/quote
POR FIN! Eindelijk iemand die het snapt!Waarschijnlijk meerderen maar die slapen waarschijnlijk al....HUUB HOUD JE BEK! ]
Wat mij vooral tegenstond was het gemak waarmee sommigge users aannemen dat beslissingen die genomen worden door de redactie ook genomen worden door die paar leden van de redactie die hier posten.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
Was ook erg laag (al begrijp ik het wel enigzins dat een aantal users helemaal over de zeik waren) maargoed, ik vind zelf dat je de redactie toch met enigzins respect moet benaderen, ongeacht de situatie...het is soms moeilijk en zeker als de "heat on" is maar probeer gewoon rustig te blijven en ervanuit te gaan dat hun beslissingen niet zomaar is (zoals met Sylvia dat haar activiteiten gestaakt worden etc.)
Ja blijft altijd jammer dat een paar het voor de rest verpestenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij vooral tegenstond was het gemak waarmee sommigge users aannemen dat beslissingen die genomen worden door de redactie ook genomen worden door die paar leden van de redactie die hier posten.
Het toewensen van een ernstige ziekte was daar bovenop ook gewoon heel kinderachtig.
Dankzij tipschquote:Op zondag 18 februari 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij vooral tegenstond was het gemak waarmee sommigge users aannemen dat beslissingen die genomen worden door de redactie ook genomen worden door die paar leden van de redactie die hier posten.
Het toewensen van een ernstige ziekte was daar bovenop ook gewoon heel kinderachtig.
Dus we moeten zo reageren tegen DGK R. zoals Sylvia het doet?quote:Op zondag 18 februari 2007 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat, maar blijf netjes en beleefd tegen hun, ookal zijn ze soms erg vaag, het is al HEEL BIJZONDER dat ze meeposten, laat dat ook blijken en benader ze ten ALLE tijde met respect, hoe moeilijk dat soms ook is gezien de situatiequote:Op zondag 18 februari 2007 03:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dus we moeten zo reageren tegen DGK R. zoals Sylvia het doet?
Goh, dat is saai
Ik snap wel dat we de 1 of 2 DGK R niet alle shit moeten voorschotelen hoor maar ze halen zelf ook wel eens het bloed onder de nagels vandaan met vage opmerkingen, reageer dan niet.
Lijkt me niet, alleen erge ziektes toewensen vind ik het andere uiterstequote:Op zondag 18 februari 2007 03:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dus we moeten zo reageren tegen DGK R. zoals Sylvia het doet?
Goh, dat is saai
Ik snap wel dat we de 1 of 2 DGK R niet alle shit moeten voorschotelen hoor maar ze halen zelf ook wel eens het bloed onder de nagels vandaan met vage opmerkingen, reageer dan niet.
Gelukkig is de vrijheid van meningsuiting in NL belangrijk!quote:Op zondag 18 februari 2007 03:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen dank hoorEnne..ja er zijn al veel users te
al heb ik een donkerbruin vermoeden (hoe zou dat nou komen!) dat het meerendeel het er NIET mee eens is
Behandel ze iig gewoon als een andere user van FOK!quote:Op zondag 18 februari 2007 03:40 schreef BONG4002 het volgende:
Tuurlijk snap ik dat, maar blijf netjes en beleefd tegen hun, ookal zijn ze soms erg vaag, het is al HEEL BIJZONDER dat ze meeposten, laat dat ook blijken en benader ze ten ALLE tijde met respect, hoe moeilijk dat soms ook is gezien de situatie
Precies, maar hun zijn in deze meer bijzonder omdat ze één van de redactieleden zijn, en weegt het imho zwaarder dan een willekeurige user op FOK! in dit gevalquote:Op zondag 18 februari 2007 03:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behandel ze iig gewoon als een andere user van FOK!
Zij zitten ook niet tegen 1 persoon te zieken en zuigen, dus ik zou niet weten waarom dat tegen hen wel moet gebeuren.
Al zal prins W-A mee posten, zodra die gaat liegen ga je er tegen in.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat, maar blijf netjes en beleefd tegen hun, ookal zijn ze soms erg vaag, het is al HEEL BIJZONDER dat ze meeposten, laat dat ook blijken en benader ze ten ALLE tijde met respect, hoe moeilijk dat soms ook is gezien de situatie
medebewoners ombrengenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:44 schreef KimiK het volgende:
Wat zijn ze nou van plan met spiritus of after shave???
Tuurlijk snap ik dat je er tegen ingaat, zoals je zegt al zou "W-A" meeposten, maar idd ziektes toewensen of whatever is goedkoop en ordinair, snap trouwens niet dat die bewuste post (van tipsch) is geëdit, want dat zou wel zo gepast zijn maargoedquote:Op zondag 18 februari 2007 03:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Al zal prins W-A mee posten, zodra die gaat liegen ga je er tegen in.
Heb er zelf niet mee gedaan om DGK R weg te krijgen met tegenvragen of enge ziektes. Gelukkig niet, je weet dat er gewoon een persoon achter de PC zit die er toevallig werkt.
Eerlijk is eerlijk, ik ga er niet tegenin omdat ik ze niet kwijt wil als poster
Hoe komen we er toch tegenwoordig bij dat "vrijheid van meningsuiting" ook betekent dat je alles maar moet kunnen zeggen??quote:Op zondag 18 februari 2007 03:42 schreef STAP01 het volgende:
Gelukkig is de vrijheid van meningsuiting in NL belangrijk!
Hoewel ik deze wet (nr. 1 van de grondwet: Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
ook erg belangrijk vind is het wel tegenstrijdig met de vrijheid van meningsuiting!
Nee, ze willen Brian zover krijgen dat hij alle alcohol gaat verstoppen zodra Huub weer mag drinken. Huub heeft dan van tevoren al het een en ander verstopt en gaat dan gewoon strontlazarus worden door uit een van te voren gevult flesje aftershave te drinken.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:51 schreef n1ek het volgende:
plan is om de drank te verstoppen zodra Huub weer mag drinken en hij dan para tegen brodder Brian wordt? oid
Voor deze site wordt me dit te poliek, sorry. Ik vind echt dat Vrijheid voor meningsuiting BOVENAAN in de grondwet zou moeten staan!quote:Op zondag 18 februari 2007 03:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe komen we er toch tegenwoordig bij dat "vrijheid van meningsuiting" ook betekent dat je alles maar moet kunnen zeggen??
We wonen niet in de VS waar dat het eerste artikel van de grondwet is, maar waar ze ook amper wetten tegen discriminatie hebben, waar Neo-Nazi's ongegeneerd kunnen roepen dat zwarten, moslims en joden minderwaardig volk zijn. Waar de KKK nog steeds bestaat en ook bestaansrecht heeft.
De vrijheid van meningsuiting is in Nederland minder belangrijk dan het eerste artikel van de grondwet, en daarom zijn mensen in Nederland gelijker dan in een land waar ze de vrijheid van meningsuiting belangrijker vinden dan het voorkomen van discriminatie.
of om gewoon chaos te creeëren door wanhopig naar alles waar alcohol in zit te grijpenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, ze willen Brian zover krijgen dat hij alle alcohol gaat verstoppen zodra Huub weer mag drinken. Huub heeft dan van tevoren al het een en ander verstopt en gaat dan gewoon strontlazarus worden door uit een van te voren gevult flesje aftershave te drinken.
Maar dan wel zolang het on topic is.....quote:Op zondag 18 februari 2007 03:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Voor deze site wordt me dit te poliek, sorry. Ik vind echt dat Vrijheid voor meningsuiting BOVENAAN in de grondwet zou moeten staan!
En men kan zeggen wat men denkt, ALLES!, GRAAG! Dan weet je tenminste hoe ´men´over je denkt!
Dan zul je naar de VS moeten verhuizen, want wetgeving tegen discriminatie is hier nou eenmaal hoger.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:54 schreef STAP01 het volgende:
Voor deze site wordt me dit te poliek, sorry. Ik vind echt dat Vrijheid voor meningsuiting BOVENAAN in de grondwet zou moeten staan!
En men kan zeggen wat men denkt, ALLES!, GRAAG! Dan weet je tenminste hoe ´men´over je denkt!
Bart gaat tegen Brian zeggen dat hij alle alcohol moet verstoppen op de dag dat Huub weer mag drinken.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:56 schreef somewat_incredible het volgende:
Waarover hebben ze het nu?
Geluid doet het niet bij mij.
Als ik de mogelijkheid zou hebben dan zou ik meteen naar de US verhuizen. Helaas is dit niet het geval... Dit gaat niet over de wetgeving waar we het over hadden trouwens. Maar goed, ik ga er verder maar niet op in.....quote:Op zondag 18 februari 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zul je naar de VS moeten verhuizen, want wetgeving tegen discriminatie is hier nou eenmaal hoger.
Thnx.quote:Op zondag 18 februari 2007 04:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bart gaat tegen Brian zeggen dat hij alle alcohol moet verstoppen op de dag dat Huub weer mag drinken.
Huub wordt dat zogenaamd zo para dat hij bv. een fles glassex pakt en dat helemaal leeg drinkt. Natuurlijk is die fles gevuld met een drankje. Daarna raken de anderen in "paniek"
OJa, het heeft voor de rest geen doel, alleen dat Brian dan wat te gniffelen heeftGewoon een geintje
Oh ja?quote:Op zondag 18 februari 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
Dan zul je naar de VS moeten verhuizen, want wetgeving tegen discriminatie is hier nou eenmaal hoger.
Het is jouw goed recht om dit te zeggen. PS, vergeet niet 'fucking lui"quote:Op zondag 18 februari 2007 04:22 schreef somewat_incredible het volgende:
[..]
Oh ja?
Let maar op: negers beschouw ik als inferieure untermensch (meerdere malen bewezen), die door hun egoïstische kinderachtigheid volop zitten profiteren van het Westerse niveau van welvaart.
Hoeft niet zo moeilijk te zijn om dat te zeggen, wel?
Huub: Ik ben geil.quote:Op zondag 18 februari 2007 04:36 schreef snetje het volgende:
zie daar !! een leuk fluister moment tussen huub en sil !!
denk wel dat hier een flink aantal racisten op het forum zitten, die nu allemaal uit de kast komenquote:Op zondag 18 februari 2007 08:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat doen al die racisten hier opeens? Is het Stormfront niet meer bereikbaar?
Ik zie de jarige job in de keuken rondlopen.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:21 schreef SIRA het volgende:
er is nog niemand wakker dus er gebeurd nog weinig op de streams,
zal wel weer zo zijn tot een uurtje of 1
Wie is er jarig dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 10:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie de jarige job in de keuken rondlopen.
-edit- 10.29 maar ze ligt ook alweer in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |